Προς το περιεχόμενο

Η απάτη της ηλεκτροκίνησης


Disrespect

Προτεινόμενες αναρτήσεις

αμφισβήτησες το 50% και είχες δίκιο γιατί ηταν λίγο πάνω από το 50% ενώ οι θερμικοί σταθμοί ήταν λίγο κάτω από το 50% το 2022. Όποιος έχει επαγγελματική σχέση με το αντικείμενο της ενέργειας και δεν είναι ο κλασικός ιδιώτης του insomnia γνωρίζει που θα βρει τα τρέχοντα στοιχεία του μείγματος για το 2023 που έχει αλλάξει το ισοζύγιό από το 2022, μάντευσε σε ποια κατεύθυνση.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Disrespect είπε

 

Όποιος κατάλαβε κατάλαβε ….

Και πες ότι δεν είναι φιλικά προς το περιβάλλον (λέμε τώρα γιατί δεν νομίζω να ισχύουν ολα αυτα που γραφτηκαν στο ποστ)

Νομίζετε ότι δεν συμφέρει μια χώρα η οποία αγοράζει πετρέλαιο να μειώσει τα έξοδα της αγοράς πετρελαίου και να το αντικατάστησει με φορτίσεις μπαταριών? Ο καταναλωτης δεν βγαίνει κερδισμένος από την έλλειψη βενζίνης  λαδιων και δυσκολίας επισκευών σε έναν βενζίνοκινητηρα vs έναν ηλεκτροκινητηρα?Το μέλλον είναι η ηλεκτροκινηση και είναι για το καλύτερο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, nvel είπε

αμφισβήτησες το 50% και είχες δίκιο γιατί ηταν λίγο πάνω από το 50% ενώ οι θερμικοί σταθμοί ήταν λίγο κάτω από το 50% το 2022. Όποιος έχει επαγγελματική σχέση με το αντικείμενο της ενέργειας και δεν είναι ο κλασικός ιδιώτης του insomnia γνωρίζει που θα βρει τα τρέχοντα στοιχεία του μείγματος για το 2023 που έχει αλλάξει το ισοζύγιό από το 2022, μάντευσε σε ποια κατεύθυνση.

Και παλι λειψός θα εισαι .Ενω οσο μεγαλωνει η παραγωγη ηλεκτρικων τοσο δυσαναλογα και πολλαπλασια θα μεγαλωνει το περιβαλλοντολογικό τούς αποτυπωμα απο την κατασκευη τους.

Επεξ/σία από filipprin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μέσα σε όλα αυτά, κατάφερε το trust των κατασκευαστών αυτοκινήτων, να περάσει άτυπα την 10ετη υποστήριξη ανταλλακτικών (συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρικών). Κάποιοι λίγοι που έχουν μείνει εκτός, θεωρώ ότι θα μπούνε στο club κι αυτοί σύντομα. Τίποτα... συνεχίστε αυτό που ασχολιόσασταν....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτο ισχυε χρονια τωρα.........

24 λεπτά πριν, ΒουρΝ είπε

Ο καταναλωτης δεν βγαίνει κερδισμένος από την έλλειψη βενζίνης  λαδιων και δυσκολίας επισκευών σε έναν βενζίνοκινητηρα vs έναν ηλεκτροκινητηρα?Το μέλλον είναι η ηλεκτροκινηση και είναι για το καλύτερο 

Αν εξερεσεις τον κινητηρα τα υπόλοιπα μεροι εχουν τις ιδιες φθορές με τα θερμικα αρα συντηρηση.Και ο ηλεκτροκινητήρας μπορει να μην εχει σερβίσε αλλα εχει βλαβες οι οποιες για την ωρα δεν ειναι επισκευασιμες.

Αμα σκεφτείς δε οτι ενα απλο τρακαρισμα ειναι ικανο να βγαλει αχρηστο  ενα ηλεκτρικο  κατανοεις οτι τουλαχιστον εσενα σαν καταναλωτη δεν σε συμφερει

Επεξ/σία από filipprin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η πραγματική οικολογία στην αυτοκινητοβιομηχανία είναι να διατηρήσεις το αυτοκίνητό σου για χρόνια (δεκαετίες ολόκληρες) και να μην το αποσύρεις ποτέ ώστε να γίνει σκουπίδια και να χρειαστεί εκ νέου χρήση πόρων (υλικά, εκπομπές στο εργοστάσιο, χρόνος, περιβάλλον κλπ). Αντί λοιπόν να αγοράζεις καινούργιο αυτοκίνητο κάθε λίγο (ειδικά με τα ηλεκτρικά με αυτονομία 500χλμ που σε 3-4 χρόνια θα είναι στα 250χλμ και θα χρειαστείς καινούργια μπαταρία γελάνε και οι πέτρες) .

Διατηρείς το αυτοκίνητο και αντί να πετάς στον κάδο ανταλλακτικά και να αγοράζεις καινούργια κάνεις ανακατασκευή. Πλέον δεν συμβαίνει πουθενά αυτό και κανένα συνεργείο δεν θα ασχοληθεί, εδώ κανένας δεν κάνει ρεκτιφιέ κινητήρα. Πως νομίζετε διατηρούνται κλασσικά αυτοκίνητα του 60-70' ? Αυτά είναι τα πραγματικά οικολογικά αυτοκίνητα.

Μακάρι σχεδόν ολόκληρη η πηγή ηλεκτρικής ενέργειας να μην ήταν υδρογονάνθρακες αλλά ηλιακή και αιολική, τότε να το συζητήσουμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

με αυτήν την λογική θα έπρεπε ακόμα να μέναμε στις σπηλιές για μηδενική ρύπανση του περιβάλλοντος.

και στην τεχνολογία δεν μπορείς να πας από το Α στο Δ κατευθείαν πρέπει να πας στο Β μετά στο Γ και ούτω καθεξής ,

το μόνο ''σίγουρο'' είναι ότι η ηλεκτροκίνηση αν όχι ακόμα ( δεν γνωρίζω αν τα στοιχεία που αναφέρονται ισχύουν ) θα είναι καλύτερη στο μέλλον από το πετρέλαιο .

Επεξ/σία από makis269
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν εχω γνώσεις να αμφισβητησω το κατα ποσο ειναι πιο φιλικα στο περιβάλλον τα ηλεκτρικα.

Αυτο που με εχει κουρασει ειναι που πολλοι ιδιοκτητες τους εχουν γινει περιβαλλοντικοι μουτζαχεντιν και κουνανε το δαχτυλο στους αλλους λες και πριν τα ηλεκτρικά περπατουσαν η μετακινουνταν με  ποδηλατο μονο...

Δε μπορει να νοιαζεσαι για το περιβάλλον μολις εχεις την γαματη  γκατζετια για να το κανεις...

Χώρια που ολοι κυνηγαν το νυχτερινό ρευμα για φορτιση που τα ηλιακα ειναι εκτός...αρα κατα βαση φορτιζουν με ορυκτα καυσιμα

 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει όμως κάτι που δεν λαμβάνετε υπόψη: Ότι ο κάτοχος ηλεκτρικού οχήματος έχει τη δυνατότητα αν θέλει να το φορτίζει μεσημέρια, όταν η ηλεκτροπαραγωγή είναι έως 80% πράσινη και το δίκτυο σε παρακαλάει να καταναλώσεις.

Όταν αποκτήσουμε έξυπνο μετρητή, θα μπορείς εκείνες τις ώρες να έχεις και πολύ χαμηλή τιμή με το κατάλληλο πορτοκαλί τιμολόγιο. Δεν απέχει πολύ αυτό, ο διαγωνισμός του ΔΕΔΔΗΕ για τους 7,5 εκατ. έξυπνους μετρητές ολοκληρώνεται εντός των ημερών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Fubar1916 είπε

Χώρια που ολοι κυνηγαν το νυχτερινό ρευμα για φορτιση που τα ηλιακα ειναι εκτός...αρα κατα βαση φορτιζουν με ορυκτα καυσιμα

φυσικά αφού ως γνωστό τα αιολικά και και υδροηλεκτρικά τα βάζουν για ύπνο το βράδυ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, nvel είπε

φυσικά αφού ως γνωστό τα αιολικά και και υδροηλεκτρικά τα βάζουν για ύπνο το βράδυ...

Χαίρετε. Τα υδροηλεκτρικά δεν λογίζονται ως ανανεώσιμη πηγή ενέργειας για λόγους που μόνο οι κυβερνώντες γνωρίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα μεγάλα υδροηλεκτρικά δεν θεωρούνται ΑΠΕ για εμπορικούς λόγους γιατί τα κατέχει μόνο η δεη όταν και άλλοι επενδύσουν σε αυτά θα γίνουν ΑΠΕ και θα τα πληρώνεις ως ΑΠΕ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, nvel είπε

φυσικά αφού ως γνωστό τα αιολικά και και υδροηλεκτρικά τα βάζουν για ύπνο το βράδυ...

Ποση συμμετοχη έχουν στη παραγωγη;

Γιαυτο και ειπα κατα βαση γιατί φανταζομαι οι απε το βραδυ ειναι μειοψηφια 

Επεξ/σία από Fubar1916
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...