Προς το περιεχόμενο

Η απάτη της ηλεκτροκίνησης


Disrespect

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, malakudi είπε

Ένα BEV καλύπτει τις παραπάνω εκπομπές CO2 που απαιτήθηκαν για την κατασκευή του σε σχέση με ένα αντίστοιχο θερμικό στα πρώτα 15.000km αν η ενέργεια είναι από ΑΠΕ μέχρι τα 80.000km αν η ενέργεια είναι από κάρβουνο. Οπότε τα 7 χρόνια που γράφετε είναι άσχετο τελείως, σημασία έχουν τα km και όχι τα χρόνια. Άλλοι κάνουν 10.000 km το χρόνο οπότε αν και η ενέργεια είναι από κάρβουνο, θα χρειαστούν 8 χρόνια για net-zero CO2. Άλλοι κάνουν 30.000 km το χρόνο, οπότε αν φορτίζονται από ΑΠΕ θα έχουν net-zero CO2 σε μόλις 6 μήνες! Στη χώρα μας το μείγμα ενέργειας είναι πλέον πάνω από 50% ΑΠΕ.

Επίσης, οι μπαταρίες ανακυκλώνονται σε ποσοστό 95%. Οπότε σε μια πιθανή αλλαγή μπαταρίας δε θα ξανασκάβουμε, θα γίνεται ανακύκλωση.

 

 

πέστα γιατί υπάρχει πολύς σκοταδισμός από τους petrolheads με τις ευλογίες των πετρελαικών.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 79
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

3 ώρες πριν, malakudi είπε

Επίσης, οι μπαταρίες ανακυκλώνονται σε ποσοστό 95%. Οπότε σε μια πιθανή αλλαγή μπαταρίας δε θα ξανασκάβουμε, θα γίνεται ανακύκλωση.

τώρα όχι , δεν ανακυκλώνονται , όταν θα τότε θα

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόνο την πρώτη φράση διάβασα. Το καλύτερο που μπορεί να κάνει κάποιος για το περιβάλλον ειναι να κρατάει το παλαιό του αυτοκίνητο περισσότερα χρόνια, όλα τα άλλα είναι κουραφέξαλα. Δυστυχώς κάποιοι έχουν τη δυνατότητα να λυγίζουν την πραγματικότητα στο συμφέρον τους... 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, AlphaAlpha είπε

Στη χώρα μας το μείγμα ενέργειας είναι πλέον πάνω από 50% ΑΠΕ.

Ασε το μειγμα και πες τι συμετοχη εχουν στην παραγωγη,οχι για μια μερα αλλα για ολο τον χρονο.Επισεις το CO2 ειναι το λιγοτερο απο τα αποβλητα που παραγει ενα ηλεκτικο η απο τούς πόρους που σπαταλιούνται για να φτιαχτει.

Επεξ/σία από filipprin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 minutes ago, The_Judas said:

εν τω μεταξύ ο Τσελεντης δεν έκανε δική του έρευνα...αναπαράγει ένα αμερικάνικο post και meme του ίντερνετ. 

Είναι απίστευτο πως παρασύρονται ακόμα και επιστήμονες από memes διαδικτυακων trolls 

Ναι τα memes περίμενε ο Τσελέντης για να ξέρει τι γίνεται στα βουνά μας και τι αντίκτυπο έχουν στο βιότοπο και τη γεωμορφολογία τους... Παίζει να έχει περπατήσει τα ελληνικά βουνά περισσότερο από όσο ολόκληρο το φόρουμ μαζί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οποτε λοιπον οπως ειπα και αλλου κατα 60 % καις ορυκτα καυσιμα όπως και ενα Θερμικο αυτοκινητο.Ενω το κατασκευαστικό αποτύπωμα στον πλανητη ειναι πολλαπλάσιο ενός θερμικου.

Επεξ/σία από filipprin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεύτερο το αέριο, τρίτος ο λιγνίτης

Νομιζω οτι και το αεριο εναι ορυκτο καυσιμο........

Αλλα και αν δεν ειναι παλι δεν αλλαζει κατι.

Επεξ/σία από filipprin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, primeragt είπε

Ναι τα memes περίμενε ο Τσελέντης για να ξέρει τι γίνεται στα βουνά μας και τι αντίκτυπο έχουν στο βιότοπο και τη γεωμορφολογία τους... Παίζει να έχει περπατήσει τα ελληνικά βουνά περισσότερο από όσο ολόκληρο το φόρουμ μαζί.

θα μιλάμε για αυτόν που είδε ρωγμή εδώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, filipprin είπε

Δεύτερο το αέριο, τρίτος ο λιγνίτης

Νομιζω οτι και το αεριο εναι ορυκτο καυσιμο........

Αλλα και αν δεν ειναι παλι δεν αλλα κατι.

μάλλον έχεις θέμα με την πρόσθεση 38+11.8=60;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλα μια απάτη είναι. Ποιος ξέρει πόσοι τόνοι CO2 παραχθηκαν στην ατμόσφαιρα από τα εκατομμύρια νεα κλιματιστικά που παρήχθησαν τα τελευταία 15 χρόνια για να αλλάξει ο κόσμος τα παλιά. Αντί να κρατάς το παλαιό συμβατικό με υψηλότερη κατανάλωση ενέργειας, προτιμήσαμε το αντιστροφο με κίνητρο την οικονομία, όμως δεν ξέρουμε την επίπτωση στο περιβάλλον σε βάθος χρόνου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, nvel είπε

μάλλον έχεις θέμα με την πρόσθεση 38+11.8=60;

Ναι το αρθρο αναφεριε παρακατω και ενα 8% απο υδροηλεκτρικα τα οποια βεβαια δεν εναι αξιοπιστα και για του χρονου.

Οποτε αντε καις 50 % ορυκτα καυσιμα.Αυτο δεν σε ειδα να το σχολιάζεις βέβαια.........

7 λεπτά πριν, mariosnik_ είπε

Αντί να κρατάς το παλαιό συμβατικό με υψηλότερη κατανάλωση ενέργειας, προτιμήσαμε το αντιστροφο με κίνητρο την οικονομία, όμως δεν ξέρουμε την επίπτωση στο περιβάλλον σε βάθος χρόνου. 

ΔΕΝ ειναι μονο η καταναλωση λειτουργίας αλλα και οι ποροι που σπαταλώνται για την κατασκευή του.Το αιρκοντισιον λοιπον με τη  χαμηλοτερη ενεργειακη καταναλωση μπορει να εχει και μικροτερο περιβαλλοντολογικό αποτυπυπωμα κατα την κατασκευη του απο οτι ενα παλιο.Αντιθετα το ηλεκτρικο εχει  πολλαπλασια μεγαλυτερτο κατακευαστικο αποτυπωμα απο ενα θερμικο συν οτι κατα 50% εξακολουθει να καιει ορυκτα καυσιμα κατα την λειτουργεια του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...