virginkiller Δημοσ. 5 Μαρτίου Δημοσ. 5 Μαρτίου 49 minutes ago, PLACEBO_89 said: Μηπως εκει που το πας για service τα κανουν πιο δυσκολα απ οτι ειναι για extra κερδος? Σίγουρα δεν μπορώ να το αποκλείσω αλλά μου έχει κάνει δουλειές τσάμπα αρκετές φορές ο άνθρωπος και ψηφίζω όχι. 3 hours ago, meletis11 said: Και ομως ειναι ενα απο τα πιο ανθεκτικα μοντελα φορντ. Ειναι πολυ σπανιο να αναφερθη τετοια βλαβη. Σωστη συντηρηση γινεται; Τι χρηση γινεται; Με διαφνωστικο συνδεθηκε; Χαλανε τα μπουζι γιατι; Κάνω τα σέρβις του τακτικά και ελέγχω και μόνος μου τα κλασσικά υγρά. Τα μπουζια βραχικυκλωνουν. Δυστυχώς η συγκεκριμένη φουρνιά βγήκε με προβλήματα. Το έχουν επιβεβαιώσει και άλλοι με το ίδιο όχημα και χρονολογία που έχω ρωτήσει.
andreaspA Δημοσ. 5 Μαρτίου Δημοσ. 5 Μαρτίου 53 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε Μηπως εκει που το πας για service τα κανουν πιο δυσκολα απ οτι ειναι για extra κερδος? δεν χρειαζονται σεναρια συνομωσιας στα Ford... 1
meletis11 Δημοσ. 5 Μαρτίου Δημοσ. 5 Μαρτίου 1 ώρα πριν, virginkiller είπε Τα μπουζια βραχικυκλωνουν. Μαθατε γιατι βραχυκυκλωνουν; Για να καίγονται σημαινει κατι στο ρεύμα πιθανώς. Το μκ5 φιέστα δεν θεωρειται ελαττωματικο γενικως.
virginkiller Δημοσ. 5 Μαρτίου Δημοσ. 5 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 39 minutes ago, meletis11 said: Μαθατε γιατι βραχυκυκλωνουν; Για να καίγονται σημαινει κατι στο ρεύμα πιθανώς. Το μκ5 φιέστα δεν θεωρειται ελαττωματικο γενικως. Mk4 νομίζω είναι. το 2006 έγινε ενα facelift και είναι το mk5 αν δεν κάνω λάθος ακυρο εχεις δικιο το mk5 ειναι Επεξ/σία 5 Μαρτίου από virginkiller
filipprin Δημοσ. 5 Μαρτίου Δημοσ. 5 Μαρτίου Αν μιλαμε για τον ντουρατεκ με μπουσοκαλωδια στο καπακι αναμεσα στα μπουζι εχει κατι μεταλικες ταπες που σαπιζουν και βγαζουν νερα λιγο λιγο στα μπουζι με αποτελεσμα ρεταρισματα και βραχυκυκλωμενα μπουζι 1
PLACEBO_89 Δημοσ. 11 Μαρτίου Δημοσ. 11 Μαρτίου Στις 5/3/2024 στις 4:26 ΜΜ, virginkiller είπε Mk4 νομίζω είναι. το 2006 έγινε ενα facelift και είναι το mk5 αν δεν κάνω λάθος ακυρο εχεις δικιο το mk5 ειναι mk6 εχεις 2002-2008. Απο το 2006-8 f/l
TSAK1 Δημοσ. 28 Μαρτίου Δημοσ. 28 Μαρτίου Στις 2/3/2024 στις 6:37 ΜΜ, Black Demis είπε δεν μπορώ να καταλαβω γιατι κράζετε ένα τόσο αρχαιο αμάξι μετά απο 20+ χρονια που ειναι εκεί έξω (ενώ κανονικά δεν θα έπρεπε) οτιιιιιιιι πρόβλημα και να βγαλει δικαιολογείται... αυτά αν έβγαζε ένα αμάξι 5 7 ετών ναι θα ήταν σχετικό παράλογα (και πάλι ανάλογα με την χρήση και αυτο) το συγκεκριμένο έκδοση 2004 1,6 100hp αν θυμαμαι καλα, το ειχαμε 6 χρονια σχεδον στην οικογένεια κάναμε 80 χιλιάδες χιλομετρα σχεδόν (το αμαξι αγοραστικέ καινουργιο 2004 και το δώσαμε αρχές του 2010 ) Διαβάζω τα σχόλια μιας και με ενδιαφέρει η αγορά, και απλά θα αφήσω ένα σχόλιο. Παλιό ή καινούριο, δεν εχει τόσο να κάνει. 30ετίας Fiat Tempra 1.6 sw του πατέρα μου, δεν έχει βγάλει τίποτα. Ποτέ ζημιά σοβαρή και ακόμα καίει 5.5λ/100χλμ. Δεν το έχει φορτώσει ποτέ γερανός. Απλά θέλει συντήρηση, και τα λάδια του κάθε 5-10.000. Ούτε κυβώτιο, ούτε δίσκους πλατό ούτε τίποτα σοβαρό δεν έχει βγάλει. Εχει να κάνει και με τον οδηγό. Ο πατέρας μου δεν το σκίζει, δεν τρέχει, δεν του γμ. το γονέα όπως οι νέοι. Ενώ κούτα το 2020 ι10 της αδερφής μου, στους 5 μήνες πίσω στην αντιπροσωπεία γιατί δεν ξεκίναγε.. Είναι να σου κάτσει και πόσο το σέβεσαι το αμάξι. Εάν θέλεις να το πληρώσεις 100x υπάρχουν πάάάρα πολλοί τρόποι να το καταφέρεις. Πριν 1+ μήνα πήρε ο μικρός (αδερφός) μεταχειρισμένο polo 2006 (στρογγυλα φανάρια πίσω) 1.4. 2000 ευρώ. Άλλα 800Ε και ακόμα το ρελαντί παίζει μετά από τρόμπες, πολλαπλασιαστές κλπ.. 1
PLACEBO_89 Δημοσ. 28 Μαρτίου Δημοσ. 28 Μαρτίου 1 ώρα πριν, TSAK1 είπε Διαβάζω τα σχόλια μιας και με ενδιαφέρει η αγορά, και απλά θα αφήσω ένα σχόλιο. Παλιό ή καινούριο, δεν εχει τόσο να κάνει. 30ετίας Fiat Tempra 1.6 sw του πατέρα μου, δεν έχει βγάλει τίποτα. Ποτέ ζημιά σοβαρή και ακόμα καίει 5.5λ/100χλμ. Δεν το έχει φορτώσει ποτέ γερανός. Απλά θέλει συντήρηση, και τα λάδια του κάθε 5-10.000. Ούτε κυβώτιο, ούτε δίσκους πλατό ούτε τίποτα σοβαρό δεν έχει βγάλει. Εχει να κάνει και με τον οδηγό. Ο πατέρας μου δεν το σκίζει, δεν τρέχει, δεν του γμ. το γονέα όπως οι νέοι. Ενώ κούτα το 2020 ι10 της αδερφής μου, στους 5 μήνες πίσω στην αντιπροσωπεία γιατί δεν ξεκίναγε.. Είναι να σου κάτσει και πόσο το σέβεσαι το αμάξι. Εάν θέλεις να το πληρώσεις 100x υπάρχουν πάάάρα πολλοί τρόποι να το καταφέρεις. Πριν 1+ μήνα πήρε ο μικρός (αδερφός) μεταχειρισμένο polo 2006 (στρογγυλα φανάρια πίσω) 1.4. 2000 ευρώ. Άλλα 800Ε και ακόμα το ρελαντί παίζει μετά από τρόμπες, πολλαπλασιαστές κλπ.. Ισχυει αυτο που λες αλλα αν καποια εξαρτηματα ειναι μελετημενα να χαλασουν δεν την γλυτωνεις! Ακομα και στο πιο αξιοπιστο 2-3 πραγματακια θα στα βγαλει απλα κοιταμε το λιγοτερο κακο! Παραδειγμα για τοτε γιατι να παρω Tempra αφου υπηρχαν safe επιλογες toyota/Nissan/Honda? Τωρα με την παγκοσμιοποιηση ολα τα αυτοκινητα ειναι σχεδον στο ιδιο level σε αξιοπιστια
Black Demis Δημοσ. 28 Μαρτίου Δημοσ. 28 Μαρτίου 1 hour ago, TSAK1 said: Διαβάζω τα σχόλια μιας και με ενδιαφέρει η αγορά, και απλά θα αφήσω ένα σχόλιο. Παλιό ή καινούριο, δεν εχει τόσο να κάνει. 30ετίας Fiat Tempra 1.6 sw του πατέρα μου, δεν έχει βγάλει τίποτα. Ποτέ ζημιά σοβαρή και ακόμα καίει 5.5λ/100χλμ. Δεν το έχει φορτώσει ποτέ γερανός. Απλά θέλει συντήρηση, και τα λάδια του κάθε 5-10.000. Ούτε κυβώτιο, ούτε δίσκους πλατό ούτε τίποτα σοβαρό δεν έχει βγάλει. Εχει να κάνει και με τον οδηγό. Ο πατέρας μου δεν το σκίζει, δεν τρέχει, δεν του γμ. το γονέα όπως οι νέοι. Ενώ κούτα το 2020 ι10 της αδερφής μου, στους 5 μήνες πίσω στην αντιπροσωπεία γιατί δεν ξεκίναγε.. Είναι να σου κάτσει και πόσο το σέβεσαι το αμάξι. Εάν θέλεις να το πληρώσεις 100x υπάρχουν πάάάρα πολλοί τρόποι να το καταφέρεις. Πριν 1+ μήνα πήρε ο μικρός (αδερφός) μεταχειρισμένο polo 2006 (στρογγυλα φανάρια πίσω) 1.4. 2000 ευρώ. Άλλα 800Ε και ακόμα το ρελαντί παίζει μετά από τρόμπες, πολλαπλασιαστές κλπ.. Άλλο προσπαθώ να πω όταν το αμάξι είναι τόσα χρόνια εκεί έξω ότι και να βγάλει δεν πρπει να έχεις παράπονο κανονικά όλα αυτά επρπε ήδη να είναι στην πρέσα αλλά επειδή είμαστε σε μια χώρα τρίτου κόσμου βολευόμαστε με κάθε σκραπ
phanispal Δημοσ. 28 Μαρτίου Δημοσ. 28 Μαρτίου Η Fiat δε φημιζόταν για την αξιοπιστία της κάποτε (τώρα τελευταία κάπως πρέπει να έχει βελτιωθεί), παρόλ' αυτά συμβαίνει να δεις κανά ξεχασμένο και να πηγαίνει ακόμα αξιοπρεπώς. Για την πρέσα δε συμφωνώ καθολικά, υπάρχουν ακόμα μοντέλα πριν το 2000 που είναι αστέρια και θα είναι για καιρό ακόμα. 1
Mpegleris Δημοσ. 16 Αυγούστου Δημοσ. 16 Αυγούστου (επεξεργασμένο) Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το έχω πρώτο χέρι από το 2002 και το έχω ακόμα. Ναι το 1.4 και έχω κάνει μαζί του πάνω από 250Κ χιλιόμετρα. Από τότε έχω πάρει άλλα 2 όμως αυτό το κρατάω για καθημερινή μετακίνηση και εκεί που κινδινευει να το γρατσουνίσουν να το σπάσουν να το καψουν και να μην με νοιάζει. Ούτως η άλλος τα λεφτά του τα έβγαλε. Αυτό όμως που θέλω να πω και βγάλτε τα συμπεράσματα σας. είναι ότι Μετά από όλα αυτά τα χρόνια και μετά από όλα αυτά που πέρασε μαζί μου το συγκεκριμένο αμάξι εάν είχα οποιοδήποτε άλλο είμαι πλέον σίγουρος ότι απλώς δεν θα ζούσε... Θετικά είναι οτι έχει πολύ καλό κράτημα και ίσως την καλύτερη και ποιο άνετη θέση οδηγισης από ότι άλλο έχω οδηγήσει ως τώρα. Και τα καθίσματα του τύπου μπακετ συκρατουν πολύ καλά στις στροφές και ειναι και άνετα πολύ για ταξίδια. Γενικώς έχει καλό στήσιμο και έχει και πολλαπλών συνδέσμων πίσω ανάρτηση. κάτι που σίγουρα δεν συναντήσαμε στην κατηγορία του τότε. Επίσης γενικά έχει χώρους και σχετικά μεγάλο Πορτπαγκαζ η 5 πάρτη έκδοση που είχα πάρει εγώ. Τα αρνητικά του είναι ότι δεν τραβάει αυτό το αμάξι με 1.4 σέρνετε και ειδικά εάν έχεις αναμένο το a/c τότε αστα βράστα... φαντάσου ότι αναγκάζομαι σε ανηφόρες να κλείνω το A/C και να το ανοίγω μετά από λίγο μόλις τις περάσω... κατα τα αλλά εγώ το καιμενο πολλές φορές ξέχναγα να αλλάξω λάδι το κακοποιουσα του έπινα το μεδούλι όργωνα πολλά χιλιόμετρα ταξίδια φόρτωμα κλπ και αυτό σκύλος. Οι φθορές που έβγαζε ήταν όλες οι αναμενόμενες για τα χλμ που είχε... Είμαι σίγουρος ότι τουλάχιστον στην μηχανή του είναι σκύλος... Μπορεί να μην τραβάει λόγω της μεγάλης για τα λίγα (75) άλογα του καρότσας αλλά είναι απέθαντο σκυλί του πολέμου... τώρα για τον Κύριο ποιο πάνω που λέει δεν μαζεύεται και όλο προβλήματα βγάζει έχω ακριβώς την αντίθετη άποψη. Επεξ/σία 17 Αυγούστου από Mpegleris 1 1
xsterg Δημοσ. 16 Αυγούστου Δημοσ. 16 Αυγούστου ειχα το focus ghia 1.6 μεχρι πριν 3 μηνες. το εδωσα με 89000 χλμ. ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟ αυτοκινητο. 0 βλαβες. βεβαια το ειχα απο την πρωτη ημερα σε κλειστο γκαραζ. δεν εκανα πολλα χλμ. ημουν τακτικος στις συσντηρησεις του παρα το οτι δεν εκανα χλμ. μακαρι και το νεο που πηρα να βγει σαν αυτο.
ringboy Δημοσ. 16 Αυγούστου Δημοσ. 16 Αυγούστου 38 λεπτά πριν, xsterg είπε ειχα το focus ghia 1.6 μεχρι πριν 3 μηνες. το εδωσα με 89000 χλμ. ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟ αυτοκινητο. 0 βλαβες. βεβαια το ειχα απο την πρωτη ημερα σε κλειστο γκαραζ. δεν εκανα πολλα χλμ. ημουν τακτικος στις συσντηρησεις του παρα το οτι δεν εκανα χλμ. μακαρι και το νεο που πηρα να βγει σαν αυτο. Εχω το ιδιο φιλε επι 22 χρονια τωρα. Δεν ειχε σοβαρα προβληματα αλλα το βερνικι του τα εχει φτυσει επειδη ηταν στον ηλιο τοσα χρονια. Ποσο το εδωσες αν επιτρεπεται?
xsterg Δημοσ. 17 Αυγούστου Δημοσ. 17 Αυγούστου 10 ώρες πριν, ringboy είπε Εχω το ιδιο φιλε επι 22 χρονια τωρα. Δεν ειχε σοβαρα προβληματα αλλα το βερνικι του τα εχει φτυσει επειδη ηταν στον ηλιο τοσα χρονια. Ποσο το εδωσες αν επιτρεπεται? εμενα το βερνικι του ηταν σαν της πρωτης ημερας. ηταν σχεδον συνεχεια μεσα σε κλειστο γκαραζ. στα καθισματα ειχα καλυματα. ποπος δεν ειχε κατσει πανω τους! το εδωσα 4900€. εαν και ο επομενος του κανει σωστη συντηρηση ανετα θα βγαλει αλλη μια δεκαετια. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα