salvador_ Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2023 Αυτά διαβάζω και σκέφτομαι ότι δεν πρέπει να γκρινιάζω όταν καεί κάποια λάμπα από 25ετιας toyota μου 2
virginkiller Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου late to the party εχω ενα ford fiesta του 2005 ( 2002 γενιά) μου εχει σκισει τα ράμματα στις βλαβες. πολλοι λενε ότι ειναι τις γενιάς αλλα δεν θελω να βλέπω ford ζωγραφιστή..... θα το δωσω 2χιλιαρικα στην αντιπροσωπία που θα πάρω το νεο μου αυτοκίνητο γιατι δεν παει αλλο 2
virginkiller Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου αυτό θα κάνω . το παίρνει η αντιπροσωπία κοψοχρονιά αλλα δεν αντέχω αλλο πραγματικά.
PLACEBO_89 Δημοσ. 1 Μαρτίου Δημοσ. 1 Μαρτίου Στις 28/2/2024 στις 2:32 ΠΜ, virginkiller είπε late to the party εχω ενα ford fiesta του 2005 ( 2002 γενιά) μου εχει σκισει τα ράμματα στις βλαβες. πολλοι λενε ότι ειναι τις γενιάς αλλα δεν θελω να βλέπω ford ζωγραφιστή..... θα το δωσω 2χιλιαρικα στην αντιπροσωπία που θα πάρω το νεο μου αυτοκίνητο γιατι δεν παει αλλο Οπως? Σου εχει βγαλει ψυγειο καλοριφερ? Θεμα με την κλειδιαρια να μην σε αφηνει να γυρισει το κλειδι για να παρει μπροστα? Θεμα με το a/c κακη αποδοση..? Για πες..
virginkiller Δημοσ. 1 Μαρτίου Δημοσ. 1 Μαρτίου αρχικα η κονσόλα εχει θεμα και εχει ξεκουμπώσει , γενικα τα πλαστικα μεσα στη καμπινα άθλια ποιότητα. μεσαίος καθρευτης , σκίαστρα κτλ. ΟΛΑ έχουν θέμα. όπως και ο χειρισμός για τους καθρέυτες. σηκώνει θερμοκρασίες στο άκυρο απο το πουθενά το πάω στον α μάστορα λέει φλάτζα. το πάω στον β λεει εγω φίλε δεν βλέπω πρόβλημα στο αμάξι... σταμάτησε να το κάνει. μετα το ξαναέκανε. κανείς δεν βρίσει γιατι. έχω αλλάξει πολλαπλασιαστή 2 φορές. όπως και μπουζοκαλόδιο γιατι μου καίει μπουζιά και δεν έχουμε βρει ακόμα γιατί. προκαιρού σήκωνε στροφές 3000 και βάλε όταν ήταν στο ρελαντί. ένας σωλήνας λεει χάλασε γιατί το έχει βάλει η φόρντ σε λάθος μέρος... οκ επίσης έχω αλλάξει 2 φορές αντλία βενζίνης . όπως και εγκέφαλο. a/c δεν δουλευω γενικά οπότε δεν μπορώ να σου πω. η κλειδαρια όμως δεν μπορω να πω ΑΡΙΣΤΗ 😅 1
meletis_m Δημοσ. 2 Μαρτίου Δημοσ. 2 Μαρτίου 18 ώρες πριν, virginkiller είπε αρχικα η κονσόλα εχει θεμα και εχει ξεκουμπώσει , γενικα τα πλαστικα μεσα στη καμπινα άθλια ποιότητα. μεσαίος καθρευτης , σκίαστρα κτλ. ΟΛΑ έχουν θέμα. όπως και ο χειρισμός για τους καθρέυτες. σηκώνει θερμοκρασίες στο άκυρο απο το πουθενά το πάω στον α μάστορα λέει φλάτζα. το πάω στον β λεει εγω φίλε δεν βλέπω πρόβλημα στο αμάξι... σταμάτησε να το κάνει. μετα το ξαναέκανε. κανείς δεν βρίσει γιατι. έχω αλλάξει πολλαπλασιαστή 2 φορές. όπως και μπουζοκαλόδιο γιατι μου καίει μπουζιά και δεν έχουμε βρει ακόμα γιατί. προκαιρού σήκωνε στροφές 3000 και βάλε όταν ήταν στο ρελαντί. ένας σωλήνας λεει χάλασε γιατί το έχει βάλει η φόρντ σε λάθος μέρος... οκ επίσης έχω αλλάξει 2 φορές αντλία βενζίνης . όπως και εγκέφαλο. a/c δεν δουλευω γενικά οπότε δεν μπορώ να σου πω. η κλειδαρια όμως δεν μπορω να πω ΑΡΙΣΤΗ 😅 Για πολλ/στη και αντλία βενζίνης είναι αναλώσιμα . Ειδικά εάν δε βάζεις και μπουζί ποιοτικά μειώνουν το χρόνο ζωής . Πλέον στη αγορά υπάρχουν και ανταλλακτικά μη γνήσια . Εγκέφαλο μπορεί να έπαιρνε επισκευή . Γενικά τα συνεργεία που το έχουν πιάσει ξέρουν από Ford ; Για τις θερμοκρασίες το έβαλαν σε διαγνωστικό, μήπως ευθύνεται κάποιος αισθητήρας θερμοκρασίας ή θερμοστάτης ; Το αμάξι πόσα χιλιόμετρα έχει; 1
Klausx Δημοσ. 2 Μαρτίου Δημοσ. 2 Μαρτίου Όλες οι μάρκες αυτοκινήτων έχουν ιδιοτροπίες άλλες λίγες άλλες πολλές. Το βασικό είναι να πας σε μηχανικό που δεν θα τις ανακαλύψει με την τσέπη σου. 2
virginkiller Δημοσ. 2 Μαρτίου Δημοσ. 2 Μαρτίου 2 hours ago, meletis_m said: Για πολλ/στη και αντλία βενζίνης είναι αναλώσιμα . Ειδικά εάν δε βάζεις και μπουζί ποιοτικά μειώνουν το χρόνο ζωής . Πλέον στη αγορά υπάρχουν και ανταλλακτικά μη γνήσια . Εγκέφαλο μπορεί να έπαιρνε επισκευή . Γενικά τα συνεργεία που το έχουν πιάσει ξέρουν από Ford ; Για τις θερμοκρασίες το έβαλαν σε διαγνωστικό, μήπως ευθύνεται κάποιος αισθητήρας θερμοκρασίας ή θερμοστάτης ; Το αμάξι πόσα χιλιόμετρα έχει; ειναι αναλώσιμα αλλά εδω μιλάμε ότι άλλαξα σε μικρο διάστημα μεταξύ τους. ο εγκέφαλος δεν επισκευάστηκε αν και προσπαθήσαμε. αλλά βρήκα μεταχειρισμένο και τον έκανα κλόνο. τα συνεργεία λένε ότι ξέρουν. τώρα αν ξερουν πραγματικά θα σε γελάσω , δεν έχω τις απαραίτητες γνώσεις να κρίνω. μπήκαν σε διαγνωστικο ναι . έχω αλλάξει και θερμοστάτη αλλά ξανα παρουσιάστηκε το πρόβλημα. απλα έρχεται και ΄φευγει . μιλάμε ότι κάνει το παραφλού να βγεί απο το ψυγείο απο τον όγκο που παίρνει . 2 hours ago, Klausx said: Όλες οι μάρκες αυτοκινήτων έχουν ιδιοτροπίες άλλες λίγες άλλες πολλές. Το βασικό είναι να πας σε μηχανικό που δεν θα τις ανακαλύψει με την τσέπη σου. σωστός
tzitzikas2 Δημοσ. 2 Μαρτίου Δημοσ. 2 Μαρτίου Στις 16/12/2023 στις 10:36 ΜΜ, andreaspA είπε Πουλα τον καρκινο οπως το πηρες. Δεν θα το μαζεψεις ποτε το χρέπι. ΠΟΥΛΑ ΤΟ! και μην ρίξεις ούτε 1ευρω επάνω του! 1
Black Demis Δημοσ. 2 Μαρτίου Δημοσ. 2 Μαρτίου δεν μπορώ να καταλαβω γιατι κράζετε ένα τόσο αρχαιο αμάξι μετά απο 20+ χρονια που ειναι εκεί έξω (ενώ κανονικά δεν θα έπρεπε) οτιιιιιιιι πρόβλημα και να βγαλει δικαιολογείται... αυτά αν έβγαζε ένα αμάξι 5 7 ετών ναι θα ήταν σχετικό παράλογα (και πάλι ανάλογα με την χρήση και αυτο) το συγκεκριμένο έκδοση 2004 1,6 100hp αν θυμαμαι καλα, το ειχαμε 6 χρονια σχεδον στην οικογένεια κάναμε 80 χιλιάδες χιλομετρα σχεδόν (το αμαξι αγοραστικέ καινουργιο 2004 και το δώσαμε αρχές του 2010 )
meletis11 Δημοσ. 5 Μαρτίου Δημοσ. 5 Μαρτίου Και ομως ειναι ενα απο τα πιο ανθεκτικα μοντελα φορντ. Ειναι πολυ σπανιο να αναφερθη τετοια βλαβη. Σωστη συντηρηση γινεται; Τι χρηση γινεται; Με διαφνωστικο συνδεθηκε; Χαλανε τα μπουζι γιατι;
PLACEBO_89 Δημοσ. 5 Μαρτίου Δημοσ. 5 Μαρτίου Στις 1/3/2024 στις 4:27 ΜΜ, virginkiller είπε αρχικα η κονσόλα εχει θεμα και εχει ξεκουμπώσει , γενικα τα πλαστικα μεσα στη καμπινα άθλια ποιότητα. μεσαίος καθρευτης , σκίαστρα κτλ. ΟΛΑ έχουν θέμα. όπως και ο χειρισμός για τους καθρέυτες. σηκώνει θερμοκρασίες στο άκυρο απο το πουθενά το πάω στον α μάστορα λέει φλάτζα. το πάω στον β λεει εγω φίλε δεν βλέπω πρόβλημα στο αμάξι... σταμάτησε να το κάνει. μετα το ξαναέκανε. κανείς δεν βρίσει γιατι. έχω αλλάξει πολλαπλασιαστή 2 φορές. όπως και μπουζοκαλόδιο γιατι μου καίει μπουζιά και δεν έχουμε βρει ακόμα γιατί. προκαιρού σήκωνε στροφές 3000 και βάλε όταν ήταν στο ρελαντί. ένας σωλήνας λεει χάλασε γιατί το έχει βάλει η φόρντ σε λάθος μέρος... οκ επίσης έχω αλλάξει 2 φορές αντλία βενζίνης . όπως και εγκέφαλο. a/c δεν δουλευω γενικά οπότε δεν μπορώ να σου πω. η κλειδαρια όμως δεν μπορω να πω ΑΡΙΣΤΗ 😅 Μηπως εκει που το πας για service τα κανουν πιο δυσκολα απ οτι ειναι για extra κερδος?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα