Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα. Πριν 2 μερες αγορασα ενα μεταχειρησμενο ford focus του 2003. Το αμαξι λογο και τησ τιμησ του εχει πολλ αμα πολλα προβληματα. Προς το παρον το αμαξι θελει επειγοντως πολλαπλασιαστη και σε 2κ χιλιομετρα λαδι φιλτρο και ψυγειο νερου(βαση του βιβλιου σερβις). Ο λογος υπαρξης αυτου του νηματος ειναι μηπως μπορει κανεις να με διαφωτισει με τισ γνωσεις του. Πρωτο προβλημα που εχω ειναι με την εκκινηση του κινητηρα. Ποτε μα ποτε δεν ξεκιναει με την πρωτη. Εχω ακουσει για μπαταρια, τρομπα βενζινης και μπαταρια. Μεχρι στιγμης αποκλειω την τρομπα γιατι βαζοντασ μπροστα τα ηλεκτρολογικα, αυτη ακουγεται κανονικα. Πολλαπλασιαστη το θεωρω πολυ πιθανο καθως μου ειπαν και οταν το πηρα οτι θελει. Μπαταρια επισης ειναι του 2017, οποτε θεωρω ειναι στα τελευταια της. Σημερα το βραδυ μολισ εβαλα μπροστα το αμαξι, ανοιξα (λανθασμενα εννοειται) κατευθειαν το ερκοντισιον για να ξεθαμπωσει το παρμπριζ, και μολις το ανοιγω ακουγεται(για πρωτη φορα) ενα τριξιμο απο μπροστα. Να ειναι καποιος ιμαντας? Επισης, κατα την οδηγιση ακουγεται ενα σφυριγμα. Η μονη μου ιδεα ειναι οτι καποιο λαστιχο εχει σκιστει? ισως επειδη πατησα κατι?. Τελος, χθεσ βραδυ σε κατασταση πρωτη δευτερα σταματα ξεκινα, μεσω ηλεκτρονικου οργανου ειδα την θερμοκρασια νερου να φτανει μεχρι και τους 108, αλλα ο δεικτης του αυτοκινητου ειναι στην μεση, εκει που πρεπει να ειναι. Χρειαζομαι αμεσα την αλλαγη ψυγειου η απλα το αμαξι ειναι να δουλευει εκει? Ευχαριστω για τον χρονο σας.

  • Confused 1
  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το ψυγείο δεν είναι αναλώσιμο να χρειάζεται αλλαγή ,ειδικά βάση βιβλίου σέρβις.

Ναι ο πολλαπλασιαστής μπορεί άνετα να φταίει που δεν παίρνει ευκολα μπροστά.Μην το αφήνεις και πολύ γιατί θα σου κάνει μεγαλύτερη ζημιά.

Αν φτάνει μέχρι 108° και μετά πέφτει,και έχει παραφλού το ψυγείο δεν θα μου έκανε εντύπωση να είναι φυσιολογική θερμοκρασία.Το όργανο δείχνει στην μέση και δεν έχει σκαμπανεβάσματα για να μην ανησυχεί ο οδηγός.

Για το λάστιχο τόσο δύσκολο ειναι να φορέσεις γάντια και να τα ψηλαφίσεις;Αλλιώς τράβα σε ενα βουλκανιζατερ να σου κάνει μια ζυγοστάθμιση και στα 4 και να δει σε τι κατάσταση ειναι.Επίσης έτσι θα δεις και τα φρένα πως ειναι.

Εστω έναν υποτυπώδη έλεγχο σε μηχανικό δεν του έκανες πριν το πάρεις;Ούτε μετά την αγορά δεν πήγες να το δει κάποιος;

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

20 χρονια τι περιμένεις. Αρχικά μπαταρία ειναι πολυ 6 χρόνια. Εκτος αν δεν εχεις λεφτά την αλλάζεις αλλιώς θα σε αφήσει αργα η γρήγορα. Γενικά κοστίζουν οι επισκευές εγω σε πιο νεο ford δινω 1000€ ++ για service το χρονο αλλα κάνω πανω απο 30000km το χρονο. Ολο κατι κατι θα θελει αλλαγη καθε χρονια πχ λαστιχα, ιμαντες,φρενα, αναρτησεις, καμια βλαβη , δισκος

Δημοσ.

Το πρόβλημα είναι όχι η ηλικία του αυτοκινήτου όπως αναφέρθηκε αλλά ότι αγόρασες πιθανότατα ένα παρατημένο αυτοκίνητο όπου ο ιδιοκτήτης του θωρούσε τα service βλάβες και έβαζε μόνο βενζίνη, και το πήρες χωρίς κανένα έλεγχο γουρούνι στο σακί με μόνο κριτήριο την χαμηλή τιμή, χωρίς να γνωρίζεις και πολλά από αμάξια...

Αρχικά με πρόβλημα στον πολλαπλασιαστή, το πρώτο όπου κάνεις είναι σταματάς να κινείς το αυτοκίνητο, τα συμπτώματα μπορεί να είναι δυσκολία να πάρει, τρέμουλο στο ρελαντί, να να μην τραβάει, σίγουρα έχεις CEL ένα κίτρινο λαμπάκι όπου μένει αναμμένο, επειδή δεν ξέρω τον κινητήρα σου αν δεν είναι coil on plug αλλά με μπουζοκαλώδια, υπάρχει μια πιθανότητα να μην έχει πρόβλημα ο πολλαπλασιαστής αλλά φθαρμένο μπουζοκαλώδιο, σε κάθε περίπτωση θέλεις μηχανικό. ΜΗΝ το κινείς το αμάξι, παίζει να καταστρέψεις τον καταλύτη, και αν το ξεφτυλίσεις να κάψεις κάποια βαλβίδα εξαγωγής.

Το αν η θερμοκρασία φτάνει στους 108 βαθμούς όπου βλέπεις από την θύρα OBD πρέπει να γνωρίζεις σε τι βαθμούς ανοίγει ο θερμοστάτης σου, αν π.χ. ακούς την πρώτη σκάλα του ανεμιστήρα είσαι οκ, αν όμως ανοίγει και η δεύτερη τότε ο κινητήρας υπερθερμαίνεται, αρχικά αλλάζεις θερμοστάτη και βλέπεις, αν το κύκλωμα ψύξης είναι βουλωμένο, τότε μπορεί να έχει κολήσει ο θερμοστάτης σχεδόν κλειστός και να βράζει το νερό γύρω από τους κυλίνδρους, η αλλάγη ψυγείου γίνεται ΜΟΝΟ αν έχει διαρροή είτε μετά από καθαρισμό του κυκλώματος ψύξης παραμείνει βουλωμένο.

Σε κάθε περίπτωση θέλεις μηχανικό και το κόστος ενός μαζέματος γενικού άνετα 2,000€ για να είναι αυτοκίνητο και όχι σακαράκα, αν το αγόρασες και δεν έχεις μια για να το συντηρήσεις, με συνχωρείς αλλά δεν έπρεπε να σκεφτείς καν την αγορά αυτοκινήτου

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, Kostas612 είπε

Καλησπερα. Πριν 2 μερες αγορασα ενα μεταχειρησμενο ford focus του 2003. Το αμαξι λογο και τησ τιμησ του εχει πολλ αμα πολλα προβληματα. Προς το παρον το αμαξι θελει επειγοντως πολλαπλασιαστη και σε 2κ χιλιομετρα λαδι φιλτρο και ψυγειο νερου(βαση του βιβλιου σερβις). Ο λογος υπαρξης αυτου του νηματος ειναι μηπως μπορει κανεις να με διαφωτισει με τισ γνωσεις του. Πρωτο προβλημα που εχω ειναι με την εκκινηση του κινητηρα. Ποτε μα ποτε δεν ξεκιναει με την πρωτη. Εχω ακουσει για μπαταρια, τρομπα βενζινης και μπαταρια. Μεχρι στιγμης αποκλειω την τρομπα γιατι βαζοντασ μπροστα τα ηλεκτρολογικα, αυτη ακουγεται κανονικα. Πολλαπλασιαστη το θεωρω πολυ πιθανο καθως μου ειπαν και οταν το πηρα οτι θελει. Μπαταρια επισης ειναι του 2017, οποτε θεωρω ειναι στα τελευταια της. Σημερα το βραδυ μολισ εβαλα μπροστα το αμαξι, ανοιξα (λανθασμενα εννοειται) κατευθειαν το ερκοντισιον για να ξεθαμπωσει το παρμπριζ, και μολις το ανοιγω ακουγεται(για πρωτη φορα) ενα τριξιμο απο μπροστα. Να ειναι καποιος ιμαντας? Επισης, κατα την οδηγιση ακουγεται ενα σφυριγμα. Η μονη μου ιδεα ειναι οτι καποιο λαστιχο εχει σκιστει? ισως επειδη πατησα κατι?. Τελος, χθεσ βραδυ σε κατασταση πρωτη δευτερα σταματα ξεκινα, μεσω ηλεκτρονικου οργανου ειδα την θερμοκρασια νερου να φτανει μεχρι και τους 108, αλλα ο δεικτης του αυτοκινητου ειναι στην μεση, εκει που πρεπει να ειναι. Χρειαζομαι αμεσα την αλλαγη ψυγειου η απλα το αμαξι ειναι να δουλευει εκει? Ευχαριστω για τον χρονο σας.

Αρχικά πρέπει να τα βάλεις σε μια σειρά . Πόσα χιλιόμετρα έχει σύνολο ; Το είδε κάποιος πρίν το πάρεις ?

Ξεκινάς με ένα πλήρες Service Λάδια κινητήρα - Φίλτρα - Μπουζι- Έλεγχο ή αλλαγή θερμοστάτη - Ιμάντες( μπορεί αν τους δεί και ο μηχανικός σου )  και αντιψυκτικό να ξέρεις τι σου γίνεται . Μη πιστεύεις βιβλία συντήρησης . Πολλά έχουμε δει ...

Για το σφύριγμα ίσως είναι κάποιος ιμάντας / ρουλεμάν ή και τεντωτήρας . 

Πάντα έχουν απόκλιση τα αναλογικά όργανα με τη μέτρηση με obd . Και λογικό είναι στο σταμάτα ξεκίνα να ανεβάσει μέχρι να ανοίξει .

Μπαταρία μπορεί να μετρηθεί για αρχή στο συνεργείο ή σε ηλεκτρολόγο και να της κάνει μια φόρτιση καλό θα της κάνει . 

Και να γίνει και ένας έλεγχος στο σύστημα διεύθυνσης - φρένα στη ράμπα του μηχανικου σου . 

Επεξ/σία από meletis_m
Δημοσ.

Πουλα τον καρκινο οπως το πηρες. Δεν θα το μαζεψεις ποτε το χρέπι.

Το πηρα ολοκαινουργιο το 2002.
6,136,000 δραχμες, και παραγγελια Γερμανίας. Τέτοιο ερειπιο αμαξι δεν εχει ξαναπερασει απο τα χερια μου ούτε εχω ακουσει ποτέ να υπάρχει. Αλλαξα τα παντα, πολλες φορες επανω του. Το φορτωσα δεκαδες φορες σε γερανο οδικης βοηθειας.
Ανταλλαξα πανω απο 10 εξώδικες διαμαρτυριες με την FMH και κοινοποιηση στο Υπουργειο Εμπορίου, και αλλαξα πανω απο 300 part number ανταλλακτικων.
Αν ψαξω στο γραφειο, λογικά θα βρω εναν φακελο με τα εξωδικα, και 6 εκτυπωμενες σελίδες με 50 γραμμες η καθε μια, και καθε γραμμη απο ενα part number που αλλαξα ΜΟΝΟ στις Βελμαρ. 
Γνωρισα απο την Τζενη που μας εφερνε τους καφέδες, μέχρι ολους τους διευθυνταδες και υπευθυνους συνεργείων του δυκτιου της Ford.
Ερχοντουσαν στην γιορτή μου σπιτι μου να μου ευχηθούν.

ΠΟΥΛΑ ΤΟ! και μην ρίξεις ούτε 1ευρω επάνω του!

  • Like 4
  • Haha 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, andreaspA είπε

Πουλα τον καρκινο οπως το πηρες. Δεν θα το μαζεψεις ποτε το χρέπι.

Το πηρα ολοκαινουργιο το 2002.
6,136,000 δραχμες, και παραγγελια Γερμανίας. Τέτοιο ερειπιο αμαξι δεν εχει ξαναπερασει απο τα χερια μου ούτε εχω ακουσει ποτέ να υπάρχει. Αλλαξα τα παντα, πολλες φορες επανω του. Το φορτωσα δεκαδες φορες σε γερανο οδικης βοηθειας.
Ανταλλαξα πανω απο 10 εξώδικες διαμαρτυριες με την FMH και κοινοποιηση στο Υπουργειο Εμπορίου, και αλλαξα πανω απο 300 part number ανταλλακτικων.
Αν ψαξω στο γραφειο, λογικά θα βρω εναν φακελο με τα εξωδικα, και 6 εκτυπωμενες σελίδες με 50 γραμμες η καθε μια, και καθε γραμμη απο ενα part number που αλλαξα ΜΟΝΟ στις Βελμαρ. 
Γνωρισα απο την Τζενη που μας εφερνε τους καφέδες, μέχρι ολους τους διευθυνταδες και υπευθυνους συνεργείων του δυκτιου της Ford.
Ερχοντουσαν στην γιορτή μου σπιτι μου να μου ευχηθούν.

ΠΟΥΛΑ ΤΟ! και μην ρίξεις ούτε 1ευρω επάνω του!

Εγω ηξερα οτι το 1.4 δεν τραβουσε και εκαιγε βενζινες οχι για σωρεια προβληματων..

 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, phanispal είπε

Πάτημα καλό έχει τουλάχιστον;

Το μονο που εχει καλο.

 

19 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Εγω ηξερα οτι το 1.4 δεν τραβουσε και εκαιγε βενζινες οχι για σωρεια προβληματων..

 

Το 1.4 δεν επρεπε να πωλειται. Το αμαξι σερνεται κυριολεκτικα. 75 αλογα βγαζει. Δεν τσουλαει ουτε στον γκρεμο.

Το 1800 ειχα παρει με τα 115 αλογα. Ψιλοτσουλαγε, ειδικα η 3η του που ηταν μακρια με αφηνε να προσπερασω σβελτα στον δρομο προς Αλιαρτο. Εκαιγε τον πάτο του, και ηταν ΧΡΕΠΙ !!!

ΠΟΥΛΑ ΤΟ !!!

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, andreaspA είπε

Το μονο που εχει καλο.

Στο άλλο θέμα καταλήξαμε ότι δεν έχει σημασία η αξιοπιστία αλλά να σου αρέσει και να το ευχαριστιέσαι οδηγικά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, phanispal είπε

Στο άλλο θέμα καταλήξαμε ότι δεν έχει σημασία η αξιοπιστία αλλά να σου αρέσει και να το ευχαριστιέσαι οδηγικά.

μιλαμε για χρεπι! δεν μιλαμε για κατι απλο....
Τιποτα δεν θα ευχαριστηθει με αυτα που διαβαζω και την εμπειρια μου. Το αμαξι που πηρε ειναι ρημαδι. Μονο λεφτα θα του τρωει μεχρι να αηδιασει και να το στειλει στην πρέσα.

Επεξ/σία από andreaspA
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, andreaspA είπε

Πουλα τον καρκινο οπως το πηρες. Δεν θα το μαζεψεις ποτε το χρέπι.

Το πηρα ολοκαινουργιο το 2002.
6,136,000 δραχμες, και παραγγελια Γερμανίας. Τέτοιο ερειπιο αμαξι δεν εχει ξαναπερασει απο τα χερια μου ούτε εχω ακουσει ποτέ να υπάρχει. Αλλαξα τα παντα, πολλες φορες επανω του. Το φορτωσα δεκαδες φορες σε γερανο οδικης βοηθειας.
Ανταλλαξα πανω απο 10 εξώδικες διαμαρτυριες με την FMH και κοινοποιηση στο Υπουργειο Εμπορίου, και αλλαξα πανω απο 300 part number ανταλλακτικων.
Αν ψαξω στο γραφειο, λογικά θα βρω εναν φακελο με τα εξωδικα, και 6 εκτυπωμενες σελίδες με 50 γραμμες η καθε μια, και καθε γραμμη απο ενα part number που αλλαξα ΜΟΝΟ στις Βελμαρ. 
Γνωρισα απο την Τζενη που μας εφερνε τους καφέδες, μέχρι ολους τους διευθυνταδες και υπευθυνους συνεργείων του δυκτιου της Ford.
Ερχοντουσαν στην γιορτή μου σπιτι μου να μου ευχηθούν.

ΠΟΥΛΑ ΤΟ! και μην ρίξεις ούτε 1ευρω επάνω του!

Ευρώ δεν είχαμε τότε;300 ανταλλακτικά,10 εξώδικα,δεκαδες φορες στον γερανό,και η Τζένη.Τι σημαίνει παραγγελία Γερμανίας;Είχε διαφορά με παραγγελία από Ελλάδα;Αφού καινούριο το αγόρασες.

Παγκόσμια πρωτοτυπία τα 300 ανταλλακτικά και τα 10 εξώδικα.Πετυχες κάτι ή όχι;

Δεν ήξερες ότι είναι τόσο σαβούρα πριν το αγοράσεις;Τι το έκανες;Πρέσα;

Ο καρκίνος που κολλάει;

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.

Έχω το ίδιο ακριβώς.Κανένα service δεν προβλέπει αλλαγή ψυγείου.Παραφλού ίσως.Οι 108 βαθμοί είναι φυσιολογική ένδειξη.Μάλλον φταίει το που εχουν τοποθετήσει τον αισθητήρα θερμοκρασίας.Εχω συνδεδεμένο το scangauge και βλέπω ανα πάσα στιγμή μετρήσεις του εγκεφαλου.

Όταν δείχνει 106=90.Το βεντιλατέρ μπάινει όταν δείξει 120.Το μέγιστο που έχω δει να γράφει είναι 123 βαθμοι σε συνθήκες καυσωνα.Δεν έχει ανεβάσει ποτέ θεμοκρασία.

Κατά τα άλλα εμένα μου βγήκε αξιόπιστο.Βασικές βλάβες ως τώρα:

90000κ αντλία βενζίνης (άουτς)

95000κ αισθητήρας ταχύτητας

115000κ πολλαπλασιαστής

στα 14 χρόνια κομπρέσορας a/c

αλλαγή παγουριού ψυγείου λόγο ραγίσματος

Συντηρητικός οδηγός όλα τα service στην ώρα τους.Λάδια-φίλτρα ακόμα και σήμερα τα original.Λάδι 100ml/1000k και μόνο αν το δουλευεις σε υψηλες στροφές.Αλλιώς ούτε σταγόνα.Αργό αμάξι αλλά πολύ παιχνιδιάρικο.

Εικόνα2861.jpg

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, andreaspA είπε

Το μονο που εχει καλο.

 

Το 1.4 δεν επρεπε να πωλειται. Το αμαξι σερνεται κυριολεκτικα. 75 αλογα βγαζει. Δεν τσουλαει ουτε στον γκρεμο.

Το 1800 ειχα παρει με τα 115 αλογα. Ψιλοτσουλαγε, ειδικα η 3η του που ηταν μακρια με αφηνε να προσπερασω σβελτα στον δρομο προς Αλιαρτο. Εκαιγε τον πάτο του, και ηταν ΧΡΕΠΙ !!!

ΠΟΥΛΑ ΤΟ !!!

Τι σημαινει σερνεται? Δεν το εχω οδηγησει.. Της ιδιας εποχης σε φιεστα 1.2 75hp παει αρκετα καλα/νευρικο!

Το σερνεται με παραπεμπει νωχελικο απο τις χαμηλες στροφες και μαπα ρεπριζ..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...