Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Quote

Είπε επίσης ότι τα ελαστικά δεν είχαν "αεριστεί" για να βελτιωθεί η πρόσφυση.

Ρε παιδιά τι translate είναι αυτό?

Τι είναι τα ελαστικά για να τα αερίσουμε? Σεντόνια?

Όταν είμαστε εκτός δρόμου, "βγάζουμε αέρα" από τα ελαστικά, δηλαδή μειώνουμε την πίεση για να έχουμε μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής με το έδαφος με σκοπό την καλύτερη πρόσφυση...

  • Like 13
  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 hours ago, Aprile said:

Ενώ εξ αρχής μοιάζει εντυπωσιακό δεν είναι γιατί  δεν κυκλοφορεί εδώ και δεν ξέρουμε τί θηρίο είναι το Ford F150 που καθόλου τυχαίο είναι στη κορυφή των πωλήσεων της κατηγορίας του δεκαετίες τώρα.

Δεν έχει νόημα να μπούμε σε τεχνικές λεπτομέρειες που είναι πολλές αλλά η αλήθεια αυτή είναι. Δεν μπορείς να συγκρίνεις κάτι που έχει εξελιχθεί δεκαετίες με ένα πειραματικό δείγμα σε κυκλοφορία.

Μου αρέσουν φουλ αυτά τα τέρατα trucks που χρησιμοποιούν στην Αμερική, δυστυχώς στην Ελλάδα για κάποιο περίεργο λόγο δεν μπορούν να αγοράσουν ιδιώτες, χρειάζεται να δηλώνεται αγροτικό εισόδημα και απαιτείται εγγραφή στον ΟΓΑ..

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, invisiblesurfer είπε

Μου αρέσουν φουλ αυτά τα τέρατα trucks που χρησιμοποιούν στην Αμερική, δυστυχώς στην Ελλάδα για κάποιο περίεργο λόγο δεν μπορούν να αγοράσουν ιδιώτες, χρειάζεται να δηλώνεται αγροτικό εισόδημα και απαιτείται εγγραφή στον ΟΓΑ..

Και εγω δεν το καταλαβα ποτε αυτο. Καποτε ηταν χειροτερα γιατι δεν αρκουσε απλα αγροτικο εισοδημα, αλλα επρεπε να εισαι αγροτης κατα κυριο επαγγελμα ή επαγγελματιας που να δικαιολογει τη χρηση του. Ειμαι κατοχος διπλοκαμπινου ως επαγγελματιας (οχι αγροτης) και με εχει βολεψει τοσο που μελλοντικα οταν σταματησω τη δουλεια, παλι pickup θα ηθελα να παρω. Ειναι τρελο να μη σου δινεται η δυνατοτητα.
Για τα Αμερικανικα συγκεκριμενα παντως, οι τιμες τους ειναι απαγορευτικες για εδω και με τα τερατωδη μοτερ που εχουν θελει να βαζεις βενζινη με τους κουβαδες 😅

  • Like 2
Δημοσ.
29 minutes ago, immortalx said:

Και εγω δεν το καταλαβα ποτε αυτο. Καποτε ηταν χειροτερα γιατι δεν αρκουσε απλα αγροτικο εισοδημα, αλλα επρεπε να εισαι αγροτης κατα κυριο επαγγελμα ή επαγγελματιας που να δικαιολογει τη χρηση του. Ειμαι κατοχος διπλοκαμπινου ως επαγγελματιας (οχι αγροτης) και με εχει βολεψει τοσο που μελλοντικα οταν σταματησω τη δουλεια, παλι pickup θα ηθελα να παρω. Ειναι τρελο να μη σου δινεται η δυνατοτητα.
Για τα Αμερικανικα συγκεκριμενα παντως, οι τιμες τους ειναι απαγορευτικες για εδω και με τα τερατωδη μοτερ που εχουν θελει να βαζεις βενζινη με τους κουβαδες 😅

Συμφωνώ απολύτως. Ειδικά δε στο σχόλιό σου για τα μοτέρ, νομίζω ότι 4-5-6 χιλιάδες κυβικά είναι υπερβολικά για ΙΧ χρήση για Ευρώπη (παρ' όλα αυτά εγώ έχω ένα 2.500cc οικογενειακό και πληρώνω €920 ετησίως σήμα, εξ' ίσου υπερβολικό νομίζω)

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, invisiblesurfer είπε

Συμφωνώ απολύτως. Ειδικά δε στο σχόλιό σου για τα μοτέρ, νομίζω ότι 4-5-6 χιλιάδες κυβικά είναι υπερβολικά για ΙΧ χρήση για Ευρώπη (παρ' όλα αυτά εγώ έχω ένα 2.500cc οικογενειακό και πληρώνω €920 ετησίως σήμα, εξ' ίσου υπερβολικό νομίζω)

Ναι οντως, €920 ειναι πικρη τιμη! Αν ειχες απο καπου αγροτικα εισοδηματα και ενα pickup 2500cc (ενταξει, δεν ειναι το ιδιο με το οικογενειακο, εννοειται) θα ειχες τελη €105. Τεραστια διαφορα.

  • Like 1
Δημοσ.
3 minutes ago, immortalx said:

Ναι οντως, €920 ειναι πικρη τιμη! Αν ειχες απο καπου αγροτικα εισοδηματα και ενα pickup 2500cc (ενταξει, δεν ειναι το ιδιο με το οικογενειακο, εννοειται) θα ειχες τελη €105. Τεραστια διαφορα.

Είχα ψάξει online και δεν κατάφερα να βρω τέλη για τα "αγροτικά". Έχεις πρόχειρο κάποιο λινκ; Η διάφορα είναι όντως τεράστια και πάντα απορούσα πώς μπορούν οι αγρότες να συντηρούν αυτοκίνητα 3 & 3,5 χιλιάδων κυβικών.. 

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, invisiblesurfer είπε

Είχα ψάξει online και δεν κατάφερα να βρω τέλη για τα "αγροτικά". Έχεις πρόχειρο κάποιο λινκ; Η διάφορα είναι όντως τεράστια και πάντα απορούσα πώς μπορούν οι αγρότες να συντηρούν αυτοκίνητα 3 & 3,5 χιλιάδων κυβικών.. 

Φανταζομαι δεν μπορεις να βρεις γιατι (χωρις να ειμαι 100% σιγουρος) πληρωνεις οτι και στα επαγγελματικα. π.χ εδω, δες στην κατηγορια φορτηγα:
https://www.sport24.gr/auto24/christika/teli-kykloforias-2023-ta-posa-ana-katigoria-pos-ektyponoyme-kai-plironoyme-oi-exaireseis-kai-ta-prostima.9832659.html

Δημοσ.

Δεν εχω καταλάβει τι πρέπει να κρίνουμε από το παραπάνω βιντεο. Έχουμε ένα αμάξι που έχει βγει εκτός δρόμου και κόλλησε στα χιόνια χωρίς αλυσίδες και ένα άλλο αμάξι που είναι ασφαλές μέσα στο δρόμο και το τραβάει.

  • Like 9
Δημοσ.
3 ώρες πριν, invisiblesurfer είπε

Μου αρέσουν φουλ αυτά τα τέρατα trucks που χρησιμοποιούν στην Αμερική, δυστυχώς στην Ελλάδα για κάποιο περίεργο λόγο δεν μπορούν να αγοράσουν ιδιώτες, χρειάζεται να δηλώνεται αγροτικό εισόδημα και απαιτείται εγγραφή στον ΟΓΑ..

αν δεν κανω λαθος πλεον δεν ισχυει αυτο. μεχρι 3,5 τονους μπορει και ιδιωτης.σε ολη την ευρωπη ετσι ειναι. ενας χομπιστας μελισσοκομος πχ  επρεπε να κουβαλαει τα μελισια με επιβατικο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, bill_zaf είπε

αν δεν κανω λαθος πλεον δεν ισχυει αυτο. μεχρι 3,5 τονους μπορει και ιδιωτης.σε ολη την ευρωπη ετσι ειναι. ενας χομπιστας μελισσοκομος πχ  επρεπε να κουβαλαει τα μελισια με επιβατικο

Μακαρι να ειναι ετσι αλλα δεν νομιζω, αν δεν εχει αλλαξει κατι πολυ προσφατα. Τουλαχιστον με αυτα που γνωριζω, απαραιτητη προυποθεση ειναι να εχεις εστω ενα υποτυπωδες εισοδημα αγροτικης φυσεως ή να εισαι επαγγελματιας. Αυτο ειναι που εχει αλλαξει σε σχεση με το παρελθον, οπως και το οτι δινεται πλεον η δυνατοτητα να το οδηγουν μελη της οικογενειας (συζυγος, αδερφια, παιδια), εκτος αυτου ο οποιος ειναι κατοχος της αδειας.

Επεξ/σία από immortalx
  • Like 1
Δημοσ.

Το βίντεο αυτό δεν έχει σχεδόν καμία αξία, πραγματικά. Άντε μόνο να γίνει μια αναφορά στο ηλεκτρονικό μπλοκέ της Tesla που δεν αντιλαμβάνεται το σπινιαρισμα για να κόψει την κίνηση στους τροχούς. Κάτι που εφόσον μιλάμε για μοντέλο δοκιμών κι εξέλιξης μπορεί να δικαιολογηθεί.

 

Είναι τόσο μεγάλη η σημασία της πρόσφυσης στις συνθήκες αυτές και άρα του σωστού ελαστικού στις σωστές πιέσεις, που δεν έχει νόημα να λέμε "χαχαχα κόλλησε το Τέσλα", δείχνει άγνοια και ανοησία όποιος το κάνει. 

 

Προφανώς, all things aside το Cybertruck είναι περισσότερο μια ναρκισσιστική αστειότητα αντί για σωστό αυτοκίνητο, αλλά σε κάθε περίπτωση το βίντεο είναι άσχετο με αυτό.

  • Like 2
Δημοσ.
4 ώρες πριν, invisiblesurfer είπε

Μου αρέσουν φουλ αυτά τα τέρατα trucks που χρησιμοποιούν στην Αμερική, δυστυχώς στην Ελλάδα για κάποιο περίεργο λόγο δεν μπορούν να αγοράσουν ιδιώτες, χρειάζεται να δηλώνεται αγροτικό εισόδημα και απαιτείται εγγραφή στον ΟΓΑ..

Δεν ξέρω κατά πόσο θα τα αγόραζαν ακόμα και αν είναι νόμιμη η αγορά τους.Μιλάμε για οχήματα απο 2.7-5 χιλιάδες κυβικά και 290-450 άλογα...Συγκρητικά ένα Navara πχ παίζει κάπου στα 2.5 χιλιάδες κυβικά και 190 άλογα..

Προφανώς οι τιμές καυσίμων US ακόμα καλά κρατούν..Ευρώπη όμως τα πράγματα είναι αλλιώς.Αν είχε ένα F150 θα έβαζες το χέρι πολύ βαθιά στη τσέπη σε κάθε γέμισμα...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 16/12/2023 at 02:43, Apostol. said:

Ρε παιδιά τι translate είναι αυτό?

Τι είναι τα ελαστικά για να τα αερίσουμε? Σεντόνια?

Κάπου τα έχεις μπερδέψει φίλος.

Αν θα είσαι σε χιόνια και το ελαστικό σου δεν είναι το κατάλληλο, το πρώτο πράγμα που κάνουμε είναι να αφαιρέσουμε τα λάστιχα και να τα απλώσουμε να αεριστουν.

Μιλάμε για τα απολύτως βασικά.

 

Επεξ/σία από panther_512

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...