Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
19 ώρες πριν, StavrosD είπε

Όποιος εργάζεται σε πλατφόρμα ουσιαστικά είναι υπάλληλος αλλά με υποχρεώσεις ελεύθερου επαγγελματία.

- Ποιος πληρώνει την ασφάλειά του;

- Ποιος πληρώνει το όχημα;

- Ποιος πληρώνει μικτή ασφάλεια στο όχημα (εκτός αν είναι ανεύθυνος και θέλει στο πρώτο τροχαίο να πληρώσει όσα έβγαλε μέχρι εκείνη την μέρα και ακόμα περισσότερα);

- Ποιος πληρώνει τα καύσιμα;

Όλα τα πληρώνει ο διανομέας διακινδυνεύοντας συνεχώς την υγεία του και την ζωή του.

-Αυτός είναι η απάντηση (+ κάτι αποζημιώσεις χιλιομέτρων που δεν δίνει ο μαγαζατορας ποτέ)

Καλώς ήρθες στο Uber, Lyft, wolt, Airbnb το ίδιο επιχειρηματικό μοντέλο έχουν πάνω κάτω.

 

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
7 hours ago, tzavardin said:

Ποιος σου/τους είπε ότι η οδήγηση είναι ανειδίκευτη δουλειά;

Έχεις δίκαιο, πνευματική είναι και για να την κάνεις χρειάζεται τουλάχιστον διδακτορικό, σε καμία περίπτωση δεν είναι κάτι που κάνει (ή έστω μπορεί να κάνει) η πλειοψηφία των ανθρώπων 😊

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, GamingMaster424 είπε

Έχεις δίκαιο, πνευματική είναι και για να την κάνεις χρειάζεται τουλάχιστον διδακτορικό, σε καμία περίπτωση δεν είναι κάτι που κάνει (ή έστω μπορεί να κάνει) η πλειοψηφία των ανθρώπων 😊

Εδω θεωρουνε οι νυχουδες τους εαυτους τους προφεσορια...

Δημοσ.
1 minute ago, BertaJourdan said:

Εδω θεωρουνε οι νυχουδες τους εαυτους τους προφεσορια...

Ο καθένας μπορεί να θεωρεί ό,τι θέλει για τον εαυτό του, δεν σημαίνει πως είναι και η πραγματικότητα

  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, tzavardin είπε

Ποιος σου/τους είπε ότι η οδήγηση είναι ανειδίκευτη δουλειά;

Αν οδηγάς βυτιοφόρα, φορτηγά επαγγελματικά 3αξονικα, λεοφωρεια κτλπ χρειάζεται μια ειδίκευση και εκπαίδευση. 

Μην νομίζεις ότι είναι και πνευματική δουλειά. Οι καλύτεροι οδηγοί που ήξερα από ντελιβερι μέχρι φορτηγών για ταξίδια στην Ευρώπη ήταν ανορθόγραφοι και πολλοί έβγαλαν το Δημοτικό με το ζόρι. Ήξεραν το όνομα τους σωστά να γράφουν με κεφαλαία και μικρά όμως. Όλα τα άλλα τα διάβαζαν, πινακίδες, δελτίο κίνησης, τιμολόγια κτλπ απλά άμα τους έλεγες γράψε μια λέξη απ'αυτό που διάβασες, ενώ την είχαν δεί την έγραφαν λάθος.

Δημοσ.

Εγώ είμαι ξενοδοχοϋπαλλήλος. Τώρα που που είμαι of. Έκανα 3 μεροκάματα με χαρτιά φύλου  ( με αμάξι , πακέτα όχι φαγητό καφέδες) που δουλεύει εξωτερικός σε διάφορες curier για να πάρω μια γεύση να το επεξεργαστώ να δω αν με συμφέρει να το κοιτάξω να το πάω νόμιμα.

Συμπέρασμα μου ΑΝ σου μάθει την δουλειά ένα Τσακάλη όπως την έδειξε σε εμένα πχ. καλά δρομολόγια κακά, πώς κλείνεις ένα πακέτο γρήγορα είτε με παράδοση είτε άγνωστο ( πχ το 90%των πακέτων που είναι αντικαταβολή πάνω από 10€ αν τους πάρεις τηλ θα καταλήξει να σου πει ότι θα το παραλάβει από το κατάστημα της εκάστοτε courier). Και τα επεξεργάζεσε γρήγορα με μια σειρά του δρομολογίου στο μυαλό σου χωρίς να χάνεσαι με μπρος πίσω ούτε που είναι το πακέτο στο αμάξι θα βγάλεις καλώ μεροκάματο σε λίγο χρόνο και ας βάζεις όχημα ,βενζίνη , ασφάλεια κτλ.

Αν δεν πληρούνται οι παραπάνω παράγοντες άστο . Εγώ πάντως το προχωράω. Οι καλές τιμές που πληρώνουν σε κάθε πακέτο το παραδώσεις η όχι δεν θα είναι για πάντα, δεν ξέρω πόσο θα είναι ξέρω ότι δεν θα είναι για πάντα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, GamingMaster424 είπε

Έχεις δίκαιο, πνευματική είναι και για να την κάνεις χρειάζεται τουλάχιστον διδακτορικό, σε καμία περίπτωση δεν είναι κάτι που κάνει (ή έστω μπορεί να κάνει) η πλειοψηφία των ανθρώπων 😊

Πτυχίο και μεταπτυχιακό έχω φίλε. Δεν έχω δουλέψει ούτε και θα δούλευα ντελιβεράς. Ειδικά σε μεγάλη πόλη. 

Αλλά το δίπλωμα είναι δίπλωμα, ακόμα κι αν μιλάμε απλά για οδήγηση. Και ένας καλός ντελιβερας, πίστεψέ με θα πληρωθεί. Όπως και ένας καλός αποθηκάριος. 

Γιατί βγάζει λεφτά στο αφεντικό του, και γιατί καλώς ή κακώς τη δουλειά του καλά, λίγοι μπορούν και ταυτόχρονα προτιθενται να την κάνουν γιατί έχει χειρονακτικό κομμάτι και κούραση μέσα. Είναι λίγο πιο περίπλοκο από ότι το περιγράφεις στην πράξη. 

Επεξ/σία από tzavardin
Δημοσ.
10 hours ago, tzavardin said:

Πτυχίο και μεταπτυχιακό έχω φίλε. Δεν έχω δουλέψει ούτε και θα δούλευα ντελιβεράς. Ειδικά σε μεγάλη πόλη. 

Αλλά το δίπλωμα είναι δίπλωμα, ακόμα κι αν μιλάμε απλά για οδήγηση. Και ένας καλός ντελιβερας, πίστεψέ με θα πληρωθεί. Όπως και ένας καλός αποθηκάριος. 

Γιατί βγάζει λεφτά στο αφεντικό του, και γιατί καλώς ή κακώς τη δουλειά του καλά, λίγοι μπορούν και ταυτόχρονα προτιθενται να την κάνουν γιατί έχει χειρονακτικό κομμάτι και κούραση μέσα. Είναι λίγο πιο περίπλοκο από ότι το περιγράφεις στην πράξη. 

Δεν διαφωνούμε κάπου, δεν είπα πως δεν πρέπει να πληρώνονται, και εγώ κάποτε έκανα χειρωνακτική εργασία. Αυτό που σχολίασα είναι πως προφανώς και δεν είναι πνευματική εργασία και πως το barrier to entry για τη συγκεκριμένη εργασία είναι πολύ χαμηλό, οπότε μην τα ισοπεδώνουμε όλα.

Δημοσ.

Είναι στο χέρι σας να πιέσετε τις εταιρείες για παραπάνω λεφτά και μισθούς.

Θυμάστε πριν 1,5 χρόνο που είχαν κάνει απεργίες οι εργαζόμενοι του efood για μια εβδομάδα; 

Το αποτέλεσμα είναι ότι υπέκυψαν στα αιτήματα των εργαζομένων τους, όχι επειδή τους λυπήθηκαν και είχαν δίκαιο αλλά επειδή έχαναν εκατομμύρια έσοδα την ημέρα, όσο δεν δούλευαν και υπήρχε το μότο "Μην παραγγέλνετε από efood".

Εντάξει θα υπάρχουν πάντα οι μετανάστες - απεργοσπάστες που θα δουλεύουν αν εσύ απεργείς γιατί αν και αυτοί ζητάνε πάντα παραπάνω λεφτά ειναι καλυμμένοι με αυτά που δίνουν εδώ, τουλάχιστον για αρχή πριν μεταπηδήσουν σε Ιταλία, Ισπανία και Γερμανία.

Βάλε το ευρώ ενάντια στην Ρούπα, τι διαφορά έχει και τι λεφτά στέλνουν στις χώρες τους.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...