Προς το περιεχόμενο

Η Naughty Dog ακυρώνει τη multiplayer έκδοση του The Last of Us


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Την Πέμπτη, η Naughty Dog, το διάσημο στούντιο ανάπτυξης παιχνιδιών, ανακοίνωσε τον τερματισμό ανάπτυξης του multiplayer παιχνιδιού που διαδραματίζεται στο σύμπαν του The Last of Us.

Το παιχνίδι, γνωστό ως The Last of Us Online, βρισκόταν στο στάδιο της προπαραγωγής. Η ομάδα της Naughty Dog είχε αναλάβει αυτό το project παράλληλα με την ανάπτυξη του The Last of Us Part II. Το στούντιο εξέφρασε τον ενθουσιασμό του για την κατεύθυνση που έπαιρνε το παιχνίδι σε ένα blog post που συζητούσε την ανακοίνωση.

Ωστόσο, το στούντιο συνειδητοποίησε ότι η κυκλοφορία και η συντήρηση του The Last of Us Online θα απαιτούσε να αφιερώσουν όλους τους πόρους τους στο περιεχόμενο μετά την κυκλοφορία για αρκετά χρόνια. Αυτό θα επηρέαζε σημαντικά την ανάπτυξη των μελλοντικών single-player παιχνιδιών. Μπροστά σε μια επιλογή, η Naughty Dog έπρεπε να αποφασίσει αν θα μετατραπεί σε ένα στούντιο που θα επικεντρωνόταν αποκλειστικά σε live service παιχνίδια ή αν θα συνέχιζε την παράδοσή της στη δημιουργία αφηγηματικών παιχνιδιών single player.

Η Naughty Dog επέλεξε το δεύτερο, παραμένοντας πιστή στην κληρονομιά της. Επίσης, αφήνει να εννοηθεί ότι έχει "περισσότερους από έναν" σημαντικούς νέους τίτλους single-player υπό ανάπτυξη, χωρίς βέβαια να δίνει περισσότερες πληροφορίες.

Η ανάπτυξη του The Last of Us Online είχε ήδη συναντήσει μερικά εμπόδια. Τον Μάιο, μετά από μια αναφορά του Bloomberg ότι η Sony επανεκτιμούσε την κατεύθυνση του παιχνιδιού, η Naughty Dog ανακοίνωσε την καθυστέρηση της κυκλοφορίας του παιχνιδιού. Περίπου την ίδια στιγμή, το στούντιο αποκάλυψε ότι δούλευε πάνω σε μια "ολοκαίνουργια εμπειρία single player". Τον Οκτώβριο, το Kotaku ανέφερε ότι η Naughty Dog είχε απολύσει ορισμένους εργαζομένους και ότι το The Last of Us Online ήταν "ουσιαστικά στον πάγο".

Η απόφαση να ακυρωθεί το The Last of Us Online είναι σύμφωνη με τη συνολική στρατηγική της Sony να μειώσει τις φιλοδοξίες της για τις live υπηρεσίες. Αντί να κυκλοφορήσει 12 παιχνίδια στην κατηγορία αυτή μέχρι τον Μάρτιο του 2026, όπως είχε αρχικά προγραμματιστεί, η Sony στοχεύει τώρα να κυκλοφορήσει μόνο έξι.

Παρά την ακύρωση του The Last of Us Online, οι οπαδοί της σειράς The Last of Us έχουν κάτι να περιμένουν. Η Sony και η Naughty Dog πρόκειται να κυκλοφορήσουν το The Last of Us Part II Remastered στις 19 Ιανουαρίου 2024. Επιπλέον, η δεύτερη σεζόν της δημοφιλούς σειράς HBO που βασίζεται στη σειρά παιχνιδιών έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει μέσα στο 2025.
 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιτέλους δηλαδή...........

Η Naughty Dog κάνει το αυτονόητο και ακυρώνει το περιττό κομμάτι, ώστε να ασχοληθεί με αυτό που ξέρει να κάνει καλά!! 

   

  • Like 13
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Η Naughty Dog παρέμεινε πιστή στην κληρονομιά της" να απογοητεύει τους φαν της. Από την αθλιότητα που ονομάζεται storyline του The Last Of Us Part II μέχρι την ακύρωση ενός από τα πιο αναμενόμενα multiplayer των τελευταίων ετών, η Naughty Dog ενδιαφέρεται περισσότερο για την agenda της παρά για τους gamers με αποτέλεσμα να ροκανίζει τον ίδιο της το θρόνο.

  • Like 1
  • Thanks 3
  • Confused 13
  • Sad 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα online παιχνίδια πολλές φορές καταντούν αρμεκτήρια για τις εταιρίες, πουλάνε skins και extras ενώ αν βάλουν αντικείμενα pay-to-win καταστρέφουν τα παιχνίδια.

Καλύτερα single player RPG παρά να καταστρέφουν τους τίτλους του με multiplayer και ανταγωνισμό μεταξύ παικτών.

Είδαμε και τα mmorpg πως τα καταστρέφουν σιγά σιγά με μαθηματική ακρίβεια.

Επεξ/σία από Diavolos666
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

***Τον Οκτώβριο, το Kotaku ανέφερε ότι η Naughty Dog είχε απολύσει ορισμένους εργαζομένους και ότι το The Last of Us Online ήταν "ουσιαστικά στον πάγο". ***

Ποιο αστροπελέκι εκεί αποφάσισε να τους απολύσει? Κρίμα ,...... για όσους έχουν λιώσει στο  online κομμάτι του παιχνιδιού από την εποχή ps3-ps4 καταλαβαίνουν το μέγεθος της απώλειας.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άξιο θαυμασμού το πως κατάφεραν να ξεκινήσουν την ανάπτυξη ενός GaaS και 3 χρόνια μετά να το ακυρώσουν παρά τα θετικά αποτελέσματα (όπως οι ίδιοι ανέφεραν στην ανακοίνωση τους).

Η Naughty Dog που απο το 2009 μέχρι το 2020 κατάφερε να κάνει release 6 νέους τίτλους (μαζί με τα DLC Lost Legacy και Left Behind), αποφάσισε να φτιάξει ένα ασήμαντο GaaS που θα μπορούσε άνετα να χωρέσει ως ένα απλό και μικρό update στο TLOU2 Remastered με αποτέλεσμα να το ακυρώσει 3 χρόνια μετά. 

Θα μπορούσε να θεωρηθεί και κατάντια απο την διοίκηση του Jim Ryan, με τη στρατηγική να φέρουν 12 νέα GaaS μέσα στην δεκαετία 2020-2030 μπας και κερδίσουν άλλη μια θέση στην αγορά που να εξασφαλίζει τα έσοδα της Sony σε βάθος 10 χρόνων, μόνο απο online τίτλους γνωστών και μή IP.

Το άλλο ερώτημα είναι κάτα πόσο είναι βιώσιμος πλεον ο ρυθμός της Sony με τα studio της να κάνουν ανάπτυξη AAA παιχνιδιών, που το καθένα χρειάζεται 4-5 χρόνια σε development?

Η ND απο το 2020 μέχρι τώρα έχει βγάλει μόνο ασήμαντα remasters/remakes και έχει ακυρώσει ένα game as a service. Καλά θα πάει αυτό...
Ας ελπίσουμε οτι αυτή η απόφαση θα την ξαναβάλει σε σωστούς και πιο υγιής ρυθμούς.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, lavrentish είπε

ενός από τα πιο αναμενόμενα multiplayer των τελευταίων ετών

Μιλάμε για παιχνίδι που δεν έχουμε δει καν κάποιο μικρό έστω gameplay trailer να ξέρουμε τι ακριβώς ετοιμάζουν.

Πως φτάσαμε στο ότι έγινε ένα από τα πιο αναμενόμενα multiplayer;

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ε καλά το ίδιο το Last of Us από πλευράς gameplay μια αργή μετριότητα είναι, προσωπικά όταν επιτέλους βγήκε σε PC δεν άντεξα πάνω από 2-3 ώρες, και ξενέρωσα απίστευτα αφού είδα την ΤΡΟΜΕΡΗ τηλεοπτική σειρά που είχα ως σύγκριση. Το multiplayer σε παρόμοιο έστω κλίμα gameplay θα πήγαινε καρφί για πάτο και γι' αυτό πιστεύω το ακύρωσαν

Επεξ/σία από Hacker?pcs
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Sad 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, BlueBlade said:

Μιλάμε για παιχνίδι που δεν έχουμε δει καν κάποιο μικρό έστω gameplay trailer να ξέρουμε τι ακριβώς ετοιμάζουν.

Πως φτάσαμε στο ότι έγινε ένα από τα πιο αναμενόμενα multiplayer;

Νομίζω στο γεγονός του ό,τι το πρώτο multiplayer (Factions) στο TLOU1 και τα Multi των Uncharted ήταν απο τα καλύτερα pvp games. 

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λάθος ήταν οι αποφάσεις εξαρχής λόγω Τζιμ Ράιαν. 
Έπρεπε να κάνει το σύνηθες, και το Factions να ήταν mode στο tLoU2. 
Τώρα και το tLoU2 δεν έχει multiplayer, και δαπανήθηκαν πόροι για μια τρύπα στο νερό.
Τουλάχιστον δεν την έπαθαν όπως η Bethesda με το Redfall.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, invisiblesurfer είπε

Από το 2000 έχω να δω σωστό παιχνίδι...

Μετά το pay to win τελείωσε το gaming. Ευτυχώς προλάβαμε τις εποχές των Dune,C&C , Warcraft, StarCraft , Diablo ,Monkey Island , Indiana Jones and the fate of Atlantis, Loom , Age of Empires και πόσες άλλες παιχνιδάρες. 

  • Like 6
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...