dvlsakos Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2023 2 ώρες πριν, Haldol είπε Για συνθήκες πόλης δεν έχει διαφορά η ιπποδύναμη. Ροπούλα χρειάζεται να'χει χαμηλά που δίνει ευκολία (γι' αυτό προκρίνω τον 1.2). Ιπποδύναμη θέλεις είτε αν κάνεις οδήγηση καμικάζι, ή αν κάνεις ταξίδια σε υπερ-υψηλές ταχύτητες. Με βάση όμως όσα λες δε νομίζω να ισχύει κανένα από τα δύο. Btw το LPG δεν ξεφεύγει σε τιμή. Εκτός κι αν μιλάς για καινούριο μ' εργοστασιακό σύστημα. Ίδιας χρονολογίας, ίδια αυτοκίνητα με έτοιμη μετατροπή σε LPG, είναι ψιλά - χοντρά τα ίδια χρήματα. Και η διαφορά σε κόστος μετακίνησης χαώδης, οπότε αν έχει και κάνα χιλιάρικο διαφορά θα το πάρεις πίσω σε κάνα χρόνο... Οκ κατάλαβα, το ρώτησα γιατί έχω διαβάσει ότι το golf με 85 άλογα θα είναι αργοκίνητο καράβι.. Για lpg έλεγα σε μεταχειρισμένο αλλά εργοστασιακό ότι ξεφεύγει και δεν έχεις πολλές επιλογές. Renault clio , Dacia duster και Opel Corsa Μετατροπή lpg πόσο μπορείς να το εμπιστεύεσαι ειδικά σε μεταχειρισμένο; Golf πάντως σε lpg παίζουν πιο παλιά μοντέλα και με αρκετά χιλιόμετρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ProponitisTouKanape Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, AntonisKo είπε Bro, το ατμοσφαιρικό είναι με τα 85. Δεν έβγαινε ατμόσφαιρα το Golf 6 σε 1.2. TSI είναι Επεξ/σία 16 Δεκεμβρίου 2023 από ProponitisTouKanape Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fordakias7 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2023 2 ώρες πριν, AntonisKo είπε Bro, το ατμοσφαιρικό είναι με τα 85. Υπάρχει ατμοσφαιρικό mk7 1.2? Δεν νμζω Είναι ο ίδιος κινητηρας-τουρμπινα με το 105 απλά είναι κομμένο από χαρτογράφηση και το ζητάει το πρόγραμμα. Απλά με το πρόγραμμα πρέπει να προσέχεις πάρα πολύ που βάζεις βενζίνη κ κατά προτίμηση να δουλεύεις μόνο 98αρα.Αυτο είναι ένα έξτρα που αν είσαι διατεθειμένος να προσέχεις από πού βάζεις βενζίνη τότε δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα για το προγραμμα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AntonisKo Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2023 4 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε Δεν έβγαινε ατμόσφαιρα το Golf 6 σε 1.2. TSI είναι Καλα, 105 δεν εβγαζε ο 1.2tsi? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2023 5 hours ago, dvlsakos said: Οκ κατάλαβα, το ρώτησα γιατί έχω διαβάσει ότι το golf με 85 άλογα θα είναι αργοκίνητο καράβι.. Για lpg έλεγα σε μεταχειρισμένο αλλά εργοστασιακό ότι ξεφεύγει και δεν έχεις πολλές επιλογές. Renault clio , Dacia duster και Opel Corsa Μετατροπή lpg πόσο μπορείς να το εμπιστεύεσαι ειδικά σε μεταχειρισμένο; Golf πάντως σε lpg παίζουν πιο παλιά μοντέλα και με αρκετά χιλιόμετρα. Εξαρτάται και τις ανάγκες - συνήθειες. Πάει σαφώς καλύτερα από τα κλασικά ατμοσφαιρικά 1.4 με ~ 85 άλογα που ήταν διάσημα πριν το 2010. Σβέλτο μάλλον δεν είναι, αλλά ούτε και επικίνδυνο. Το αργοκίνητο καράβι είναι τρόπος του λέγειν. Εγώ θεωρώ ότι με βάση όσα γράφεις δε θα σ' ενοχλήσει η συμπεριφορά του. Άλλοι που γουστάρουν ταχύτητα, το Golf με τα 85 άλογα θα το βρουν πιο αργό και από το θάνατο. Στα του LPG τώρα. Το τεράστιο πρόβλημα με τα μεταχειρισμένα LPG είναι ότι όποιος βάζει LPG, το βάζει επειδή κάνει πάμπολλα χιλιόμετρα. Οπότε μεταχειρισμένο με LPG κατά 99% θα'χει πολλάάά στην πλάτη, είτε χρόνια, ή χιλιόμετρα. Αυτό ακριβώς που είδες κι εσύ δηλαδή. Σπάνια θα βρεις ψιλο-καινούριο LPG και με λίγα χιλιόμετρα. Ίσως μόνο κάποια σπάνια περίπτωση που ήρθε αναπάντεχα οικογένεια (μωρό) οπότε το αυτοκίνητο αλλάχτηκε "αναγκαστικά". Θέμα αξιοπιστίας αν είναι με καλό σύστημα και σωστή εγκατάσταση δεν υπάρχει, ειδικά σε ευρωπαϊκά. Αν έψαχνες και ασιατικό με LPG είναι μαρτύριο, δε το προτείνουν ούτε οι LPGάδες. Το αν "αξίζει" ή όχι το LPG, εξαρτάται από τα χλμ σου. Αν συνυπολογίσεις τη δυσκολία να βρεις σε φρεσκούτσικο μεταχειρισμένο με έτοιμη μετατροπή, μάλλον δε θ' αξίζει. 3 minutes ago, AntonisKo said: Καλα, 105 δεν εβγαζε ο 1.2tsi? Ο πρώτος που έγινε διάσημος ναι. Μετά βγήκε και περιορισμένη έκδοση . Όπως ακριβώς και τώρα με τον TSI 1.0 που έχει 95, 110 και (πιο παλιά) είχε και 115. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nabuko Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2023 Γιατί συζητάτε για το golf 6? Tο Golf του 2016 είναι το mk7 (και το mk7.5) όχι το 6. Οι 1.2 κινητήρες του ήταν αυτοί 1.2 TSI Βενζίνη 1.197 cm³ 85 160 11,9 s 179 km/h 1.2 TSI Βενζίνη 1.197 cm³ 105 175 10,2 s 192 km/h Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fordakias7 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2023 3 ώρες πριν, Nabuko είπε Γιατί συζητάτε για το golf 6? Tο Golf του 2016 είναι το mk7 (και το mk7.5) όχι το 6. Οι 1.2 κινητήρες του ήταν αυτοί 1.2 TSI Βενζίνη 1.197 cm³ 85 160 11,9 s 179 km/h 1.2 TSI Βενζίνη 1.197 cm³ 105 175 10,2 s 192 km/h Σωστά,το είπα και εγώ πιο πανω ότι είναι το μκ7. Με ένα light πρόγραμμα και προσοχή στην βενζίνη θα είναι καλό αμαξάκι. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dvlsakos Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2023 Στις 16/12/2023 στις 9:31 ΠΜ, Haldol είπε Για συνθήκες πόλης δεν έχει διαφορά η ιπποδύναμη. Ροπούλα χρειάζεται να'χει χαμηλά που δίνει ευκολία (γι' αυτό προκρίνω τον 1.2). Ιπποδύναμη θέλεις είτε αν κάνεις οδήγηση καμικάζι, ή αν κάνεις ταξίδια σε υπερ-υψηλές ταχύτητες. Με βάση όμως όσα λες δε νομίζω να ισχύει κανένα από τα δύο. Άρα ότι έχει μεγαλύτερη ροπή από τα χαμηλά είναι καλύτερα? Πχ i30 ο turbo 1.0 120ps με τον 1.2 του golf και τον ατμόσφαιρα 1.4 i30 πάλι, που είναι καλύτερα , εκεί τι λες? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2023 Στις 16/12/2023 στις 9:31 ΠΜ, Haldol είπε Για συνθήκες πόλης δεν έχει διαφορά η ιπποδύναμη. Ροπούλα χρειάζεται να'χει χαμηλά που δίνει ευκολία (γι' αυτό προκρίνω τον 1.2). Ιπποδύναμη θέλεις είτε αν κάνεις οδήγηση καμικάζι, ή αν κάνεις ταξίδια σε υπερ-υψηλές ταχύτητες. Με βάση όμως όσα λες δε νομίζω να ισχύει κανένα από τα δύο. Btw το LPG δεν ξεφεύγει σε τιμή. Εκτός κι αν μιλάς για καινούριο μ' εργοστασιακό σύστημα. Ίδιας χρονολογίας, ίδια αυτοκίνητα με έτοιμη μετατροπή σε LPG, είναι ψιλά - χοντρά τα ίδια χρήματα. Και η διαφορά σε κόστος μετακίνησης χαώδης, οπότε αν έχει και κάνα χιλιάρικο διαφορά θα το πάρεις πίσω σε κάνα χρόνο... Η ροπη και η ιπποδυναμη δεν ειναι ασχετες εννοιες μεταξυ τους... Δε γινεται ενα αυτοκινητο να εχει τεραστια ροπη και ανυπαρκτη ιπποδυναμη ή το αναποδο. Εκτος κι αν μιλαμε για τιποτα τρακτερ η αγωνιστικα που στροφαρουν στις 10.000 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2023 19 minutes ago, dvlsakos said: Άρα ότι έχει μεγαλύτερη ροπή από τα χαμηλά είναι καλύτερα? Πχ i30 ο turbo 1.0 120ps με τον 1.2 του golf και τον ατμόσφαιρα 1.4 i30 πάλι, που είναι καλύτερα , εκεί τι λες? Αν βάλεις και τον 1.0 με τα 120 PS στην κουβέντα, θα προτείνω αυτόν. Αλλά φαντάζομαι δε θα 'ναι στα ίδια χρήματα. Just now, Ntinaras said: Η ροπη και η ιπποδυναμη δεν ειναι ασχετες εννοιες μεταξυ τους... Δε γινεται ενα αυτοκινητο να εχει τεραστια ροπη και ανυπαρκτη ιπποδυναμη ή το αναποδο. Εκτος κι αν μιλαμε για τιποτα τρακτερ η αγωνιστικα που στροφαρουν στις 10.000 Προφανώς, αφού η ιπποδύναμη είναι στην πράξη η ροπή επί τις στροφές. Όμως κανένα αυτοκίνητο δεν αποδίδει την ίδια ροπή σε κάθε σημείο του στροφόμετρου, κι ούτε μπαίνει το ίδιο κιβώτιο σε όλα τ' αυτοκίνητα. Γι' αυτό και μιλάω κυρίως για "ευκολία" στην οδήγηση (αφού μιλάμε για daily αυτοκίνητα - ή «εξυπηρέτησης»). Είναι τελείως διαφορετικό να πρέπει να στροφάρεις 2.000+ στροφές για να ξεκινήσεις σε μία ελαφριά ανωφέρεια, κι αλλιώς να ξεκινάει απλά με λίγο γκάζι, ελάχιστα πάνω από το ρελαντί. Αλλιώς να αποκτήσεις υδραυλικό χέρι για να παίζεις με το λεβιέ, κρατόντας τις στροφές εκεί που πρέπει, κι αλλιώς να 'χεις χρήσιμο το μισό στροφόμετρο. Τα turbάκια κερδίζουν διότι βγάζουν τη ροπή τους αρκετά πιο πριν, και την κρατάνε και γι' αρκετό διάστημα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sugizo Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2023 Έχω το 1.2 tsi με τα 110 άλογα του 2015 και από ότι βλέπω η ροπή δεν έχει διαφορα με το 85 άλογα (160Nm και 175Nm) οποτε μια χαρά θα είσαι για μέσα στην πόλη. Φαντάζομαι θα είσαι γύρω στα 6-6.5l/100. Από θέμα αξιοπιστίας, so far, το καλύτερο αμάξι που έχω πάρει, συνεργείο μονο για service εδώ και 4 χρονια. Οι συνθήκες φυσικά κεντρική ευρώπη είναι πολύ καλύτερες, πχ λάδια αλλάζω ανά 30.000km όπως μου όρισε η αντιπροσωπεία (νομίζω στην ελλάδα θέλει αλλαγή πιο συχνά). Έχω κάνει πάνω από 90.000km (πλειοψηφία σε εθνική) και γενικά είμαι πολύ ικανοποιμένος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dvlsakos Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2023 8 ώρες πριν, Haldol είπε Αν βάλεις και τον 1.0 με τα 120 PS στην κουβέντα, θα προτείνω αυτόν. Αλλά φαντάζομαι δε θα 'ναι στα ίδια χρήματα. Προφανώς, αφού η ιπποδύναμη είναι στην πράξη η ροπή επί τις στροφές. Όμως κανένα αυτοκίνητο δεν αποδίδει την ίδια ροπή σε κάθε σημείο του στροφόμετρου, κι ούτε μπαίνει το ίδιο κιβώτιο σε όλα τ' αυτοκίνητα. Γι' αυτό και μιλάω κυρίως για "ευκολία" στην οδήγηση (αφού μιλάμε για daily αυτοκίνητα - ή «εξυπηρέτησης»). Είναι τελείως διαφορετικό να πρέπει να στροφάρεις 2.000+ στροφές για να ξεκινήσεις σε μία ελαφριά ανωφέρεια, κι αλλιώς να ξεκινάει απλά με λίγο γκάζι, ελάχιστα πάνω από το ρελαντί. Αλλιώς να αποκτήσεις υδραυλικό χέρι για να παίζεις με το λεβιέ, κρατόντας τις στροφές εκεί που πρέπει, κι αλλιώς να 'χεις χρήσιμο το μισό στροφόμετρο. Τα turbάκια κερδίζουν διότι βγάζουν τη ροπή τους αρκετά πιο πριν, και την κρατάνε και γι' αρκετό διάστημα. Γενικα το i30 ειναι πολυ ομορφο αμαξι αλλα η τιμη του ακομα κραταει ψηλά , ειδικα ο 1.0 . αν και για οικογενεικο αυτοκινητο ειναι ιδανικο, ανηκει στην κατηγορια που δεν με εξυπηρετει τοσο . Δηλαδη ειναι αρκετα μακρυ, πραγμα που στα ματια μου το κανει δυσκίνητο για κινηση στην πολη και στο να βρισκεις παρκινγκ μιας και παρκαρω εξω.. Το golf ειναι πιο μαζεμενο μερικους ποντους με λιγοτερους ριπους αρα λιγοτερα τελη. Αλλα τα φοβαμαι παρα πολυ τα vw , ξερω χωρις να ειχα ποτε βεβαια αλλα απο αλλους οτι βγαζουν προβληματα και οτι εχουν ακριβα ανταλακτικα. πχ αλλαγη καδενας εχω διαβασει για 500 ευρω. Μετα σαν αλλη επιλογη μετα το golf σκεφτομαι κατι σε super mini που να κανει ολα , και σε περιπωση που θελω εξτρα αποθηκευτικο χωρο να εβαζα μια μπαγκαζιερα . Με πρωτη επιλογη το i20 του 18 τον 1.0 @100ps η το Seat ibiza 1.0 @95ps το seat κερδιζει σε χωρους αλλα χανει σε αξιοπιστια ενω το hyundai το αντιθετο , 325 λιτρα πορτ παγκαζ ειναι οριακο. συγγνωμη αν εχω κουρασει ... 🙄 5 ώρες πριν, Sugizo είπε Έχω το 1.2 tsi με τα 110 άλογα του 2015 και από ότι βλέπω η ροπή δεν έχει διαφορα με το 85 άλογα (160Nm και 175Nm) οποτε μια χαρά θα είσαι για μέσα στην πόλη. Φαντάζομαι θα είσαι γύρω στα 6-6.5l/100. Από θέμα αξιοπιστίας, so far, το καλύτερο αμάξι που έχω πάρει, συνεργείο μονο για service εδώ και 4 χρονια. Οι συνθήκες φυσικά κεντρική ευρώπη είναι πολύ καλύτερες, πχ λάδια αλλάζω ανά 30.000km όπως μου όρισε η αντιπροσωπεία (νομίζω στην ελλάδα θέλει αλλαγή πιο συχνά). Έχω κάνει πάνω από 90.000km (πλειοψηφία σε εθνική) και γενικά είμαι πολύ ικανοποιμένος. Με το μπατζετ που διαθετω σε αυτη τη χρονολογια κοιταω. Ισως φταιει οτι γενικα κυκλοφορουν παρα πολλα στην ελλαδα οποτε λογικο ισως να ακους για ζημιες. θετικο αυτο που λες παντως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sugizo Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2023 1 hour ago, dvlsakos said: Γενικα το i30 ειναι πολυ ομορφο αμαξι αλλα η τιμη του ακομα κραταει ψηλά , ειδικα ο 1.0 . αν και για οικογενεικο αυτοκινητο ειναι ιδανικο, ανηκει στην κατηγορια που δεν με εξυπηρετει τοσο . Δηλαδη ειναι αρκετα μακρυ, πραγμα που στα ματια μου το κανει δυσκίνητο για κινηση στην πολη και στο να βρισκεις παρκινγκ μιας και παρκαρω εξω.. Το golf ειναι πιο μαζεμενο μερικους ποντους με λιγοτερους ριπους αρα λιγοτερα τελη. Αλλα τα φοβαμαι παρα πολυ τα vw , ξερω χωρις να ειχα ποτε βεβαια αλλα απο αλλους οτι βγαζουν προβληματα και οτι εχουν ακριβα ανταλακτικα. πχ αλλαγη καδενας εχω διαβασει για 500 ευρω. Μετα σαν αλλη επιλογη μετα το golf σκεφτομαι κατι σε super mini που να κανει ολα , και σε περιπωση που θελω εξτρα αποθηκευτικο χωρο να εβαζα μια μπαγκαζιερα . Με πρωτη επιλογη το i20 του 18 τον 1.0 @100ps η το Seat ibiza 1.0 @95ps το seat κερδιζει σε χωρους αλλα χανει σε αξιοπιστια ενω το hyundai το αντιθετο , 325 λιτρα πορτ παγκαζ ειναι οριακο. συγγνωμη αν εχω κουρασει ... 🙄 Με το μπατζετ που διαθετω σε αυτη τη χρονολογια κοιταω. Ισως φταιει οτι γενικα κυκλοφορουν παρα πολλα στην ελλαδα οποτε λογικο ισως να ακους για ζημιες. θετικο αυτο που λες παντως. #1 μοντέλο σε πωλήσεις στην Αυστρία αμα βάλουμε όλα τα γκολφ που κυκλοφορούν (από mk1 μέχρι mk8) κάθε 5ο αμάξι στο δρόμο είναι γκολφ. Ναι τα 1-3 είναι old-timers πλέον, αλλά 4αρια πετυχαίνω ακόμα που και που. Τα 7αρια είναι σούπα εδώ, πάρα πολλά. Να πω την αμαρτία μου, κι εγώ δεν τα είχα σε υπόληψη, κυρίως με ενδιέφερε που είχε γαλβανισμένη καρότσα, αλλά μετά που έκατσα και το έψαξα λίγο, έμαθα πως το γκολφ είναι το μοντέλο που προσέχει ιδιαίτερα η VW γιατί είναι το καλύτερο σε πωλήσεις μοντέλο της. Δεν θα δίσταζα να ξαναπάρω γκολφ (στην κεντρική Ευρώπη τουλάχιστον) τώρα για Ελλάδα είναι λίγο διαφορετικά πάντα τα πράγματα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dvlsakos Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) παιδια για το golfaki mk6 ξερουμε αν ειχε βγει καλο η αν ειχε βγαλει προβληματα ; 1.2 @ 105 του 2010. Γενικά τα golf θεωρείται ότι αξίζουν για τα λεφτά που τα πουλάνε? Πχ αμάξι 13 - 14τιας κοντά στα 10.000 ευρώ... Έχουν ανέβει πάρα πολύ οι τιμές και στα μεταχειρισμένα αλλά τα vw το τερματίζουν λίγο. Επεξ/σία 21 Δεκεμβρίου 2023 από dvlsakos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sugizo Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2023 4 hours ago, dvlsakos said: Πχ αμάξι 13 - 14τιας κοντά στα 10.000 ευρώ... Έχουν ανέβει πάρα πολύ οι τιμές και στα μεταχειρισμένα αλλά τα vw το τερματίζουν λίγο. πω πικρα, το 7ari το είχα πάρει 11.500 το 2019 και τώρα που τσέκαρα στο ίδιο site/εταιρία, ίδια χρονια του 2015 τα έχει κοντά 11k... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα