Προς το περιεχόμενο

VW golf 1.2 85ps του 16' γνωμες


dvlsakos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα παιδια , ξερουμε τιποτα για το vw golf χρονολογια 15-16 ο 1.2  85 ατμοσφαρικος πως ειναι , αν τραβαει , καταναλωση προβληματα?
αν το παρω θα ειμαι συχνα πυκνα συνεργειο ? 

Μεταξυ του golf και του i30  του 17'  1.4 100   ? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 λεπτά πριν, dvlsakos είπε

Καλησπερα παιδια , ξερουμε τιποτα για το vw golf χρονολογια 15-16 ο 1.2  85 ατμοσφαρικος πως ειναι , αν τραβαει , καταναλωση προβληματα?
αν το παρω θα ειμαι συχνα πυκνα συνεργειο ? 

Μεταξυ του golf και του i30  του 17'  1.4 100   ? 

Το αν θα είσαι συνέχεια συνεργείο ποιος να ξέρει να σου πει;Μεταχειρισμένο αμάξι αγοράζεις.

Τωρα με 85 άλογα στο  γκολφ ................ μάλλον για αργοκίνητο καράβι μου κάνει.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεταξύ του Volkswagen Golf με τον 1.2 @ 85 PS και του Hyundai i30 με τον 1.4 @ 100 PS μάλλον θα πήγαινα στο Golfάκι. Δεν είναι τόσο τρομερή η διαφορά ανάμεσά τους και κανένα δε βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά τα 160 Nm ροπής από χαμηλά είναι πιο ευκολοδήγητα κι εξυπηρετικά στην καθημερινότητα σε σχέση με τα 135 στις 4.000 στροφές. Από την άλλη, τα 15 "έξτρα" άλογα του Hyundai θα τα δεις μόνο σε πιο υψηλές ταχύτητες (παράνομες κιόλας). Οπότε ναι μεν είναι αργό, αλλά όχι με τρόπο που να σε ενοχλήσει. Πιο πολύ θα σ' ενοχλήσει το Hyundai, διότι η δική του "αργάδα" (:P) εμφανίζεται σε κάθε σενάριο.

Bonus τα 113 gr CO2 (Golf) αντί για 141 gr CO2, οπότε έχεις και free pass για Δακτύλιο (μιας και μένεις στην Αθήνα). Με το Hyundai θα παίζεις μονά - ζυγά, όπως οι σακαράκες. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Το αν θα είσαι συνέχεια συνεργείο ποιος να ξέρει να σου πει;Μεταχειρισμένο αμάξι αγοράζεις.

Τωρα με 85 άλογα στο  γκολφ ................ μάλλον για αργοκίνητο καράβι μου κάνει.

 

Εννοούσα λόγο vag group ότι μπορεί να ακούγεται 

40 λεπτά πριν, Haldol είπε

Μεταξύ του Volkswagen Golf με τον 1.2 @ 85 PS και του Hyundai i30 με τον 1.4 @ 100 PS μάλλον θα πήγαινα στο Golfάκι. Δεν είναι τόσο τρομερή η διαφορά ανάμεσά τους και κανένα δε βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά τα 160 Nm ροπής από χαμηλά είναι πιο ευκολοδήγητα κι εξυπηρετικά στην καθημερινότητα σε σχέση με τα 135 στις 4.000 στροφές. Από την άλλη, τα 15 "έξτρα" άλογα του Hyundai θα τα δεις μόνο σε πιο υψηλές ταχύτητες (παράνομες κιόλας). Οπότε ναι μεν είναι αργό, αλλά όχι με τρόπο που να σε ενοχλήσει. Πιο πολύ θα σ' ενοχλήσει το Hyundai, διότι η δική του "αργάδα" (:P) εμφανίζεται σε κάθε σενάριο.

Bonus τα 113 gr CO2 (Golf) αντί για 141 gr CO2, οπότε έχεις και free pass για Δακτύλιο (μιας και μένεις στην Αθήνα). Με το Hyundai θα παίζεις μονά - ζυγά, όπως οι σακαράκες. 

Δεν με νοιάζει να βγάζει φωτιά στο δρόμο. Να είναι οικονομικο μεσα στην πόλη σε κατανάλωση, τέλη, να τραβάει σε νορμάλ ταχύτητες άδειο η φορτωμένο.

1 ώρα πριν, Kapws είπε

Ναι ειναι no-go αυτά τα specs και λογικά θα ειναι και σχετικά ακριβό με άλλες εναλλακτικές.

Σχετικα , ο 1.2 έτσι κ έτσι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βενζίνη κι οικονομικό στην πόλη δε πάνε μαζί. Και το Golf δεν ειναι ατμόσφαιρα, TSI είναι. Προφανώς δε θα ειναι γρήγορο, αλλά δε θα είναι σα να ηταν 85 άλογα ατμόσφαιρα που εκεί θα έβγαζες πόδι να σπρώξεις. Καλη ροπή, στη δίνει απο χαμηλά, πιστευω θα κάνει ψιλοξεκούραστα και ταξίδι μέχρι 120, απλά προφανώς δε θα προσπερνάς σε ταχύτητα εθνικής με 6η, θα θέλει λιγο βοήθεια. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, dvlsakos said:

Δεν με νοιάζει να βγάζει φωτιά στο δρόμο. Να είναι οικονομικο μεσα στην πόλη σε κατανάλωση, τέλη, να τραβάει σε νορμάλ ταχύτητες άδειο η φορτωμένο.

Προφανώς και δε βάζεις φωτιά στο δρόμο, ούτε με 85, ούτε με 100, ούτε με 150 άλογα. Αλλά γι' αυτό σου έγραψα όλα αυτά πριν. Αν και πιο αδύναμο, το Golf θα'ναι πιο εξυπηρετικό λόγω του turbo (καλύτερη ροπή και πιο χαμηλά). Ιδίως όταν μιλάμε για φόρτωμα (έξτρα επιβάτες, ή αποσκευές) αυτό είναι ακόμα πιο σημαντικό. Εφόσον κατανοείς τα παραπάνω και ψάχνεις αυτοκίνητο για να εξυπηρετηθείς στην καθημερινότητά σου, το Golf είναι καλύτερη επιλογή. Πιθανώς να υπάρχουν ακόμα καλύτερα, αλλά ανάμεσα σ' αυτά τα δύο κερδίζει ο TSI. Βασικό όμως και αυτό που λέει ο "προπονητής":

50 minutes ago, ProponitisTouKanape said:

Βενζίνη κι οικονομικό στην πόλη δε πάνε μαζί. 

Στην πόλη, ιδίως σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος, ό,τι και να πάρεις με βενζίνη θα κλάψεις. Εκτός κι αν το κάνεις υγραέριο. Εκεί κερδίζει και το diesel :P

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Βενζίνη κι οικονομικό στην πόλη δε πάνε μαζί. Και το Golf δεν ειναι ατμόσφαιρα, TSI είναι. Προφανώς δε θα ειναι γρήγορο, αλλά δε θα είναι σα να ηταν 85 άλογα ατμόσφαιρα που εκεί θα έβγαζες πόδι να σπρώξεις. Καλη ροπή, στη δίνει απο χαμηλά, πιστευω θα κάνει ψιλοξεκούραστα και ταξίδι μέχρι 120, απλά προφανώς δε θα προσπερνάς σε ταχύτητα εθνικής με 6η, θα θέλει λιγο βοήθεια. 

ναι σιγουρα , οικονομικο οσο γινεται , να μην καιει  8,9/100.

2 ώρες πριν, Haldol είπε

Προφανώς και δε βάζεις φωτιά στο δρόμο, ούτε με 85, ούτε με 100, ούτε με 150 άλογα. Αλλά γι' αυτό σου έγραψα όλα αυτά πριν. Αν και πιο αδύναμο, το Golf θα'ναι πιο εξυπηρετικό λόγω του turbo (καλύτερη ροπή και πιο χαμηλά). Ιδίως όταν μιλάμε για φόρτωμα (έξτρα επιβάτες, ή αποσκευές) αυτό είναι ακόμα πιο σημαντικό. Εφόσον κατανοείς τα παραπάνω και ψάχνεις αυτοκίνητο για να εξυπηρετηθείς στην καθημερινότητά σου, το Golf είναι καλύτερη επιλογή. Πιθανώς να υπάρχουν ακόμα καλύτερα, αλλά ανάμεσα σ' αυτά τα δύο κερδίζει ο TSI. Βασικό όμως και αυτό που λέει ο "προπονητής":

Στην πόλη, ιδίως σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος, ό,τι και να πάρεις με βενζίνη θα κλάψεις. Εκτός κι αν το κάνεις υγραέριο. Εκεί κερδίζει και το diesel :P

Ναι το καταλαβα σευχαριστω.  ο ιδιος κινητηρας βγαινει και στα 105 αλογα , αξιζει η καλυτερα ο 85αρις για συνθηκες πολης? 
δεν κανω μεγαλες αποστασεις για να παρω diesel . lpg ναι αλλα ξεφευγεις και σε τιμη...

τι αλλη επιλογη θα σκεφτοσουν μετα ιδια specs πανω κατω?

Επεξ/σία από dvlsakos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αύξηση ιπποδύναμης και ροπής σε μεγάλο βαθμό αν το αυτοκίνητο είναι τούρμπο,αν γίνει σωστά από καλό προγραμματιστή είναι 99% safe. Και αξίζει όσο τίποτα άλλο διότι το αμάξι ξυπνάει έχει πολύ περισσότερη επιτάχυνση σε όλο το φάσμα κ τις περισσότερες φορές μικρότερη κατανάλωση αν έχεις ελαφρύ πόδι λόγο υψηλότερης ροπής.Μιλαμε για μισό λίτρο κάτω στα 100 μην φανταστείς κατι ακραίο.Κοστος γύρω στα 350€ 

Το συγκεκριμένο αμάξι το χρειάζεται το πρόγραμμα γιατί είναι "κομμένο" στην χαρτογράφηση.

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μπορεί να δουλέψει εύκολα στα 125 άλογα χωρίς κανένα πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 hours ago, dvlsakos said:

ο ιδιος κινητηρας βγαινει και στα 105 αλογα , αξιζει η καλυτερα ο 85αρις για συνθηκες πολης? 
δεν κανω μεγαλες αποστασεις για να παρω diesel . lpg ναι αλλα ξεφευγεις και σε τιμη...

Για συνθήκες πόλης δεν έχει διαφορά η ιπποδύναμη. Ροπούλα χρειάζεται να'χει χαμηλά που δίνει ευκολία (γι' αυτό προκρίνω τον 1.2). Ιπποδύναμη θέλεις είτε αν κάνεις οδήγηση καμικάζι, ή αν κάνεις ταξίδια σε υπερ-υψηλές ταχύτητες. Με βάση όμως όσα λες δε νομίζω να ισχύει κανένα από τα δύο. 

Btw το LPG δεν ξεφεύγει σε τιμή. Εκτός κι αν μιλάς για καινούριο μ' εργοστασιακό σύστημα. Ίδιας χρονολογίας, ίδια αυτοκίνητα με έτοιμη μετατροπή σε LPG, είναι ψιλά - χοντρά τα ίδια χρήματα. Και η διαφορά σε κόστος μετακίνησης χαώδης, οπότε αν έχει και κάνα χιλιάρικο διαφορά θα το πάρεις πίσω σε κάνα χρόνο...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, Fordakias7 είπε

Αύξηση ιπποδύναμης και ροπής σε μεγάλο βαθμό αν το αυτοκίνητο είναι τούρμπο,αν γίνει σωστά από καλό προγραμματιστή είναι 99% safe. Και αξίζει όσο τίποτα άλλο διότι το αμάξι ξυπνάει έχει πολύ περισσότερη επιτάχυνση σε όλο το φάσμα κ τις περισσότερες φορές μικρότερη κατανάλωση αν έχεις ελαφρύ πόδι λόγο υψηλότερης ροπής.Μιλαμε για μισό λίτρο κάτω στα 100 μην φανταστείς κατι ακραίο.Κοστος γύρω στα 350€ 

Το συγκεκριμένο αμάξι το χρειάζεται το πρόγραμμα γιατί είναι "κομμένο" στην χαρτογράφηση.

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μπορεί να δουλέψει εύκολα στα 125 άλογα χωρίς κανένα πρόβλημα.

Bro, το ατμοσφαιρικό είναι με τα 85.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...