MessengerOfGood Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2023 Πρόσφατα είχα δύο περιπέτειες: Μια τηλεόραση που όλα τα καταστήματα στο Skroutz την είχαν 399€ αλλά ένα την είχε €140. Το συγκεκριμένο κατάστημα ήταν προσβάσιμο μόνο μέσω Skroutz και δεν υπήρχε τρόπος να ρωτήσω για διαθεσιμότητα. Την παρήγγειλα (175€ με τα μεταφορικά) και μετά από αρκετές ιστορίες την ακύρωσαν γιατί δεν την έβρισκαν σε παραπλήσια τιμή. Παρήγγειλα 10 πακέτα DVD δισκάκια όπου η τιμή έλεγε ότι είναι για όλο το πακέτο των 10 DVD. Μου έστειλαν ένα πακέτο με 10 δισκάκια. Επειδή αμέσως μετά είχα κάνει και μια άλλη παραγγελία για ένα πακέτο από αυτά τα δισκάκια (10) στο 1/10 της τιμής της πρώτης παραγγελίας, μου ήλθε μήνυμα ότι είναι ίδιες "σαν δυο σταγόνες νερό" και με ρώτησαν αν θέλω να την ακυρώσω (πράγμα που έκανα), μετά από πολλές ανταλλαγές ε-μαιλ μου έδωσαν τα 10 πακέτα στην τιμή που έγραφαν. Φυσικά με πολύ μεγάλη καθυστέρηση όλα αυτά. Σε κάποια πακέτα αναφερόταν καθαρά ότι η τιμή είναι για ένα τεμάχιο αλλά στα περισσότερα αυτό δεν διευκρινοζότανε. Αν υπήρχε τηλέφωνο μαγαζιού μπορούσες να ρωτήσεις, αν όχι... Η αλήθεια είναι ότι απαντούσαν άμεσα και ήταν πολύ εξυπηρετικοί. Φυσικά η διαφορά για την τηλεόραση ήταν πολύ μεγάλη για να μου την δώσουν στην τιμή που την παρήγγειλα. Το πρόβλημα προκύπτει από το ότι το skroutz από μηχανή αναζήτησης επεκτάθηκε σε πωλητή και πολλά καταστήματα επιλέγουν μόνο παραγγελία μέσω Skroutz. Όμως το Skroutz δεν έχει έλεγχο ούτε της διαθεσιμότητας ούτε της τιμής! Παραθέτω χαρακτηριστική τους απάντηση: "Πράγματι, την διαθεσιμότητα των προϊόντων την ενημερώνουν τα καταστήματα ενώ εμείς δεν έχουμε κάποιο τρόπο να την ελέγξουμε καθώς οι ίδιοι μας ενημερώνουν για αυτή. Επίσης, δεν έχουμε κάποια επιρροή στο stock που μπορεί να διατηρεί κάθε συνεργάτης μας. Το ίδιο συμβαίνει και με τις τιμές εκτός φυσικά και αν αφορά λάθος αναγραφή εκ μέρους μας", Επομένως: Το Skroutz θέλει προσοχή και να ρωτάτε πριν παραγγείλετε!!!
Haldol Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2023 Που να χρειαστεί να παραλάβεις και με SLM στο χώρο σου (όχι σε locker). Εκεί θα τους βρίσεις. Ίσως όχι κανονικά, τους ίδιους, αλλά σίγουρα μέσα σου Στις 2 τελευταίες παραγγελίες με SLM στο χώρο μου έγιναν συνολικά 5 επαναδρομολογήσεις (3 στην πρώτη, 2 στη δεύτερη) διότι με δέσμευαν να περιμένω σπίτι σε συγκεκριμένο τετράωρο (λ.χ. 12.00 - 16.00) και μετά έπαιρνα μήνυμα ότι ο courier θα περάσει σε άλλη στιγμή, σε άκυρη ώρα (που προφανώς δε θα ήμουν διαθέσιμος, διότι άλλωστε αυτό το νόημα έχει η δέσμευση χρονικού πλαισίου). Και δώσ' του απ' την αρχή. Μάλιστα, στην πρώτη παραγγελία νευρίασα και ακύρωσα... και μετά από κάνα 30-λεπτο εμφανίστηκε ο courier και πέταξε το κουτί στον κήπο. Το κουτί της ακυρωμένης παραγγελίας παρακαλώ. Nevermind, προφανώς για να κάνω παραγγελία ήθελα τα πράγματα, οπότε το άφησα να τελειώσει εκεί . Αλλά στην επόμενη παραγγελία με SLM στο χώρο μου σερί, έγινε το ίδιο πράγμα. Η πλάκα είναι ότι το καλοκαίρι ήμουν "meh" για το αν θ' ανανεώσω για τρίτη φορά το Skroutz Plus. Τελικά ανανέωσα. Ε, φέτος τουλάχιστον θα μου 'ναι πιο εύκολο, που 'χει γίνει τόσο φόλα η υπηρεσία.
ekrepali Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Στη 2η περίπτωση... είναι συχνό το φαινόμενο να καταχωρουν οι πωλητές προϊόντα σε λάθος κατηγορία... είτε λόγω απροσεξίας... είτε επειδή βαριουνται να κάνουν νέα καταχώρηση και λένε 'ελα μωρέ ας το βάλω εδώ' Πατάς εσύ να μπει το προϊόν στο καλάθι (το skroutz επιλέγει το φτηνότερο κατάστημα)... κι αν το φτηνότερο κατάστημα έχει κάνει λανθασμένη καταχώρηση, σου έρχεται κάτι διαφορετικό από αυτό που έχεις παραγγείλει. Μου έχει τύχει για παράδειγμα να βάλω στο καλάθι υγρά πιάτων 2L ( επέλεξα μόνος μου το κατάστημα), ολοκλήρωσα τη παραγγελια αλλά δεν υπήρχε διαθεσιμότητα. Το skroutz μετά έδωσε εντολή αποστολής στο φτηνότερο κατάστημα, το οποίο όμως είχε λανθασμένη καταχώρηση με προϊόντα 1.7L Εννοείται μετά από επικοινωνία με το skroutz αποζημιώθηκα για την ελλιπή ποσότητα. Επεξ/σία 15 Δεκεμβρίου 2023 από ekrepali
gokuthelegend Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Πάντως μια εταιρία (η Skroutz στην περίπτωσή μας) που παρέχει μια υπηρεσία την οποία άμεσα ή έμμεσα την πληρώνεις, και από την οποία έχει κέρδος (φαντάζομαι και μεγάλο κέρδος), θα περίμενες να κάνει έστω κάποιο υποτυπώδη έλεγχο στα καταστήματα και στις παραγγελίες. Δηλαδή ναι μεν να παρέχει κάποια υπηρεσία και να βγάζει κέρδη, αλλά από την άλλη να μην έχει και καμία ευθύνη για αυτά που γίνονται; Παράδειγμα: Εγώ είναι τεχνικός υπολογιστών. Ο πελάτης αγοράζει τα ανταλλακτικά και εγώ κάνω την επισκευή. Εμπόριο ανταλλακτικών δεν κάνω, οπότε τους προτείνω καταστήματα για να πάνε να τα αγοράσουν οι ίδιοι και να μου τα φέρουν. Αν εγώ τους προτείνω κάποιο κατάστημα που δεν κάνει καλή δουλειά, δεν είμαι και εγώ υπόλογος που τους το πρότεινα; Δεν θα έπρεπε να είχα ελέγξει από πριν το κατάστημα που τους προτείνω; Επεξ/σία 15 Δεκεμβρίου 2023 από gokuthelegend
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2023 1 ώρα πριν, gokuthelegend είπε Πάντως μια εταιρία (η Skroutz στην περίπτωσή μας) που παρέχει μια υπηρεσία την οποία άμεσα ή έμμεσα την πληρώνεις, και από την οποία έχει κέρδος (φαντάζομαι και μεγάλο κέρδος), Πόσο μεγαλο κερδος? το μισο του προϊοντος? Απο τη στιγμη που ειναι απλα μεταπωλητης θα παιρνει ενα μικρο ποσοστο, πχ. 5% για καθε προϊον. Ή μπορει τα συνεργαζομενα κατ/τα να πληρωνουν μηνιαιως.
gokuthelegend Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, dasos2024 είπε Πόσο μεγαλο κερδος? το μισο του προϊοντος? Απο τη στιγμη που ειναι απλα μεταπωλητης θα παιρνει ενα μικρο ποσοστο, πχ. 5% για καθε προϊον. Ή μπορει τα συνεργαζομενα κατ/τα να πληρωνουν μηνιαιως. Δεν ξέρω τι ποσοστά παίρνει αλλά και πάλι, σου παρέχει μια υπηρεσία για την οποία πληρώνεται κιόλας, δεν θα έπρεπε να υπάρχει ένας έστω υποτυπώδης έλεγχος; Επεξ/σία 15 Δεκεμβρίου 2023 από gokuthelegend
MessengerOfGood Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Το λιγότερο που πρέπει να κάνουν ειναι μία στατιστική επεξεργασία της απόδοσης των προμηθευτών τους ιδίως αυτών που επιλέγουν μόνο μεσω skroutz. Και όσοι πέφτουν κάτω από ένα επίπεδο να αποκλείονται για ενα διάστημα. Επεξ/σία 15 Δεκεμβρίου 2023 από MessengerOfGood
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2023 8 ώρες πριν, gokuthelegend είπε Δεν ξέρω τι ποσοστά παίρνει αλλά και πάλι, σου παρέχει μια υπηρεσία για την οποία πληρώνεται κιόλας, δεν θα έπρεπε να υπάρχει ένας έστω υποτυπώδης έλεγχος; Ο περιπτερας ή ο μαγαζατορας που σου παρεχει προϊοντα μεσω μεταπωλησης, κανει ελεγχο σε αυτα? 2 ώρες πριν, MessengerOfGood είπε Το λιγότερο που πρέπει να κάνουν ειναι μία στατιστική επεξεργασία της απόδοσης των προμηθευτών τους ιδίως αυτών που επιλέγουν μόνο μεσω skroutz. Και όσοι πέφτουν κάτω από ένα επίπεδο να αποκλείονται για ενα διάστημα. Να αποκλεισουν?? με τι κριτηρια? Ουτε τα σουπερ μαρκετ αποκλειουν προμηθευτη αν βρεθει με χαλασμενο προιον.
gokuthelegend Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2023 7 λεπτά πριν, dasos2024 είπε Ο περιπτερας ή ο μαγαζατορας που σου παρεχει προϊοντα μεσω μεταπωλησης, κανει ελεγχο σε αυτα? Σωστή παρατήρηση, αλλά ΟΚ. Πχ σε όλα τα περίπτερα έχω δει για παράδειγμα ότι πουλάνε προϊόντα Στεργίου που γενικώς τα προτιμάνε, δεν θα φέρουν μια ότι νάναι μάρκα από κρουασάν-γλυκά. Ή απο αναψυκτικά θα φέρουν τα γνωστά κόκακόλα-σπράιτ κλπ. Γνωστές εταιρίες δηλαδή που έχουν κάποιο κύρος στην αγορά.
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2023 2 λεπτά πριν, gokuthelegend είπε Σωστή παρατήρηση, αλλά ΟΚ. Πχ σε όλα τα περίπτερα έχω δει για παράδειγμα ότι πουλάνε προϊόντα Στεργίου που γενικώς τα προτιμάνε, δεν θα φέρουν μια ότι νάναι μάρκα από κρουασάν-γλυκά. Ή απο αναψυκτικά θα φέρουν τα γνωστά κόκακόλα-σπράιτ κλπ. Γνωστές εταιρίες δηλαδή που έχουν κάποιο κύρος στην αγορά. Βασικα οι περιπτεραδες και οι εμποροι κοιτανε το συμφερον και τη τσεπη τους, οχι τη ποιοτητα του προϊοντος ή το συμφερον του πελατη 🙂 Οτι προϊον πουλαει, αυτο και θα φερουν. Λογικο.
gokuthelegend Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2023 14 ώρες πριν, dasos2024 είπε Βασικα οι περιπτεραδες και οι εμποροι κοιτανε το συμφερον και τη τσεπη τους, οχι τη ποιοτητα του προϊοντος ή το συμφερον του πελατη 🙂 Οτι προϊον πουλαει, αυτο και θα φερουν. Λογικο. Μα, αν η ποιότητα του προϊόντος είναι καλή και το αναγνωρίζουν οι πελάτες, τότε θα πουλήσει. Το θέμα είναι τι γίνεται αν οι πελάτες δεν γνωρίζουν τότε τι γίνεται; το skroutz δεν πρέπει να κάνει έστω κάποιον υποτυπώδη έλεγχο στα καταστήματα, από την στιγμή που πληρώνεται για να σου παρέχει κάποια υπηρεσία;
gokuthelegend Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Το θέμα είναι ότι στο περίπτερο ή στο τοπικό σου σούπερ μάρκετ, επειδή είναι δίπλα στο σπίτι σου μπορείς να πας ο ίδιος και να ελέγξεις από κοντά τόσο την διαθεσιμότητα των προϊόντων (μπορείς να αγοράσεις κάτι άμεσα), καθώς και την ποιότητα των προϊόντων. Εμένα μου έχει τύχει περίπτωση που κάποιο περίπτερο επειδή ήταν σε απομονωμένο σημείο, δεν είχε και πολύ πελατεία με αποτέλεσμα πολλά προϊόντα να μην φεύγουν γρήγορα και πολλά να έχουν λήξει ή να λήγουν πολύ σύντομα (πχ κρουασάν, σοκολάτες κλπ), και επίσης μου έχει τύχει άλλη περίπτωση που καλοκαίρι κάποιος περιπτεράς δεν είχε λάβει μέτρα προστασίας από τον ήλιο με αποτέλεσμα πολλά τρόφιμα να τα χτυπάει ο ήλιος και να αναλιγώνουν. Και επειδή μπορούσα να πάω ο ίδιος και να το ελέγξω ήξερα και έτσι δεν ψώνιζα από εκεί. Το ίδιο και με τα καταστήματα ηλεκτρικών / ηλεκτρονικών, αν κάποιο κατάστημα είναι δίπλα σου μπορείς να πας ο ίδιος και να ελέγξεις. Το θέμα είναι ότι στις αγορές από το ίντερνετ ο πελάτης δεν μπορεί να κάνει έλεγχο σε κάποιο απομακρυσμένο κατάστημα, ούτε μπορεί να πάει να δει την διαθεσιμότητα των προϊόντων, ούτε την ποιότητα. Το skroutz από την στιγμή που συνεργάζεται εμμέσως με τα καταστήματα, προσφέροντάς τους με άμεσο ή έμμεσο τρόπο κάποια διαφήμιση, και για το οποίο πληρώνεται από αυτή τη δουλειά, δεν θα έπρεπε να προσφέρει έστω κάποιο υποτυπώδη έλεγχο; Επεξ/σία 16 Δεκεμβρίου 2023 από gokuthelegend
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2023 Δε νομιζω οτι πρακτικα μπορει να γινει κατι τετοιο. Πως ειναι δυνατον το Σκρουτζ, ακομα κι αν το θελει, να ελεγχει το καθε προιον? Εχει τη δυνατοτητα, εχει τη γνωση?
filip123go Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2023 Spoiler Χρησιμοποιώ το SLM, από την ημέρα που ξεκίνησε. Παίζει να έχω κάνει πάνω από 300 παραγγελίες. Δεν θυμάμαι πότε μα ποτέ να είχα πρόβλημα. Την ημέρα και την ώρα που έλεγαν ότι θα γίνει η παράδοση τότε γινόταν. Μάλιστα έχει τύχει φορές, που έχουν έρθει και νωρίτερα. Ίσως να φταίει το ότι μένω πάρα πολύ κεντρικά βέβαια. Επαρχία δεν ξέρω τι γίνεται...
gokuthelegend Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2023 Στις 15/12/2023 στις 7:53 ΜΜ, MessengerOfGood είπε Το λιγότερο που πρέπει να κάνουν ειναι μία στατιστική επεξεργασία της απόδοσης των προμηθευτών τους ιδίως αυτών που επιλέγουν μόνο μεσω skroutz. Και όσοι πέφτουν κάτω από ένα επίπεδο να αποκλείονται για ενα διάστημα. 25 λεπτά πριν, dasos2024 είπε Δε νομιζω οτι πρακτικα μπορει να γινει κατι τετοιο. Πως ειναι δυνατον το Σκρουτζ, ακομα κι αν το θελει, να ελεγχει το καθε προιον? Εχει τη δυνατοτητα, εχει τη γνωση? Αν δεν μπορεί να γίνει κάποιος έλεγχος στα ίδια τα καταστήματα, μια άλλη καλή λύση θα ήταν αυτή που προτείνει ο @MessengerOfGood. Αν τα καταστήματα δεν έχουν καλές επιδόσεις στις παραδόσεις ή στα αγαθά που προσφέρουν, και δεν μπορούν να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα τότε να αποκλείονται για ένα διάστημα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα