Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Tesla βρίσκεται στη διαδικασία κυκλοφορίας μιας ενημέρωσης λογισμικού για περισσότερα από 2 εκατομμύρια οχήματά της στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Αυτό περιλαμβάνει σχεδόν όλα τα οχήματα Model S, Y, X και 3 που έχουν πωληθεί στη χώρα. Σκοπός αυτών των ενημερώσεων είναι να διορθωθεί ένα ελάττωμα στο σύστημα Autopilot.

Η Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας (NHTSA) εξέδωσε ανακοίνωση ανάκλησης για τα εν λόγω οχήματα τη Δευτέρα. Η ενέργεια αυτή έγινε μετά από διετή έρευνα σχετικά με μια σειρά ατυχημάτων στα οποία ενεπλάκησαν οχήματα της Tesla που λειτουργούσαν με το σύστημα Autopilot, μια λειτουργία που είναι στάνταρ σε όλα τα νέα οχήματα της εταιρείας. Η NHTSA ανέφερε στην ειδοποίηση ανάκλησης ότι όταν η λειτουργία Autosteer ενεργοποιείται υπό ορισμένες συνθήκες, τα χειριστήρια της λειτουργίας αυτής ενδέχεται να μην είναι αρκετά εμφανή ή εκτεταμένα ώστε να αποτρέπουν την κακή χρήση από τον οδηγό. Αυτό θα μπορούσε ενδεχομένως να αυξήσει τον κίνδυνο ατυχήματος.

Η ειδοποίηση ανάκλησης ισχύει για τα ακόλουθα μοντέλα οχημάτων Tesla που είναι εξοπλισμένα με τη λειτουργία Autosteer, μια λειτουργία υποβοήθησης του οδηγού που αποτελεί μέρος του βασικού πακέτου Autopilot της Tesla:

- Μοντέλο S (2012-2023)
- Μοντέλο X (2016-2023)
- Μοντέλο 3 (2017-2023)
- Μοντέλο Y (2020-2023)

Παρόλο που η NHTSA το έχει χαρακτηρίσει ως "ανάκληση προϊόντος", η Tesla σχεδιάζει να διορθώσει το πρόβλημα στα επηρεαζόμενα οχήματα μέσω μιας over-the-air ενημέρωσης λογισμικού. Η Tesla έχει δηλώσει ότι η ενημέρωση αυτή θα κυκλοφορήσει "στις 12 Δεκεμβρίου ή λίγο μετά". Η ενημέρωση, γνωστή ως έκδοση λογισμικού 2023.44.30, θα παρέχεται δωρεάν στους πελάτες.

Η ενημέρωση περιλαμβάνει την προσθήκη επιπλέον στοιχείων ελέγχου και ειδοποιήσεων που υπενθυμίζουν στους οδηγούς να διατηρούν τον πλήρη έλεγχο του οχήματος όταν ενεργοποιείται το Autosteer. Η ενημέρωση περιορίζει επίσης τη χρήση του Autosteer "όταν δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις για την ενεργοποίηση", πράγμα που σημαίνει ότι σε ορισμένες περιπτώσεις, η λειτουργία θα απενεργοποιείται πλήρως.

Σύμφωνα με τα έγγραφα της ανάκλησης, η Tesla είχε αρκετές συναντήσεις με την NHTSA μεταξύ της 16ης Οκτωβρίου και της 4ης Δεκεμβρίου για να συζητήσει πώς θα αντιμετωπίσει τις ανησυχίες του οργανισμού. Στις 5 Δεκεμβρίου επιτεύχθηκε συμφωνία σχετικά με τις προτεινόμενες λύσεις, παρόλο που η Tesla δεν συμφωνούσε με την ανάλυση του οργανισμού. Από τις 8 Δεκεμβρίου, η Tesla έχει εντοπίσει εννέα αξιώσεις εγγύησης που "ενδέχεται να σχετίζονται" με τα ελαττώματα του Autosteer.

Ενώ τεχνικά δεν πρόκειται για πραγματική ανάκληση, η Tesla έχει ήδη εκδώσει αρκετές πραγματικές ανακλήσεις και ενημερώσεις λογισμικού το 2023. Αυτές αφορούσαν ελαττώματα στο hardware και τα συστήματα υποβοήθησης. Από το 2016, η NHTSA έχει ξεκινήσει πάνω από 50 έρευνες για ατυχήματα που αφορούν οχήματα της Tesla, τα οποία πιθανολογείται ότι συνδέονται με το Autopilot.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

εννοει οτι ποτε δεν ηταν autopilot ειναι στα δικαστηρια τωρα για απατη και προσπαθουν να το μαζεψουν με updates που θα λενε στον οδηγο οτι το χρυσοπληρωμενο "autopilot" δεν λειτουγει σαν autopilot και πρεπει να εχουν αυτοι τον ελεγχο

  • Like 1
Δημοσ.
47 λεπτά πριν, KukuRukuGR είπε

εννοει οτι ποτε δεν ηταν autopilot ειναι στα δικαστηρια τωρα για απατη και προσπαθουν να το μαζεψουν με updates που θα λενε στον οδηγο οτι το χρυσοπληρωμενο "autopilot" δεν λειτουγει σαν autopilot και πρεπει να εχουν αυτοι τον ελεγχο

Οι Αμερικανοί είναι δικομανείς και οι μηνύσεις είναι μεγάλη μπίζνα, ενώ υπάρχουν απίστευτα μεγάλοι αριθμοί δικηγόρων που ζουν μόνο απο αυτό. Δεν λένε τίποτα οι μηνύσεις. Βάζουν προειδοποιήσεις και υπενθυμίσεις για νομικούς λόγους γιατί οι άνθρωποι γενικά δεν είναι έξυπνοι. Εδώ έχουν προειδοποιήσεις να μην καταπίνεις την χλωρίνη, άλλα καθαριστικά και ένα σωρό τρελά αντικείμενα, μόνο και μόνο για να αποφύγουν τις μηνύσεις. Το ίδιο και αυτή η περίπτωση.

  • Like 2
Δημοσ.
Quote

Παρόλο που η NHTSA το έχει χαρακτηρίσει ως "ανάκληση προϊόντος", η Tesla σχεδιάζει να διορθώσει το πρόβλημα στα επηρεαζόμενα οχήματα μέσω μιας over-the-air ενημέρωσης λογισμικού.

nitsa-filio.gif

Δημοσ.

Η Αμερική δεν είναι Ελλάδα να κανείς ότι γουστάρεις. Άμα πουλήσεις κάτι και δεν τηρείς τις προδιαγραφές θα φας μηνύσεις που θα σε τσούζει. Κι έξω κάνουν άπατες αλλά αν σε πιάσουν θα πληρώσεις εδώ απλά είναι Πέμπτη….

  • Like 4
Δημοσ.

Ποιον ακροδεξιό καραγκιόζη θα επαναφέρει στο τουιτερ αυτή τη φορά για να κράξει το deep state που πάνε και του ζητάνε να κάνει ανάκληση τα αμάξια του;;

  • Like 2
Δημοσ.
9 hours ago, KukuRukuGR said:

εννοει οτι ποτε δεν ηταν autopilot ειναι στα δικαστηρια τωρα για απατη και προσπαθουν να το μαζεψουν με updates που θα λενε στον οδηγο οτι το χρυσοπληρωμενο "autopilot" δεν λειτουγει σαν autopilot και πρεπει να εχουν αυτοι τον ελεγχο

Το autopilot είναι δωρεάν σε όλα τα Tesla. Στην ουσία, autopilot είναι η εμπορική ονομασία του adaptive cruise control και του lane keep assist της Tesla. Απλά όλοι οι άλλοι κατασκευαστές σε χρεώνουν για αυτά τα δύο, ενώ η Tesla τα δίνει δωρεάν.

Μήπως το μπερδεύεις με το Full self driving (FSD);

  • Like 3
  • Thanks 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σοβαρά τώρα; Και δηλαδή τι θα κάνω τώρα εγώ με το σταρλετάκι euro -1 που δε γουστάρω ούτε ηλεκτρικά ούτε τέσλα "γιατί έτσι επειδή", που ονειρευόμουν τους τεσλάκιδες να περιμένουν ατελειώτες μέρες σε ατελείωτες ουρές για να τους εφαρμόσουν την ανάκληση;

Σοβαρά τώρα όλη αυτή η παπαριά με τη NHTSA θα είναι ένα disclaimer που θα πρέπει ενημερώνουν τον οδηγό να κρατάει το τιμόνι "at all times".

Επεξ/σία από gargalatas
  • Like 1
Δημοσ.
16 ώρες πριν, fast8 είπε

Οι Αμερικανοί είναι δικομανείς και οι μηνύσεις είναι μεγάλη μπίζνα, ενώ υπάρχουν απίστευτα μεγάλοι αριθμοί δικηγόρων που ζουν μόνο απο αυτό. Δεν λένε τίποτα οι μηνύσεις. Βάζουν προειδοποιήσεις και υπενθυμίσεις για νομικούς λόγους γιατί οι άνθρωποι γενικά δεν είναι έξυπνοι. Εδώ έχουν προειδοποιήσεις να μην καταπίνεις την χλωρίνη, άλλα καθαριστικά και ένα σωρό τρελά αντικείμενα, μόνο και μόνο για να αποφύγουν τις μηνύσεις. Το ίδιο και αυτή η περίπτωση.

ghows-LK-8c04f4cb-233d-1926-e053-0100007f2ea9-34dbb08e.webp.b6560bc92d23588d55e9be77f9928c42.webp

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, fast8 είπε

Οι Αμερικανοί είναι δικομανείς και οι μηνύσεις είναι μεγάλη μπίζνα, ενώ υπάρχουν απίστευτα μεγάλοι αριθμοί δικηγόρων που ζουν μόνο απο αυτό. Δεν λένε τίποτα οι μηνύσεις. Βάζουν προειδοποιήσεις και υπενθυμίσεις για νομικούς λόγους γιατί οι άνθρωποι γενικά δεν είναι έξυπνοι. Εδώ έχουν προειδοποιήσεις να μην καταπίνεις την χλωρίνη, άλλα καθαριστικά και ένα σωρό τρελά αντικείμενα, μόνο και μόνο για να αποφύγουν τις μηνύσεις. Το ίδιο και αυτή η περίπτωση.

Σε εγχειρίδιο χρήσης σε μοτοσυκλετα χωματινη της KTM στην Αμερική,καπου το 1997 ,εγραφε σε ενα σημειο" εαν βρεθειτε σε ερημικη τοποθεσία,οσο και αν διψατε,μην πιείτε τα υγρα της μπαταριας"

Σου λεει, απιονισμένο νερο βαζουμε οποτε καποιος θα το σκεφτει κ θα το κανει.

Επεξ/σία από bill_zaf

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...