tsak4 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2023 Καλησπέρα Στις 2/12 ταξίδεψα από Λονδίνο για Θεσσαλονίκη με Ryanair , το αεροπλάνο μετα από καθυστέρηση 2,5 ωρών φτάσαμε Θεσσαλονίκη 02:00 3/12, παρέλαβα την βαλίτσα σπασμένη, εκείνη την ώρα δεν υπήρχε κάποιος της εταιρίας να το δηλώσουμε, πήγαμε στα απολεσθέντα και με μια αστυνομικό που μίλησα μου είπα ότι δεν έχει νόημα να κάνουμε δηλωση και ότι πρέπει να κάνω αίτημα στην σελίδα της εταιρίας κάτι που έκανα. Η απάντηση της εταιρίας ήταν: After receiving a detailed report from the airport, they confirmed that you left the airport and return late to submit the claim and as such, I regret that we are not in a position to proceed with your claim. See below an extract from Ryanair's General Terms and Conditions of Carriage, Article 15.1.1: For the purpose of a claim under 15.1.2, if checked-in luggage is accepted by the person with the baggage identification tag, and they do not complain at the time, this is evidence (unless there is evidence otherwise) that the baggage was delivered in a good condition and in line with the contract of carriage. If you are not satisfied with the outcome of your complaint, you may be able to refer your complaint to AviationADR (previously known as The Retail Ombudsman) within 12 months of our final response for a review. AviationADR is an independent and impartial airline dispute resolution scheme approved by the Civil Aviation Authority. This service is free to passengers. Their details are as follows: AviationADR, Airline Dispute Resolution, 12 Walker Avenue, Stratford Office Village, Wolverton Mill, Milton Keynes MK12 5TW; https://www.aviationadr.eu/ryanair/ Telephone +44 (0) 203 540 8063 Να σημειώσω ότι δεν ισχύει ότι έφυγα και γύρισα, και στις φωτό που έστειλα μπορούν να δουν την ώρα που τραβήχτηκαν. Υπάρχει κατι άλλο που μπορώ να κάνω ή μόνο αυτό που αναφέρει; ευχαριστώ εκ των προτέρων!
st@kas Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2023 Έπρεπε να κάνεις αίτημα κατευθείαν στην εταιρεία handling που εξυπηρέτησε την πτήση. κάνε μια προσπάθεια ετεροχρονισμένα μήπως το δεχτούν, πράγμα πολύ χλωμό. και μετά μόνο αυτό που σου ανέφεραν στην απάντηση τους. 1
tsak4 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2023 Στις 13/12/2023 στις 11:46 ΜΜ, st@kas είπε Έπρεπε να κάνεις αίτημα κατευθείαν στην εταιρεία handling που εξυπηρέτησε την πτήση. κάνε μια προσπάθεια ετεροχρονισμένα μήπως το δεχτούν, πράγμα πολύ χλωμό. και μετά μόνο αυτό που σου ανέφεραν στην απάντηση τους. Την ώρα που έφτασα ήταν μόνο μια αστυνομικός στα απολεσθέντα, όλα τα υπόλοιπα μου φάνηκαν κλειστά, η αλήθεια είναι ότι δεν έψαξα όλο το αεροδρόμιο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα