Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τριάντα χρόνια μετά την επανάσταση που επήλθε στο είδος των FPS με το λανσάρισμα του θρυλικού Doom, οι συνιδρυτές της id Software John Carmack και John Romero επανενώθηκαν σε μια εικονική συνομιλία αυτή την εβδομάδα.

Η νοσταλγική συζήτηση, την οποία συντόνισε ο κινηματογραφιστής David Craddock, παρείχε ενδιαφέρουσες πληροφορίες για την ανάπτυξη του Doom, καθώς και έναν συγκινητικό εορτασμό του πολιτιστικού αντίκτυπου του παιχνιδιού.

Και οι δύο δημιουργοί εξέπληξαν με τις απόψεις τους αλλά και την αυτοκριτική που έκαναν για το αριστούργημά τους της δεκαετίας του '90. Ο Carmack παραπονέθηκε για την παράβλεψη ορισμένων γραφικών τεχνικών, ενώ εξήρε τον αυξημένο ρεαλισμό του διαδόχου του Doom, Quake. Εν τω μεταξύ, ο Romero υποστήριξε ότι το Doom πέτυχε μια ιδανική ισορροπία πολυπλοκότητας σε σύγκριση με τον προκάτοχο του, το Wolfenstein αλλά και το επόμενο Quake, αν και όχι χωρίς δημιουργικές προκλήσεις στη χαρτογράφηση.  

Οι δύο τους συνδέθηκαν επίσης με τη διαχρονική αγάπη για το ανθεκτικό box art και τα φυσικά "feelies" που καθόρισαν τις κλασικές συσκευασίες παιχνιδιών για PC. Ομοίως εξέφρασαν βαθιά ευγνωμοσύνη προς τη ζωντανή κοινότητα οπαδών του Doom για τη διατήρηση του πάθους για τον τίτλο επί δεκαετίες. 

Μεταξύ των πιο ζωντανών στιγμών της συνέντευξης ήταν και το γεγονός ότι ο Romero είδε το δικτυακό multiplayer να ζωντανεύει λίγο πριν από την κυκλοφορία του παιχνιδιού, ενισχύοντας την πεποίθηση ότι το Doom θα γινόταν μια επιτυχία που θα καθόριζε το είδος. Επιπλέον, ο Carmack παραδέχτηκε ότι υποθέτοντας ότι η ποιότητα του Doom από μόνη της θα οδηγούσε τις πωλήσεις, καθιστώντας το αξιομνημόνευτο box art λιγότερο απαραίτητο εκ των υστέρων.

Καθώς ολοκληρώθηκε η συζήτηση, και οι δύο δημιουργοί επανέλαβαν την τεράστια υπερηφάνεια για την κληρονομιά του Doom ως ένα από τα πιο επιδραστικά και διαχρονικά franchises του gaming. Ευχαρίστησαν από καρδιάς τους πιστούς οπαδούς για πάνω από 30 χρόνια που κράτησαν το Doom τόσο ανθεκτικό πολιτιστικό σημείο αναφοράς από την αρχή της δημιουργίας του.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Thanks 1
  • Απαντ. 58
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Α ρε Doom, τι legacy εχεις αφησει!
Τρομερη τυπαρα ο Carmack, τοσα χρονια μετα και το μυαλο του συνεχιζει να ειναι απιστευτα κοφτερο. Για οσους δεν εχει τυχει να παρακολουθησουν keynotes και συνεντευξεις του, το προτεινω ανεπιφυλακτα γιατι μεταξυ αλλων ειναι και τρομερος ομιλητης!

  • Like 7
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όταν παίζαμε FPS σε παιχνίδια της AMIGA, οι άλλοι έτρωγαν φιστίκια!
 

1512598951-Alcatraz-09-Rekkimaru-1752667183.png

Επεξ/σία από Koopas
  • Like 10
  • Thanks 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Koopas είπε

Όταν έπαιζες FPS σε παιχνίδια της AMIGA, οι άλλοι έτρωγαν φιστίκια!
 

1512598951-Alcatraz-09-Rekkimaru-1752667183.png

 

Ποια παιχνιδαρα είναι αυτή??

Δημοσ.

Όταν είχαμε PC-XT με αστεία CGA τρίχρωμα γραφικά θυμάμαι κράζαμε ένα φίλο μας που είχε Amiga 500 έγχρωμο με παιχνιδάρες! Ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί... Υποθέτω συνδυασμός φανμποϊσμού και "αν δεν πενέψεις το σπίτι σου."

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, vastegial_74 είπε

Η Γαλλία μια εποχή έβγαζε διαμάντια 

Ισχύει (Infogrames, Titus, Delphine). Πάντως, αν και ξεφύγαμε λίγο από το θέμα (Doom), έχουμε όλοι "ξυπνήσει" από τη νοσταλγία του παρελθόντος.

Επεξ/σία από Koopas
  • Like 2
Δημοσ.

Πριν λίγες μέρες τελείωσα την έκδοση doom 3 bfg, που έχει κ τα δυο expansions του Doom 3. 

Παιζόταν τοοοοσο ευχάριστα κ άνετα σαν να μην πέρασε μια μέρα.

Θυμάμαι όταν είχε πρωτοβγει ούτε η 9700 pro ήταν αρκετά δυνατή για να το τρέξει με όλα τέρμα. Χρειάστηκε η επόμενη γενιά για να τα καταφέρει με την 9800 xt.

  • Like 4

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...