Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Tί βαθμός δυσκολίας υπάρχει για να πουλήσει κανείς parts υπολογιστή στο eBay; Υπάρχουν πράγματα που θα πρέπει να προσέξει κάποιος που θέλει να μπεί στη διαδικασίας της πώλησης; Συσκευασίες κουτιών από πού μπορεί να βρεί;

Επεξ/σία από zoranb
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω κάποια parts από υπολογιστή που θέλω να τα βάλω για πώληση στο ebay... ποιά είναι η όλη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσω;
Εκτός από το να τα βάλω στα κουτιά τους, θα πρέπει να πάω στο ταχυδρομείο να μάθω τί κόστος μεταφορικών έχουν ανάλογα με το βάρος τους; Όποιος έχει εμπειρία από πωλήσεις σε ebay ας πεί κάτι για κατατοπισμό :-)

Επεξ/σία από zoranb
Δημοσ.

δεν χρειάζεται να πας στο ταχυδρομείο, δες τον τιμοκατάλογο εδώ

https://media.elta.gr/images/0/0/etairia/timokatalogi0723/timokatalogos-epistolikou-2023.pdf


βάζεις την αγγελία, φωτογραφίες

βάζεις auction τι τιμή θες να ξεκινήσεις την δημοπρασία

ή auction και best offer δημοπρασία όπου δέχεσαι και προσφορές για να κλείσεις την αγγελία γρήγορα

ή buy it now αγορά σε μια φιξ τιμή που θα βάλεις

μην πουλάς σε άτομα με 0 feedback

προτίμησε Ευρώπη


καλή επιτυχία

 

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όσον αφορά τη συσκευασία, φαντάζομαι πως είναι σημαντικό να βρίσκει κανείς κατάλληλα κουτιά ώστε να βάλει μέσα το αντικείμενο που θα στείλει. Πρέπει να είναι ακριβώς στις διαστάσεις το κουτί; Πού θα το βρείς; Το αγοράζεις ή το φτιάχνεις;

Επεξ/σία από zoranb
Δημοσ.

μπορείς να αγοράσεις έτοιμα

ή μπορείς να φτιάξεις κουτιά από χαρτόνι άλλων κουτιών

π.χ αν αγοράζεις ηλεκτρονικά όλο και θα σου φέρνουν την παραγγελία σε χαρτονένιο κουτί

ή περνάς από κάπου στο δρόμο και κάποιος έχει πετάξει ένα κουτί τηλέορασης κ.ο.κ

αυτά μπορείς να τα κόψεις-ράψεις στο μέγεθος που θέλεις αρκετά εύκολα για να γλιτώσεις τα έξοδα αγοράς υλικού συσκευασίας

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το εργαλείο που έχει ο μάστορας κ κάνει περφορέ στο χαρτόνι πώς το λένε; Χρειάζεται να έχω το ίδιο εργαλείο ή μπορώ να χρησιμοποιήσω και κάτι άλλο;

Επεξ/σία από zoranb
Δημοσ.
Στις 24/12/2023 στις 7:34 ΜΜ, zoranb είπε

Το εργαλείο που έχει ο μάστορας κ κάνει περφορέ στο χαρτόνι πώς το λένε; Χρειάζεται να έχω το ίδιο εργαλείο ή μπορώ να χρησιμοποιήσω και κάτι άλλο;

Στα αγγλικά λέγεται "Handheld cardboard scoring device" (το γράφει κάτω από το βίντεο στο Youtube) στα Ελληνικά δεν ξέρω. Αλλά βρήκα αυτό  που ειναι για σχεδίαση πατρόν, φαινεται θα κάνει την δουλειά που θες. Υπάρχουν πολλά και διάφορα αν ψάξεις "ρολέτα σημαδέματος πατρόν" αλλά το συγκεκριμένο φαινεται να έχει ίδιο γρανάζι με αυτό στο βίντεο. https://www.dimiourgies-karavas.gr/el/vithitika-raptikis-kai-skhedio/1689-roleta-simadematos-patron-dontakia-1032000002.html

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 24/12/2023 στις 11:20 ΠΜ, zoranb είπε

Όσον αφορά τη συσκευασία, φαντάζομαι πως είναι σημαντικό να βρίσκει κανείς κατάλληλα κουτιά ώστε να βάλει μέσα το αντικείμενο που θα στείλει. Πρέπει να είναι ακριβώς στις διαστάσεις το κουτί; Πού θα το βρείς; Το αγοράζεις ή το φτιάχνεις;

Επειδή έχω στείλει χιλιάδες δέματα (τόσο σε Ελλάδα όσο και στο Εξωτερικό), το κουτί δεν μπορεί να κάνει τίποτα εφόσον το προιόν μέσα δεν συσκευαστεί με τρόπο ώστε πιθανή (γερή) πτώση / πάτημα η συσκευασία μέσα να "στηρίξει" το κουτί (ή αρκεί να έχει στηρίγματα) ώστε να αντέξει το χτύπημα.

Αν δεν έχεις συνεργασία με κάποια courier (πχ ACS δίνει για ευρώπη οδικά πολύ καλές τιμές, καλύτερες από ΕΛΤΑ ταχυδρομείο) πρέπει να συσκευάζεις έξυπνα ώστε να έχεις το μικρότερο δυνατό όγκο με την καλύτερη δυνατή προστασία για να μειώσεις όσο περισσότερο μπορείς το ογκομετρικό βάρος. 

Όσο αφορά το ebay, πρέπει να κατανοήσεις λίγο τον τρόπο λειτουργίας του όσο αφορά τις υποχρεώσεις σου (Returns etc), και τα fees που έχει γιατί όλοι εκεί τα πατάνε γιατί τα υπολογίζουν λάθος. 

Επεξ/σία από Billator
  • Like 1
Δημοσ.
32 minutes ago, Billator said:

...το κουτί δεν μπορεί να κάνει τίποτα εφόσον το προιόν μέσα δεν συσκευαστεί με τρόπο ώστε πιθανή (γερή) πτώση / πάτημα η συσκευασία μέσα να "στηρίξει" το κουτί (ή αρκεί να έχει στηρίγματα) ώστε να αντέξει το χτύπημα.

...πρέπει να συσκευάζεις έξυπνα ώστε να έχεις το μικρότερο δυνατό όγκο με την καλύτερη δυνατή προστασία για να μειώσεις όσο περισσότερο μπορείς το ογκομετρικό βάρος.

Μπορείς να εξηγήσεις περισσότερο σχετικά, κ επίσης να ποστάρεις καμιά φωτό για να καταλάβω τόσο για το τί είδους στήριξη προτείνεις αλλά κ σχετικά με τη μείωση του ογκομετρικού βάρους;

 

32 minutes ago, Billator said:

Όσο αφορά το ebay, πρέπει να κατανοήσεις λίγο τον τρόπο λειτουργίας του όσο αφορά τις υποχρεώσεις σου (Returns etc), και τα fees που έχει γιατί όλοι εκεί τα πατάνε γιατί τα υπολογίζουν λάθος. 

Τί να κατανοήσω ακριβώς, πες φίλε είμαι όλος αυτιά!

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, zoranb είπε

Μπορείς να εξηγήσεις περισσότερο σχετικά, κ επίσης να ποστάρεις καμιά φωτό για να καταλάβω τόσο για το τί είδους στήριξη προτείνεις αλλά κ σχετικά με τη μείωση του ογκομετρικού βάρους;

Δυστυχώς δεν έχω τίποτα τώρα να ετοιμάσω για να σου δείξω αυτή την στιγμή. Αρχικά αν έχεις αρκετά πράγματα (οπότε θα πουλάς καιρό) κάνε δοκιμές για να δεις τι λειτουργεί καλύτερα σε εσένα.

Εξαρτάται ξεκάθαρα από το αντικείμενο,
-Αν πας σε κουτί (εγώ βάζω μόνο ογκώδη-βαριά-εύθραυστα σε κουτί) βάζω πάντα στις 4 πλευρές κάθετο διπλωμένο χαρτόνι (2φυλλο σκληρό συνήθως), και αν υπάρχει δυνατότητα και στο κέντρο (αλλιώς κάνω ένα μικρό buffer ή βάζω 0,5cm φύλλο αφρολέξ το οποίο στηρίζεται όχι στο προϊόν αλλά στο διπλωμένο χαρτόνι που έβαλα στις 4 πλευρές) , το οποίο λειτουργεί σαν στήριξη αν κάποιος το "πατήσει" από την πάνω ή κάτω πλευρά. Το αντικείμενο το περνάω πάντα με 1 στρώση χοντρής φυσαλίδας (ή 2 στρώσης λεπτής), και το κλείνω όλο με ταινία (1 στρώση) γιατί αν "πέσει" κάτι αιχμηρό και περάσει το κουτί η φυσαλίδα σκέτη δεν υπάρχει περίπτωση να το σταματήσει, αλλά αν βάλεις ταινία είναι σχεδόν αδύνατο να περάσει, αλλά μειώνεις πολύ και τον όγκο. Με το παραπάνω μιλάμε για πολύ 1-1,2cm επιπλέον σε κάθε πλευράς.
- Σε μικρότερα αντικείμενα τα στέλνω με φάκελο φυσαλίδας, τυλίγω με 1 ή 2 στρώσεις φυσαλίδας το αντικείμενο (πχ ram / ssd), προσπαθώντας να είναι λίγο oversized ώστε να κάνω μία "δίπλα" την φυσαλίδα γύρω από το προιόν ώστε να αποκτήσει το ίδιο πάχος (σε περίπτωση που κάποιος το "πατήσει" το βάρος να πάει αποκλειστικά στην φυσαλίδα, πηγαίνω με ταινία και το καλύπτω όλο (αρκετά σφιχτά συνήθως), διπλώνω το Α4 χαρτί της απόδειξης / παραγγελίας στην μέση και τοποθετώ το προιόν μέσα και όλο μαζί μετά στον φάκελο φυσαλίδας. Τον φάκελο όλο μετά πάλι (εφοσον βάλω το Shipping label) το καλύπτω εκ νέου με ταινία για να "δυναμώσω" την αντοχή του σε αιχμηρά αντικείμενα. "Στόχος" το πάχος μαζί με τον φάκελο / φυσαλλίδα να αυξηθεί το πολύ 0,5-0,7cm. 
- Σε καινούργια αντικείμενα που έχω, χρησιμοποιώ τυποποιημενα κουτάκια που έχω φτιάξει τα οποία έχουν δικά τους εσωτερικά buffers αλλά έχουν σχεδιαστεί στο χιλιοστό, τα οποία όταν κάποια μπορούν να σταλούν ως αλληλογραφία (λόγω μικρού πάχους) τα βάζω επιπλέον σε απλό φάκελο (χωρίς φυσαλίδα) και περνάω από έξω ξανα ταινία ώστε να μην μπορεί να σκιστεί. 

Μπορεί να ακούγεται "χρονοβόρο" αλλά μόλις βρεις το δικό σου workflow με βάση τα αντικείμενα σου είναι αρκετά γρήγορη διαδικασία. Λόγω συσκευασίας έχω και πάρα πολλούς returning customers γιατί πάντα τα παραλαμβάνουν χωρίς πρόβλημα.

15 ώρες πριν, zoranb είπε

Τί να κατανοήσω ακριβώς, πες φίλε είμαι όλος αυτιά!

1. Πρέπει να κάνεις Shipping policy ανάλογα το location, σε Regions / Countries με μεγαλύτερο Risk βάζω πάντα λίγο πιο ακριβά μεταφορικά ώστε η διαφορά τιμής να καλύπτει όλα τα προβλήματα που θα προκύψουν σε βάθος χρόνου.

Θα σου πρότεινα να στέλνεις παντού όπου στέλνουν τα ΕΛΤΑ και να βάλεις restricted countries στο Exclusion List:
Εγώ αποκλείω τα παρακάτω (αν και ξαναπροσθέτω χώρες που είχα προβλήματα δοκιμαστικά ανά διαστήματα)
- Βοσνίας (Οι χειρότεροι από όλους για εμένα), Αλβανίας, Σκόπια, Αζερμπαϊτζάν, Λευκορωσία / Belarus (MUST)
(Αλβανία έχω "ανοιχτά" μόνο σε προϊόντα με τουλάχιστον 60-80% κέρδος γιατί σαν χώρα (στα δικά μου προϊόντα) έχει υψηλό Dispute rate για Damaged / Not received Products)
- Alaska/Hawaii , US Protectorates, APO/FPO (θα τα δεις σας επιλογές), Puerto Rico (και σαν χώρα και σαν πολιτεία στην Αμερική το δείχνει), Βραζιλία  
- Μαρόκο (Must), Νιγηρία, Κένυα, Πακιστάν, Αφγανιστάν και στις υπόλοιπες βάζω 8-15$ παραπάνω μεταφορικά γιατί οι υπόλοιπες πωλήσεις καλύπτουν τα προβλήματα πιθανών scammers, μόνο σε returning customers (που είναι αρκετοί ειδικά από South Africa) δίνω κανονικές τιμές, οπότε ή μέσω Best Offer ή μέσω δημιουργίας νέου Listing "παίζω" με αυτούς.

Μετά έχω μία λίστα που προέκυψε μέσω από αρκετά χρόνια όπου πχ Ρωσία / Ουκρανία / Ισραήλ είναι εκτός προσωρινά (γιατί ειδικά Ισραήλ έχω πολλές πωλήσεις):
Barbados, Belarus, China, French Guiana, French Polynesia, Guadeloupe, Hungary, India, Libya, Martinique, New Caledonia, Reunion, Russian Federation, Saudi Arabia, Turkey, Ukraine, United Arab Emirates, Venezuela

Αν έχεις ακριβά αντικείμενα πούλα μόνο σε μεγάλες χώρες, αν έχεις και μικρής αξίας θα σου έλεγα να πουλήσεις παντού, το 20-30% των πωλήσεων θα σου έρθουν από αυτές τις "κλειστές" χώρες. 

2. Τα fees υπολογίζονται πάντα τιμή + μεταφορικά, επίσης αν πουλάς ως ιδιώτης έχεις και +24% ΦΠΑ στα fees αυτά.

3. Προσωπικά παρέχω πάντα Free Return 15 days (για τα καινούρια / μικρής αξίας (5-40$) αντικείμενα, σε αυτά έχω ένα Dispute rate 0.9% οπου μόνο το 10% αυτών θέλουν να το γυρίσουν. Αλλά το boost που παίρνεις δίνοντας Free Returns είναι τεράστιο.

4. Στον τίτλο ξεκινάς με ξεκάθαρη περιγραφή σε 3-5 λέξεις του τι πουλάς, και μετά προσθέτεις λεκτικά που ταιριάζουν στο searching των προιόντων αυτών (οκ προσπαθούμε να βγάζει και στο σύνολο λίγο νόημα ο τίτλος αλλά τα Keywords βοηθάνε ΠΟΛΥ)

5. Προσπαθεί να έχεις αναλυτικά Products details (ανάλογα την κατηγορία "ξεκλειδώνουν" τα αντίστοιχα") 

6. Κάνεις αναλυτική περιγραφή για το τι και πως θα παραλάβει κάποιος και πιθανά disclaimer (τα οποία θα βοηθήσουν σε disputes).

7. Απαντάμε ΠΑΝΤΑ σε όλα τα μηνύματα των αγοραστών, ΠΟΤΕ δεν προωθούμε ή δεν συμφωνούμε σε επικοινωνία εκτός πλατφόρμας, ΠΟΤΕ δεν βρίζουμε εκβιάζουμε σε περίπτωση dispute, ΠΑΝΤΑ (ακόμα και αν υπάρχει το tracking number μέσα στο order) ανεβάζουμε σε Not received dispute το URL που λέει ξεκάθαρα πχ ότι παραδόθηκε ή παραδίδεται αυτές τις μέρες μαζί με Screenshot και προσπαθούμε να βάλουμε και Tracking URL από τον Local shipping provider όπου πολλές φορές δίνει επιλέον Shipping Status

Χονδρικά αυτά, μπορεί να μου ξέφυγε και κάτι αλλά σε περίπτωση που έχεις πρόβλημα σε οτιδήποτε γράψε ξανά εδώ και το βλέπουμε όλοι 🙂

Επεξ/σία από Billator
  • Like 1
Δημοσ.

Ομολογώ πως εντυπωσιάστηκα με την οργάνωσή σου αλλά κ τρόμαξα.. εγώ 4-5 hardware πραγματάκια θέλω να πουλήσω... έχω πάθει σοκ :-)

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, zoranb είπε

Ομολογώ πως εντυπωσιάστηκα με την οργάνωσή σου αλλά κ τρόμαξα.. εγώ 4-5 hardware πραγματάκια θέλω να πουλήσω... έχω πάθει σοκ :-)

Αν σου αρέσει η διαδικασία να ξέρεις δεν θα μείνεις στα 4-5 πραγματάκια  😉

Για εμένα το "χειρότερο" είναι κάποιος να πάει να πουλήσει έτσι 2-3 πράγματα(τώρα μιλάμε για εμάς τους Έλληνες) και να φύγει γιατί υπάρχουν τόσα πολλά που πρέπει να προσέξεις που θα την πατήσεις σίγουρα σε κάποια πώληση και θα πάει το προϊόν ερήμην / δωρεάν / με χασούρα από πλευράς σου. Και σαν "νέος" Seller έχεις και πολύ μικρά όρια που μερικές φορές δεν εξυπηρετούν καν, ειδικά για πιο high priced προϊόντα. 

Όπως και να έχει καλή τύχη! Κάνε και την δική σου έρευνα (γιατί ποτέ δεν αρκεί να ακούμε έναν "άγνωστο" στον internet). Και πρόσεξε τα βασικά πράγματα για να παν όλα όπως πρέπει. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...