Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αγαπητοί συμφορουμίτες καλησπέρα. Έχω ένα σοβαρό θέμα με μία τηλεόραση που έχω αγοράσε από τον Γερμανό στην διαδικασία των εκπτώσεων του Black Friday. Η τηλεόραση αγοράστηκε στις 13/11 και στην διαδικασία unboxing που έγινε την ίδια ημέρα, διαπίστωσα ότι η οθόνη είχε παντού δαχτυλιές, καθώς και ένα μικρό σημάδι από χαρακιά στο κάτω αριστερό σημείο. Την επέστρεψα αμέσως στις 13/11 στον κατάστημα Γερμανός από όπου την παρέλαβα, καθώς όμως η αγορά είχε γίνει μέσω του eshop της εταρείας, μου είπαν πολύ σωστά να επικοινωνήσω μαζί τους όπως και έκανα  μέσω της φόρμας που έχει στο site. Όλα αυτά έγιναν στις 13/11, ημέρα παραλαβής. Επικοινώνησαν μαζί μου την επόμενη ημέρα, τους εξήγησα την κατάσταση και ζήτησα να μου αντικαταστήσουν την τηλεόραση, σε άλλη περίπτωση να μου επιστρέψουν το ποσό αγοράς. Στις 17/11 έστειλαν courier και η τηλεόραση επέστρεψε στις αποθήκες τους. Από τότε δεν έχω καμία προσπάθεια επικοινωνίας εκ μέρους της εταιρείας Γερμανός, όλες οι προσπάθειες επικοινωνίας μέσω τηλεφώνου από εμένα ήταν άκαρπες (αναμονή μισής ώρας!!!!!) και τελικά  στις 07/11 επικοινώνησα πάλι μέσω της φόρμας στο site αλλά και μέσω email, ζητώντας να μάθω γιατί η όλη διαδικασία δεν έχει μπει σε κατάσταση DOA ώστε να επιστραφεί το ποσό της αγοράς. Αξιώθηκαν να επικοινωνήσουν μαζί μου μέσω τηλεφώνου στις 08/12, λέγοντάς μου ότι ΔΕΝ έχουν την πρόθεση να μου επιστρέψουν το ποσό της αγοράς, ότι ΔΕΝ υπάρχει διαθέσιμο το μοντέλο της τηλεόρασης και ότι το μόνο που έχουν πρόθεση να κάνουν είναι να μου κόψουν πιστωτικό για το ποσό που έδωσα! Προτίθεμαι να προχωρήσω άμεσα σε καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή, θέλω όμως την γνώμη σας. Δεν έπρεπε η όλη διαδικασία να έχει μπει σε DOA κατάσταση; Το πρόβλημα από εμένα διαπιστώθηκε άμεσα, όπως άμεσα έγινε και η επικοινωνία με την εταρεία.

Ευχαριστώ προκαταβολοκά για τον χρόνο σας και συγνώμη για το σεντόνι.

 

Μικρή διόρθωση 07/12 είναι η σωστή ημερομηνία της δεύτερης επικοινωνίας μέσω φόρμας και email και όχι 07/11!!!!

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, MOGE είπε

ζητώντας να μάθω γιατί η όλη διαδικασία δεν έχει μπει σε κατάσταση DOA ώστε να επιστραφεί το ποσό της αγοράς.

Λυπάμαι για το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις, απλά να σταθώ στο ότι (ερώτηση κάνω) μπορει να μπει σε κατασταση DOA απο την στιγμή που δεν ειναι Dead On Arrive, δηλαδή λειτουργεί, απλά προφανώς η TV (συμφωνά με τα δικά σου λεγόμενα) έχει ανοιχθεί και (πιθανόν) να ειναι και εκθεσιακό κομμάτι, ολα πιθανά ειναι

Δημοσ.

Νομίζω ότι ως κατάσταση DOA δεν αντιμετωπίζεται η καταστάση πλήρους μη λειτουργίας αλλά η κατάσταση μη σωστής-ορθής λειτουργίας. Σε κάθε περίπτωση, είναι δυνατόν μία εταρεία σαν τον ΓΕΡΜΑΝΟ, διαπιστώνοντας το πρόβλημα, να αρνείται την επιστροφή των ήδη καταβληθέντων χρημάτων (δεν μπορεί να αντικαταστήσει το προϊόν καθώς δεν υπάρχει σε απόθεμα), αλλά να επιλέγει μονομερώς να κόψει πιστωτικό; Δηλαδή εάν η τηλεόραση έκανε 1.5Κ ευρώ (που δεν κάνε, είναι πολύ φθηνό μοντέλο), θα δέσμευε ένα τόσο μεγάλο ποσό του εκάστοτε πελάτη επειδή έτσι θέλει;

Ποιος Ελληνικός/Ευρωπαϊκός νόμος καλύπτει τέτοια συμπεριφορά; Εδώ ακόμα και εάν η τηλεόραση δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα, υπάρχει το δικαίωμα υπαναχώρησης του καταναλωτή εντός 14 ημερολογιακών ημέρων επειδή μετάνιωσε την αγορά!...και  επειδή η αγορά έχει γίνει από το  eshop της εταρείας, εμπίπτει πλήρως στην παραπάνω περίπτωση.

Πόσο μάλλον τώρα   που το προϊόν ήταν προβληματικό κατά την παράδοσή του!

Σε κάθε περίπτωση θα ήθελα την γνώμη των μελών του φόρουμ από αντίστοιχες περιπτώσεις, ώστε να ξέρω πως θα κινηθώ άμεσα...

Ομολογώ ότι δεν περίμενα σε καμία περίπτωση τέτοια συμπεριφορά από μία σοβαρή υποτίθεται εταιρεία...καταστήματα τάξης μεγέθους μικρότερα επιστρέφουν άμεσα το ποσό εφόσων το επιλέξει ο πελάτης και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ όχι...

Δημοσ.

Αυτό ακριβώς σκέφτομαι και εγώ φίλε μου.

Απλά ήθελα την γνώμη κάποιου ποιο έμπειρου μέλους του φόρουμ για το τρόπο με τον οποίο έχει κινηθεί σε αντίστοιχες περιπτώσεις/καταστάσεις....

Σε κάθε περίπτωση πλήρως απαξιωτική συμπεριφορά απέναντι στον καταναλωτή...

Δημοσ.
7 ώρες πριν, MOGE είπε

      Ομολογώ ότι δεν περίμενα σε καμία περίπτωση τέτοια συμπεριφορά από μία σοβαρή υποτίθεται εταιρεία...

      Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις. Αν ψάξεις στο forum θα βρεις πολλά τέτοια θέματα για αγορές από το eshop του Γερμανού

Δημοσ.

Δεν το είχα υπόψη μου. Το αποτέλεσμα από αυτές τις αγορές ποιο ήταν; Διορθώθηκε το/τα λάθη ή ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ έκανε τελικά τον...κινέζο;

Δημοσ.

Καμία απολύτως επαφή από πλευράς ΓΕΡΜΑΝΟΥ. Έχει κρατήσει τα χρήματα κανονικά μαζί με την τηλεόραση!

Ούτε το χειρότερο κινεζομάγαζο τέτοια συμπεριφορά!

Θα κινηθώ άμεσα μέσα από τον συνήγορο του καταναλωτή ζητώντας επιστροφή του ποσού και θα ρωτήσω και για αποζημίωση για ηθική βλάβη.

Πραγματικά δεν περίμενα τέτοια απαξίωση από μία τέτοια εταιρεία. Στην Ευρώπη τέτοια "μαγαζάκια" τρώνε κάτι πρόστιμα που σφυρίζει το κεφάλι τους!

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, MOGE είπε

Καμία απολύτως επαφή από πλευράς ΓΕΡΜΑΝΟΥ. Έχει κρατήσει τα χρήματα κανονικά μαζί με την τηλεόραση!

Ούτε το χειρότερο κινεζομάγαζο τέτοια συμπεριφορά!

Θα κινηθώ άμεσα μέσα από τον συνήγορο του καταναλωτή ζητώντας επιστροφή του ποσού και θα ρωτήσω και για αποζημίωση για ηθική βλάβη.

Πραγματικά δεν περίμενα τέτοια απαξίωση από μία τέτοια εταιρεία. Στην Ευρώπη τέτοια "μαγαζάκια" τρώνε κάτι πρόστιμα που σφυρίζει το κεφάλι τους!

να το κάνεις, καμμία επιείκεια σε κανέναν για να μάθουν ότι τα κορόιδα πλέον έχουν ξυπνήσει.

  • Like 1
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, MOGE είπε

Θα κινηθώ άμεσα μέσα από τον συνήγορο του καταναλωτή ζητώντας επιστροφή του ποσού και θα ρωτήσω και για αποζημίωση για ηθική βλάβη.

Να είσαι προετοιμασμένος με επιχειρήματα ώστε να απαντήσεις καταλλήλως αν ισχυριστούν από το Γερμανό ότι εσύ προκάλεσες τη ζημιά.

  • Like 1
Δημοσ.

Στην δικιά μου την περίπτωση παράγγειλα μια τηλεόραση την παρέλαβα κανονικά και με το που την άνοιξα ήταν σπασμενη βέβαια έχω κανει της απαραίτητες διαδικασίες με φωτογραφίες και περιμένω να μου απαντήσουν τι θα γίνει πάντως είναι πολύ χρονοβόρα η διαδικασία όσο γρήγορα ήρθε τόσο αργά γινεται όλο αυτο  μακάρι να βγάλω και εγώ άκρη σύντομα 

 

Δημοσ.

Έχω τραβήξει βίντεο στο άνοιγμα της τηλεόρασης και στην 1η επικοινωνία που είχαν μαζί μου, σε ηχογραφημένη συνομιλία όπως μου αναφέρθηκε ρητώς, παραδέχονται ότι η τηλεόραση είχε πρόβλημα!

Απλά φίλτατοι συμφορουμίτες, με προβληματίζει απίστευτα το θράσος και η αδιαφορία της εν λόγω εταιρείας...Δεν είμαστε μικρά παιδιά πλέον έδω και αρκετά χρόνια.

Δεν τους προβληματίζει καθόλου το γεγονός ότι μπορεί κάποιος πελάτης τους μπορεί να έχει την όρεξη και την  οικονομική επιφάνεια να τους κάνει να τρέχουν πιο γρήγορα απ' τον Γιουσέϊν Μπόλτ;

...και δεν αναφέρομαι στην αφεντιά μου βεβαίως βεβαίως!!!!!

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...