Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, therock είπε

Μου φαίνεται παράλογο το ότι μου λένε δεν υπάρχει πάρε κάτι άλλο και επειδή πλήρωσα με πιστωτική δε μπορώ να πάρω τα λεφτά μου πίσω

Το πιο λογικό και αυτό που σκέφτηκα πριν και το λέει και το λινκ είναι να επικοινωνήσεις με την εταιρία και να της πεις να σου δώσει λύση εφόσον ο έμπορος σου λέει πάρε υπόλοιπο και πάρε κάτι άλλο..

Να στείλω ένα μέιλ στη Sony ότι το service σας στην Ελλάδα με έκανε ταχυδρόμο και κατέληξα να πηγαινοφαιρνω ακουστικά με αποτέλεσμα να πάρω ένα πιστωτικό για αγορές εντός καταστηματος

Όχι είναι μουφα διαθεσιμότητα στα μαύρα. Κάτι εκθεσιακά ήταν και είχε ένα τεμάχια στην Τσιμισκή Θεσσαλονίκη το οποίο δεν με άφηνε καν να επιλέξω παραλαβή από κατάστημα. Εν τέλη έκανα παραγγελία να το κάνω στη διεύθυνση μου και με έξτρα μεταφορικά και πήγα στο ταμείο και τους είπα να αλλάξει η κατάσταση σε παραλαβή από κατάστημα. Μου είπαν αφενός δεν τους αφήνει το σύστημα, αφετέρου δε θα εκτελεστή η παραγγελία και το πιθανότερο να ειδοποιηδλιω με μέιλ ότι δε θα εκτελεστεί... Αλλά ακόμα και αν μου ρθουν δε θα μπορώ να χρησιμοποιήσω το ψηφιακό τους προτοφολι γιατί τα στειλα σε διεύθυνση μου.... Ότι να ναι δηλαδή

Τα silver τα δείχνει όντως διαθέσιμα σε κάποια καταστηματα αλλά μέσω ίντερνετ δε σε αφήνει να τα βάλεις στο καλάθι. Πρέπει αύριο Δευτέρα να κάνω κάνα τηλέφωνο να δω ότι όντως υπάρχουν και δεν είναι εκθεσιακά και να τους ζητήσω κράτηση και να ξανακατεβω την άλλη βδομάδα να τα πάρω αν όντως υπάρχουν και μου τα δεσμευσουν

Τον πρώτο χρόνο εγγύησης του προϊόντος τον καλύπτει με ή χωρίς παραστατικό η επίσημη αντιπροσωπεία.

Τον δεύτερο χρόνο με παραστατικό αγοράς τον καλύπτει έμμεσα η επιχείρηση πώλησης του προϊόντος.

Θεωρώ πως όποια ενέργεια θα σε παραπέμψουν στο κατάστημα αγοράς.

Το Service δίνει απλά την έγκριση. Από εκεί και πέρα δεν έχει κανένα λόγο να εμπλακεί στη συναλλαγή που έχει προκύψει με τον μεταπωλητή.

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Έτρεξα πρωί στο κατάστημα να δω μήπως προλάβω κάτι αλλά τελικά και τα ασημί εκθεσιακά ήταν...

18 hours ago, kormos said:

Τον πρώτο χρόνο εγγύησης του προϊόντος τον καλύπτει με ή χωρίς παραστατικό η επίσημη αντιπροσωπεία.

Τον δεύτερο χρόνο με παραστατικό αγοράς τον καλύπτει έμμεσα η επιχείρηση πώλησης του προϊόντος.

Θεωρώ πως όποια ενέργεια θα σε παραπέμψουν στο κατάστημα αγοράς.

Το Service δίνει απλά την έγκριση. Από εκεί και πέρα δεν έχει κανένα λόγο να εμπλακεί στη συναλλαγή που έχει προκύψει με τον μεταπωλητή.

Δεν είπα να μιλήσω με service, είπα με το κεντρικό support της Sony να τους πω όλο το περιστατικό. Το Service ναι χαίρω πολύ θα μου πει βρήκαμε το σφάλμα και τώρα οτι κανονίσετε με το Κωτσόβολο...

Πραν τουτου όμως δεν έχω καταλάβει,  εκτός του ότι βάζω ζουμακι όπως τα περιγράφω καθως νιώθω αγανακτημενος και σε κουράζω, εσένα η λύση ή ο ιδανικός χειρισμός σε όλο αυτό ποιος θα ηταν

Επειδή Αυτό που είπες ότι ανακατεφτηκα και ότι έπρεπε να είχαν αναλάβει αυτοί δεν είναι κάποια λύση ούτε θα έιχε αλλάξει κάτι. Απλά δεν θα είχα ταλαιπωρηθει με σούτρα φέρτα και απλά θα κράταγε αρκετά παραπάνω η διαδικασία χρονικα. Στο τέλος πάλι καταργήθηκαν δε τα χούμε θα λέγαν και θα δίναν πιστωτικο

Ένα πιστωτικό το οποίο δε μου λέει κάτι στο να πάρω ένα φθηνότερο προϊόν από αυτό που είχα και σε πολύ μεγαλύτερη τιμή συγκριτικά με τα σκρουτζομαγαζα...

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, therock είπε

Έτρεξα πρωί στο κατάστημα να δω μήπως προλάβω κάτι αλλά τελικά και τα ασημί εκθεσιακά ήταν...

Δεν είπα να μιλήσω με service, είπα με το κεντρικό support της Sony να τους πω όλο το περιστατικό. Το Service ναι χαίρω πολύ θα μου πει βρήκαμε το σφάλμα και τώρα οτι κανονίσετε με το Κωτσόβολο...

Πραν τουτου όμως δεν έχω καταλάβει,  εκτός του ότι βάζω ζουμακι όπως τα περιγράφω καθως νιώθω αγανακτημενος και σε κουράζω, εσένα η λύση ή ο ιδανικός χειρισμός σε όλο αυτό ποιος θα ηταν

Επειδή Αυτό που είπες ότι ανακατεφτηκα και ότι έπρεπε να είχαν αναλάβει αυτοί δεν είναι κάποια λύση ούτε θα έιχε αλλάξει κάτι. Απλά δεν θα είχα ταλαιπωρηθει με σούτρα φέρτα και απλά θα κράταγε αρκετά παραπάνω η διαδικασία χρονικα. Στο τέλος πάλι καταργήθηκαν δε τα χούμε θα λέγαν και θα δίναν πιστωτικο

Ένα πιστωτικό το οποίο δε μου λέει κάτι στο να πάρω ένα φθηνότερο προϊόν από αυτό που είχα και σε πολύ μεγαλύτερη τιμή συγκριτικά με τα σκρουτζομαγαζα...

Δεν έχει καμμία θέση η επιστολή που σκέφτεσαι με την Sony γιατί η δική της θέση είναι ξεκάθαρη και ορθή.

Την ταλαιπωρία, εσύ την επέλεξες 🙂

Η διαδικασίες είτε μας αρέσουν είτε όχι είναι ξεκάθαρες.

Παραβλέπεις το αυτονόητο. Είναι προϊόν 2 ετών, λογικό να μην υπάρχει διαθέσιμο.

Ορθά σου κάνουν πίστωση στην τιμή που το είχες αγοράσει.

Τα παραμαγαζα-σκρουτζ δεν εχουν καμμία σχέση με τις τιμές των ελληνικών επιχειρήσεων και την τιμολόγηση τους.

Μην τα μπλέκεις και αυτά.

 

Εκμεταλεύσου τη λύση που σου δόθηκε όσο καλύτερα μπορείς.

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, therock είπε

Ναι οκ οπότε αυτό μου λες, καμία σοβαρή λύση. "Μη λες πολλά ότι έγινε έγινε πάρε τώρα ότι βρεις" είναι η θέση σου

Όλες οι λύσεις είναι σοβαρές.

Απλά εσένα δε βολεύουν...

 

  • Like 1
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, therock είπε

Δε πειράζει όταν το πάθεις εσύ βολεψου και πες ευχαριστώ άσε με εμένα να ονειρεύομαι το δικαιο

Όταν υπάρχουν όροι καταστήματος καλό είναι να τους τηρούμε...

Αν είχε παρέλθει η 2ετης εγγύηση δεν θα μας ενοχλούσε φαντάζομαι.

Αλλά και πάλι θα πω κάτι που μου έχει συμβεί σε άλλη ελληνική αλυσίδα.

Όπου η πίστωση που μου έδωσαν ήταν στην τιμή αγοράς την τότε και ναι επειδή πάλι θα έκανα νέα αγορά, έβαλα ελάχιστη διαφορά να πάρω κάτι καλύτερο.

Ανν κάποιος αδυνατεί. Αρκείται στο τίμιο και σωστό από πλευρά επιχείρησης.

Την ολική επιστροφή της τότε αγοράς

Δημοσ.

Άκου τότε και ένα άλλο δικό μου περαστικό που μόλις θυμήθηκα. Πάλι από Sony

Πριν μια δεκαετία είχα πάρει για το πατέρα μου μια Sony Smart TV 3D. Κάτι επαθε και τα φτυσε μια μέρα και έδειχνε γραμμές χωρίς να έχει κάνει κάτι και να φτάσει. Ήταν κοντά στην διετία και ίσως και να την είχε ξεπεράσει! Γιατί θυμάμαι που μίλαγα με ένα γνωστό που ήταν τσακάλι στα τεχνικά και μου λέει μη σου πουν καμία παπάρια ότι έχει παρέλθει η διετία καθώς καλύπτεσαι από 5ετη ευρωπαϊκή εγγύηση. Δε ξέρω αν αυτό ίσχυε τότε η αν ισχύει μόνο για TV. Εν πάση περιπτώσει δε χρειάστηκε να κυνηγήσω κάτι. Μίλησα με κατάστημα αγοράς, τη πακεταραμε και τη στείλαμε αμέσως με κούριερ από επαρχία, την παρέλαβαν διέγνωσαν αμέσως το λάθος και μου έστειλαν να συμπλήρωσα μια φόρμα αντικαταστήσαμε με νέο μοντέλο γιατί το παλιό είχε πάψει να υπάρχει.

Το αποτέλεσμα? Μια τηλεόραση που αγοράστηκε στα 900 ευρώ το 2013-2014 αντικαταστάθηκε 2+ χρόνια μετά με νεότερο μοντέλο που έκανε 1500!!

Χωρίς φασαρίες χωρίς μανούρες χωρίς τίποτα. Ήταν ξεκάθαρο σφάλμα, σου λέει δεν την έχουμε κατευθείαν στείλαν μια πουλ καλύτερη. 

Όχι όπως τώρα δε τα χούμε πάρε τα 179 που έδωσες και βρες να πάρεις κάτι άλλο από το κατάστημα μας.

Και αν θυμάμαι καλά ένα μαγαζάκι με οπτικοακουστικά ήταν, όχι τώρα kotsovolos υπεραλυσιδα ομίλου. 

Αλλά και πάλι ναι κάθε κατάστημα έχει τη πολιτική του, το θέμα το έχω με τη Sony σου λέει εγγυαμε καλή λειτουργία για 2 χρόνια. Τι με νοιάζει εμένα αν βγαίνουν η δε βγαίνουν ποια. Ας μου δώσουν τα καλύτερα. Τι να πάρω πιστωτικο και να αγοράσω τώρα το Galaxy buds η τα budget entry της Sony τα linkbuds? Τι φταίω εγω

Δημοσ.
8 ώρες πριν, therock είπε

Άκου τότε και ένα άλλο δικό μου περαστικό που μόλις θυμήθηκα. Πάλι από Sony

Πριν μια δεκαετία είχα πάρει για το πατέρα μου μια Sony Smart TV 3D. Κάτι επαθε και τα φτυσε μια μέρα και έδειχνε γραμμές χωρίς να έχει κάνει κάτι και να φτάσει. Ήταν κοντά στην διετία και ίσως και να την είχε ξεπεράσει! Γιατί θυμάμαι που μίλαγα με ένα γνωστό που ήταν τσακάλι στα τεχνικά και μου λέει μη σου πουν καμία παπάρια ότι έχει παρέλθει η διετία καθώς καλύπτεσαι από 5ετη ευρωπαϊκή εγγύηση. Δε ξέρω αν αυτό ίσχυε τότε η αν ισχύει μόνο για TV. Εν πάση περιπτώσει δε χρειάστηκε να κυνηγήσω κάτι. Μίλησα με κατάστημα αγοράς, τη πακεταραμε και τη στείλαμε αμέσως με κούριερ από επαρχία, την παρέλαβαν διέγνωσαν αμέσως το λάθος και μου έστειλαν να συμπλήρωσα μια φόρμα αντικαταστήσαμε με νέο μοντέλο γιατί το παλιό είχε πάψει να υπάρχει.

Το αποτέλεσμα? Μια τηλεόραση που αγοράστηκε στα 900 ευρώ το 2013-2014 αντικαταστάθηκε 2+ χρόνια μετά με νεότερο μοντέλο που έκανε 1500!!

Χωρίς φασαρίες χωρίς μανούρες χωρίς τίποτα. Ήταν ξεκάθαρο σφάλμα, σου λέει δεν την έχουμε κατευθείαν στείλαν μια πουλ καλύτερη. 

Όχι όπως τώρα δε τα χούμε πάρε τα 179 που έδωσες και βρες να πάρεις κάτι άλλο από το κατάστημα μας.

Και αν θυμάμαι καλά ένα μαγαζάκι με οπτικοακουστικά ήταν, όχι τώρα kotsovolos υπεραλυσιδα ομίλου. 

Αλλά και πάλι ναι κάθε κατάστημα έχει τη πολιτική του, το θέμα το έχω με τη Sony σου λέει εγγυαμε καλή λειτουργία για 2 χρόνια. Τι με νοιάζει εμένα αν βγαίνουν η δε βγαίνουν ποια. Ας μου δώσουν τα καλύτερα. Τι να πάρω πιστωτικο και να αγοράσω τώρα το Galaxy buds η τα budget entry της Sony τα linkbuds? Τι φταίω εγω

Είναι εμφανές, γιατί έχει αναφερθεί και στα πρώτα μηνύματα που εννοείται γράψει κι άλλα μέλη ότι μπερδεύεις τα προϊόντα και τις περιπτώσεις.

Άλλη πολιτική οι τηλεοράσεις... 🙂

Αν δε το γνωρίζεις

 

Δημοσ.

Ρε συ δεν ειμαι νομοθετης να ξερω τι νομος ισχυει στα αμαξια τι στις τηλεορασεις τι στα ακουστικα τι στα ακουστικα με καλωδιο και τι στα τσιγαρα. Πελατης ειμαι

Και Αυτο που ξερω ειναι οτι αν ο πελατης δε μενει ικανοποιημενος τον χανεις. Τωρα αν μου ξανατυχουν ακουστικα σονυ θα χω στο μυυαλο μου αυτη την εμπειρια οτι πηρα, χαλασαν λογω γνωστου προβληματος και επειδη συνεβη προς το τελος της εγγυησης δεν μου το αντικατεστησαν και πηρα πιστωτικο για αγορες εντος καταστηματος. Οποτε πολυ πιθανο υποσυνειδητα η συνειδητα να μη ξαναπαρω αντιστοιχο προιον Sony. Τωρα αν αυτο τους νοιαζει σε μια τοσο τεραστια εταιρια η αν πουνε χεστηκαμε γιατι ολοι ειναι σαν τον κορμο και το παιρνουν Light το θεμα και το βλεπουν αλλιως και ξερουν καλα και τις νομοθεσια για το εκαστοτε ειδος, τοτε παω πασο ρε μαγκα...

Δημοσ.

Κοίταξε, καταλαβαίνω ότι σε έχει ενοχλήσει η κατάσταση αλλά ο πελάτης έχει και υποχρεώσεις, μια από αυτές είναι να γνωρίζει τα δικαιώματά του. Στη δική σου περίπτωση η Sony δεν έχει καμία απολύτως ευθύνη, όλη η συνεννόηση έπρεπε να γίνει εξ αρχής με το κατάστημα. Δεν θα σου έκανε η Sony αντικατάσταση όπως δε θα σου επέστρεφε και τα χρήματα. Από εκεί και πέρα βιάστηκες σε πολλά σημεία και τώρα που πήρες το πιστωτικό δεν μπορεί να γίνει κάτι. Θα μπορούσες αν ήθελες να το τραβήξεις και να απαιτήσεις μόνο αντικατάσταση, δε νομίζω ότι θα έβγαινε κάτι βέβαια, έπειτα θα έπρεπε να επιμείνεις για επιστροφή χρημάτων και όχι πιστωτικό, και εφόσον σε ενόχλησε τόσο πολύ η διαχείριση του ζητήματος θα μπορούσες να κοιτάξεις και την περίπτωση να συμβουλευτεις την Προστασία Καταναλωτή ή όπως λέγεται. Το θέμα είναι ότι για δικούς σου λόγους, σωστοί ή λάθος δεν το κρίνω, ήθελες να το τρέξεις και συνέχισε να αρνείσαι να ενημερωθείς για το πώς πρέπει να κινείται ο καταναλωτής και πώς το κατάστημα και οι εταιρείες. 

  • Like 1
Δημοσ.
2 minutes ago, dkmaster said:

Κοίταξε, καταλαβαίνω ότι σε έχει ενοχλήσει η κατάσταση αλλά ο πελάτης έχει και υποχρεώσεις, μια από αυτές είναι να γνωρίζει τα δικαιώματά του. Στη δική σου περίπτωση η Sony δεν έχει καμία απολύτως ευθύνη, όλη η συνεννόηση έπρεπε να γίνει εξ αρχής με το κατάστημα. Δεν θα σου έκανε η Sony αντικατάσταση όπως δε θα σου επέστρεφε και τα χρήματα. Από εκεί και πέρα βιάστηκες σε πολλά σημεία και τώρα που πήρες το πιστωτικό δεν μπορεί να γίνει κάτι. Θα μπορούσες αν ήθελες να το τραβήξεις και να απαιτήσεις μόνο αντικατάσταση, δε νομίζω ότι θα έβγαινε κάτι βέβαια, έπειτα θα έπρεπε να επιμείνεις για επιστροφή χρημάτων και όχι πιστωτικό, και εφόσον σε ενόχλησε τόσο πολύ η διαχείριση του ζητήματος θα μπορούσες να κοιτάξεις και την περίπτωση να συμβουλευτεις την Προστασία Καταναλωτή ή όπως λέγεται. Το θέμα είναι ότι για δικούς σου λόγους, σωστοί ή λάθος δεν το κρίνω, ήθελες να το τρέξεις και συνέχισε να αρνείσαι να ενημερωθείς για το πώς πρέπει να κινείται ο καταναλωτής και πώς το κατάστημα και οι εταιρείες. 

Ναι αλλα δε καταλαβαινω οσοι το λετε τι θα ειχε αλλαξει? Δηλαδη αν απο τη πρωτη στιγμη δεν ετρεχα και τα πεταγα στον κωτσοβολο και τους ελεγα εχουν χαλασει καντε κουμαντα και μετα περιμενα απαντηση τους, τι θα ειχε γινει, περα απο το να μη τρεχω περα δωθε?

Επειδη απο οτι καταλαβαινω ολοι εσεις μου λετε ρε φιλε ενταξει πηρες και ενα πιστωτικο, δεν ειναι και οτι εμεινες τελειως με το πουλι στο χερι. Οτι πρεπει για καποιο λογο να πανυγυριζω καποια νικη οτι δεν εχασα τελειως τα λεφτα μου και εμεινε και κατι στην ακρη. Ενω για μενα το μονο επιτυχες σεναριο θα ηταν τα ιδια ή καλυτερα ( η εστω ο καλυτερος συμβιβασμος να με ειχαν ειδοποιησει εγκαιρως εντως βδομαδας black fridays και μαζι με το πιστωτικο να εσπρωχνα εγω μια μικρη διαφορα να παιρνα τα xm5). Οποτε δεν πεταξες λεφτα στο κενο εχεις ενα πιστωτικο γιατι ετσι λεει ο νομος μη μιλας ρε φιλε αυτο λετε

Δημοσ.
1 minute ago, therock said:

Ναι αλλα δε καταλαβαινω οσοι το λετε τι θα ειχε αλλαξει? Δηλαδη αν απο τη πρωτη στιγμη δεν ετρεχα και τα πεταγα στον κωτσοβολο και τους ελεγα εχουν χαλασει καντε κουμαντα και μετα περιμενα απαντηση τους, τι θα ειχε γινει, περα απο το να μη τρεχω περα δωθε?

Επειδη απο οτι καταλαβαινω ολοι εσεις μου λετε ρε φιλε ενταξει πηρες και ενα πιστωτικο, δεν ειναι και οτι εμεινες τελειως με το πουλι στο χερι. Οτι πρεπει για καποιο λογο να πανυγυριζω καποια νικη οτι δεν εχασα τελειως τα λεφτα μου και εμεινε και κατι στην ακρη. Ενω για μενα το μονο επιτυχες σεναριο θα ηταν τα ιδια ή καλυτερα ( η εστω ο καλυτερος συμβιβασμος να με ειχαν ειδοποιησει εγκαιρως εντως βδομαδας black fridays και μαζι με το πιστωτικο να εσπρωχνα εγω μια μικρη διαφορα να παιρνα τα xm5). Οποτε δεν πεταξες λεφτα στο κενο εχεις ενα πιστωτικο γιατι ετσι λεει ο νομος μη μιλας ρε φιλε αυτο λετε

Στο πρώτο σκέλος μπορεί να μην είχε αλλάξει κάτι, αυτό που θα άλλαζε είναι ότι αν σε ταλαιπωρούν για ημέρες θα είχες ένα πάτημα να κάνεις μια ερώτηση στην Προστασία /Συνήγορο δεν ξέρω ότι δεν τηρούν τα προβλεπόμενα κλπ.. Τώρα αυτό το χαρτί δεν υπάρχει. 

Δεν σου είπε κανείς να πανηγυρίσεις αλλά πρέπει να καταλάβεις ότι το κατάστημα έκανε 1 από τα 2 πράγματα που έπρεπε να κανει, απλά εσένα δε σου αρέσει. Αυτό όμως είναι δικό στο πρόβλημα. Τώρα να σου δώσουν καλύτερο ακριβότερο μοντέλο πολύ δύσκολα. Εσύ συζητησες να πληρώσεις π.χ.το 50% της διαφοράς με το νέο μοντέλο και να τελειώνει εκεί και σου είπαν όχι; 

 

Δεν είμαι σίγουρος αν το έχεις αναφέρει γι αυτό ρωτάω. 

 

Για να ξεκαθαρίσω και πάλι, αυτό που σου λέμε όλοι είναι ότι η Sony δεν εμπλέκεται πουθενά πέραν του ελέγχου για το αν θα είναι εντός ή εκτός εγγύησης. Το κατάστημα οφείλει να κάνει αντικατάσταση είτε επιστροφή χρημάτων, κάτι που έκανε. 

Δημοσ.
39 minutes ago, dkmaster said:

Δεν σου είπε κανείς να πανηγυρίσεις αλλά πρέπει να καταλάβεις ότι το κατάστημα έκανε 1 από τα 2 πράγματα που έπρεπε να κανει, απλά εσένα δε σου αρέσει. Αυτό όμως είναι δικό στο πρόβλημα. Τώρα να σου δώσουν καλύτερο ακριβότερο μοντέλο πολύ δύσκολα. Εσύ συζητησες να πληρώσεις π.χ.το 50% της διαφοράς με το νέο μοντέλο και να τελειώνει εκεί και σου είπαν όχι; 

Δε το Γράψα αλλά Ναι τους το πα. Τους είπα παιδιά δε φταίω εγώ που έκανε 10 μέρες το service να εκδώσει το πόρισμα του σε ένα τόσο ξεκαθαρο πρόβλημα αλλά αν είχε δώσει κατευθείαν απάντηση εγώ θα συμπλήρωναν το παραπάνω ποσό για τη προσφορά που είχατε στο Black Fridays αλλά τα 319 που χει τώρα δε τα φτάνω. Διατιθεστε να μου δώσετε την τότε τιμή και μαζί με το πιστωτική να καλύψω τη διαφορά? Όχι!

41 minutes ago, dkmaster said:

 

Για να ξεκαθαρίσω και πάλι, αυτό που σου λέμε όλοι είναι ότι η Sony δεν εμπλέκεται πουθενά πέραν του ελέγχου για το αν θα είναι εντός ή εκτός εγγύησης. Το κατάστημα οφείλει να κάνει αντικατάσταση είτε επιστροφή χρημάτων, κάτι που έκανε. 

Οπότε η εταιρία σου λέει αν περάσει ένας χρόνος δε μας νοιάζει ότι βρεις με το κατάστημα. Αλλά ξαναλέω νόμιμο είναι ίσως αλλά αυτό δε σημαίνει ότι εμένα μου αρέσει. Και δεν μου αρέσει η δε με βολεύει, δεν είμαι ικανοποιημένος πελάτης. Και αν δεν είμαι ικανοποιημένος πελάτης αυτό έχει αντίκτυπο στις επόμενες αγορές. Οπότε επαρχομαστε σε αυτό που είπα και εγώ ότι αν τους νοιαζει η ένας ίσον κανένας 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, therock είπε

Ρε συ δεν ειμαι νομοθετης να ξερω τι νομος ισχυει στα αμαξια τι στις τηλεορασεις τι στα ακουστικα τι στα ακουστικα με καλωδιο και τι στα τσιγαρα. Πελατης ειμαι

Και Αυτο που ξερω ειναι οτι αν ο πελατης δε μενει ικανοποιημενος τον χανεις. Τωρα αν μου ξανατυχουν ακουστικα σονυ θα χω στο μυυαλο μου αυτη την εμπειρια οτι πηρα, χαλασαν λογω γνωστου προβληματος και επειδη συνεβη προς το τελος της εγγυησης δεν μου το αντικατεστησαν και πηρα πιστωτικο για αγορες εντος καταστηματος. Οποτε πολυ πιθανο υποσυνειδητα η συνειδητα να μη ξαναπαρω αντιστοιχο προιον Sony. Τωρα αν αυτο τους νοιαζει σε μια τοσο τεραστια εταιρια η αν πουνε χεστηκαμε γιατι ολοι ειναι σαν τον κορμο και το παιρνουν Light το θεμα και το βλεπουν αλλιως και ξερουν καλα και τις νομοθεσια για το εκαστοτε ειδος, τοτε παω πασο ρε μαγκα...

Ε μάθε τους...

Δεν θα ιδρώσει τ αυτί κανενός ξέρεις...

:)

 

1 ώρα πριν, dkmaster είπε

Κοίταξε, καταλαβαίνω ότι σε έχει ενοχλήσει η κατάσταση αλλά ο πελάτης έχει και υποχρεώσεις, μια από αυτές είναι να γνωρίζει τα δικαιώματά του. Στη δική σου περίπτωση η Sony δεν έχει καμία απολύτως ευθύνη, όλη η συνεννόηση έπρεπε να γίνει εξ αρχής με το κατάστημα. Δεν θα σου έκανε η Sony αντικατάσταση όπως δε θα σου επέστρεφε και τα χρήματα. Από εκεί και πέρα βιάστηκες σε πολλά σημεία και τώρα που πήρες το πιστωτικό δεν μπορεί να γίνει κάτι. Θα μπορούσες αν ήθελες να το τραβήξεις και να απαιτήσεις μόνο αντικατάσταση, δε νομίζω ότι θα έβγαινε κάτι βέβαια, έπειτα θα έπρεπε να επιμείνεις για επιστροφή χρημάτων και όχι πιστωτικό, και εφόσον σε ενόχλησε τόσο πολύ η διαχείριση του ζητήματος θα μπορούσες να κοιτάξεις και την περίπτωση να συμβουλευτεις την Προστασία Καταναλωτή ή όπως λέγεται. Το θέμα είναι ότι για δικούς σου λόγους, σωστοί ή λάθος δεν το κρίνω, ήθελες να το τρέξεις και συνέχισε να αρνείσαι να ενημερωθείς για το πώς πρέπει να κινείται ο καταναλωτής και πώς το κατάστημα και οι εταιρείες. 

Σωστά,

ΑΝ η διαδικασία είχε γίνει όλη μέσω καταστήματος και δεν υπήρχε κάποια παράκαμψη, μη έχοντας προιόν στην κατοχή θα ίσχυαν άλλα πράγματα...

Συνήθως όταν κάποιος είναι ανυπόμονος την "πατάει" :)

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...