Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, gokuthelegend είπε

Η Εθνική έχει βγάλει μια εφαρμογή μόνο για τις κάρτες σου και λέγεται NBG Authenticator. Μπορείς να την χρησιμοποιήσεις ακόμη και αν δεν έχεις e-banking. Η εφαρμογή για το e-banking είναι άλλη. Το NBG Authenticator στην ουσία χρησιμοποιείται μόνο για να επιβεβαιώσεις την συναλλαγή στο κινητό σου, σου έρχεται push notification όταν γίνει κάποια συναλλαγή. Εννοείται ότι αν σου έρθει κάποιο push που δεν το αναγνωρίζεις τότε ΔΕΝ πατάς επιβεβαίωση αλλά ακύρωση.

Aκριβως,και αυτό που με προβληματίζει είναι ότι τα χρήματα πάρθηκαν από τον λογαριασμό μου χωρίς να επιβεβαιώσω τη συναλλαγή.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, Evangelos1990 είπε

Aκριβως,και αυτό που με προβληματίζει είναι ότι τα χρήματα πάρθηκαν από τον λογαριασμό μου χωρίς να επιβεβαιώσω τη συναλλαγή.

Εξαρτάται και από την συναλλαγή, αν το ποσό είναι μικρό ή αν το κατάστημα θεωρείται έμπιστο μπορεί να μην σου έρθει ειδοποίηση. Πχ, εγώ πληρώνω κάθε μήνα τον λογαριασμό μου στην Vodafone, η εταιρία είναι γνωστή, το ποσό μικρό, και η πληρωμή γίνεται κάθε μήνα. Οπότε ο αλγόριθμος της τράπεζας έχει μάθει ότι πληρώνω κάθε μήνα έναν λογαριασμό στη Vodafone, οπότε κάποιες φορές μπορεί να μην μου έρθει κάποιο notification για να το αποδεκτώ, και απλώς γίνεται κατευθείαν η πληρωμή. Τώρα αν έγινε από κάποιο άκυρο κατάστημα και για κάποια άκυρη συναλλαγή τότε δεν ξέρω τι να πω.

Επίσης,

εγώ έχω κάνει ένα κόλπο για να μην χρεώνομαι άκυρα. Μάλιστα μια φορά είχα καταφέρει και είχα αποφύγει χρέωση κάπου 900 ευρώ. Αλλά απαιτεί την ύπαρξη e-banking.

Καταρχήν από το e-banking μπορείς να ορίσεις τα όρια της κάρτας σου. Εγώ έχω βάλει ημερήσιο όριο τα 50 ευρώ, οπότε αν προσπαθήσουν να με χρεώσουν πάνω από 50 ευρώ δεν θα μπορέσουν. Αν θελήσω να κάνω μια αγορά πάνω από 50 ευρώ τότε θα μπω στο e-banking, θα ανεβάσω το όριο όσο χρειάζεται, θα κάνω την αγορά, και θα ξαναμπω στο e-banking για να το ξανακατεβάσω.

Επίσης, έχω ανοίξει και έναν 2ο λογαριασμό στην τράπεζα, τον οποίο κρατάω σκοπίμως άδειο. Και έχω συνδέσει μια χρεωστική κάρτα με αυτό τον λογαριασμό. Έτσι αν πάνε να με χρεώσουν δεν θα μου πάρουν τίποτα διότι πολύ απλά ο λογαριασμός θα είναι άδειος. Αν θελήσω να κάνω κάποια συναλλαγή τότε μπαίνω στο e-banking και μεταφέρω όσα χρήματα χρειάζομαι από γεμάτο λογαριασμό προς τον άδειο και κάνω την συναλλαγή.

Μερικές φορές συνδυάζω και τα δύο. Επειδή κάνω τακτικά αγορές από το σούπερ μάρκετ ή μπορεί να μου τύχει κάποια απρόοπτη πληρωμή (πχ να με φωνάξουν τελευταία στιγμή για καφέ), δεν θέλω να κάθομαι κάθε λίγο και λιγάκι να μεταφέρω χρήματα, οπότε μεταφέρω 100 ευρώ και τα αφήνω για αυτές τις απρόοπτες αγορές, επίσης κατεβάζω το όριο στα 40-50 ευρώ, οπότε πάνω από 40-50 ευρώ δεν θα μπορέσουν να μου τα φάνε.

Επίσης αν έχεις e-banking μπορείς να ελέγξεις ποιο τακτικά τις κινήσεις του λογαριασμού σου, ακόμη και σε καθημερινή βάση, οπότε έχεις κάποια εικόνα σε περίπτωση που συμβεί κάτι και οπότε αν συμβεί κάτι να μπορέσεις να κάνεις άμεσα αμφισβήτηση συναλλαγής. Μάλιστα κάποιες τράπεζες, νομίζω και η Εθνική, προσφέρουν αμφισβήτηση συναλλαγής μέσω του e-banking.

Επεξ/σία από gokuthelegend
  • Like 2
Δημοσ.
15 hours ago, StamTheMan said:

Ναι.

Αρχικά απάντησε μας, εσύ αντί για τον ίδιο), σε ποια εταιρεία delivery αναφέρεται. 

Μετά από την απάντηση αυτή ανέλυσε περαιτέρω το «Ναι» που είπες. Με στοιχεία. Όχι παπάτζες.

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, polaki είπε

Αρχικά απάντησε μας, εσύ αντί για τον ίδιο), σε ποια εταιρεία delivery αναφέρεται. 

Μετά από την απάντηση αυτή ανέλυσε περαιτέρω το «Ναι» που είπες. Με στοιχεία. Όχι παπάτζες.

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με στοιχεία,και δεν μου αρέσει ο τρόπος σου.Να βάλω screenshot ότι είμαι εγγεγραμμένος στη σελιδα;

Προφανώς εννοεί το efood,στο οποίο είχα αποθηκεύσει την κάρτα για ευκολία πληρωμής,καθώς παραγγέλνω αρκετά συχνά.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Evangelos1990 είπε
2 ώρες πριν, gokuthelegend είπε

Aκριβως,και αυτό που με προβληματίζει είναι ότι τα χρήματα πάρθηκαν από τον λογαριασμό μου χωρίς να επιβεβαιώσω τη συναλλαγή.

Ευτυχώς ή δυστυχώς έτσι ειναι ο τροπος λειτουργίας του συστηματος, αν θες δες τι εγραψα στην πρώτη σελίδα όπου το εξηγώ κιολας.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, polaki είπε

Αρχικά απάντησε μας, εσύ αντί για τον ίδιο), σε ποια εταιρεία delivery αναφέρεται. 

Μετά από την απάντηση αυτή ανέλυσε περαιτέρω το «Ναι» που είπες. Με στοιχεία. Όχι παπάτζες.

Υπαρχει συζητηση στο φορουμ.
Και ετσι να μιλας στα φιλαρακια σου.

33 λεπτά πριν, Evangelos1990 είπε

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με στοιχεία,και δεν μου αρέσει ο τρόπος σου.Να βάλω screenshot ότι είμαι εγγεγραμμένος στη σελιδα;

Σε εμενα το ειπε,μη σκας.
Λιστα αγνοησης και προχωραμε.

  • Like 1
Δημοσ.
33 minutes ago, Evangelos1990 said:

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με στοιχεία,και δεν μου αρέσει ο τρόπος σου.Να βάλω screenshot ότι είμαι εγγεγραμμένος στη σελιδα;

Προφανώς εννοεί το efood,στο οποίο είχα αποθηκεύσει την κάρτα για ευκολία πληρωμής,καθώς παραγγέλνω αρκετά συχνά.

Δεν μίλησα σε σένα. Στοιχεία απτον Stamtheman περιμένω για τις κατηγορίες που έκανε.

2 minutes ago, StamTheMan said:

Υπαρχει συζητηση στο φορουμ.
Και ετσι να μιλας στα φιλαρακια σου.

Είδες τη μαγική σου σφαίρα για να καταλάβεις σε ποια απτις 3 μεγάλες εταιρείες delivery είναι γραμμένος;

Και επειδή την ανέφερε πιο πάνω, έχεις στοιχεία ότι απ’το efood έχουν διαρρεύσει στοιχεία καρτών και έχουν γίνει άπατες; 

Στοιχεία λέω, όχι μου είπε κάποιος έγραψε κάποιος άλλος κλπ. Στοιχεία με δεδομένα.

Δημοσ.
Στις 9/12/2023 στις 5:29 ΜΜ, hawkpilot είπε

Για να χρεωθεί η κάρτα σου δυο πράγματα μπορεί να έχουν συμβεί: α) έκανες αγορά με την κάρτα και ενεργοποίησες συνδρομή χωρίς να το καταλάβεις, β) κάποιος απέκτησε πρόσβαση στην κάρτα σου και τη χρησιμοποίησε. Ο "φίλος" που σε απέτρεψε από το να χρησιμοποιείς internet banking πρέπει να διαγραφεί από τη λίστα σου. Άμεσα ενεργοποίησε το και φρόντισε να βάλεις 2FA (two factor authentication) στη νέα κάρτα ώστε σε κάθε πληρωμή που κάνεις να ζητά επιβεβαίωση με SMS/Viber κλπ.

η εθνικη εχει κατι που το λεει 3FA

Δημοσ.
55 minutes ago, panatha1369 said:

η εθνικη εχει κατι που το λεει 3FA

Μπορεί, δεν έχω λογαριασμό σε αυτή την τράπεζα. Το σημαντικό θέμα θεωρώ πως είναι το πως χρεώθηκε η κάρτα του OP.

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, hawkpilot είπε

Μπορεί, δεν έχω λογαριασμό σε αυτή την τράπεζα. Το σημαντικό θέμα θεωρώ πως είναι το πως χρεώθηκε η κάρτα του OP.

αν μου δώσεις τους αριθμούς της κάρτας (όχι pin ούτε στοιχεία) , μπορώ να σε χρεώσω πάντως 😁

Δημοσ.
1 minute ago, korakios said:

αν μου δώσεις τους αριθμούς της κάρτας (όχι pin ούτε στοιχεία) , μπορώ να σε χρεώσω πάντως 😁

Χωρίς να έχεις το τριψήφιο?

Δημοσ.
Μόλις τώρα, hawkpilot είπε

Χωρίς να έχεις το τριψήφιο?

ναι , έχει αναφερθεί σκόρπια απο εδώ και απο εκεί ,αλλά σε πάροχο ρεύματος μπορείς να βάλεις απλά αριθμούς κάρτας χωρίς pin και χωρίς τίποτα και εκτελείται η χρέωση άμεσα

θα μου πεις , οκ , είναι γνωστό "κατάστημα" απο την άλλη δείχνει οτι υπάρχει τρόπος χωρίς pin να γίνει χρέωση

Δημοσ.

Για πιθανούς τρόπους χρέωσης κάρτας. Ναι είναι δυνατό να χρεωθεί κάρτα εξ αποστάσεως χωρίς το 2FA (μέσω app ή ebanking). Πάντα θέλει τον 3ψήφιο από πίσω (CVC). Έτσι δουλεύει το σύστημα.

Τώρα γιατί οι τράπεζες δεν ζητάνε πάντα το 2FA;;; Απλό. Υποχρεωτικά το έχουν μόνο τα μαγαζιά σε ΕΕ (δεν θυμάμαι μέχρι πότε έχουν δικαίωμα να προσαρμοστούν). Εκτός ΕΕ απλά δεν είναι υποχρεωτικό.

Αν απλά οι ελληνικές τράπεζες το "ζητάνε υποχρεωτικά" (που δεν ξέρω αν έχουν καν το δικαίωμα λόγω συμφωνιών με Visa και Mastercard) τότε απλά θα βλέπουμε διαρκώς posts στο forum "γιατί δεν μπορώ να αγοράσω από το ΧΥΖ μαγαζί;" Εκτός ΕΕ δεν το έχουν τα περισσότερα μαγαζιά.

Εντελώς "τυχαία" ασφαλώς στοιχηματζίδικα και "περίεργα" online games αρνούνται πεισματικά να προσαρμοστούν.

In other news βέβαια, διαρροές κατά καιρούς έχουν γίνει από διάφορα sites είτε όταν δεν αποθηκεύουν σωστά την κάρτα είτε (όπως το booking παλιότερα σίγουρα, δεν ξέρω τι κάνει πλέον) στέλνουν τον αριθμό της κάρτας για επιβεβαίωση κρατήσεων σε ξενοδοχεία ή για κάποια μορφή συνδρομής. Πάντως εγώ επί σειρά ετών θεωρούσα (κακώς) ότι τον αριθμό της κάρτας μου τον χειριζόταν το booking μέχρι που τον είχαν στο ξενοδοχείο ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ, άρα τον είδαν 3α μάτια.

Anyway με αμφισβήτηση συναλλαγής και αλλαγή κάρτας τελειώνει το θέμα του TS. Όσον αφορά για συνέχιση συνδρομών, αυτό συμβαίνει μόνο αν η κάρτα βγει ως συνέχεια της προηγούμενης, όχι αν βγει εξ αρχής καινούργια (και όταν ακυρώνεις μια για λόγους κλοπής/απάτης δεν βγαίνει ως συνέχεια). Ακόμα και τότε βέβαια μπορείς να διαγράψεις (μέσω τράπεζας) τα token που έχουν οι συνδρομές σου, αλλά δεν έχει νόημα, σου βγάλανε καινούργια κάρτα.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, panostza είπε

Πάντα θέλει τον 3ψήφιο από πίσω (CVC). Έτσι δουλεύει το σύστημα.

όχι πάντα

2 ώρες πριν, panostza είπε

Όσον αφορά για συνέχιση συνδρομών, αυτό συμβαίνει μόνο αν η κάρτα βγει ως συνέχεια της προηγούμενης, όχι αν βγει εξ αρχής καινούργια (και όταν ακυρώνεις μια για λόγους κλοπής/απάτης δεν βγαίνει ως συνέχεια). Ακόμα και τότε βέβαια μπορείς να διαγράψεις (μέσω τράπεζας) τα token που έχουν οι συνδρομές σου, αλλά δεν έχει νόημα, σου βγάλανε καινούργια κάρτα.

ούτε αυτό ισχύει

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...