Προς το περιεχόμενο

Monster Hunter Wilds


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 110
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχουν βάλει benchmark για όποιον θέλει να δει πως του τρέχει. Από τη δική μου πλευρά θα έλεγα ότι για τα γραφικά που βλέπω το performance είναι ψιλοχάλια.

mhw.jpg.80e869529381de0454c2d8ae0a100009.jpg

Αυτό είναι με τα πάντα στο highest, 1440p, rtx off, dlss off, fg off. Στο gameplay έπεφτε συχνά πυκνά στα 40κάτι, το average είναι σχετικά ψηλά λόγω cutscenes.

Επεξ/σία από Aruil
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1440p native, FG Off, RT Off

Spoiler

Screenshot-93.png

1440p FSR Quality, FG On, RT On

Spoiler

Screenshot-94.png

Όντως τα γραφικά δεν λένε και τίποτα. Δεν είναι κακά, αλλά όχι και κάτι ιδιαίτερο δεδομένου του perf. Είδα μέχρι και 16.5GB vram με τα textures να είναι αρκετά μέτρια.

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν εξαιρέσουμε την 2η scene έξω από το main camp που πέφτεις από πάνω την ώρα που αλλάζει ο καιρός ανάμεσα σε ένα σωρό τέρατα, δε θα έλεγα ότι τρέχει χειρότερα σε σχέση με την beta. Έχει σημεία που είσαι cpu bound και άλλα που είσαι gpu bound. Αν έχεις high refresh monitor το framegen θα είναι μάλλον μονόδρομος για τα περισσότερα builds.

Το "ultra preset" δεν είναι και τόσο βαρύ γιατί δεν έχει το RT ενεργοποιημένο και άλλα 2-3 settings δεν είναι στο highest καθώς και το FSR/DLSS είναι στο quality preset. Δεν είναι"max settings"  και τόσο βαρύ όσο νομίζουμε δηλαδή. Αν τα ανοίξεις όλα, του προσθέσεις FSR NativeAA/DLAA και RT High τότε ναι πέφτει ο θάνατος της αλεπούς. Κάπου 30 fps σε 1440p χωρίς frame gen στο δικό μου rig.🤣 

2 πράγματα όμως μου έκαναν εντύπωση.

Στη πράξη αν βάλεις το lowest preset αλλά αλλάξεις τα textures σε high και τα shadows στο medium, πραγματικά δεν έχει τρελές διαφορές σε σχέση με max settings και έχεις τα τετραπλάσια καρέ κοντά. Στην beta έπαιζα με framegen το high preset κυρίως (και όπως είπα έχει θέματα με drops είτε κοντά στο camp ή με κάποια καιρικά φαινόμενα), αλλά tbh μετά από δοκιμές μου δεν αξίζει και τόσο. Καλύτερα είναι το lowest με αυτά τα 2 settings αλλαγμένα χωρίς framegen και με fps limiter.

Επίσης το RT high από RT off σε RDNA2 έχει σοβαρή διαφορά. Όπως και τα textures στο highest αν έχεις κάτω από 12/16 GB κάρτα. Πέφτει ορατά η απόδοση μόνο και μόνο από αυτά τα 2 settings. Το FSR ultra performance δίνει τρελό fps boost ναι μεν με IQ loss, αλλά δεν είναι τόσο τρομερό αν έχεις τα textures στο high και τα shadows στο medium που είναι τα 2 πράματα που σου χτυπάνε κατευθείαν στο μάτι στο lowest.

Επεξ/σία από ilos
Δημοσ.
27 minutes ago, ilos said:

Αν εξαιρέσουμε την 2η scene έξω από το main camp που πέφτεις από πάνω την ώρα που αλλάζει ο καιρός ανάμεσα σε ένα σωρό τέρατα, δε θα έλεγα ότι τρέχει χειρότερα σε σχέση με την beta. Έχει σημεία που είσαι cpu bound και άλλα που είσαι gpu bound. Αν έχεις high refresh monitor το framegen θα είναι μάλλον μονόδρομος για τα περισσότερα builds.

Το "ultra preset" δεν είναι και τόσο βαρύ γιατί δεν έχει το RT ενεργοποιημένο και άλλα 2-3 settings δεν είναι στο highest καθώς και το FSR/DLSS είναι στο quality preset. Δεν είναι"max settings"  και τόσο βαρύ όσο νομίζουμε δηλαδή. Αν τα ανοίξεις όλα, του προσθέσεις FSR NativeAA/DLAA και RT High τότε ναι πέφτει ο θάνατος της αλεπούς. Κάπου 30 fps σε 1440p χωρίς frame gen στο δικό μου rig.🤣 

2 πράγματα όμως μου έκαναν εντύπωση.

Στη πράξη αν βάλεις το lowest preset αλλά αλλάξεις τα textures σε high και τα shadows στο medium, πραγματικά δεν έχει τρελές διαφορές σε σχέση με max settings και έχεις τα τετραπλάσια καρέ κοντά. Στην beta έπαιζα με framegen το high preset κυρίως (και όπως είπα έχει θέματα με drops είτε κοντά στο camp ή με κάποια καιρικά φαινόμενα), αλλά tbh μετά από δοκιμές μου δεν αξίζει και τόσο. Καλύτερα είναι το lowest με αυτά τα 2 settings αλλαγμένα χωρίς framegen και με fps limiter.

Επίσης το RT high από RT off σε RDNA2 έχει σοβαρή διαφορά. Όπως και τα textures στο highest αν έχεις κάτω από 12/16 GB κάρτα. Πέφτει ορατά η απόδοση μόνο και μόνο από αυτά τα 2 settings. Το FSR ultra performance δίνει τρελό fps boost ναι μεν με IQ loss, αλλά δεν είναι τόσο τρομερό αν έχεις τα textures στο high και τα shadows στο medium που είναι τα 2 πράματα που σου χτυπάνε κατευθείαν στο μάτι στο lowest.

Κοίτα, αν είναι να έχω δώσει 600 ευρώ για την κάρτα μου για να παίζω σε lowest (που σημαίνει DLSS performance mode ε) προτιμώ να μην το παίξω καθόλου. Το έτρεξα με αυτά τα settings και έχω average γύρω στα 75, δηλαδή 10 fps παραπάνω από τα παντα full.

Είχα καλύτερα γραφικά και οριακά performance με την 5700xt στο cyberpunk πριν 5 χρονια.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Aruil είπε

Κοίτα, αν είναι να έχω δώσει 600 ευρώ για την κάρτα μου για να παίζω σε lowest (που σημαίνει DLSS performance mode ε) προτιμώ να μην το παίξω καθόλου. Το έτρεξα με αυτά τα settings και έχω average γύρω στα 75, δηλαδή 10 fps παραπάνω από τα παντα full.

Είχα καλύτερα γραφικά και οριακά performance με την 5700xt στο cyberpunk πριν 5 χρονια.

Τι cpu έχεις? Σε τι λειτουργικό? Έχεις nvme για direct storage και το Rebar enabled? Παίζουν ρόλο και αυτά αρκετά.

Εμένα η διαφορά από full 1440p σε lowest +high textures + shadows medium είναι από τα 30 στα 110 fps. Και όλα αυτά με μια ταπεινή 6700 από το Πλαίσιο στα 350 ευρώ.🤣

Btw ίσως έχει θέμα η nvidia με drivers ή cpu driver overhead bottleneck. Τα περισσότερα παράπονα στο steam είναι από nvidia κατόχους.

Δημοσ.
17 minutes ago, ilos said:

Τι cpu έχεις? Σε τι λειτουργικό? Έχεις nvme για direct storage και το Rebar enabled? Παίζουν ρόλο και αυτά αρκετά.

Εμένα η διαφορά από full 1440p σε lowest +high textures + shadows medium είναι από τα 30 στα 110 fps. Και όλα αυτά με μια ταπεινή 6700 από το Πλαίσιο στα 350 ευρώ.🤣

Btw ίσως έχει θέμα η nvidia με drivers ή cpu driver overhead bottleneck. Τα περισσότερα παράπονα στο steam είναι από nvidia κατόχους.

5600x σε windows 12 και ναι το έχω βάλει σε nvme. Η κάρτα είναι 4070 super.

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Aruil είπε

5600x σε windows 12 και ναι το έχω βάλει σε nvme. Η κάρτα είναι 4070 super.

Πέρα από την πλάκα ίσως είναι θέμα και με τον 5600x και τους 6 πύρινους σε συνδυασμό με τις DDR4. Εγώ είμαι με 5700x3d και βλέπω το scaling που σου έγραψα. Στο δεύτερο scene στο camp και καθώς πέφτεις είναι αρκετά cpu bound.

  • Haha 1
Δημοσ.
4 minutes ago, ilos said:

Πέρα από την πλάκα ίσως είναι θέμα και με τον 5600x και τους 6 πύρινους σε συνδυασμό με τις DDR4. Εγώ είμαι με 5700x3d και βλέπω το scaling που σου έγραψα. Στο δεύτερο scene στο camp και καθώς πέφτεις είναι αρκετά cpu bound.

Έχω μία special έκδοση δυσλεξίας που ενεργοποιείται μόνο όταν γράφω στον υπολογιστή :P

Καλά ναι το camp δεν το μετράω καν, εκεί πατώνει.

  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

rt on, 1440p native, fg off (δεν κατάλαβα διαφορά στα visuals με rt on). Τρώει vram μπόλικη πάντως.

Spoiler

Screenshot-95.png

 

Επεξ/σία από just_a_dude
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η beta είναι live ξανά. Το game performance είναι πιο ενδεικτικό στο benchmark, η beta είναι το ίδιο build με αυτήν τον Νοέμβρη.

edit: διόρθωση το preload έχει ανοίξει, η beta θα είναι live στις 3 τα ξημερώματα.

Επεξ/σία από ilos
  • Like 1
Δημοσ.

Το benchmark είναι πιο μεγάλο από τη beta🤣, η beta δίνει τίποτα αν παίξεις μετά όταν κυκλοφορήσει ? Τη πρώτη φορά κάτι έδινε νομίζω 

Δημοσ.
53 λεπτά πριν, Mr Aris είπε

Το benchmark είναι πιο μεγάλο από τη beta🤣, η beta δίνει τίποτα αν παίξεις μετά όταν κυκλοφορήσει ? Τη πρώτη φορά κάτι έδινε νομίζω 

Ένα felyne trinket για το seikret και ένα item pack.

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...