Προς το περιεχόμενο

Monster Hunter Wilds (28/2/2025)


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από {TDi}Dj2k..infc,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το μόνο πρόβλημα από graphical glitches που έχω δει είναι με fsr3 frame gen, αν κουνήσεις γρήγορα την κάμερα ειδικά με το mouse έχει ghosting στον main char στο κεφάλι του. Με gamepad πολύ σπάνια συμβαίνει γιατί είναι πολύ slow το turn speed. αν κλείσεις το frame gen, εξαφανίζεται (αλλά παρέα πάνε και τα frames).🤣

Πάντως τώρα που δοκίμασα τα περισσότερα όπλα κάποια σίγουρα είναι και stronger και πιο fun από άλλα. Πρώτο και καλύτερο το gunlance που είναι πολύ πιο safe σε σχέση με rise και το combo του πολύ πιο strong. Είναι και απίστευτο στο να κάνει break ένα σωρο wounds μαζί. Γενικά τα κάνει όλα και συμφέρει. Το ίδιο strong μου φάνηκε και το swagaxe, αλλά είναι από τα όπλα που δε τα έχω παίξει πολύ γενικά για να έχω σίγουρη άποψη. Του δώσανε και guard point που ήταν το μόνο του μειονέκτημα, γενικά θερίζει αν είσαι switchaxe connosseur.🤣 To LS ήταν, είναι και θα είναι πάντα ένα πολύ strong όπλο στα κατάλληλα χέρια. Πλέον αν έχεις meters μετά από helmbreaker, συνεχίζεις να κάνεις damage με spirit burst (RΤ). Απόλαυση.  Το charged RT δε ξέρω τι προσφέρει (edit - δίνει 1 meter), εκτός από το να δείχνεις bad ass.🤣 

Και μιας μιλάμε για badass οι dual blades έχουν ίσως το καλύτερο bayblade σε monster hunter ever. Και είναι και πανεύκολο να το κάνεις αρκεί να έχεις ένα wound. Η IG έχει και αυτή επίσης ένα καλό burst (όταν είσαι buffed και με τα 3 χρώματα charged circle σε LT). Το κακό είναι επειδή αυτό το attack πάει προς τα πάνω είναι πιο strong σε "όρθια" τέρατα. Το sword and shield και αυτό απόλαυση (το charged triangle+circle αρκετά strong), ειδικά τα counters μετά από perfect blocks. Το ίδιο και τα parries με το lance, αλλά αυτό του demo έχει underwhelming damage imo. Αν και tbh τα περισσότερα perfect blocks τα έβγαλα με το HBG lol.

Hammer/GS/Charged Blade όλα potent options επίσης απλά δε μου φάνηκαν τόσο fun όσο τα υπόλοιπα. Το "parry" του GS μου φάνηκε και λίγο ζόρικο να το πετύχεις γιατί θέλει να είσαι charged την κατάλληλη στιγμή του impact και διαρκεί κάπου 0.5 sec το window. To hammer μια από τα ίδια με world/rise, το δεύτερο charge με το windup (triangle +circle) είναι καθαρά για memers πάντως.🤣. Charged blade έχει αλλαγές, το πολύ damage πάντως το κάνεις με savage axe που για να γίνει actiivate θέλει ή mount finisher ή triangle μετά από perfect block. Από ranged δοκίμασα τα 2 bowguns, αυτά του demo μου φάνηκαν αρκετά πιο αδύναμα από τα mellee. Μόνο για να βαράς όσο καβαλάς το seikret είναι χρήσιμα.😅 Hunting Horn και bow δεν έχω παίξει σχεδόν καθόλου στη ζωή μου οπότε ρωτήστε κάποιον άλλο.

Αυτά.

Επεξ/σία από ilos
  • Like 3
  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
5 ώρες πριν, NoiSy MaN είπε

Πιθανότατα θέμα vram, κατέβασε textures σίγουρα και βάλε κάνα dlss perf ή κάτι τέτοιο.

Τα πάντα δοκίμασα αλλά δεν το βλέπω να ψήνεται,  θέλω να πιστεύω στο release  θα το έχουν στρώσει 

Δημοσ.
10 ώρες πριν, ThrowDOWN είπε

Μόνο σε εμένα παίζει εντελώς σκατα ? Textures που δεν φορτώνουν, κυνηγαω κάτι  8 πολύγωνα monsters 🤣🤣. Ότι settings και να δοκίμασα δεν βγαίνει άκρη,  έφυγε απαλό delete ,

ελπίζω στο release να στρώσει ,κρίμα και γούσταρα full mhw είχα ένα 700αρι ώρες  με hammer ,gs ,ls 

Έτσι σου τρέχει? 

Δημοσ.

Πολύ περίεργο, οκ στο βίντεο τρέχει σε παλιό σύστημα, βέβαια έτσι δε παίζεις και ας τρέχει ομαλά, 3070 έχεις εσύ? 

Το μόνο περίεργο που παρατήρησα είναι ότι χωρίς fg μοιάζει να κλειδώνει στα 60 ότι ρύθμιση και να χει 

Το αγόρασα πάντως, μου είναι παιχνίδι που θα κάψω ποιοτικό χρόνο μαζί του 🤣

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

14 λεπτά πριν, Mr Aris είπε

Πολύ περίεργο, οκ στο βίντεο τρέχει σε παλιό σύστημα, βέβαια έτσι δε παίζεις και ας τρέχει ομαλά, 3070 έχεις εσύ? 

Το μόνο περίεργο που παρατήρησα είναι ότι χωρίς fg μοιάζει να κλειδώνει στα 60 ότι ρύθμιση και να χει 

Το αγόρασα πάντως, μου είναι παιχνίδι που θα κάψω ποιοτικό χρόνο μαζί του 🤣

Ναι 3070 και 12700kf, ότι και να βάλω μέχρι 720p τα ίδια.. oh well θα δω στο release 

Επεξ/σία από ThrowDOWN
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, ilos είπε

Dafuq.😂

Είναι τρελό ότι οι παρακάτω εικόνες δείχνουν τον ίδιο εχθρό 
Σίγουρα κάτι λάθος έχει γίνει 
 
2024-11-02232349.jpe.94620b0763785ef43e79af7042d4c369.jpe2024-11-02233507.jpe.b92bb9dad4c60f08a1e5b11439cfeb0d.jpe
Επεξ/σία από Mr Aris
  • Haha 3
Δημοσ.

Αν δεν είναι θέμα VRAM (που δε νομίζω γιατί δε θα είχε πρόβλημα σε 720P), είναι θέμα με τον δίσκο. Το game απαιτεί SSD, γιατί συνέχεια στριμάρει data από τα biomes. Όχι τίποτα εξωφρενικό πάντως. Εγώ πχ το έβαλα σε ένα 860 evo sata drive από περιέργεια και όχι στον nvme4 και δεν έχω παρατηρήσει κάτι στραβό.

Δημοσ.

Θεωρώ τον εαυτό μου above average LS player και μετά βλέπω αυτό και δε πιστεύω το level of execution του τυπά.

 

  • Έγινε αλλαγή τίτλου σε Monster Hunter Wilds (28/2/2025)
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μιας και η beta τελείωσε ας κάνω ένα εκτενές mini review για τις εντυπώσεις που μου άφησε τις περίπου 20 ώρες που ασχολήθηκα. Τι μου άρεσε, τι δεν μου άρεσε, τι μου ήταν αδιάφορο/περιττό και τι θέλει φτιάξιμο οπωσδήποτε.🤣

ΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ:

1) Το καινούριο combat system και τα νέα mechanics που εισήγαγαν  σε σχέση με τα world/rise. Κυρίως τα guard points με τα offset attacks (που γίνεσαι και λίγο junkie από ένα σημείο και μετά για να τα πετύχεις🤣) σε όπλα που σίγουρα τα χρειαζόντουσαν και δεν είχαν τίποτα πριν (hammer και switchaxe i'm looking at you). Βέβαια κάποια offset τα βρήκα πιο δύσκολα να τα κάνεις pull off σε σχέση με τα υπόλοιπα. Κυρίως του GS και του HBG καθώς δεν είναι τόσο reactive ή έχουν μικρότερα window και πρέπει να τα μαντέψεις από πριν. Επίσης τα (perfect) blocks είναι more rewarding σε σχέση με τα προηγούμενα games καθώς οδηγούν στα power clashes που μπορείς μετά να συνεχίσεις με νέα combos καπάκι. Σπάει η συνταγή δηλαδή από το rise που έπρεπε να κάνεις τον σταυρό σου και dodge/block 3-4-5 συνεχόμενα attacks από valstax/chaotic gore magala/primordial malzeno για να έχεις μετά άνοιγμα για 1-2 attack με το ζόρι... Πλέον είτε με offset attack είτε με 2-3 perfect blocks που οδηγούν σε power clash τους "σπας" τον τσαμπουκά και ξεκινάς το δικό σου combo. Brilliant και επιβραβεύει τον καλό παίχτη και όχι τον spammer. Έτσι imo τα όπλα με ασπίδες πήραν γερό buff σε σχέση με τα προηγούμενα games. Πχ στο world το sword and shield είχε διακοσμητική ασπίδα, πιο πολύ για shield bash στο κεφάλι την είχες.🤣 Τέλος το wound system (όσο κάνεις damage ή με mount δημιουργείς πληγές στα τερατα που μετά μπορείς να τις σπάσεις στο focus mode με L2-R1) είναι το main mechanic που αντικαθιστά το "πολυαγαπημένο" clutch claw.😅 Είναι η κύρια πηγή για damage/flinches/KDs  ή ακόμα και για recources (στην περίπτωση της IG). Please αν κάποιος στο party παίζει Dual Blades μη του τα σπάτε.🤣

2) Τα μεγαλύτερα lobbies (μέχρι 100 άτομα - 16 σε κάθε instance) και το γεγονός ότι μπορείς όντως να νιώσεις σαν να είσαι σε guild. Αυτό στη beta μπορεί να μη φαίνεται σημαντικό, αλλά αν μπουν RAID monsters τύπου Kulve Taroth/Safi'Jiva αργότερα θα κάνει το progress/grinding way πιο διασκεδαστικό και ευκολότερο ελπίζω. Το ότι το rise δεν είχε καν αυτή τη δυνατότητα είχε λείψει σε πολλούς (μαζί με τις 0 επιλογές στο matchmaking).

3) Τα καιρικά φαινόμενα και το πως αλλάζει το map και οι δυνατότητες. Tbh δε βρήκα προσωπικά πολύ διαφορά (εκτός από τα fps😅 και ότι σκάει μύτη ο Ray Dau). Ίσως το χρησιμοποιήσουν αργότερα πιο πολύ. Το μόνο που παρατήρησα είναι ότι στο τέλος στη φωλιά του (που είναι "φορτισμένη"), ο Ray Dau έχει μεγαλύτερο splash damage και ΑΟΕ αν δε του ρίξεις grounding stones. Αλλά αυτό συμβαίνει και όταν είναι ο καιρός μια χαρά δε χρειάζεται να έχει lightning storms.

4) Η επίστροφή στις πιο western/streamlined καταστάσεις του world και το 0 pre-hunt time wasting. Ξέρω αυτό το topic είναι polarizing για πολλούς old hardcore players, αλλά αν θες πχ 5-6 Valstax για parts και χαλάς κάθε φορά 4-5 λεπτά για να κάνεις το "route" για permabuffs όπως στο rise καταντά ΠΟΛΥ κουραστικό αν όχι εκνευριστικό. Είναι κιόλας ακόμα πιο casual/straight forward από το world γιατί πρώτον έχεις το palamute v2 (seikret) για traversal, δεύτερον δε χρειάζεται να μαζέψεις από πριν tracks για να γεμίσει η μπάρα να δεις που είναι το τέρας και τρίτον και σημαντικότερο το Seikret πάει από μόνο του στο target! Μπορεί να πας δηλαδή για λίγο afk και σε 1-2 λεπτά που θα γυρίσεις θα έχει φτάσει εκεί.🤣

5) Το performance γενικότερα (τουλάχιστον σε μένα - γιατί υπήρχαν τεχνικά προβλήματα σε άλλους) σε σχέση με αυτά που υπολογίζαμε. Με ένα mid range μηχάνημα 5700x3d/32 GB/RX 6700 (χωρίς game ready drivers κιόλας) έτρεχε άνετα 1440p/high/fsr3 quality και frame gen. Την περισσότερη ώρα γύρω στα 80-90 fps, μόνο στο camp έβλεπες 70ρια και σε κάποια 4 player Ray Dau hunts μέσα στην lightning storm μπορεί να έπεφτε και στα 60 - εκεί καλό είναι να το αλλάξετε σε performance γιατί ήταν σαν να παίζεις σε slow mo. Χωρίς frame gen ή native πέφτει ο θάνατος της αλεπούς βέβαια. Fun fact το εκτελέσιμο ήταν γύρω στα ~100 MB οπότε ίσως να ήταν denuvoless, θα δούμε αν αυτό επηρεάσει το retail.

ΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ:

Tbh δεν έχω πολλά παράπονα. Τα περισσότερα θα τα έβαζα στη κατηγορία θέλουν φτιάξιμο ή είναι weapon specific. Κάποια στο demo ήταν way underpowered σε σχέση με κάποια άλλα. Το lbg με normals (ακόμα και στο rapid fire mode) ήταν αναιμικό σε σχέση με τα υπόλοιπα όπλα. Ή αλήθεια είναι δε το δοκίμασα με spread γιατί φοβόμουν λίγο τα slides/dodges (κακώς). Τώρα κάποιο άλλο lbg όταν βγει το game μπορεί να σπέρνει ή να γίνει και το meta, αλλά το συγκεκριμένο ήταν meh. Ομοίως και το hbg με τα normals (εδώ κακώς δε δοκίμασα spread), μόνο με το special ammo ένιωθα ότι έκανα damage/wounds και για το offset attack του θες τριγωνομετρία.Το circle+triangle του πάντως είναι το πιο ez perfect block σε όλο το game και οδηγεί σε πολλά power clashes. Στην αρχή νόμιζα και το lance ήταν ελεεινό (πριν μάθω για όλα τα counter attacks). Μετά που το ξαναέπαιξα ναι σε dps είναι υποδεέστερο μεν, αλλά είναι fun to play και μπορεί να κάνει αρκετά KO's με clashes και perfect counterstikes (αφήνεις το charged circle που γίνεται μετά από combo αμέσως μετά το attack). Το μεγαλύτερο παράπονό μου είναι το offset στο GS... Αυτό θα κάνει πολλούς παίχτες να σκοτωθούν. Μεγάλο windup και μικρό window ο τέλειος συνδυασμός. 😅 Το switchaxe (σε axe mode) σε αντίθεση πχ μπορεί να έχει ακόμα μικροτερο window από το GS αλλά έχει active frames από το πρώτο κιόλας frame σχεδόν, οπότε γίνεται πιο ευκολά reactively. Καλά με το golf swing του hammer δεν υπάρχει σύγκριση που μπορείς απλά να το κρατάς πατημένο για 2-3 secs και να περιμένεις τα attacks.🤣 Αυτό όμως που με εκνεύρισε περισσότερο από όλα ήταν η συγκεκριμένη IG που μας δώσανε. Δεν έχω δει πιο αργό short ranged kinsect ever. Στα όρια του unplayable δε κάνω πλάκα. Κάθε φορα έκανα 2-3 λεπτά για buffs και χάλαγα και 1-2 potions για να πάω στη φωτιά. Ακόμα και το focus mode back-circle attack που προτείνεται δεν ήταν και τόσο safe tbh. Συν ότι ώσπου να πάει εκεί που θες το σκαθάρι, πολλές φορές άλλαζε θέση το τέρας και χτύπαγε διαφορετικό μέρος και χρώμα... Βέβαια αν καταφέρεις και λύσεις αυτόν τον γρίφο σαν weapon είναι kinda fun και δείχνει strong (fully buffed). Τέλος κάποια όπλα σίγουρα θέλουν πολλές εργατοώρες για να πεις ότι θα τα κάνεις master (CB, SA και HH κυρίως), αλλά αυτό ισχύει σε όλα τα MH.

ΤΙ ΗΤΑΝ ΑΔΙΑΦΟΡΟ/ΠΕΡΙΤΤΟ:

Το PACK MECHANIC. Τι νόημα έχει δε ξέρω απλά σου σπάει τα νεύρα λίγο κάθε φορα που πας στο radial wheel να επιλέξεις τα σκατά.

ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΦΤΙΑΞΙΜΟ:

1) Υπάρχει ghosting (κυρίως στον main char στο κεφάλι του) όταν κουνάς γρήγορα την κάμερα με το mouse με το frame gen ανοιχτό. Αν κάποιος παίζει μόνο με το gamepad παίζει να μη το παρατηρήσει λόγω slow turn speed but still.

2) To focus mode και η αλληλεπίδραση με την κάμερα και το movement με το left stick  σε διαφορετικά όπλα ή από gamepad σε K/M είναι διαφορετική και μπερδεύει... Περισσότερα εδώ. Προτείνω και εγώ το focus mode σε toggle καί όχι hold που το έχει από default γιατί κουράζει πολύ περισσότερο έτσι. Επίσης radial wheel use type 2 (αν είναι δυνατόν οι ανώμαλοι να το έχουν default type 1 ακόμα). Αν έχετε dualsense βάλτε και τα button icons σε type 4 να φαίνεται το σωστό input.

Επεξ/σία από ilos
  • Like 3
  • Moderators
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, ilos είπε

Υπάρχει ghosting (κυρίως στον main char στο κεφάλι του) όταν κουνάς γρήγορα την κάμερα με το mouse με το frame gen ανοιχτό. Αν κάποιος παίζει μόνο με το gamepad παίζει να μη το παρατηρήσει λόγω slow turn speed but still.

Αυτό νομίζω λένε εδώ:

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...