nchatz Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 Η Toyota, η κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο από πλευράς πωλήσεων, ανακοίνωσε τα φιλόδοξα σχέδιά της να διευρύνει το ευρωπαϊκό της χαρτοφυλάκιο ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV) σε έξι μοντέλα έως το 2026. H επέκταση περιλαμβάνει δύο νέα πρωτότυπα οχήματα που αποτελούν μέρος του επερχόμενου στόλου EV: ένα Urban SUV που βρίσκεται κοντά σε παραγωγή και ένα Sport Crossover, τα οποία πρόκειται να κυκλοφορήσουν στην Ευρώπη το 2025. Επί του παρόντος, η γκάμα των BEV της Toyota περιλαμβάνει μόνο το μοντέλο bZ4X. Ωστόσο, η εταιρεία έχει δεσμευτεί να επιτύχει πλήρη ουδετερότητα ως προς τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα έως το 2035. Τα δύο νέα πρωτότυπα οχήματα έρχονται να προστεθούν στο bZ4X και σε ένα Compact SUV που παρουσιάστηκε πέρυσι. Το Urban SUV concept, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Ευρώπη το 2024, διαθέτει "αυθεντικό σχεδιασμό SUV" που παίρνει στοιχεία από το δημοφιλές Yaris Cross. Θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με κίνηση στους μπροστινούς και στους τέσσερις τροχούς και θα προσφέρει δύο επιλογές μπαταρίας: μια οικονομικότερη έκδοση καθώς και μια έκδοση που διακρίνεται για τη μεγαλύτερη εμβέλεια. Από την άλλη πλευρά, οι λεπτομέρειες σχετικά με το Sport Crossover concept είναι λιγοστές. Διαθέτει ένα κεκλιμένο fastback προφίλ, τοποθετώντας το ως μια πιο κομψή εναλλακτική λύση στα παραδοσιακά SUV. Το συγκεκριμένο concept αναμένεται να βγει στην παραγωγή το 2025. Η Toyota σχεδιάζει επίσης να παρουσιάσει μπαταρίες επόμενης γενιάς από το 2026 και μετά. Η πρώτη από αυτές θα επικεντρωθεί στις επιδόσεις, διαθέτοντας διπλάσια εμβέλεια και 20% φθηνότερη τιμή από το bZ4X. Η δεύτερη μπαταρία θα είναι μια επιλογή "καλής ποιότητας, χαμηλού κόστους", σχεδιασμένη για να ενθαρρύνει την υιοθέτηση των EV. Θα διαθέτει ένα "νέο σχήμα" με διπολική δομή και θα χρησιμοποιεί κυρίως φθηνότερο φωσφορικό λίθιο σιδήρου (LFP). Η κυψέλη αυτή αναμένεται να προσφέρει 20% μεγαλύτερη εμβέλεια και 40% χαμηλότερο κόστος από το bZ4X. Η τρίτη μπαταρία θα είναι ένα μοντέλο υψηλών επιδόσεων, που θα χρησιμοποιεί τεχνολογίες καθόδου υψηλού νικελίου και διπολικές τεχνολογίες. Αν και δεν αποκαλύφθηκαν συγκεκριμένες λεπτομέρειες σχετικά με την εμβέλεια και το κόστος αυτής της μπαταρίας, η Toyota αναμένει χαμηλότερη τιμή και διευρυμένη αυτονομία. Τέλος, η Toyota υπαινίχθηκε εξελίξεις στις πρώτες μπαταρίες στερεάς κατάστασης, οι οποίες μπορεί να απέχουν ακόμη τρία ή τέσσερα χρόνια όπως είχα ανακοινωθεί πριν μερικές εβδομάδες. "Κάναμε μια τεχνολογική ανακάλυψη που ξεπερνά την μακροχρόνια πρόκληση της ανθεκτικότητας των μπαταριών στερεάς κατάστασης", δήλωσε ο Andrea Carlucci, αντιπρόεδρος της Toyota Europe. Η εταιρεία αναπτύσσει επί του παρόντος μια μέθοδο για μαζική παραγωγή και στοχεύει στην εμπορική διάθεση το 2027-2028 με παραγωγική ικανότητα μερικών δεκάδων χιλιάδων οχημάτων. Ο στόχος για αυτές τις κυψέλες στερεάς κατάστασης είναι ο χρόνος φόρτισης από το 10 έως το 80% να ολοκληρώνεται σε 10 μόλις λεπτά. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MetaTech Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 Το ρεύμα θα παράγεται από υδρογόνο όμως! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Conception Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 Ξώγαμα της Tesla Μου φέρνουν λίγο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
csontheline Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Just sayin... https://www.insomnia.gr/forums/topic/819295-ο-πρόεδρος-της-toyota-λέει-ότι-ο-κόσμος-βλέπει-επιτέλους-την-πραγματικότητα-για-τα-ηλεκτρικά-οχήματα Επεξ/σία 7 Δεκεμβρίου 2023 από csontheline 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KukuRukuGR Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 ειναι ιδεα μου η το σχεδιο της μουρης ειναι ενα smiley face 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
darkf Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 Πάλι καλά που υπάρχει και η Toyota και βλέπουμε εξέλιξη. Οι άλλοι εκτός Tesla, κοιμούνται. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Αdmin Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 32 λεπτά πριν, MetaTech είπε Το ρεύμα θα παράγεται από υδρογόνο όμως! Το αναποδο θα εννοεις.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mordred Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 H φασούλα θα παιχτεί εδώ "υπαινίχθηκε εξελίξεις στις πρώτες μπαταρίες στερεάς κατάστασης". Εκεί θα υπάρχει σημαντική υιοθέτιση των ηλεκτροκίνητων Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Georgios Pappas Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 Φαινετε σαν Tesla Toyota η λάθος τα λέω? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kaliakman Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 Έχουμε μπουχτήσει από prototypes. Όταν ανακοινώσουν κάτι ξυπνήστε με. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
basilis_k6 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 εξέλιξη ειναι να μπορω να αγοράσω αυτοκίνητο πολης που να πηγαινει με 100-120χλμ τελικη και να βγαζει 200χλμ αυτονομια με 12.000ευρω. ολα τα αλλα ειναι μπαρουφες. με 45κ ευρω ειτε ειναι ηλεκτρικο είτε καιει χλωροφυλλη δεν με ενδιαφέρει. 18 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
shadowfax-1- Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 Βασίλη από Κ(απανδριτη) ευχαριστούμε πολύ για το σχόλιο σου. Θα φροντίσουμε οι εταιρείες να βγάζουν οχήματα με τιμές/μισθούς που να βολεύουν τους 9Μ Έλληνες αντί να βλέπουμε μισθούς /τιμές Αμερικής, Καναδά, UK και λοιπών μεγάλων αγορών. Μείνε και κοιμήσου ήσυχος. Επόμενη γραμμουλα; Υγ:ρε παιδιά... αλήθεια γράφονται αυτά σε τεχνολογικό φόρουμ... αλήθεια το 2023 νομίζουμε ότι τα νέα (και οι εταιρείες) απ-ασχολούνται με κέντρο την Ελλάδα μας? Ρε παιδιά. 2 8 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
loulakion Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 13 λεπτά πριν, kaliakman είπε Έχουμε μπουχτήσει από prototypes. Όταν ανακοινώσουν κάτι ξυπνήστε με. όταν βγάλουν στην αγορά εννοείς... και η Citroen παρουσίασε C3 ηλεκτρικό με 25.000 ευρώ, όταν βγει στην αγορά τότε θα έχουμε να λέμε. Εμφανίσεις σε σαλονάκια με πληρωμένους ΑΡΔ δεν μου λέει τπτ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nepomuk Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 12 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε εξέλιξη ειναι να μπορω να αγοράσω αυτοκίνητο πολης που να πηγαινει με 100-120χλμ τελικη και να βγαζει 200χλμ αυτονομια με 12.000ευρω. ολα τα αλλα ειναι μπαρουφες. με 45κ ευρω ειτε ειναι ηλεκτρικο είτε καιει χλωροφυλλη δεν με ενδιαφέρει. Θα συμπληρωνα οτι μεχρι 18Κ για ενα γκρουπ Β (corsa , I20, 208 ,ibiza κτλπ) στη βασικη εκδοση με αυτονομια βενζινοκινητου και χρονο φορτισης <30 λεπτα , ειναι οτι θα επιθυμουσεε ο καταναλωτης , ωστε τα ηλεκτρικα να επικρατησουν. Επιθυμητο επισης θα ηταν να περιοριστει και το βαρος στα σημερινα στανταρντς. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 Κλασικά όλο "θα" η φάση , τουλάχιστον είναι η μόνη εταιρία που λέει "θα" σε ρεαλιστική λύση στο πρόβλημα των μπαταριών 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα