Alexis587 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 Καλησπέρα, παράγγειλα ένα iPhone 14 pro max μέσω σκρουτζ, τ κινητό έκανε να έρθει μια εβδομάδα, αλλά δυστυχώς όταν ήρθε δν υπήρχε καν μέσα, τα μοναδικά π ήταν μέσα ήταν μια θήκη κ ένα τζαμακι π δν είχα παραγγείλει, κ η απόδειξη αγοράς τ κινητού, χώρος βέβαια να υπάρχει απόδειξη για τ τζαμακι κ την θήκη. Σε επικοινωνία μ με τ κατάστημα, με παρέπεμπαν στο σκρουτζ. 10 μέρες έκαναν έρευνα για να μ απαντήσουν ότι τ κινητό έχει σταλθεί κανονικά κ να κοιτάξω καλύτερα την συσκευασία. Είχε κανένας άλλος αντίστοιχη εμπειρία; αν ναι το δρόμο ακολούθησε; γιατί μάλλον ο μοναδικός μ δρόμος είναι να κάνω μήνυση κατά πάντως υπεύθυνου, αλλά δν ξέρω αν θα βγαλω άκρη, κ καταγγελία στον συνήγορο τ καταναλωτή. Ευχαριστώ για οποιαδήποτε βοήθεια
SilentVoice Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 7 minutes ago, Alexis587 said: Καλησπέρα, παράγγειλα ένα iPhone 14 pro max μέσω σκρουτζ, τ κινητό έκανε να έρθει μια εβδομάδα, αλλά δυστυχώς όταν ήρθε δν υπήρχε καν μέσα, τα μοναδικά π ήταν μέσα ήταν μια θήκη κ ένα τζαμακι π δν είχα παραγγείλει, κ η απόδειξη αγοράς τ κινητού, χώρος βέβαια να υπάρχει απόδειξη για τ τζαμακι κ την θήκη. Σε επικοινωνία μ με τ κατάστημα, με παρέπεμπαν στο σκρουτζ. 10 μέρες έκαναν έρευνα για να μ απαντήσουν ότι τ κινητό έχει σταλθεί κανονικά κ να κοιτάξω καλύτερα την συσκευασία. Είχε κανένας άλλος αντίστοιχη εμπειρία; αν ναι το δρόμο ακολούθησε; γιατί μάλλον ο μοναδικός μ δρόμος είναι να κάνω μήνυση κατά πάντως υπεύθυνου, αλλά δν ξέρω αν θα βγαλω άκρη, κ καταγγελία στον συνήγορο τ καταναλωτή. Ευχαριστώ για οποιαδήποτε βοήθεια Με τον αριθμό αποστολής, ζήτα εγγράφως να μάθεις το βάρος του δέματος, θεωρητικά ίσως το έχουν κρατήσει κάπου. Εφόσον το βάρος ειναι χαμηλότερο απο ενα iphone, τότε δικαιώνεσαι άμεσα! Αλλη φορά, σε ακριβές παραγγελίες, πάντα τραβάς με βίντεο όλο το Unboxing... δυστυχώς πρέπει να προσέχουμε παραπάνω, για να γλιτώνουμε πιο γρήγορα απο τέτοιες καταστάσεις. Υ.Γ. Δεν ρίχνω σε καμία περίπτωση την ευθύνη σε εσένα.
Mr_Terror Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 Δυσκολη περιπτωση.Το καταστημα που εγινε η αγορα εναι γνωστο καταστημα? εχει πολλες θετικες αξιολογησεις?
Alexis587 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 Θα τ κάνω κ αυτό, αύριο έχω κανονίσει να συναντηθώ με δικηγόρο, για να κάνει μήνυση κατά πάντως υπεύθυνου μπας κ αρχίσουν να δουν τ θέμα αλλιώς. Γιατί τώρα μ λένε ότι μόνο ότι έχουν κλειδώσει μέσω imei τ κινητό, αλλά ούτε ξέρουν τ στίγμα, ούτε αν φορτώθηκε πράγματι τ κινητό. Έχει 4.2 βαθμολογία στο σκρουτζ..
Billator Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, Alexis587 είπε Θα τ κάνω κ αυτό, αύριο έχω κανονίσει να συναντηθώ με δικηγόρο, για να κάνει μήνυση κατά πάντως υπεύθυνου μπας κ αρχίσουν να δουν τ θέμα αλλιώς. Γιατί τώρα μ λένε ότι μόνο ότι έχουν κλειδώσει μέσω imei τ κινητό, αλλά ούτε ξέρουν τ στίγμα, ούτε αν φορτώθηκε πράγματι τ κινητό. Έχει 4.2 βαθμολογία στο σκρουτζ.. Για αυτό πάντα πρέπει να γίνεται unboxing. Θα μπορούσες να είχες τελειώσει ήδη αν τραβούσες 30-60 δευτερόλεπτα ενώ το άνοιγες, και λογικά έκανε μπαμ από το βάρος του δέματος όταν το παρέλαβες γιατί ένα κινητό δεν πλησιάζει καν το βάρος του τζαμιού θήκης. Δεν έχει σχέση αν είναι αξιόπιστο το κατάστημα ή όχι, αν έχεις video τελειώνεις σε περίπτωση προβλήματος από το πρώτο σχεδόν μήνυμα / μέρα. Σήμερα παρέλαβα λάθος παραγγελία (πριν 2 ώρες), προσωπικά πάντα τραβάω βίντεο που να δείχνει ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι η συσκευασία δεν είχε ανοίξει νωρίτερα και ανοίγω το δέμα εκείνη την στιγμή. Το κατάστημα έλεγε αποκλείεται γιατί τάχα δεν έχουν το προϊόν που έλαβα κλπ, τους έστειλα το Video και σήμερα περιμένω ήδη την courier να το πάρει πίσω για full refund. Το video αποτελεί όμως και απόδειξη και ένα ωραιότατο chargeback σε περίπτωση που δεν υπάρξει λύση από το κατάστημα. Θα βγάλεις άρκει, θα τυραννηθεις λογικά αρκετά αλλά τώρα ξέρεις και ελπίζω να μην την ξαναπατήσεις. 32 λεπτά πριν, SilentVoice είπε Υ.Γ. Δεν ρίχνω σε καμία περίπτωση την ευθύνη σε εσένα. Και όπως πρέπει, γιατί πρέπει να ξέρουμε πως να προστατεύσουμε τον εαυτό μας / λεφτά μας. Μπορεί να γίνει επίτηδες από ένα κατάστημα μπορεί και καταλάθος αλλά όταν ξέρεις ότι με ένα απλό βήμα είσαι καλυμμένος μετά φταις είναι η αλήθεια. Επεξ/σία 7 Δεκεμβρίου 2023 από Billator 1
Ukforthemoment Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 Πως έχεις πληρώσει;Μηπως μπορείς να κάνεις αμφισβήτησε συναλλαγής γιατί δεν παρέλαβες αυτό που πλήρωσες;
Alexis587 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 Τόσα χρόνια έχω παραγγείλει μέσω σκρουτζ, πότε δν μ είχε τύχει. Σωστά έπρεπε να τ είχα κάνει τ βίντεο, αλλά ποτέ δν τ σκέφτηκα. Μέσω κάρτας έχω πληρώσει, θα μιλήσω με τράπεζα αν γίνεται κάτι.
andreas1gr Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 Άντε τώρα να αποδείξεις πως δεν είσαι ελέφαντας… Ξεκίνα με το S/N που γράφει η συσκευασία να δεις αν έχει ενεργοποιηθεί η συσκευή… Αν είχες τραβήξει ένα βίντεο ανοίγματος δέματος όλα θα ήταν απλά… Πχ πριν 10 μέρες παρέλαβα παραγγελία… έλειπε το 1/3 από τα πράγματα… Ευτυχώς είχα βίντεο… Το έστειλα στο κατάστημα και ζήτησαν 1000 συγγνώμη… 1
Alexis587 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2023 16 ώρες πριν, Billator είπε Για αυτό πάντα πρέπει να γίνεται unboxing. Θα μπορούσες να είχες τελειώσει ήδη αν τραβούσες 30-60 δευτερόλεπτα ενώ το άνοιγες, και λογικά έκανε μπαμ από το βάρος του δέματος όταν το παρέλαβες γιατί ένα κινητό δεν πλησιάζει καν το βάρος του τζαμιού θήκης. Δεν έχει σχέση αν είναι αξιόπιστο το κατάστημα ή όχι, αν έχεις video τελειώνεις σε περίπτωση προβλήματος από το πρώτο σχεδόν μήνυμα / μέρα. Σήμερα παρέλαβα λάθος παραγγελία (πριν 2 ώρες), προσωπικά πάντα τραβάω βίντεο που να δείχνει ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι η συσκευασία δεν είχε ανοίξει νωρίτερα και ανοίγω το δέμα εκείνη την στιγμή. Το κατάστημα έλεγε αποκλείεται γιατί τάχα δεν έχουν το προϊόν που έλαβα κλπ, τους έστειλα το Video και σήμερα περιμένω ήδη την courier να το πάρει πίσω για full refund. Το video αποτελεί όμως και απόδειξη και ένα ωραιότατο chargeback σε περίπτωση που δεν υπάρξει λύση από το κατάστημα. Θα βγάλεις άρκει, θα τυραννηθεις λογικά αρκετά αλλά τώρα ξέρεις και ελπίζω να μην την ξαναπατήσεις. Και όπως πρέπει, γιατί πρέπει να ξέρουμε πως να προστατεύσουμε τον εαυτό μας / λεφτά μας. Μπορεί να γίνει επίτηδες από ένα κατάστημα μπορεί και καταλάθος αλλά όταν ξέρεις ότι με ένα απλό βήμα είσαι καλυμμένος μετά φταις είναι η αλήθεια. Τ ξέρω έχεις δίκιο όσο αφορά τ βίντεο, κακώς δν τ έκανα τόσο καιρό, απλά πόνταρα στην εμπιστοσύνη π υπάρχει στην πλατφόρμα κ ότι ήταν κινητό. Δλδ αν είχα παραλάβει τ πολύ πολύ να ήταν χωρίς την ταινία ασφαλείας τ κουτί, π έχει συμβεί άλλη φορά κ είχε γίνει κατευθείαν αλλαγή. Δν μ πέρναγε ποτέ από τ μυαλό ότι δν θα βάλουν καν συσκευή μέσα. Κ υποθέτω ότι είναι από τ κατάστημα ή εξαπάτηση, μιας κ στην συσκευασία μπήκαν μόνο τζαμακι λ θήκη, για να δικαιολόγηθει (από υπάλληλο πιθανών) ότι έβαλε κάτι μέσα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα