Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συνοπτικά, η Sony έδωσε ένα update στα ακουστικά που υπερθέρμανε συνήθως το ενα από τα δύο ακουστικά με αποτελέσμα να δημιουργήσει μόνιμο πρόβλημα στην μπαταρία της συσκευής. Το πρόβλημα είναι παγκόσμιο και η Sony στην Αμερική παραδέχθηκε την ευθύνη της και δίνει επιστροφή χρημάτων ακόμα και εκτός εγγύησης, ενώ ο χρόνος αναμονής για νέα συσκευή αγγίζει τους 3 μήνες. (

Την δικιά μου συσκευή την έστειλα για service πριν 1 μήνα, δεν υπάρχει καμία ενημέρωση από την εξυπηρέτηση πελατών που έχω στείλει email. Σε σημερινή τηλεφωνική επικοινωνία, μου πρότειναν να κάνω υπομονή με ειρωνείες του τύπου η υπομονή είναι αρετή γιατί δεν έχουν σχετική ενημέρωση ούτε για το ανταλλακτικό ούτε για το αν μπορούν να προσφέρουν αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Εκτός του απαράδεκτου τρόπου αντιμετώπισης της Sony Hellas υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να κάνω; Το προϊόν μου είναι εντός εγγύησης. Τέλος έχω ήδη προσφύγει στον συνήγορο του καταναλωτή. 

Επεξ/σία από Makislolo
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Εν τέλει, μου πρότειναν πιστωτικό, δεν δέχθηκα και έστειλαν ερώτηση στα κεντρικά αν μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων. Σε μισή ώρα μου τηλεφώνησαν και εγκρίθηκε επιστροφή. Ήθελε λίγο κυνηγητό η όλη κατάσταση αλλά τουλάχιστον είχε ευτυχή κατάληξη. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...