Προς το περιεχόμενο

Scooter με επίπεδο πάτωμα ή μήπως όχι?


BillT

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το SH 125 mode θα καλύψει τα θέλω σου αφού σε όλα είναι καλύτερο από αυτό που έχεις,αλλά είναι πολύ λιτό.

Αν σε παίρνει για το SH150 είναι η καλύτερη επιλογή.Ειναι παντού καλύτερο και πιο δυνατό από το 125 και θα χαίρεσαι να το οδηγάς.Ειναι αξιόπιστος εργάτης αλλά με τα 17 άλογα του θα σου κάνει την ζωή και πιο εύκολη.

Οδηγάω καθημερινά ένα SH mode 125 κι είναι μέρες που μου λείπει λίγο παραπάνω γκάζι...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, BillT είπε

με επίπεδο πάτωμα που βολεύει κυρίως για την εξάδα

Πάρε άνθρωπε μου ένα φίλτρο νερού να σωθείς…

https://olympusplus.gr/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 minutes ago, andreas1gr said:

Πάρε άνθρωπε μου ένα φίλτρο νερού να σωθείς…

https://olympusplus.gr/

χεχε, η αλήθεια είναι ότι πολυασχοληθήκαμε με την εξάδα. Στην τελική θα βρω άλλο τρόπο για τα νερά. Φίλτρο πάντως δεν παίρνω, χωρίς το Ζαρός δεν ζω😛

Ας θίξω άλλο θέμα που βοηθάει το επίπεδο πάτωμα. Τα δύο μικρά παιδιά για να ανέβουν στο μηχανάκι πρώτα πατάνε στο πάτωμα, κάθονται μπροστά και μετά σέρνονται προς τα πίσω. Εγώ κάθομαι στο τέλος. Ο μεγάλος ανεβαίνει και μετά από τα πατάκια χωρίς πρόβλημα. Σε ένα μηχανάκι με κολώνα μπορούν να το κάνουν αυτό με άνεση? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, BillT είπε

Ας θίξω άλλο θέμα που βοηθάει το επίπεδο πάτωμα. Τα δύο μικρά παιδιά για να ανέβουν στο μηχανάκι πρώτα πατάνε στο πάτωμα, κάθονται μπροστά και μετά σέρνονται προς τα πίσω. Εγώ κάθομαι στο τέλος. Ο μεγάλος ανεβαίνει και μετά από τα πατάκια χωρίς πρόβλημα. Σε ένα μηχανάκι με κολώνα μπορούν να το κάνουν αυτό με άνεση? 

Αν εννοείς και τα 3 παιδιά ή έστω τα 2 μαζί με σένα, τρι ή τετρκάβαλο δηλαδή, ελπίζω να το κατάλαβα εγώ λάθος έτσι όπως το έγραψες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όχι βρε συ. ένα ένα λέω. 

Δε λέω ότι δεν έχω πάρει ποτέ δύο μαζί, αλλά δεν είναι ο κανόνας και έχει γίνει όταν όλα πήγαν στραβά με τον προγραμματισμό της ημέρας..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω θα επαιρνα απλα ενα SH300. Λογω ολων των φορτωματων.

Ειμαι κατοχος ενως Sh150 abs 2015 με 101.000χιλιομετρα. θελω και γω να παω σε παραπανω κυβικα για παρομοια με τα δικα σου φορτωματα.

 

Επεξ/σία από iced
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, iced είπε

Εγω θα επαιρνα απλα ενα SH300. Λογω ολων των φορτωματων.

Ειμαι κατοχος ενως Sh150 abs 2015 με 101.000χιλιομετρα. θελω και γω να παω σε παραπανω κυβικα για παρομοια με τα δικα σου φορτωματα.

 

Γενικά πόσα θεωρείς πολλά χιλιόμετρα για μεταχειρισμένο; Θέλω να πάρω το sh300 μοντέλο 15-16 το πρώτο με τα λεντ που βγήκε απλά δεν ξέρω τι χιλιόμετρα να κοιτάω . Αν και τα χιλιόμετρα πολλές φορές δεν είναι λόγος αγοράς η μη .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελειως προσωπικα, θα δυσκολευομουν να αγορασω μεταχειρισμενο ανω των 50.000κμ. Ειδικα στην δικια μας κατηγορια που ειναι μηχανακια καθημερινα. 
 

και γω αυτο που ψαχνεις θα το αγοραζα πολυ ανετα. Κακως δεν το ειχα παρει εξαρχης δλδ το 300 (αντι 150)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτοχος Forza 350 εδώ και όπως έγραψα και σε άλλο thread θα υπερθεματίσω για το Forza 125. Άλλη κλάση.

Η μόνη διαφορά με το 350 είναι στο μειωμένο γκάζι μεν αλλά στην αισθητά καλύτερη οικονομία καυσίμου δε. Από χώρους είσαι το ίδιο άρχοντας και φυσικά το μόνο από όσα αναφέρεις που χωράνε 2 full face κράνη κάτω από τη σέλα, αν δεν κάνω λάθος.

Καλό το επίπεδο πάτωμα για φόρτωση και ομολογώ πως μου λείπει ενίοτε αφού κρατάς το βάρος χαμηλά και φορτώνεις χωρίς πολλά πολλά αλλά προσωπικά το SH το βρίσκω κακάσχημο παρά τα αναμφισβήτητα θετικά του στην ποιότητα και στην οικονομία. Γούστα είναι αυτά βέβαια.

Κουβαλητής της οικογένειας κι εγώ. Προσωπικά στο δικό μου η λύση για το κουβάλημα είναι μια 80άρα Givi και τα Rokstraps.

https://rokstraps.com/pages/rok-moto

https://www.carpimoto.com/en-BS/Bags-Luggage/51380_EA126-Givi-Waterproof-80-Liters-Bag-Easy-T-EA126.htm

Χώρια που στην τεράστια σέλα, στο χώρο του συνεπιβάτη φορτώνω φιάλη υγραερίου άνετα.

Το μόνο μείον στη σειρά Forza για εμένα (πέρα από το premium της τιμής που όμως το θεωρώ δικαιλογημένο) είναι η θέση των καθρεπτών.

Δεν είμαι τόσο ευχαριστημένος από το οπτικό πεδίο που προσφέρουν και κυρίως δυσκολεύουν περισσότερο στους ελιγμούς στην κίνηση σε σχέση με τους συμβατικούς καθρέπτες επάνω στο τιμόνι.

Αν αγόραζα πάλι σήμερα, μάλλον θα πήγαινα στο 125. Ένας μικρός συμβιβασμός στην τελική ταχύτητα αλλά μισή κατανάλωση σε σχέση με το δικό μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το pcx δεν θα σε βολέψει ούτε λόγω του ύψους σου ούτε λόγω των αναγκών και χαρακτηριστικών που ανέφερες. Θα πρέπει να ζυγισεις την ανάγκη για αλλαγή με την ανάγκη για πρακτικότητα. Δύσκολα συνδυάζονται. Αν κλείνεις προς την αλλαγή, μία πρόταση στο budget σου είναι το zontes m310. Δυνατό, γρήγορο και όσο σπορ μπορεί να είναι ένα σκούτερ. Δεν κουβαλάς όμως ούτε το ψωμί από το φούρνο με αυτό. Επειδή όμως η πραγματική σου ανάγκη είναι ένα καθημερινό εργαλείο, κι εγώ το SH150 σου προτείνω.

Επεξ/σία από STR_G
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, punky said:

Κάτοχος Forza 350 εδώ και όπως έγραψα και σε άλλο thread θα υπερθεματίσω για το Forza 125. Άλλη κλάση.

Η μόνη διαφορά με το 350 είναι στο μειωμένο γκάζι μεν αλλά στην αισθητά καλύτερη οικονομία καυσίμου δε. Από χώρους είσαι το ίδιο άρχοντας και φυσικά το μόνο από όσα αναφέρεις που χωράνε 2 full face κράνη κάτω από τη σέλα, αν δεν κάνω λάθος.

Καλό το επίπεδο πάτωμα για φόρτωση και ομολογώ πως μου λείπει ενίοτε αφού κρατάς το βάρος χαμηλά και φορτώνεις χωρίς πολλά πολλά αλλά προσωπικά το SH το βρίσκω κακάσχημο παρά τα αναμφισβήτητα θετικά του στην ποιότητα και στην οικονομία. Γούστα είναι αυτά βέβαια.

Κουβαλητής της οικογένειας κι εγώ. Προσωπικά στο δικό μου η λύση για το κουβάλημα είναι μια 80άρα Givi και τα Rokstraps.

https://rokstraps.com/pages/rok-moto

https://www.carpimoto.com/en-BS/Bags-Luggage/51380_EA126-Givi-Waterproof-80-Liters-Bag-Easy-T-EA126.htm

Χώρια που στην τεράστια σέλα, στο χώρο του συνεπιβάτη φορτώνω φιάλη υγραερίου άνετα.

Το μόνο μείον στη σειρά Forza για εμένα (πέρα από το premium της τιμής που όμως το θεωρώ δικαιλογημένο) είναι η θέση των καθρεπτών.

Δεν είμαι τόσο ευχαριστημένος από το οπτικό πεδίο που προσφέρουν και κυρίως δυσκολεύουν περισσότερο στους ελιγμούς στην κίνηση σε σχέση με τους συμβατικούς καθρέπτες επάνω στο τιμόνι.

Αν αγόραζα πάλι σήμερα, μάλλον θα πήγαινα στο 125. Ένας μικρός συμβιβασμός στην τελική ταχύτητα αλλά μισή κατανάλωση σε σχέση με το δικό μου.

To είδα το μήνυμα στο άλλο thread και αν είδες και στο δικό μου πρώτο μήνυμα εδώ, δεν ήξερα καν ότι βγαίνει το συγκεκριμένο μοντέλο στα 125cc. Αν έπαιρνα έγκριση από το κογκρέσο (βλέπε σύζυγος) για τα χρήματα που ζητάει πραγματικά θα το έπαιρνα δίχως δεύτερη σκέψη και θα άφηνα πίσω και τα ίσια πατώματα και όλα. Πραγματικά μου αρέσει πολύ. Εξάλλου ο χώρος κάτω από τη σέλα χωρίς το κράνος μέσα μου φάνηκε αρκετά μεγάλος σε κάποια video που είδα. Σημαντικό φυσικά και η κατανάλωση που καταφέρνει να την κρατήσει τόσο χαμηλά παρά το μέγεθος του.

Το αν είναι είναι κατάλληλο ένα scooter τέτοιου μεγέθους για τους δρόμους του Ρεθύμνου δεν το ξέρω. Δεν έχω οδηγήσει ποτέ mega scooter σε συνθήκες πόλης για να δω αν μπορώ να κάνω τα ίδια που κάνω με το δικό μου. Η πόλη έχει ουσιαστικά δύο δρόμους μονής κατευθυνσης που εννοείται στα περισσότερα σημεία η μία λωρίδα είναι γεμάτη με παρκαρισμένα αυτοκίνητα είτε είναι για λίγα λεπτά είτε για  μερικές ώρες.  Εκεί είναι που δημιουργείται το πρόβλημα τις ώρες αιχμής. Τα δικά μου δρομολόγια όμως το απόγευμα είναι σε κάποιες περιπτώσεις τόσο σφιχτά που παίζω με περιθώρια 5λεπτου για να αφήσω κάποιον και να παραλάβω κάποιον άλλο.

Όλα δείχνουν SH αλλά η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν πετύχει η ένοπλη επανάσταση για την ανατροπή της τυρρανικής κυβερνήσεως που σου στερεί το όνειρο, μη πολυσκάς :)

Μπορεί το SH να είναι πιο κατάλληλο για τη χρήση που θες και πιο οικονομικό στην αγορά του.

Αν μπορείς βέβαια, πήγαινε να τα οδηγήσεις. Αυτό μπορεί να σου απαντήσει πολλά.

Το Forza 125 το είχα νοικιάσει για μέρες στη Σικελία οπότε το δοκίμασα σε όλο το εύρος χρήσης, δικάβαλος και με πράγματα για πολλά χιλιόμετρα.

Από μποτιλιαρισμένο αστικό περιβάλλον μέχρι ανοιχτή λεωφόρο σε ταξίδι Παλέρμο-Κατάνια-Παλέρμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...

Λοιπόν ξεθάβω το θεματάκι καθώς 4 μήνες μετά το αρχικό post έχω επιτέλους νέο μηχανάκι.

Η απόφαση είχε παρθεί από τις αρχές του έτους, όμως δυστυχώς δεν μπορούσα να το βρώ, οπότε και μόνο από καταλαβαίνετε ότι πήγα τελικά στο Honda SH150 Falcon Grey.

Να πω ότι οδήγησα το pcx αλλά ήταν αρκετά μικρό για το δικό μου μέγεθος. Το Nmax ήταν κάπως καλύτερα τα πράγματα αλλά και πάλι η θέση οδήγησης αυτών των scooter δεν μου ταιριάζει τελικά. Προτιμώ την όρθια θέση. Για να μην πω ότι δεν προσπάθησα, κατάφερα να βρω από γνωστό γνωστού κτλ και οδήγησα και ένα tricity. Παλίοτερο μοντέλο μεν, αρκετό για να καταλάβω τι παίζει δε... Μια χαρά στην οδήγηση, αλλά κατάλαβα ότι βάρος και το μέγεθος μπροστά μόνο ταλαιπωρία θα είχαν να προσφέρουν στη δική μου καθημερινότητα, κυρίως λέω για το πάρκαρε/ξεπάρκαρε πολλές φορές κάθε μέρα στην στενοκοπιά της πόλης.

Το SH ήταν το φαβορί από την αρχή και τελικά επιβεβαιώθηκε. Τα γράφω για να βοηθήσω άτομα που μπορεί να έχουν τους ίδιους προβληματισμούς με τους δικούς μου πριν την αγορά.

Ευχαριστώ και πάλι όσους βοήθησαν

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...