Προς το περιεχόμενο

Scooter με επίπεδο πάτωμα ή μήπως όχι?


BillT

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χαιρετώ το forum,

Έχω SYM Symphony SR από το 2010, το οποίο μου έχει φάει λεφτά και σωθικά και είμαι στη φάση να το αλλάξω.

Θα γράψω μερικά δεδομένα για να βοηθήσω αυτούς που θα απαντήσουν.

- Είμαι 1,85 βαρος 95 κιλά

- Επαρχιακή πόλη (Ρέθυμνο) με κακούς δρόμους και κάποιες ανηφόρες με διαδρομές από 2-6 χλμ 

- Οικογένεια με 3 παιδιά κάτι που σημαίνει πολλά ψώνια super market (και νερό εξάδα εννοείται) που γίνονται με το μηχανάκι και φυσικά ατελείωτες μετακινήσεις με τα παιδιά τα απογεύματα για τις δραστηριότητες. Το καλοκάιρι που τα παιδιά δεν έχουν σχολείο εννοείται το παίρνω και για να παώ στη δουλειά.

Μέχρι τώρα σκεφτόμουν για scooter αυστηρά με επίπεδο πάτωμα που βολεύει κυρίως για την εξάδα γιατί τα ψώνια ακόμα και σε αυτό που έχω τώρα πολλές φορές τα κρατάω στο χέρι. Με αυτή τη λογική το Honda SH 150i φαίνεται ως μονόδρομος. Και λέω 150 γιατί η διαφορά τιμής από το 125i είναι πολύ μικρή, όπως και η κατανάλωση δεν νομίζω να έχει ιδιαίτερες διαφορές. Υπάρχει και το Mode βέβαια, αλλά προτιμω τα καλούδια του μεγάλου μοντέλου.

Αν με ρωτούσε κάποιος ποιο μηχανάκι θα ήθελα να πάρω αν δεν υπήρχε ο περιορισμός των χρημάτων θα έβαζα στη σειρά:

- Yamaha tricity 300 (δεν ξέρω γιατί έχω κολλήσει έτσι με αυτό το 3τροχο)

- Honda Forza 350

Πάνω από το budget αλλά σε λογικά πλαίσια:

- Yamaha tricity 125/150 που έχει και επίπεδο πάτωμα (είπαμε έχω κολλήσει με το συγκεκριμένο). Με το 125 αφήνω ανοιχτό το ενδεχόμενο μήπως η σύζυγος ξεκινήσει και αυτή να οδηγεί μηχανάκι μήπως σωθεί και αυτή αλλά εντάξει είναι πολύ αισιόδοξο σενάριο.

- Honda Forza 125 (δεν ήξερα καν ότι υπάρχει μέχρι χτες και το λάτρεψα)

και τέλος το ρεαλιστικό σενάριο με τιμές 4000-4500 χιλ.

- ένα από τα SH που είπα παραπάνω

- Honda PCX που εννοείται μου αρέσει, μου κάνει και η τιμή αλλά με προβληματίζει μήπως δεν με βολέψει η έλλειψη επίπεδου πατώματος.

Έγραψα πολλά το ξέρω αλλά τα μοίρασα έτσι ώστε να δείτε και τι μου αρέσει αλλά και από την άλλη το ότι τα 4-4,5k δεν θα θεωρώ λίγα και δεν ξέρω μέχρι πόσο να ανέβω για να μην το μετανίωσω όπως τώρα με το SYM, που τότε που το αγόρασα ήμουν και πιο άνετος να πάρω κάτι καλύτερο αλλά τελικά πήρα κάτι οικονομικό. 

Αν ζούσα σε μεγάλη πόλη θα έπαιρνα σβάρνα τις αντιπροσωπείες για ερωτήσεις, test ride κτλ, αλλά εδώ δεν είναι έυκολα πράγματα αυτά.

Όλες οι προτάσεις ανοιχτές προς συζήτηση.

Ευχαριστώ

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από όλα όσα έβαλες για τη χρήση και τις απαιτήσεις σου θες το Tricity 300. Ειδικά για τους κακοτράχαλους δρόμους στο πανέμορφο Ρέθυμνο το να έχεις 2 ρόδες και 2πλή ανεξάρτητη εμπρός ανάρτηση είναι τέρμα σημαντικό από άποψη άνεσης και ασφάλειας.

Στα μείον το ακριβό κόστος κτήσης και ίσως κάποια μελλοντικά σερβις που το δίκτυο της Yamaha στην επαρχία δεν συμβαδίζει με τη τσέπη και τις αντοχές του μέσου Έλληνα.

Θα πληρώσεις το premium σε αρχικό κόστος αλλά με σωστό προγραμματισμό θα στα δώσει πίσω σε αξιοπιστία και χαμηλή κατανάλωση (αρκεί να βάζεις και σωστή βενζίνη)

Ψώνια για οικογένεια και 6αδα νερά με τα υπόλοιπα δεν βγαίνει εύκολα. Για μένα σημαντικό να βρεις να το οδηγήσεις για ένα καλό 20λεπτο μισάωρο ώστε να δεις τελικά αν αξίζει να τα σκάσεις για το 3κυκλο.

Από άποψη κυβικών τα λιγότερα από 250 είναι λίγα και θα τα έχεις μόνιμα τέρμα γκάζι σχεδόν πιέζοντας τα μοτέρ με ότι συνεπάγεται σε αξιοπιστία και συχνότητα σερβις.

Το 300άρι θα πηγαίνει στρωτά χωρίς να κοκκινίζει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν δεν μου διεφυγε κατι απο το κειμενο, το μπατζετ σου ειναι στα 4.000-4.5000 ευρω.

Αρχικα με αυτα τα χρηματα premium 300αρι σκουτερ δεν παιρνεις σιγουρα, εκτος αν πας παλι προς sym που απο αυτα που γραφεις δεν το κοβω. Honda, yamaha  Piaggio κτλ δεν παιζουν 300αρια σε αυτα τα λεφτα, και αν το θες μονο για αστικη xrhsh δεν νομιζω οτι το χρειαζεσαι και ολας γιατι και μεγαλυτερη καταναλωση θα εχει και μεγαλυτερο κοστος κτησης και μεγαλυτερο κοστος συντηρησης απο ενα 150αρι-200αρι πχ

Θες σουπερ μαρκετ, εξαδες νερα που λες ψωνια κτλ= επιπεδο πατωμα μονοδρομος.

Στα λεφτα που δινεις αυτο που συνδιαζει επιπεδο πατωμα. ποιοτητα, την χαμηλοτερη καταναλωση, αξιοπιστια ειναι το sh 150, ειναι αν οχι το δυνατοτερο ενα απο τα δυνατοτερα 150αρια σκουτερ, νομιζω απο αυτα που ζητας και απο τα λεφτα που δινεις για εκει εσυ.

υ.γ Τιπροβληματα σου εβγαλε το sym? Eγω εχω σχεδον 3 χρονια ενα symphony st 200 που αγορασα καινουργιο λαο δεν εχει βγαλει κατι ιδιαιετερο περα απο αναλωσιμα/σερβις.

Επεξ/σία από Pwpwpw
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικά, για μένα δεν νοείται scooter χωρίς επίπεδο πάτωμα. Και δυστηχώς υπάρχουν ελάχιστα πάνω απο τα 150cc (δηλαδή στα 300άρια).

Η ευκολία και η πρακτικότητα εκτοξεύεται. Για αυτό μετά το SH150 που είχα για 17 χρόνια και 100.000 απροβλημάτιστα χλμ , πήγα στο SH300.

Τρίκυκλο απο την άλλη δεν θα έπαιρνα με τίποτα. Μεγαλύτερο όγκος, βάρος, πολυπλοκότητα, αυξημένη κατανάλωση κτλ..

Αν είχες ανοιχτό budget σίγουρα θα σου πρότεινα το SH350 ή το Forza350. Αλλά αν δεν μπορείς να φτάσεις σε αυτά τα χρήματα και το SH150 είναι άριστο και σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να σου βγει μάπα. Και τέρμα να το πηγαίνεις (που δεν χρειάζεται), δεν καταλαβαίνει μια.

YΓ: Όσο για το PCX... βγάλτο απο την λίστα. Ειδικά για αυτό που θες, είναι το πλέον ακατάλληλο.

Επεξ/σία από Sorath
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά το Tricity 300 το έβαλα καθαρά για να πω ότι μου αρέσει και χωρίς να βάζω τον παράγοντα  πρακτικότητας. Σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να δώσω αυτά τα χρήματα.

Τώρα βλέπω ότι όλοι ανεβάζετε κυβικά, ενώ εγώ σκεφτόμουν μήπως και με 125 είμαι εντάξει. Ακόμα και με το σαπάκι που έχω μια χαρά καλύπτομαι, η πόλη δεν επιτρέπει πολλά γκάζια, αλλά ακόμα και στον περιφερειακό/εθνική να βγει για λίγο τα 80-90 είναι μια χαρά,

@greekfragma

μια και είσαι ο μόνος που υποστηριζει τη λύση 3τροχου για το 125/150 είσαι τελείως αρνητικός?

 

Επεξ/σία από BillT
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, BillT είπε

 

Τώρα βλέπω ότι όλοι ανεβάζετε κυβικά, ενώ εγώ σκεφτόμουν μήπως και με 125 είμαι εντάξει. Ακόμα και με το σαπάκι που έχω μια χαρά καλύπτομαι, η πόλη δεν επιτρέπει πολλά γκάζια, αλλά ακόμα και στον περιφερειακό/εθνική να βγει για λίγο τα 80-90 είναι μια χαρά.

 

Εγώ εγραψα και παραπάνω ότι εάν το θες για αστική μετακίνηση το 300αρι ειναι αχρείαστο και ταυτόχρονα ακριβότερα  στα πάντα, από κοστος κτήσης, απο κοστος σέρβις/ανταλλακτικων  μέχρι κατανάλωση. 
Εγω πρότεινα το sh150 γιατί είπες ότι διαθέτεις 4-4.5κ, το θεωρώ το καλύτερο και πιο ολοκληρωμένο σκούτερακι πόλης για καποιον που θέλει να δώσει τόσα χρήματα. Εάν δεν θες να εξαντλήσεις το Μπατζετ σου πάρε το sh mode 125. Έχει όλα όσα ζητάς και έρχεται και σε πολυ καλη τιμη για δεδομένα Honda, είναι πολυ τίμιο μηχανάκι.

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ απόλυτα με τον προλαλήσαντα. Αν μπορείς χτύπα SH150, θα το κρατήσεις μια ζωή και θα είσαι σουπερ ευχαριστημένος. Αν θες να γλυτώσεις κάποια χρήματα και να κάνεις κάποιες μικρές παραχωρήσεις, πήγαινε στο SH Mode, αλλά σίγουρα το SH150 αξίζει το κάτι παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 minutes ago, Pwpwpw said:

Εγώ εγραψα και παραπάνω ότι εάν το θες για αστική μετακίνηση το 300αρι ειναι αχρείαστο, είναι πολυ ακριβό στα πάντα, από κοστος κτήσης, απο κοστος σέρβις μέχρι κατανάλωση. 
Εγω πρότεινα το sh150 γιατί είπες ότι διαθέτεις 4-4.5κ, το θωρώ το καλύτερο και πιο ολοκληρωμένο σκούτερακι πόλης για καποιον που θέλει να δώσει τόσα χρήματα. Εάν δεν θες να εξαντλήσεις το Μπατζετ σου πάρε το sh mode 125. Έχει όλα όσα ζητάς και έρχεται και σε πολυ καλη τιμη για δεδομένα Honda, είναι πολυ τίμιο μηχανάκι.

Όπως είδες και στο πρώτο post και γω το SH έχω ως την προφανή επιλογή, καθώς όλοι οι κάτοχοι πίνουν νερό στο όνομα του, με την απροβληματιστη λειτουργία του, ποιότητα, επιδόσης, καταναλωση. Τώρα αν θα είναι το 150, 125 ή 125 mode θέλει μελέτη.

Απλά το SH θα καλύψει την βασική ανάγκη της μετακίνησης, αλλά δεν θα μου προσθέσει το κάτι παραπάνω, μια αίσθηση αλλαγής βρε αδερφέ, γι' αυτό και γίνεται αυτή η κουβέντα...

Επεξ/σία από BillT
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έγραψα ότι έγραψα βάση περιγραφής και σκεφτόμενος οτι στο budget θα προστεθεί και η πώληση του παλιού.

αν δε σε παίρνει οικονομικά, και από μένα μία ψήφος στο SH150

για 95κιλα+ψωνια+δικαβαλο παιδι ή γυναίκα το 150κινείται αξιοπρεπώς αλλά προφανώς δεν θα είναι όσο ξεκούραστο όσο το 300άρι.

για μένα τελικά είναι θέμα χρημάτων. Αν τα έχεις ή μπορείς να τα μαζέψεις δίνεις τα έξτρα για το 3κυκλο 300άρι.

Αν όχι, το σκυλί αξιοπιστίας SH150 είναι το πιο VFM που μπορείς να πάρεις. Τα 125άρια τα θεωρώ τελείως εισαγωγικά και με μειωμένη αξιοπιστία γιατί ζορίζονται ευκολότερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, BillT είπε

Όπως είδες και στο πρώτο post και γω το SH έχω ως την προφανή επιλογή, καθώς όλοι οι κάτοχοι πίνουν νερό στο όνομα του, με την απροβληματιστη λειτουργία του, ποιότητα, επιδόσης, καταναλωση. Τώρα αν θα είναι το 150, 125 ή 125 mode θέλει μελέτη.

Απλά το SH θα καλύψει την βασική ανάγκη της μετακίνησης, αλλά δεν θα μου προσθέσει το κάτι παραπάνω, μια αίσθηση αλλαγής βρε αδερφέ, γι' αυτό και γίνεται αυτή η κουβέντα...

Αν ειναι να πας σε sh εγω θα ελεγα ειτε το sh mode 125 να πεις οτι γλιτωνεις καποια χρηματα , ειτε το sh 150 που ειναι απο τα πιο δυνατα της κατηγοριας. Το sh125 δεν εχει νοημα απο την στιγμη που δεν υπαρχει κανενας περιορισμος στο διπλωμα, καθως αν φτάσεις εκεί  με ελαχιστα παραπανω  χρηματα παιρνεις το 150αρι.

Στο κομματι του bold δεν καταλαβαινεω τι εννοεις για να ειμαι ειλικρινης. Στο αρχικο σου ποστ ουσιαστικα λες οτι ψαχνεις εργατη για τις καθημερινες μετακινησεις μεσα στην πολη και να εχει χωρους για ψωνια, εξαδες νερου κτλ. Αυτες τις αναγκες  καλυπτουν και με το παραπανω ολα τα sh, ειναι αξιοπιστα, εχουν την χαμηλοτερη καταναλωση, εχουν ολα επιπεδο πατωμα και το 150 ειναι το πιο δυνατο της κατηγοριας.

Τι εννοεις να προσθεσει κατι παραπανω, εαν πχ εννοεις οδηγικη απολαυση δεν μπορει να στην δωσει κανενα 125αρι η 150αρι.

Επεξ/σία από Pwpwpw
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 minutes ago, Pwpwpw said:

Αν ειναι να πας σε sh εγω θα ελεγα ειτε το sh mode 125 να πεις οτι γλιτωνεις καποια χρηματα , ειτε το sh 150 που ειναι απο τα πιο δυνατα της κατηγοριας. Το sh125 δεν εχει νοημα απο την στιγμη που δεν υπαρχει κανενας περιορισμος στο διπλωμα καθως με ελαχιστα παραπανω  χρηματα παιρνεις το 150αρι.

Στο κομματι του bold δεν καταλαβαινεω τι εννοεις για να ειμαι ειλικρινης. Στο αρχικο σου ποστ ουσιαστικα λες οτι ψαχνεις εργατη για τις καθημερινες μετακινησεις μεσα στην πολη και να εχει χωρους για ψωνια, εξαδες νερου κτλ. Αυτες τις αναγκες  καλυπτουν και με το παραπανω ολα τα sh, ειναι αξιοπιστα, εχουν την χαμηλοτερη καταναλωση, εχουν ολα επιπεδο πατωμα και το 150 ειναι το πιο δυνατο της κατηγοριας.

Τι εννοεις να προσθεσει κατι παραπανω, εαν πχ εννοεις οδηγικη απολαυση δεν μπορει να στην δωσει κανενα 125αρι η 150αρι.

χωρίς να μπορώ να το προσδιορίσω περισσότερο, την αίσθηση ότι έχω ένα διαφορετικό μηχανάκι. πως ήταν όταν από παπί πήγα σε scooter για πρώτη φορά, κάπως έτσι. το pcx ας πούμε έχει άλλη τελείως διαφορετική θέση οδήγησης, το tricity  με τους 3 τροχούς δίνει από μόνο μια άλλη αίσθηση κ.ο.κ.

το sh θα καλύψει τέλεια την βασική ανάγκη, αλλά χωρίς άλλες συγκινήσεις.

και για να απαντήσω την ερώτηση για το SYM που δεν την είχα προσέξει, θα πω ότι μετά τα δύο πρώτα χρόνια ξεκίνησε να μου τρώει μπαταρίες την μία μετά την άλλη. Προφανώς το πρόβλημα δεν ήταν οι μπαταρίες αλλά δεν ποτέ δεν έμαθα και ούτε θα μάθω μάλλον που είναι. Έφυγα από το είσημοι συνεργείο, πήγα σε άλλον απατεώνα, άλλαξα ανορθωτή, τίποτα μετά από λίγο καιρό τα ίδια. αποτελεσμα τον περισσότερο καιρό να είμαι με μανιβέλα αφού η μπαταρία προφανώς δεν φορτίζει ποτέ σωστά.

Έχει καεί από τον ήλιο η οθόνη και δεν βλέπω τίποτα εδώ και χρόνια, έχει κόψει η βάση κινητήρα, έχει αλλάξει διπλή στέκα 2 φορές και δεν θυμάμαι και τι άλλο. Καταλαβαίνεις ότι από ένα σημείο και μετά χάνεις το ενδιαφέρον σου να το συντηρήσεις σωστά ή να του ρίξεις χρήμα για να το φέρεις σε μια αξιοπρεπή κατάσταση. Χτες είδα ότι κόπηκε και η σέλα από μέσα με αποτέλεσμα να έχει χαλάσει και η θέση οδήγησης. Άστα...

όχι να πάρω λεφτά από την πώληση, ικανοποιημένος θα είμαι αν δεν μου ζητήσουν κιόλας. Η όποια αντιπροσωπεία μου δώσει λεφτά για αυτό το μηχανάκι θα το κάνει καθαρά για να αγοράσω μηχανάκι από αυτούς...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο φίλος πρέπει ώριμα να σκεφτεί αν το πάθος του για αλλαγή κατηγορίας σε κάτι που θα δώσει περισσότερα και στον ίδιο,

μπορεί να το σηκώσει οικονομικά και να χτυπήσει το 3κυκλο 300άρι κούτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, BillT είπε

χωρίς να μπορώ να το προσδιορίσω περισσότερο, την αίσθηση ότι έχω ένα διαφορετικό μηχανάκι. πως ήταν όταν από παπί πήγα σε scooter για πρώτη φορά, κάπως έτσι. το pcx ας πούμε έχει άλλη τελείως διαφορετική θέση οδήγησης, το tricity  με τους 3 τροχούς δίνει από μόνο μια άλλη αίσθηση κ.ο.κ.

το sh θα καλύψει τέλεια την βασική ανάγκη, αλλά χωρίς άλλες συγκινήσεις.

 

Εγω αυτο νομιζα οτι ηθελες διαβαζωντας αρχικα το πρωτο ποστ!

Για το tricity εγραψες οτι δεν δινεις τοσα χρηματα οποτε δεν βρισκω τον λογο να πεταγεται συνεχως στην κουβεντα.

Εφοσον θες κατι διαφορετικο λοιπον κοιταξε για Pcx. Ανετη θεση οδηγησης, μεγαλος χωρος κατω απο την σελα, πολυ χαμηλη καταναλωση, πολυ αξιοπιστο και ομορφο κατα την αποψη μου. Φυσικα κουβαληματα τυπου "εξαδες με νερα" που εγραψες αρχικα νομιζω τα ξεχνας, δεν νομιζω οτι γινετε να κουβαλησεις τετοια πραγματα στο pcx ετσι οπως ειναι διαμορφωμενο το "πατωμα" του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...