Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους.

Απλά ανοίγω το θέμα προς ενημέρωση καθώς φαίνεται πως είναι γενικό πρόβλημα. Εάν ψάξει κάποιος πάντως είναι μεγάλο πρόβλημα στο booking τους τελευταίους μήνες.

Πριν καμιά 10αριά ημέρες έκλεισα μέσω booking σε ένα ξενοδοχείο. Αμέσως μου επιβεβαίωσαν την δυνατότητα για κούνια που ζήτησα για το μωρό. Μετά από μερικές ημέρες μου έρχεται το παρακάτω email

quote

unfortunately your booking might be cancelled due to an error during verification of your payment method.

Usually in this case Booking asks to verify your payment method and confirm your identity as a holder.

You can verify your payment method through a personal link:

XXXXXX

- Please enter your payment details and wait for verification!
- Booking will charge your payment method with your reservation amount, and in a minute will credit it back - this is your payment method verification!

(Payment method verification is not a payment or deposit. You pay directly when you arrive at the hotel).

- If you want to save your reservation, you must do it within 24 hours, otherwise the reservation will be automatically canceled.

unquote

Ευτυχώς που μου είχε πει η γυναίκα μου για τέτοιου είδους απάτες καθώς το ίδιο μήνυμα φαίνεται καθαρά και στον λογαριασμό μου με αποστολέα μάλιστα το ξενοδοχείο ως συνέχεια του διαλόγου που είχα για την κούνια του μικρού. Επικοινώνησα με το booking και μου είπαν να μην κάνω τίποτα και πως δεν χρειάζεται κάποιο άλλη κίνηση για να επιβεβαιωθεί η κράτηση. Στην ερώτηση γιατί μου ήρθε αυτό το email, δεν μου απάντησαν κάτι...

 

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, james01gr είπε

Καλησπέρα σε όλους.

Απλά ανοίγω το θέμα προς ενημέρωση καθώς φαίνεται πως είναι γενικό πρόβλημα. Εάν ψάξει κάποιος πάντως είναι μεγάλο πρόβλημα στο booking τους τελευταίους μήνες.

Πριν καμιά 10αριά ημέρες έκλεισα μέσω booking σε ένα ξενοδοχείο. Αμέσως μου επιβεβαίωσαν την δυνατότητα για κούνια που ζήτησα για το μωρό. Μετά από μερικές ημέρες μου έρχεται το παρακάτω email

quote

unfortunately your booking might be cancelled due to an error during verification of your payment method.

Usually in this case Booking asks to verify your payment method and confirm your identity as a holder.

You can verify your payment method through a personal link:

XXXXXX

- Please enter your payment details and wait for verification!
- Booking will charge your payment method with your reservation amount, and in a minute will credit it back - this is your payment method verification!

(Payment method verification is not a payment or deposit. You pay directly when you arrive at the hotel).

- If you want to save your reservation, you must do it within 24 hours, otherwise the reservation will be automatically canceled.

unquote

Ευτυχώς που μου είχε πει η γυναίκα μου για τέτοιου είδους απάτες καθώς το ίδιο μήνυμα φαίνεται καθαρά και στον λογαριασμό μου με αποστολέα μάλιστα το ξενοδοχείο ως συνέχεια του διαλόγου που είχα για την κούνια του μικρού. Επικοινώνησα με το booking και μου είπαν να μην κάνω τίποτα και πως δεν χρειάζεται κάποιο άλλη κίνηση για να επιβεβαιωθεί η κράτηση. Στην ερώτηση γιατί μου ήρθε αυτό το email, δεν μου απάντησαν κάτι...

 

Διαβασε το παρακάτω.  https://www.bbc.co.uk/news/technology-67583486

Εμένα πριν μέρες προσπαθούσαν να μπουν στον λογαριασμό μου στο booking αλλά τους σταμάταγε ότι χρειαζόταν ένας κωδικός απο το email  μου.

Διεγραψα τον λογαριασμό μου στο Μπου......κινγκ τους και ησύχασα. 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Διαβασε το παρακάτω.  https://www.bbc.co.uk/news/technology-67583486

Εμένα πριν μέρες προσπαθούσαν να μπουν στον λογαριασμό μου στο booking αλλά τους σταμάταγε ότι χρειαζόταν ένας κωδικός απο το email  μου.

Διεγραψα τον λογαριασμό μου στο Μπου......κινγκ τους και ησύχασα. 

ναι διάβασα το τι ακριβώς γίνεται όμως το θέμα είναι πως το πρόβλημα είναι των ξενοδοχείων και όχι του booking. δλδ εάν το ίδιο email σου έρθει απευθείας από το ξενοδοχείο που έχεις κάνει κράτηση, τι θα κάνεις;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, james01gr είπε

ναι διάβασα το τι ακριβώς γίνεται όμως το θέμα είναι πως το πρόβλημα είναι των ξενοδοχείων και όχι του booking. δλδ εάν το ίδιο email σου έρθει απευθείας από το ξενοδοχείο που έχεις κάνει κράτηση, τι θα κάνεις;

Πρώτα απο όλα δεν απαντάς σε email  με λινκ   για να βάλεις κάρτα.Πας στο site του ξενοδοχείου και ή παίρνεις τηλ ή στέλνεις απο την φόρμα που έχουν.

Λινκ απο email  δεν τα πατάμε.

 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, james01gr είπε

ναι διάβασα το τι ακριβώς γίνεται όμως το θέμα είναι πως το πρόβλημα είναι των ξενοδοχείων και όχι του booking. δλδ εάν το ίδιο email σου έρθει απευθείας από το ξενοδοχείο που έχεις κάνει κράτηση, τι θα κάνεις;

Η απάτη γίνεται μέσω του booking. Αν οι απατεώνες στέλνουν μηνύματα μέσω της επίσημης εφαρμογής, τότε το πρόβλημα είναι δικό του επειδή δεν κάνει ότι χρειάζεται ώστε να προστατέψει και τους πελάτες και τους συνεργάτες του.

Από εκεί και πέρα όποτε πάρουμε μήνυμα από οποιονδήποτε που λέει ότι αν δεν πληρώσεις εντός Χ ωρών θα συμβεί κάτι κακό, θα πρέπει να χτυπάει καμπανάκι 

Δημοσ.

Πληρωμή είτε όλο το ποσό κατά την κράτηση, είτε με μετρητά στο ξενοδοχείο. Αν έχει άλλη πολιτική (πχ πληρωμή του 50% Χ μέρες πριν την διαμονή, οπότε τελειώνει η περίοδος δωρεάν ακύρωσης), πληρωμή απευθείας από την σελίδα του booking.

Τα λέμε, τα ξαναλέμε, τα ματαξαναλέμε, ε, κάποια στιγμή θα μάθουν 5 γράμματα οι τεχνολογικά αναλφάβητοι συνάνθρωποί μας για να την ψιλιάζονται μόνοι τους.

Δημοσ.
11 ώρες πριν, csontheline είπε

Πληρωμή είτε όλο το ποσό κατά την κράτηση, είτε με μετρητά στο ξενοδοχείο. Αν έχει άλλη πολιτική (πχ πληρωμή του 50% Χ μέρες πριν την διαμονή, οπότε τελειώνει η περίοδος δωρεάν ακύρωσης), πληρωμή απευθείας από την σελίδα του booking.

Τα λέμε, τα ξαναλέμε, τα ματαξαναλέμε, ε, κάποια στιγμή θα μάθουν 5 γράμματα οι τεχνολογικά αναλφάβητοι συνάνθρωποί μας για να την ψιλιάζονται μόνοι τους.

όταν κλείνω ένα ξενοδοχείο για τον Φλεβάρη με Α κόστος και με δωρεάν ακύρωση 15 ημέρες πριν και το ποσό είναι τετραψήφιο, συγνώμη αλλά ποτέ δεν πρόκειται να πληρώσω εξαρχής όλο το ποσό.

δεν έχεις καταλάβει μάλλον τον τρόπο που γίνεται. σου στέλνει ο ΕΠΙΣΗΜΟΣ λογαριασμός του ξενοδοχείου μήνυμα να πας και να ξαναβάλεις τα στοιχεία της κάρτας σε link του οποίου η διεύθυνση φαίνεται πως είναι στο booking. δεν μιλάμε για τεχνολογικά αναλφάβητους. έλαβα επίσης spam mail από την επίσημη διεύθυνση του ξενοδοχείου την οποία την έχει και στην σελίδα του. εγώ άνοιξα το θέμα για προειδοποίηση γιατί δεν είναι η κλασική απάτη ψεύτικης σελίδας κτλ. Μιλάμε για όλα τα πράγματα γίνονται επίσημα μέσω booking. το booking δεν ασχολείται με το τι σου στέλνει το ξενοδοχείο, απλά στα μεταφέρει.

Δημοσ.
On 04/12/2023 at 17:02, james01gr said:

ναι διάβασα το τι ακριβώς γίνεται όμως το θέμα είναι πως το πρόβλημα είναι των ξενοδοχείων και όχι του booking. δλδ εάν το ίδιο email σου έρθει απευθείας από το ξενοδοχείο που έχεις κάνει κράτηση, τι θα κάνεις;

Το να κάνεις spoof το from to είναι το πιο εύκολο πράγμα, άνετα μπορεί κάποιος να στέλνει σαν εσένα email

 

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

Κράτηση συγγενικού προσώπου μέσω booking.... Μέσω του chat και μέσω email προσπάθησαν να τους αποσπάσουν χρήματα.
Κράτηση δικία μου, πληρωμένη με paypal, μέσω what's up μου ζητάνε να στείλω χρήματα παρόλο που έχω πληρώσει για να 
γίνει τυπική επιβεβαίωση...

1 χρόνο μετά και όχι απλά δεν βελτιώθηκε τίποτα, μάλλον χειροτερεύει για τα κάλα η κατάσταση.....

  • Haha 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...