Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, takoulou είπε

I. [email protected]

στειλε και εδω..

Έστειλα και εδώ. Χωρίς κενό βέβαια :)

48 λεπτά πριν, andreaspA είπε

το εχω κανει αρκετες φορες στο παρελθον σε διαφορα τετοια μπουρδελα σαν την ΔΕΔΔΗΕ. Στην ΔΕΔΔΗΕ οχι. Δουλεψε ολες τις φορες. Να εισαι ετοιμος ομως να χασεις ολη την μερα σου. 

κάτι τέτοιο φαντάζομαι οτι θα γίνει.

 

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, andreaspA είπε

το εχω κανει αρκετες φορες στο παρελθον σε διαφορα τετοια μπουρδελα σαν την ΔΕΔΔΗΕ. Στην ΔΕΔΔΗΕ οχι. Δουλεψε ολες τις φορες. Να εισαι ετοιμος ομως να χασεις ολη την μερα σου. 

Πάντως εγώ που το δοκίμασα δεν είχα τύχη. Οι τύποι στο υποκατάστημα της Καλλιθέας που ανήκω έχουν βάλει αλεξίσφαιρες πόρτες τύπου τράπεζας και ο σεκιουριτάς σου μιλάει μέσα από θυροτηλέφωνο χωρίς πρακτικά να έχεις άμεση επαφή. Αναρωτιέμαι το λόγο που το έκαναν αυτό…Είπαμε Ελλάδα 2.0.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για τον ts πάνω απόλα υπομονή και όλα λύνονται. Από προσωπική εμπειρία με ανάλογο πρόβλημα, θα ψάξεις να βρεις το τοπικό παράρτημα ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙΣ της ΔΕΗ,και που μάλλον το έχεις βρει ήδη. Θα  ζητήσεις από τον σεκιουριτά στην πόρτα να μιλήσεις με τον/την υπεύθυνο της καταμέτρησης .Λογικά θα μιλήσεις κατευθείαν και στην ανάγκη με ραντεβού.Μόνο αυτός θα σου λύσει το θέμα και άμεσα .Στην περίπτωση μου, έστειλε όχημα την επόμενη ημέρα στον χώρο μου,έγινε καταμέτρηση και πήγα μετά από 3 μέρες αν θυμάμαι καλά όπου μου έδωσε χαρτί με το τι έπρεπε να πληρώσω. Ελπίζω να βοήθησα, γράψε αν θες αν τελικά βρήκες άκρη 

Υ.Γ  Ζήτησε και συγνώμη και την πρώτη φορά και την δεύτερη για όλη την ταλαιπωρία εκ μέρους της επιχείρησης, με εξέπληξε ευχάριστα 

Επεξ/σία από dhmhtries22
Δημοσ.
18 ώρες πριν, dhmhtries22 είπε

Για τον ts πάνω απόλα υπομονή και όλα λύνονται. Από προσωπική εμπειρία με ανάλογο πρόβλημα, θα ψάξεις να βρεις το τοπικό παράρτημα ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙΣ της ΔΕΗ,και που μάλλον το έχεις βρει ήδη. Θα  ζητήσεις από τον σεκιουριτά στην πόρτα να μιλήσεις με τον/την υπεύθυνο της καταμέτρησης .Λογικά θα μιλήσεις κατευθείαν και στην ανάγκη με ραντεβού.Μόνο αυτός θα σου λύσει το θέμα και άμεσα .Στην περίπτωση μου, έστειλε όχημα την επόμενη ημέρα στον χώρο μου,έγινε καταμέτρηση και πήγα μετά από 3 μέρες αν θυμάμαι καλά όπου μου έδωσε χαρτί με το τι έπρεπε να πληρώσω. Ελπίζω να βοήθησα, γράψε αν θες αν τελικά βρήκες άκρη 

Υ.Γ  Ζήτησε και συγνώμη και την πρώτη φορά και την δεύτερη για όλη την ταλαιπωρία εκ μέρους της επιχείρησης, με εξέπληξε ευχάριστα 

Thanks, θα γράψω όταν και αν τελικά βγάλω άκρη. Φαντάζομαι στο μήνυμα σου από πάνω εννοούσες ΔΕΔΔΗΕ και όχι ΔΕΗ, σωστά?

Δημοσ.
21 ώρες πριν, tsapadim είπε

Thanks, θα γράψω όταν και αν τελικά βγάλω άκρη. Φαντάζομαι στο μήνυμα σου από πάνω εννοούσες ΔΕΔΔΗΕ και όχι ΔΕΗ, σωστά?

Νομίζω το ίδιο είναι,εγώ εννοούσα την ΔΕΗ όπως την ήξερα τόσα χρόνια, οκ τώρα έχει γίνει ΔΕΔΔΗΕ

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 4/12/2023 στις 3:46 ΜΜ, tsapadim είπε

Στις 19/7/22 ήταν ο τελεύταίος εκκαθαριστικός λογαριασμός που πήρα από τη ΔΕΗ. Λίγο μετά έκανε αλλαγή ρολογιών η ΔΕΔΔΗΕ στην πολυκατοικία μας και έκανε μια πατάτα με το δικό μας ρολόι και (δικά τους λόγια) "δεν έχουν περάσει στο σύστημα τον καινούριο αριθμό ρολογιού με αποτέλεσμα να μην στέλνονται οι μετρήσεις" στον πάροχο μου. Η ΔΕΗ μου έστελνε λογαριασμούς έναντι μέχρι και τον Ιούνιο φέτος και μετά απλά σταμάτησε να μου στέλνει ολοκληρωτικά.

Εγώ εν το μεταξύ από αρχές του 23 που το πήρα χαμπάρι, πρέπει να έχω πάρει πάνω από 30 τηλέφωνα την ΔΕΔΔΗΕ και κάθε φορά με καινούριο υπάλληλο να εξηγώ από την αρχή και όλοι να με διαβεβαιώνουν οτι θα το προωθήσουν και θα με ενημερώσουν. Όλοι οι υπάλληλοι να βλέπουν οτι έχω πάρει άλλες χ φορές τηλέφωνο και να τους λέω οτι δεν έχει γίνει τπτ αλλά πάλι τα ίδια κάθε φορά. Τηλέφωνο στην ΔΕΔΔΗΕ -> επιβεβαίωση προβλήματος και αναφορά για επιδιόρθωση -> αναμονή 1-2 βδομάδες για επικοινωνία -> ξανά από την αρχή. Μέσα σε αυτά ερχόταν και ο τεχνικός για καταμέτρηση κάθε 4 μήνες και τους ανέφερα και εκεί το πρόβλημα και όλοι με διαβεβαίωναν οτι θα το κοιτάξουν και είναι απλή η επιδιόρθωση. @@...

Το πρόγραμμα μου στην ΔΕΗ έλληξε προχτές και από 0.08 που είχα χρέωση τώρα έχω περίπου την διπλάσια γιατί δεν μπορώ να αλλάξω εαν δεν εξοφληθεί το χρέος. Σήμερα πήγα απο τα γραφεία της ΔΕΔΔΗΕ στο Μεταξουργείο όπου μου επιβεβαίωσε και από κοντά ένας υπάλληλος οτι όντως έχει θέμα ο αριθμός τους ρολογιού μου και είναι πολύ απλή η επιδιόρθωση (κάπου το έχω ξανα ακούσει), υπόθεση λεπτών μου είπε και οτι θα ανέβει πάνω που είναι το γραφείο που τα αναλαμβάνει αυτά για να το λύσουν. Του λέω δλδ θα λυθεί τώρα? Όχι μου λέει γιατί έχουν πολύ φόρτο μιας και αλλάζουν παντού τα ρολόγια...😀🔫

Σκέφτομαι απλά να πάω να μείνω μέσα στο κτήριο μέχρι να μου το φτιάξουν και να κάνω τον τρελό μέχρι να γίνει το δικό μου γτ δεν γίνεται να περιμένω ένα χρόνο να κουνήσει κάποιος το δαχτυλάκι του να πληκτρολογήσει για μερικά λεπτά. 

Τι άλλο να κάνω? Θέλω να λυθεί άμεσα...

Καλησπερα... Τελικα τι εγινε; Βρεθηκε καποια λυση;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...