tsapadim Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2023 Στις 19/7/22 ήταν ο τελεύταίος εκκαθαριστικός λογαριασμός που πήρα από τη ΔΕΗ. Λίγο μετά έκανε αλλαγή ρολογιών η ΔΕΔΔΗΕ στην πολυκατοικία μας και έκανε μια πατάτα με το δικό μας ρολόι και (δικά τους λόγια) "δεν έχουν περάσει στο σύστημα τον καινούριο αριθμό ρολογιού με αποτέλεσμα να μην στέλνονται οι μετρήσεις" στον πάροχο μου. Η ΔΕΗ μου έστελνε λογαριασμούς έναντι μέχρι και τον Ιούνιο φέτος και μετά απλά σταμάτησε να μου στέλνει ολοκληρωτικά. Εγώ εν το μεταξύ από αρχές του 23 που το πήρα χαμπάρι, πρέπει να έχω πάρει πάνω από 30 τηλέφωνα την ΔΕΔΔΗΕ και κάθε φορά με καινούριο υπάλληλο να εξηγώ από την αρχή και όλοι να με διαβεβαιώνουν οτι θα το προωθήσουν και θα με ενημερώσουν. Όλοι οι υπάλληλοι να βλέπουν οτι έχω πάρει άλλες χ φορές τηλέφωνο και να τους λέω οτι δεν έχει γίνει τπτ αλλά πάλι τα ίδια κάθε φορά. Τηλέφωνο στην ΔΕΔΔΗΕ -> επιβεβαίωση προβλήματος και αναφορά για επιδιόρθωση -> αναμονή 1-2 βδομάδες για επικοινωνία -> ξανά από την αρχή. Μέσα σε αυτά ερχόταν και ο τεχνικός για καταμέτρηση κάθε 4 μήνες και τους ανέφερα και εκεί το πρόβλημα και όλοι με διαβεβαίωναν οτι θα το κοιτάξουν και είναι απλή η επιδιόρθωση. @@... Το πρόγραμμα μου στην ΔΕΗ έλληξε προχτές και από 0.08 που είχα χρέωση τώρα έχω περίπου την διπλάσια γιατί δεν μπορώ να αλλάξω εαν δεν εξοφληθεί το χρέος. Σήμερα πήγα απο τα γραφεία της ΔΕΔΔΗΕ στο Μεταξουργείο όπου μου επιβεβαίωσε και από κοντά ένας υπάλληλος οτι όντως έχει θέμα ο αριθμός τους ρολογιού μου και είναι πολύ απλή η επιδιόρθωση (κάπου το έχω ξανα ακούσει), υπόθεση λεπτών μου είπε και οτι θα ανέβει πάνω που είναι το γραφείο που τα αναλαμβάνει αυτά για να το λύσουν. Του λέω δλδ θα λυθεί τώρα? Όχι μου λέει γιατί έχουν πολύ φόρτο μιας και αλλάζουν παντού τα ρολόγια...😀🔫 Σκέφτομαι απλά να πάω να μείνω μέσα στο κτήριο μέχρι να μου το φτιάξουν και να κάνω τον τρελό μέχρι να γίνει το δικό μου γτ δεν γίνεται να περιμένω ένα χρόνο να κουνήσει κάποιος το δαχτυλάκι του να πληκτρολογήσει για μερικά λεπτά. Τι άλλο να κάνω? Θέλω να λυθεί άμεσα...
korakios Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2023 7 λεπτά πριν, tsapadim είπε Τι άλλο να κάνω? myrae 7 λεπτά πριν, tsapadim είπε Θέλω να λυθεί άμεσα... αρχικά εξώδικο 2
kaktos77 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2023 11 λεπτά πριν, tsapadim είπε Στις 19/7/22 ήταν ο τελεύταίος εκκαθαριστικός λογαριασμός που πήρα από τη ΔΕΗ. Λίγο μετά έκανε αλλαγή ρολογιών η ΔΕΔΔΗΕ στην πολυκατοικία μας και έκανε μια πατάτα με το δικό μας ρολόι και (δικά τους λόγια) "δεν έχουν περάσει στο σύστημα τον καινούριο αριθμό ρολογιού με αποτέλεσμα να μην στέλνονται οι μετρήσεις" στον πάροχο μου. Η ΔΕΗ μου έστελνε λογαριασμούς έναντι μέχρι και τον Ιούνιο φέτος και μετά απλά σταμάτησε να μου στέλνει ολοκληρωτικά. Εγώ εν το μεταξύ από αρχές του 23 που το πήρα χαμπάρι, πρέπει να έχω πάρει πάνω από 30 τηλέφωνα την ΔΕΔΔΗΕ και κάθε φορά με καινούριο υπάλληλο να εξηγώ από την αρχή και όλοι να με διαβεβαιώνουν οτι θα το προωθήσουν και θα με ενημερώσουν. Όλοι οι υπάλληλοι να βλέπουν οτι έχω πάρει άλλες χ φορές τηλέφωνο και να τους λέω οτι δεν έχει γίνει τπτ αλλά πάλι τα ίδια κάθε φορά. Τηλέφωνο στην ΔΕΔΔΗΕ -> επιβεβαίωση προβλήματος και αναφορά για επιδιόρθωση -> αναμονή 1-2 βδομάδες για επικοινωνία -> ξανά από την αρχή. Μέσα σε αυτά ερχόταν και ο τεχνικός για καταμέτρηση κάθε 4 μήνες και τους ανέφερα και εκεί το πρόβλημα και όλοι με διαβεβαίωναν οτι θα το κοιτάξουν και είναι απλή η επιδιόρθωση. @@... Το πρόγραμμα μου στην ΔΕΗ έλληξε προχτές και από 0.08 που είχα χρέωση τώρα έχω περίπου την διπλάσια γιατί δεν μπορώ να αλλάξω εαν δεν εξοφληθεί το χρέος. Σήμερα πήγα απο τα γραφεία της ΔΕΔΔΗΕ στο Μεταξουργείο όπου μου επιβεβαίωσε και από κοντά ένας υπάλληλος οτι όντως έχει θέμα ο αριθμός τους ρολογιού μου και είναι πολύ απλή η επιδιόρθωση (κάπου το έχω ξανα ακούσει), υπόθεση λεπτών μου είπε και οτι θα ανέβει πάνω που είναι το γραφείο που τα αναλαμβάνει αυτά για να το λύσουν. Του λέω δλδ θα λυθεί τώρα? Όχι μου λέει γιατί έχουν πολύ φόρτο μιας και αλλάζουν παντού τα ρολόγια...😀🔫 Σκέφτομαι απλά να πάω να μείνω μέσα στο κτήριο μέχρι να μου το φτιάξουν και να κάνω τον τρελό μέχρι να γίνει το δικό μου γτ δεν γίνεται να περιμένω ένα χρόνο να κουνήσει κάποιος το δαχτυλάκι του να πληκτρολογήσει για μερικά λεπτά. Τι άλλο να κάνω? Θέλω να λυθεί άμεσα... Ίδιο πρόβλημα, είχα κάνει σε συγγενικό μου πρόσωπο αίτηση για νυχτερινό Μάιο 2022, Ιούλιο έρχονται και βάζουν τον μετρητή και έκτοτε δεν εκδόθηκε ποτέ εκκαθαριστικός. Εγώ ευτυχώς το είχα υπόψιν από τότε και ξεκίνησα να παίρνω τηλέφωνα από τον Σεπτέμβριο του 2022, άνοιξα αίτημα στο myrae που απλώς απάντησαν ότι θα διορθωθεί, δεν ίδρωσε το αυτί τους. Για να μην τα πολύ λέω πήρα περίπου 25 τηλέφωνα που μου έλεγαν ότι το έχουν καταγράψει, μου έδιναν μάλιστα τους αριθμούς πρωτοκόλλου και έλεγαν ότι υπάρχουν οι μετρήσεις και λόγω συστημικού προβλήματος δεν στέλνονται στον πάροχο και θα το επισπεύσουν. Το καλοκαίρι ξεκίνησα να παίρνω τηλέφωνα στα εσωτερικά τους στο υποκατάστημα Καλλιθέας όπου και ανήκω (τα οποία μέχρι τον Αύγουστο υπήρχαν αναρτημένα στη σελίδα του DEDDIE και τα κατέβασαν για να μην τους ενοχλούν), είναι τα παρακάτω για να σε βοηθήσω, πάρε και πρήξε τους σε αυτά, μόνο με αυτά θα βρεις άκρη: 2109872327, 2109872613 τεχνικό τμήμα 2109872355 - 2109872358 καταμετρήσεις Μετά από 2- 3 τηλέφωνα είπαν ότι θα το διορθώσουν άμεσα, περίμενα κανένα μήνα και τίποτα, αυτά τέλη Αυγούστου οπότε και αναγκάστηκα και πήγα από το κατάστημα της Καλλιθέας, δεν με έβαζαν με τίποτα μέσα έχει σεκιούριτι απέξω που σε βάζει να γράψεις γραπτό αίτημα, δεν σε αφήνουν πλέον να συναντήσεις κάποιον, έκανα και το γραπτό αίτημα. Τελικώς, στην απελπισία μου πάνω, 10 μέρες μετά το γραπτό αίτημα, πήρα τηλέφωνο στον Ήρωνα να πιέσει και αυτός από πλευράς του και μου είπαν ότι 26 Σεπτεμβρίου έστειλαν τελικά μετρήσεις (πιστεύω λόγω των τηλεφώνων στα εσωτερικά τους), μάντεψε 500 ευρώ εκκαθαριστικός. Υ.Γ. Οι άνθρωποι είναι απλά τραγικοί, τους παρακάλαγα και τους έλεγα ότι το μόνο που θέλω είναι να πληρώσω αυτά που καταναλώνω για να μην μου έρθει κεραμίδα...Δεν παλεύονται. Υ.Γ.2: Καλά ξεμπλεξίματα... 2
Joshua21 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2023 Όπως έχω ξαναγράψει, είχα το ίδιο πρόβλημα μετά από αλλαγή μετρητή σε ψηφιακό το 2021. Τα τηλεφωνήματα στην εξ. πελατών του ΔΕΔΔΗΕ δεν έκαναν καμία διαφορά, το πρόβλημα λύθηκε μερικές ημέρες μετά την τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με το τοπικό παράρτημα. 1
tsapadim Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2023 26 λεπτά πριν, korakios είπε myrae Από οτι διάβασα στο site της ραε αυτό παίρνει κανένα 3μηνο να το δουν. θα ήθελα κάτι πιο άμεσο. Με το εξώδικο λες να πετύχω κάτι μέσα στο μήνα ή θα είναι και αυτό γραφειοκρατικός γολγοθάς? 13 λεπτά πριν, kaktos77 είπε Ίδιο πρόβλημα, είχα κάνει σε συγγενικό μου πρόσωπο αίτηση για νυχτερινό Μάιο 2022, Ιούλιο έρχονται και βάζουν τον μετρητή και έκτοτε δεν εκδόθηκε ποτέ εκκαθαριστικός. Εγώ ευτυχώς το είχα υπόψιν από τότε και ξεκίνησα να παίρνω τηλέφωνα από τον Σεπτέμβριο του 2022, άνοιξα αίτημα στο myrae που απλώς απάντησαν ότι θα διορθωθεί, δεν ίδρωσε το αυτί τους. Για να μην τα πολύ λέω πήρα περίπου 25 τηλέφωνα που μου έλεγαν ότι το έχουν καταγράψει, μου έδιναν μάλιστα τους αριθμούς πρωτοκόλλου και έλεγαν ότι υπάρχουν οι μετρήσεις και λόγω συστημικού προβλήματος δεν στέλνονται στον πάροχο και θα το επισπεύσουν. Το καλοκαίρι ξεκίνησα να παίρνω τηλέφωνα στα εσωτερικά τους στο υποκατάστημα Καλλιθέας όπου και ανήκω (τα οποία μέχρι τον Αύγουστο υπήρχαν αναρτημένα στη σελίδα του DEDDIE και τα κατέβασαν για να μην τους ενοχλούν), είναι τα παρακάτω για να σε βοηθήσω, πάρε και πρήξε τους σε αυτά, μόνο με αυτά θα βρεις άκρη: 2109872327, 2109872613 τεχνικό τμήμα 2109872355 - 2109872358 καταμετρήσεις Μετά από 2- 3 τηλέφωνα είπαν ότι θα το διορθώσουν άμεσα, περίμενα κανένα μήνα και τίποτα, αυτά τέλη Αυγούστου οπότε και αναγκάστηκα και πήγα από το κατάστημα της Καλλιθέας, δεν με έβαζαν με τίποτα μέσα έχει σεκιούριτι απέξω που σε βάζει να γράψεις γραπτό αίτημα, δεν σε αφήνουν πλέον να συναντήσεις κάποιον, έκανα και το γραπτό αίτημα. Τελικώς, στην απελπισία μου πάνω, 10 μέρες μετά το γραπτό αίτημα, πήρα τηλέφωνο στον Ήρωνα να πιέσει και αυτός από πλευράς του και μου είπαν ότι 26 Σεπτεμβρίου έστειλαν τελικά μετρήσεις (πιστεύω λόγω των τηλεφώνων στα εσωτερικά τους), μάντεψε 500 ευρώ εκκαθαριστικός. Υ.Γ. Οι άνθρωποι είναι απλά τραγικοί, τους παρακάλαγα και τους έλεγα ότι το μόνο που θέλω είναι να πληρώσω αυτά που καταναλώνω για να μην μου έρθει κεραμίδα...Δεν παλεύονται. Υ.Γ.2: Καλά ξεμπλεξίματα... Σε ευχαριστώ. Τα τηλέφωνα δεν νομίζω να βοηθήσουν αν ανήκουν σε άλλο παράρτημα, αλλά θα τα δικιμάσω αύριο το πρωί. Τώρα να πάρω την εξυπηρέτηση της Δεη και να ζητήσω να πιέσουν, δεν νομίζω να βγάλει πουθενά γιατί 1-2 φορές που τους το ζήτησα πιο παλία, μου έκαναν τις πάπιες οτι δεν είναι δικη τους δουλεία και δεν μπορούν.
kaktos77 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2023 1 λεπτό πριν, tsapadim είπε Από οτι διάβασα στο site της ραε αυτό παίρνει κανένα 3μηνο να το δουν. θα ήθελα κάτι πιο άμεσο. Με το εξώδικο λες να πετύχω κάτι μέσα στο μήνα ή θα είναι και αυτό γραφειοκρατικός γολγοθάς? Σε ευχαριστώ. Τα τηλέφωνα δεν νομίζω να βοηθήσουν αν ανήκουν σε άλλο παράρτημα, αλλά θα τα δικιμάσω αύριο το πρωί. Τώρα να πάρω την εξυπηρέτηση της Δεη και να ζητήσω να πιέσουν, δεν νομίζω να βγάλει πουθενά γιατί 1-2 φορές που τους το ζήτησα πιο παλία, μου έκαναν τις πάπιες οτι δεν είναι δικη τους δουλεία και δεν μπορούν. Τόσο παίρνει και όπως σου έγραψα θα σου απαντήσουν ότι θα ελεγχθεί. Πάρε σε αυτά και ζήτα τα τηλέφωνα για το δικό σου παράρτημα, είναι ευγενικοί, παρακάλεσε τους και θα στα δώσουν. Στη ΔΕΗ δεν θα σου πουν κάτι διαφορετικό, απλώς έγραψα τι έκανα εγώ σαν ύστατη λύση, άσχετα αν δεν βοήθησε τελικά. 1
korakios Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2023 6 λεπτά πριν, tsapadim είπε Από οτι διάβασα στο site της ραε αυτό παίρνει κανένα 3μηνο να το δουν. θα ήθελα κάτι πιο άμεσο. στη ραε απαντά συνήθως σύντομα δοκίμασε και Συνήγορο του Πολίτη παράλληλα μπορείς να τους ταράξεις σε αιτήματα για επιτόπια μέτρηση 13 λεπτά πριν, tsapadim είπε Με το εξώδικο λες να πετύχω κάτι μέσα στο μήνα ή θα είναι και αυτό γραφειοκρατικός γολγοθάς? γενικά το άφησες στο αυτόματο (τηλεφωνάκια και κουβεντούλα με τους άχρηστους) πολύ καιρό , άρα δυστυχώς θα πληρώσεις το εξώδικο , δεν ξέρω αν θα μπορέσεις να πάρεις αποζημίωση λόγω μη καταμέτρησης (ουσιαστικά μη καταμέτρηση είναι , το οτι έχει θέμα το σύστημά τους δε σε απασχολεί σαν καταναλωτή) 1
takoulou Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, tsapadim είπε Στις 19/7/22 ήταν ο τελεύταίος εκκαθαριστικός λογαριασμός που πήρα από τη ΔΕΗ. Λίγο μετά έκανε αλλαγή ρολογιών η ΔΕΔΔΗΕ στην πολυκατοικία μας και έκανε μια πατάτα με το δικό μας ρολόι και (δικά τους λόγια) "δεν έχουν περάσει στο σύστημα τον καινούριο αριθμό ρολογιού με αποτέλεσμα να μην στέλνονται οι μετρήσεις" στον πάροχο μου. Η ΔΕΗ μου έστελνε λογαριασμούς έναντι μέχρι και τον Ιούνιο φέτος και μετά απλά σταμάτησε να μου στέλνει ολοκληρωτικά. Εγώ εν το μεταξύ από αρχές του 23 που το πήρα χαμπάρι, πρέπει να έχω πάρει πάνω από 30 τηλέφωνα την ΔΕΔΔΗΕ και κάθε φορά με καινούριο υπάλληλο να εξηγώ από την αρχή και όλοι να με διαβεβαιώνουν οτι θα το προωθήσουν και θα με ενημερώσουν. Όλοι οι υπάλληλοι να βλέπουν οτι έχω πάρει άλλες χ φορές τηλέφωνο και να τους λέω οτι δεν έχει γίνει τπτ αλλά πάλι τα ίδια κάθε φορά. Τηλέφωνο στην ΔΕΔΔΗΕ -> επιβεβαίωση προβλήματος και αναφορά για επιδιόρθωση -> αναμονή 1-2 βδομάδες για επικοινωνία -> ξανά από την αρχή. Μέσα σε αυτά ερχόταν και ο τεχνικός για καταμέτρηση κάθε 4 μήνες και τους ανέφερα και εκεί το πρόβλημα και όλοι με διαβεβαίωναν οτι θα το κοιτάξουν και είναι απλή η επιδιόρθωση. @@... Το πρόγραμμα μου στην ΔΕΗ έλληξε προχτές και από 0.08 που είχα χρέωση τώρα έχω περίπου την διπλάσια γιατί δεν μπορώ να αλλάξω εαν δεν εξοφληθεί το χρέος. Σήμερα πήγα απο τα γραφεία της ΔΕΔΔΗΕ στο Μεταξουργείο όπου μου επιβεβαίωσε και από κοντά ένας υπάλληλος οτι όντως έχει θέμα ο αριθμός τους ρολογιού μου και είναι πολύ απλή η επιδιόρθωση (κάπου το έχω ξανα ακούσει), υπόθεση λεπτών μου είπε και οτι θα ανέβει πάνω που είναι το γραφείο που τα αναλαμβάνει αυτά για να το λύσουν. Του λέω δλδ θα λυθεί τώρα? Όχι μου λέει γιατί έχουν πολύ φόρτο μιας και αλλάζουν παντού τα ρολόγια...😀🔫 Σκέφτομαι απλά να πάω να μείνω μέσα στο κτήριο μέχρι να μου το φτιάξουν και να κάνω τον τρελό μέχρι να γίνει το δικό μου γτ δεν γίνεται να περιμένω ένα χρόνο να κουνήσει κάποιος το δαχτυλάκι του να πληκτρολογήσει για μερικά λεπτά. Τι άλλο να κάνω? Θέλω να λυθεί άμεσα... Καλησπέρα.. Από ότι φαίνεται ανήκεις στον Δεδδηε Αθήνας.. Για να πας από εκεί.. Στείλε email στο πρακτορείο.. [email protected] C. [email protected] Επεξ/σία 4 Δεκεμβρίου 2023 από takoulou
tsapadim Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2023 2 λεπτά πριν, korakios είπε στη ραε απαντά συνήθως σύντομα δοκίμασε και Συνήγορο του Πολίτη παράλληλα μπορείς να τους ταράξεις σε αιτήματα για επιτόπια μέτρηση γενικά το άφησες στο αυτόματο (τηλεφωνάκια και κουβεντούλα με τους άχρηστους) πολύ καιρό , άρα δυστυχώς θα πληρώσεις το εξώδικο , δεν ξέρω αν θα μπορέσεις να πάρεις αποζημίωση λόγω μη καταμέτρησης (ουσιαστικά μη καταμέτρηση είναι , το οτι έχει θέμα το σύστημά τους δε σε απασχολεί σαν καταναλωτή) Thanks, θα προσπαθήσω να αποφύγω το εξώδικο και θα δώ μέσα στην βδομάδα αν καταφέρω να βγάλω άκρη με τους άλλους τρόπους. To link που μου έστείλες δεν πάει κάπου btw. 2 λεπτά πριν, takoulou είπε Καλησπέρα.. Από ότι φαίνεται ανήκεις στον Δεδδηε Αθήνας.. Για να πας από εκεί.. Στείλε email στο πρακτορείο.. [email protected] C. [email protected] Πήγα σήμερα από εκεί χωρίς email. Το δεύτερο email είναι για να στείλω πάλι το ζήτημά μου?
takoulou Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2023 5 λεπτά πριν, tsapadim είπε Thanks, θα προσπαθήσω να αποφύγω το εξώδικο και θα δώ μέσα στην βδομάδα αν καταφέρω να βγάλω άκρη με τους άλλους τρόπους. To link που μου έστείλες δεν πάει κάπου btw. Πήγα σήμερα από εκεί χωρίς email. Το δεύτερο email είναι για να στείλω πάλι το ζήτημά μου? Ναι.. Και στα δύο θα το στείλεις. 1
tsapadim Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 20 λεπτά πριν, takoulou είπε Ναι.. Και στα δύο θα το στείλεις. Το έστειλα. Για να δούμε.. EDIT: το [email protected] μου ήρθε πως δεν πήγε γιατί δεν υπάρχει η διεύθυνση EDIT2: μάπα και οι δύο διευθύνσεις Επεξ/σία 4 Δεκεμβρίου 2023 από tsapadim
Ukforthemoment Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2023 7 λεπτά πριν, tsapadim είπε Το έστειλα. Για να δούμε.. EDIT: το [email protected] μου ήρθε πως δεν πήγε γιατί δεν υπάρχει η διεύθυνση C. [email protected] ?
tsapadim Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2023 6 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε C. [email protected] ? Ναι, γιατι? Αυτό μου είπε ο @takoulou πως θα δουλέψει
takoulou Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 17 λεπτά πριν, tsapadim είπε Το έστειλα. Για να δούμε.. EDIT: το [email protected] μου ήρθε πως δεν πήγε γιατί δεν υπάρχει η διεύθυνση EDIT2: μάπα και οι δύο διευθύνσεις Κοίταξε το το δευτερο email.. Γράφει C. [email protected] Επεξ/σία 4 Δεκεμβρίου 2023 από takoulou
tsapadim Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2023 Μόλις τώρα, takoulou είπε Κοίταξε το το δευτερο email.. Ναι, μου λέει πρακτικά αυτό που μου είπε ο @korakios, να κάνω αίτημα μέσω της σελίδας. Αυτό κάνω τώρα, απλά ενημέρωσα οτι από οτι φαίνεται τα δύο αυτά email δεν λειτουργούν πια
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα