Προς το περιεχόμενο

Εγγύηση κατάστημα


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από kormos,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Λύση
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Θοδωρής005 είπε

Καλησπέρα θα ήθελα να κανω μια ερωτηση για ενα pc, αν  το κατάστημα αρνηθεί την αντικατάσταση του προϊόντος η επισκευή, εφόσον δεν εχει καμια απόδειξη οτι εγω εκανα  κατι αρα μπορεί να κανει μονο υποθέσεις για να μου ακυρώσει την εγγύηση πχ; υπάρχει κάποιος νομος απο τον συνήγορο του καταναλωτή ο οποίος να λεει οτι πρεπει να έχει αποδεικτικά στοιχεία για να το ακυρώσει; 

Αρχικά για να το θέτεις έτσι....δείχνει πως έχεις παρέμβει, που αυτομάτως ένα προϊόν όταν είναι στα πλαίσια εγγύησης και αποδειχθεί ότι έχει γίνει παρέμβαση να βγαίνει  εκτός εγγύησης.
Θα μπορούσες να γίνεις πιο συγκεκριμένος...

Ως μη εξουσιοδοτημένος τεχνικός δεν μπορείς να καλύψεις έναν επίσημο ή εξουσιοδοτημένο τεχνικό ή επισκευαστικό κέντρο.

Εν ολίγοις ο σκοπός της εγγύησης είναι να μην βάζουμε "κατσαβίδι" και να το προωθούμε στην εταιρεία ή επισκευαστικό κέντρο για επισκευή.

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, Θοδωρής005 είπε

Αλήθεια δεν εχω παρέμβει αλλα το κατάστημα μπορεί να το υποθέσει έτσι 

Δεν έχει πειραχθεί κατι στο μηχανημα ολο το πρόβλημα είναι στο software

Απλα κάποια στιγμή διαβασα κάποιο νομο οτι ο πελάτης δεν ειναι υποχρεώμενος να υπόδειξη το πρόβλημα αλλα το κατάστημα να αποδείξει οτι το θεμα εγινε απο τον πελάτη αυτο ψάχνω 

Δεν υπάρχει καμμία υπόθεση από κανέναν σε τέτοιες περιπτώσεις.

Απλά πρέπει να γνωρίζεις ότι η εγγύηση δεν καλύπτει το Software αλλά το Hardware.

 

Θες να μας πεις παραπάνω πληροφορίες περί τίνος προβλήματος επρόκειτο μήπως μπορούμε να βοηθήσουμε; :) 

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, Θοδωρής005 είπε

Αυτό εδω ισχύει; το ειχα δει σε παρόμοιο θεμα αλλα δεν το κράτησα, αυτο ψάχνω να βρω 

Μην παρακάμπτεις το βασικό στοιχείο. Η εγγύηση καλύπτει Hardware και όχι Software.

Οπότε ότι και να θες να αποδείξεις προς το Service δεν θα δικαιωθείς....

Τώρα σε όποια περίπτωση ναι υπάρχουν τρόποι που μπορεί να σου υποδείξει ένα τεχνικό τμήμα για τα σφάλματα που έχουν προκληθεί. Ακόμα και αν οι πληροφορίες που δίνεις εσύ ως πελάτης δεν είναι σαφής ή δεν θες να αναφέρεις την πραγματικότητα.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, kormos είπε

Μην παρακάμπτεις το βασικό στοιχείο. Η εγγύηση καλύπτει Hardware και όχι Software.

Οπότε ότι και να θες να αποδείξεις προς το Service δεν θα δικαιωθείς....

Τώρα σε όποια περίπτωση ναι υπάρχουν τρόποι που μπορεί να σου υποδείξει ένα τεχνικό τμήμα για τα σφάλματα που έχουν προκληθεί. Ακόμα και αν οι πληροφορίες που δίνεις εσύ ως πελάτης δεν είναι σαφής ή δεν θες να αναφέρεις την πραγματικότητα.

Η λογικη λέει οτι θα αλλάξει 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Θοδωρής005 είπε

Η λογικη λέει οτι θα αλλάξει 

Τα μηνύματα στο διπλανό θέμα που εξηγείς το θέμα με την μητρική γιατί τα έσβησες;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, andreas1gr είπε

Τα μηνύματα στο διπλανό θέμα που εξηγείς το θέμα με την μητρική γιατί τα έσβησες;

 

Επεξ/σία από Θοδωρής005
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...