Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 minutes ago, aionnou said:

 

Το model Y πχ έχει χώρο αποσκευών 854lt πίσω και 117lt μπροστά δηλαδή 971lt με τα καθίσματα σε νορμάλ θέση.

 

 

Όταν είχα πάει να το δω από κοντά και άνοιξα τον χώρο αποσκευών, ο γιος μου (5 ετών) με ρώτησε αν είναι κρεβάτι 😂

 

Επεξ/σία από djuan1988
  • Haha 7
Δημοσ.
54 λεπτά πριν, aionnou είπε

Ε??? Τι άλλο θα ακούσουμε...

Το model Y πχ έχει χώρο αποσκευών 854lt πίσω και 117lt μπροστά δηλαδή 971lt με τα καθίσματα σε νορμάλ θέση.

 

Από την αλλη 

Toyota C-HR 2.0 hybrid εχει 364lt 

Corolla Cross 390lt 

XC60 490lt

 

Δηλαδή το EV εχει τον υπερδιπλάσιο χώρο αλλά σύμφωνα με τους μη κατόχους γνώστες τα EV εχουν πρόβλημα.. τι πίνετε? 

 

Πρέπει να είσαι κάτοχος για να διαβάσεις 5 νούμερα στο internet, το διαβάσαμε κ αυτό… από την άλλη τι πρέπει να είσαι για να μην έχεις διαβάσεις ότι τα 854l που δίνει η Tesla είναι μέχρι το ταβάνι (συν το κρυμμένο) και έχει γίνει περίγελος γι’αυτό;

Τι πρέπει να είσαι για να συγκρίνεις το Corolla Cross των 4,4m με το Model Y των 4,7m;

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, majunior είπε

Πρέπει να είσαι κάτοχος για να διαβάσεις 5 νούμερα στο internet, το διαβάσαμε κ αυτό… από την άλλη τι πρέπει να είσαι για να μην έχεις διαβάσεις ότι τα 854l που δίνει η Tesla είναι μέχρι το ταβάνι (συν το κρυμμένο) και έχει γίνει περίγελος γι’αυτό;

Τι πρέπει να είσαι για να συγκρίνεις το Corolla Cross των 4,4m με το Model Y των 4,7m;

Εβαλα κσι το XC60.

Αυτά είναι τα κανονικά νούμερα,  μπορείς να συνεχίσεις την δική σου παραπληροφορηση για να υποστηρίξεις το ψευτοαφηγημα σου.

Κάποιος ισως πιστέψει ότι τα EV πάσχουν και σε αυτό τον τομέα. 

20 λεπτά πριν, majunior είπε

ότι τα 854l που δίνει η Tesla είναι μέχρι το ταβάνι 

Θες να πάμε στο sedan model 3 highland ? Που δεν πάει ταβάνι γιατι είναι τεχνικά αδύνατο? 

594l πίσω 88l μπροστα .. σχεδόν 700l τα διπλά από τα SUV της Toyota.

Αλλά φυσικα τα EV πάσχουν από χώρους.

  • Like 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, aionnou είπε

Εβαλα κσι το XC60.

Αυτά είναι τα κανονικά νούμερα,  μπορείς να συνεχίσεις την δική σου παραπληροφορηση για να υποστηρίξεις το ψευτοαφηγημα σου.

Κάποιος ισως πιστέψει ότι τα EV πάσχουν και σε αυτό τον τομέα. 

Ευχαρίστως να μπω στον κόπο να ψάξω τα νούμερα (για να παραπληροφορήσω) όταν επιλέξεις ένα αυτοκίνητο με αληθινά νούμερα χώρου αποσκευών. 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, majunior είπε

Ευχαρίστως να μπω στον κόπο να ψάξω τα νούμερα (για να παραπληροφορήσω) όταν επιλέξεις ένα αυτοκίνητο με αληθινά νούμερα χώρου αποσκευών. 

Ολόκληρη εταιρία λέει ψέμματα αλλα ο insomniac την ξετρύπωσε 

Καληνύχτα σας. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, QuantumWanderer είπε

Μέσα στη χρονιά έρχεται στις εκθέσεις στην Ευρώπη.

 

 

ιδιο αμαξι. ποιος το φτιαχνει τελικα?

 

edit 

Η Suzuki, η Toyota και η Daihatsu ανέπτυξαν από κοινού την πλατφόρμα HEARTECT-e αποκλειστικά για ηλεκτρικά οχήματα, η οποία θα εφοδιάζει τόσο το e-Vitara όσο και το μοντέλο της Toyota.

Τα δύο ηλεκτρικά μοντέλα της Suzuki και της Toyota, θα κατασκευάζονται από την πρώτη στην Ινδία από την επόμενη άνοιξη. Το Suzuki e Vitara θα αρχίσει να πωλείται στην Ευρώπη το ερχόμενο καλοκαίρι, με την Toyota να μην έχει διευκρινήσει πότε θα φτάσει στις εκθέσεις το δικό της μοντέλο.

Επεξ/σία από basilis_k6
  • Sad 1
Δημοσ.
12 hours ago, majunior said:

Γενικά τα EV έχουν θέμα στο χώρο αποσκευών.

 

Σε γενικές γραμμές, όχι δεν έχουν. EV που κατασκευάζονται από την αρχή ως τέτοια φέρουν την μπαταρία ενσωματωμένη στο πάτωμα, με αποτέλεσμα να μην χάνουν χώρους στην καμπίνα ή τον χώρο αποσκευών.

Πολλά από αυτά έχουν διπλό χώρο αποσκευών, μιας και δεν έχουν μηχανή εσωτερικής καύσης. Επιπρόσθετα έχουν και περισσότερους χώρους εσωτερικά, μιας και δεν υπάρχει άξονας μετάδοσης κίνησης να σπάει την καμπίνα.

Ένα μειονέκτημα που κάποια μοντέλα έχουν είναι πως λόγω της μπαταρίας το πάτωμα είναι πιο ρηχό, με αποτέλεσμα να λυγίζεις τα γόνατα περισσότερο καθιστός πίσω.

  • Like 3
Δημοσ.

Ευχαριστώ πάρα πολύ όλους για τα σχόλια. @Ntinaras καλοτάξιδο.

 

15 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

Χωρις να θελω να ξεκινησω πολεμο σχολίων, θα το σκεφτομουν πολυ σοβαρα να αποκτησω ηλεκτρικο στην Κρήτη με τις θερμοκρασιες που εχει. Η μπαταρια ειναι "ζωντανος οργανισμος" και το degradation ακομα και οταν το αμάξι απλως καθετε στο γκαραζ ειναι μεγαλο σε τετοιες θερμοκρασιες. Αν εισαι απο αυτούς που θελουν να κρατησουν χρονια ενα οχημα δεν νομιζω οτι ειναι η πιο σοφή επιλογη να κοιτας καινουργια. Μαζι με το depreciation τα λεφτα που χανεις ειναι παρα πολλα σε βαθος χρονου. Αφενος σε δεκα χρονια θα εχεις χασει μεγαλο μερος της αξιας αφετερου το να ζεις με αυτο μετα την δεκαετια θα ειναι ενα ρισκο μην και βγαλει προβλημα η μπαταρια. Αν ηθελα τωρα αμαξι οικονομικο θα εφερνα ηλεκτρικο 4ετιας απο γερμανια. 

Με το πρώτο που λες, θα το σκεφτόμουν 2 και 3 φορές για να φέρω ηλεκτρικό από βορειότερη χώρα καθώς εκεί όντως μπορεί να έχουν κάνει εκπτώσεις στο σύστημα της μπαταρίας.

Απ' την άλλη το ηλεκτρικό είναι ένα όχημα που όταν χρειαστεί συνεργείο, δεν θα βρεις εύκολα συνεργείο της γειτονιάς και αν εισάγεις θα πρέπει να δεις αν η εταιρεία και που στην χώρα σου υποστηρίζεται.

Το έχεις κοιτάξει αυτό;

Φυσικά δεν έχω ασχοληθεί με εισαγωγή αυτοκινήτου ποτέ στα σοβαρά και αυτό θα ήταν άλλος ένας αποτρεπτικός παράγοντας για μένα. Μπορώ φυσικά να το βρω από έμπορα αλλά οι περισσότεροι εδώ στην Κρήτη δεν σου δίνουν καν 3μηνη εγγύηση για τα εισαγόμενα.

Θεωρώ ότι θα καταλήξω να πάρω Seal στην υποτιθέμενη τιμή του Atto 2 χωρίς εγγύηση από Έλληνα έμπορο.

Αν και λίγο εκτός θέματος έχεις ασχοληθεί ποτέ προσωπικά με την εισαγωγή; Ίσως το σκεφτώ για επαγγελματικό στο μέλλον.

13 ώρες πριν, teodor_ch είπε

Το μόνο πρόβλημα που βρίσκω εγώ είναι ότι το νυχτερινό θα μεταφερθεί και δε ξέρω αν θα μπορεί να φορτίζει τις φθηνές ώρες. Και με τόσα χλμ/έτος θα έβαζα φορτιστή στο σπίτι ικανό για 11/22kW για να φύγει το άγχος.

Δεν έχω νυχτερινό xD. Αλλά γενικότερα να είναι καλά ο @korakios που με έμαθε να κυνηγάω τις χαμηλές τιμές κιλοβατόρας κατά την διάρκεια της μέρας. Δεν ξέρω βέβαια αν γίνεται να κάνω αίτηση για νέο μετρητή και να βάλω.

Όσον αφορά τον γρήγορο φορτιστή, θέλει τριφασικό κάτι που το σκεφτόμουν να κάνω αλλαγή μετά που θα βάλω φωτοβολταϊκά αλλά αν δω ότι χρειάζεται, φυσικά και θα το κάνω. Τώρα πάντως με τους υπολογισμούς μου και αυτά που διαβάζω στο Internet που παρόλο το καλώδιο που δίνει το αμάξι είναι 10A, οι ώρες φόρτισης μου σε απλή πρίζα θα υπερκαλύπτουν το ταξίδι μου + τα Σ ή Κ θεωρώ ότι θα είμαι καλυμμένος. Βλέπουμε στην πορεία.

Κάτι ακόμα επειδή έχεις αρκετό καιρό ηλεκτρικό. Καταπονεί αρκετά η συνεχής 11KW φόρτιση το αυτοκίνητο;

 

10 ώρες πριν, majunior είπε

Ευχαρίστως να μπω στον κόπο να ψάξω τα νούμερα (για να παραπληροφορήσω) όταν επιλέξεις ένα αυτοκίνητο με αληθινά νούμερα χώρου αποσκευών. 

Απ' όσο ξέρω όλα τα αυτοκίνητα έτσι μετράνε τον χώρο αποσκευών. Δηλαδή μέχρι οροφή. Από κει και πέρα επειδή έχω δει και Model Y από κοντά αλλά και 3 ο χώρος τους είναι όντως αρκετά μεγάλος για να κοιμηθείς όπως είπαν παραπάνω.

Αν έχεις ωστόσο ενστάσεις γιατί δεν παίρνεις ένα μέτρο να κυβίσεις ένα Model Y και ένα Toyota της επιλογής σου μέχρι την εταζιέρα και να μας δείξεις ποιος λέει ψέματα;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Δεν έχω νυχτερινό xD. Αλλά γενικότερα να είναι καλά ο @korakios που με έμαθε να κυνηγάω τις χαμηλές τιμές κιλοβατόρας κατά την διάρκεια της μέρας. Δεν ξέρω βέβαια αν γίνεται να κάνω αίτηση για νέο μετρητή και να βάλω.

Όσον αφορά τον γρήγορο φορτιστή, θέλει τριφασικό κάτι που το σκεφτόμουν να κάνω αλλαγή μετά που θα βάλω φωτοβολταϊκά αλλά αν δω ότι χρειάζεται, φυσικά και θα το κάνω. Τώρα πάντως με τους υπολογισμούς μου και αυτά που διαβάζω στο Internet που παρόλο το καλώδιο που δίνει το αμάξι είναι 10A, οι ώρες φόρτισης μου σε απλή πρίζα θα υπερκαλύπτουν το ταξίδι μου + τα Σ ή Κ θεωρώ ότι θα είμαι καλυμμένος. Βλέπουμε στην πορεία.

Κάτι ακόμα επειδή έχεις αρκετό καιρό ηλεκτρικό. Καταπονεί αρκετά η συνεχής 11KW φόρτιση το αυτοκίνητο;

Με 20.000χλμ/έτος = 1666χλμ/μήνα

Με μέση πες 16kwh/100χλμ έχεις 266kWh +10% απώλειες φόρτισης (πολύ πρόχειρα) πές 300kWh.

Οπότε δες αν αλλάζεις κλίμακες. Κάτι θυμάμαι ότι το νυχτερινό βοηθούσε να μήν ανεβαίνουν οι ΥΚΩ αλλά δε με πιάνει και δεν ξέρω τι ισχύει. 

Για τη φόρτιση δεν καταπονεί την μπαταρία. Ίσα ίσα είναι το καλύτερο νομίζω. Απλά η αργή φόρτιση έχει περισσότερες απώλειες (αφού και το αμάξι μένει ξύπνιο κλπ). Μπούρδες αλλά το αναφέρω.

Με το καλώδιο θα παίρνεις ~2kWh/ώρα και με την παραπάνω κατανάλωση θα θές 8ωρο για 100χλμ αυτονομίας. Ακόμα και χωρίς τριφασικό γίνεται δουλειά με ενισχυμένη πρίζα και άλλο φορτιστή.

Το αναφέρω απο προσωπική εμπειρία. Άλλο είναι να ξέρεις ότι αν θές φορτίζεις γρήγορα και άλλο να ξέρεις ότι είσαι περιορισμένος σε 8ωρο-12ωρο κλπ. Αφού έχεις και δεύτερο αμάξι βέβαια δεν "επείγει" να βάλεις. Ειδικά εάν έχεις και κάποιον ταχυφορτιστή κοντά σου. Εγώ για ~4.000χλμ φόρτιζα με τον 12Α του αυτοκινήτου και είχα ένα άγχος (δεν χρειάστηκα ποτέ κάτι γρηγορότερο βέβαια!) αλλά είχα ταχυφορτιστή 50άρη στο 1χλμ απο το σπίτι μου.

 

στα γρήγορα έβαλα αυτό αλλά ο πίνακας ισχύει για όλα σχεδόν τα ηλεκτρικά

BYD SEAL 82.5 kWh AWD Excellence (2023-2025) price and specifications - EV Database

image.png.aa34490f7eab544c13936de50af14331.png

Επεξ/σία από teodor_ch
  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

Με 20.000χλμ/έτος = 1666χλμ/μήνα

Με μέση πες 16kwh/100χλμ έχεις 266kWh +10% απώλειες φόρτισης (πολύ πρόχειρα) πές 300kWh.

Οπότε δες αν αλλάζεις κλίμακες. Κάτι θυμάμαι ότι το νυχτερινό βοηθούσε να μήν ανεβαίνουν οι ΥΚΩ αλλά δε με πιάνει και δεν ξέρω τι ισχύει. 

Για τη φόρτιση δεν καταπονεί την μπαταρία. Ίσα ίσα είναι το καλύτερο νομίζω. Απλά η αργή φόρτιση έχει περισσότερες απώλειες (αφού και το αμάξι μένει ξύπνιο κλπ). Μπούρδες αλλά το αναφέρω.

Με το καλώδιο θα παίρνεις ~2kWh/ώρα και με την παραπάνω κατανάλωση θα θές 8ωρο για 100χλμ αυτονομίας. Ακόμα και χωρίς τριφασικό γίνεται δουλειά με ενισχυμένη πρίζα και άλλο φορτιστή.

Το αναφέρω απο προσωπική εμπειρία. Άλλο είναι να ξέρεις ότι αν θές φορτίζεις γρήγορα και άλλο να ξέρεις ότι είσαι περιορισμένος σε 8ωρο-12ωρο κλπ. Αφού έχεις και δεύτερο αμάξι βέβαια δεν "επείγει" να βάλεις. Ειδικά εάν έχεις και κάποιον ταχυφορτιστή κοντά σου. Εγώ για ~4.000χλμ φόρτιζα με τον 12Α του αυτοκινήτου και είχα ένα άγχος (δεν χρειάστηκα ποτέ κάτι γρηγορότερο βέβαια!) αλλά είχα ταχυφορτιστή 50άρη στο 1χλμ απο το σπίτι μου.

 

στα γρήγορα έβαλα αυτό αλλά ο πίνακας ισχύει για όλα σχεδόν τα ηλεκτρικά

BYD SEAL 82.5 kWh AWD Excellence (2023-2025) price and specifications - EV Database

image.png.aa34490f7eab544c13936de50af14331.png

Έχω ψηθεί στο κοντινό μέλλον να φτιάξω σκέπαστρο με κάτι παραπάνω από 12Kw panel σε Φ/Β, τριφασικό inverter και για αρχή μία μπαταρία για σταθεροποίηση και να το βάζω μόνο Το Σάββατο ή Κυριακή Πρωί μια φορά να γεμίζει, καθώς τα εβδομαδιαία μου δρομολογία το range του τα βγάζει. Άμα ξεφύγει και μερικές φορές δεν χάλασε και ο κόσμος.

Το λέω γιατί πάνω κάτω στις τιμές που έχω δει το να βάλω είτε ενισχυμένες μονοφασικές παροχές είτε τριφασικό στο σπίτι δεν είναι και τερατώδης η διαφορά στο κόστος και θεωρώ ότι θα κάνει αρκετά γρήγορα απόσβεση, ειδικά αν το συνδέσω και στο σπίτι... και γιατί να μην το κάνω δηλαδή. Αλλά θα το δω.

Για άλλη μια φορά πάντως ευχαριστώ. Είσαι κατατοπιστικότατος!

  • Like 1
Δημοσ.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=409597140&scopeId=C&action=parkItem&vc=Car&s=Car

 

Το πιο VFM EV στην κατηγορία του. Με 6 χρόνια πανευρωπαική εγγυηση για όλο το όχημα, όχι μονο μπαταρία. Αν ενδιαφερεται κάποιος ή αν έχει άκρη ας μου στείλει pm γιατι θέλω να το αγοράσω...

Στιγμιότυπο οθόνης 2025-01-15, 10.32.56 πμ.png

Επίσης είναι με τις 51kWh pack LFP.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, manolis940 είπε

Έχω ψηθεί στο κοντινό μέλλον να φτιάξω σκέπαστρο με κάτι παραπάνω από 12Kw panel σε Φ/Β, τριφασικό inverter και για αρχή μία μπαταρία για σταθεροποίηση και να το βάζω μόνο Το Σάββατο ή Κυριακή Πρωί μια φορά να γεμίζει, καθώς τα εβδομαδιαία μου δρομολογία το range του τα βγάζει. Άμα ξεφύγει και μερικές φορές δεν χάλασε και ο κόσμος.

Το λέω γιατί πάνω κάτω στις τιμές που έχω δει το να βάλω είτε ενισχυμένες μονοφασικές παροχές είτε τριφασικό στο σπίτι δεν είναι και τερατώδης η διαφορά στο κόστος και θεωρώ ότι θα κάνει αρκετά γρήγορα απόσβεση, ειδικά αν το συνδέσω και στο σπίτι... και γιατί να μην το κάνω δηλαδή. Αλλά θα το δω.

Για άλλη μια φορά πάντως ευχαριστώ. Είσαι κατατοπιστικότατος!

Εγώ έχω σκέπαστρο με ΦΒ στα 5,4kWp και μπαταρίες με net-metering όμως. Ψάξε το με το net-billing γιατί έχουν αλλάξει τα πράγματα προς το χειρότερο. Νομίζω ότι στο net-billing ο μή ταυτοχρονισμός έχει πολύ χάλια τιμή. Ψάξε το, είμαστε και offtopic.

Αν το πάς χωρίς πρόγραμμα με zero feed-in (νόμιμα πάντα) είναι ακόμα πιο δύσκολα αφού χάνεις την "μπαταρία του δικτύου". 

Πάρε προσφορές και κάνε μόνος σου excel γιατί οι 9/10 επαγγελματίες του χώρου σου λένε μπούρδες.

Επίσης στο τριφασικό inverter είναι θέμα η άνιση κατανομή των φορτίων. Θέλει διάβασμα :)

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

Εγώ έχω σκέπαστρο με ΦΒ στα 5,4kWp και μπαταρίες με net-metering όμως. Ψάξε το με το net-billing γιατί έχουν αλλάξει τα πράγματα προς το χειρότερο. Νομίζω ότι στο net-billing ο μή ταυτοχρονισμός έχει πολύ χάλια τιμή. Ψάξε το, είμαστε και offtopic.

Αν το πάς χωρίς πρόγραμμα με zero feed-in (νόμιμα πάντα) είναι ακόμα πιο δύσκολα αφού χάνεις την "μπαταρία του δικτύου". 

Πάρε προσφορές και κάνε μόνος σου excel γιατί οι 9/10 επαγγελματίες του χώρου σου λένε μπούρδες.

Επίσης στο τριφασικό inverter είναι θέμα η άνιση κατανομή των φορτίων. Θέλει διάβασμα :)

Δεν μπορείς να έχεις πάνελ με μπαταρία και inverter, να μην δίνεις στο grid το περίσευμα και οταν οι απαιτήσεις το απαιτούν να τραβάς από το grid? 

Δημοσ.
14 hours ago, aionnou said:

Εβαλα κσι το XC60.

Αυτά είναι τα κανονικά νούμερα,  μπορείς να συνεχίσεις την δική σου παραπληροφορηση για να υποστηρίξεις το ψευτοαφηγημα σου.

Κάποιος ισως πιστέψει ότι τα EV πάσχουν και σε αυτό τον τομέα. 

Θες να πάμε στο sedan model 3 highland ? Που δεν πάει ταβάνι γιατι είναι τεχνικά αδύνατο? 

594l πίσω 88l μπροστα .. σχεδόν 700l τα διπλά από τα SUV της Toyota.

Αλλά φυσικα τα EV πάσχουν από χώρους.

Μετράνε διαφορετικά τους χώρους αποσκευών. Εκτός άμα πραγματικά πιστεύεις, ότι το Model 3 έχει όπως λέει το site της Tesla Cargo Volume behind 2nd Row 594L, ενώ το Volvo XC90 680L.

Εκτός άμα θεωρείς ότι η διαφορά τους είναι μόνο 90 λίτρα.

13 hours ago, aionnou said:

Ολόκληρη εταιρία λέει ψέμματα αλλα ο insomniac την ξετρύπωσε 

Καληνύχτα σας. 

Η εταιρία ξέρει τι κάνει, και ότι έχει το δικαίωμα να το παρουσιάσει έτσι, οπότε ο insomniac δεν ξέρει καλύτερα από την εταιρία, αλλά σίγουρα ξέρει καλύτερα από εσένα.

Για να συνεχίσει το ανέκδοτο, για το Model Y η εταιρία δίνει μέτρηση 753 L, περισσότερα από τα 680 L που δίνει η Volvo για το XC90. Οι διαστάσεις των πορτ μπαγκαζ ρωτάς;

 

Tesla Model Y 

Rear Trunk (Main Cargo Area):

Width (between wheel wells): About 41 inches (104 cm)

Depth (from the rear seats to the back of the trunk): About 50 inches (127 cm)

Height (to the cargo cover or top edge of the trunk): Around 30 inches (76 cm)

Volvo XC90

With the third-row seats folded down:

Width (between wheel wells): About 41 inches (104 cm)

Depth: Approximately 72 inches (183 cm)

Height: Around 29 inches (74 cm)

Tesla Model 3

Rear Trunk (Main Cargo Area):

Width (between wheel wells): About 42 inches (107 cm)

Depth (from the rear seats to the back of the trunk): About 38 inches (97 cm)

Height (to the cargo cover or top edge of the trunk): Around 17 inches (43 cm)

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...