Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, EuphangeL είπε

 

Μάλλον μιλάμε για διαφορετική "κίνηση". Στην κίνηση που περιγράφω εγώ, δεν πας "τόσο αργά". Είσαι σταμάτα-ξεκίνα συνέχεια για ελάχιστα μέτρα.

Αυτό έχει μεγάλη κατανάλωση γιατί από πλήρη στάση σε κίνηση χρειάζεται ενέργεια. Ταυτόχρονα η ανάκτηση δεν προλαβαίνει να ανακτήσει μεγάλο ποσοστό από την ενέργεια που καταναλώθηκε. Στις ΜΕΚ, επίσης υπάρχει εκτόξευση κατανάλωσης εκεί

Μιλάμε για κίνηση στο κέντρο της Αθήνας, όχι χαλαρή κίνηση, έτσι;

Στα 5-10χλμ πόση απόσταση θα την πάς έτσι? Να το δείς ποσοστιαία.

Απο την άλλη η ανάκτηση είναι ανάκτηση. Απο το τίποτα, το κάτι είναι κέρδος.

 

42 λεπτά πριν, manolis940 είπε

@teodor_ch Βγάζω τώρα 20000 με 25000 χιλ τον χρόνο. Αν αυξηθούν κι άλλο την πατήσαμε.

Πάρε το χτές!

 

  • Like 3
  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, manolis940 είπε

Βγάζω τώρα 20000 με 25000 χιλ τον χρόνο. Αν αυξηθούν κι άλλο την πατήσαμε.

βάλε υγραέριο χθες (αν δεν έχεις ήδη βάλει μιας και κάνεις >10000χλμ/έτος)  και απο τη στιγμή που έχεις δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι κοιτάς για ηλεκτρικό πιο χαλαρά . Κρίμα που δεν πρόλαβες την επιδότηση .

Δημοσ.
46 λεπτά πριν, korakios είπε

βάλε υγραέριο χθες (αν δεν έχεις ήδη βάλει μιας και κάνεις >10000χλμ/έτος)  και απο τη στιγμή που έχεις δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι κοιτάς για ηλεκτρικό πιο χαλαρά . Κρίμα που δεν πρόλαβες την επιδότηση .

Διαβσα σημερα πως θα μπουν αλλα 20 εκ για το προγραμμα.

Δημοσ.
Spoiler
Μόλις τώρα, Ntinaras είπε

Διαβσα σημερα πως θα μπουν αλλα 20 εκ για το προγραμμα.

απο τη μία χαίρομαι για τον @manolis940 αν προλάβει, απο την άλλη πάλι επιδοτούμε οι υπόλοιποι το τσίρκο ... συνέχεια στο αντίστοιχο νήμα .

Δημοσ.
57 λεπτά πριν, korakios είπε

βάλε υγραέριο χθες (αν δεν έχεις ήδη βάλει μιας και κάνεις >10000χλμ/έτος)  και απο τη στιγμή που έχεις δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι κοιτάς για ηλεκτρικό πιο χαλαρά . Κρίμα που δεν πρόλαβες την επιδότηση .

Αν πήγαινα για αλλαγή θα πήγαινα σε υγραέριο. Τώρα όμως θέλω 2ο αμάξι. Επειδή βγήκα μερικές μέρες στην αγορά των μεταχειρισμένων και η σαπίλα που υπάρχει και ο υπερκοστολογισμός είναι απίστευτοι, είπα να πάω σε καινούργιο σε αυτό που κάνει τα πολλά χιλιόμετρα. Απ' 'όλες τις απόψεις συμφέρει το BYD dolphin απλώς αναζητώ μήπως υπάρχουν 'παγίδες' που δεν έχουν ειπωθεί στο Internet απ' τους διάφορους reviewers.

Αν κάνω πολλά χιλιόμετρα και με το fiesta θα το γυρίσω σε υγραέριο σίγουρα. Μου έχουν προτείνει και γνωστοί και ένα καλό μάστορα.

17 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Διαβσα σημερα πως θα μπουν αλλα 20 εκ για το προγραμμα.

Διάβασα και εγώ το αντίστοιχο θέμα αλλά ας κρατάμε μικρό καλάθι ....

Δημοσ.
Spoiler


2 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Αν κάνω πολλά χιλιόμετρα και με το fiesta θα το γυρίσω σε υγραέριο σίγουρα. Μου έχουν προτείνει και γνωστοί και ένα καλό μάστορα.

τα πολλά είναι σχετικό , πλέον προτείνω για >5000χλμ/έτος

3 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Απ' 'όλες τις απόψεις συμφέρει το BYD dolphin απλώς αναζητώ μήπως υπάρχουν 'παγίδες' που δεν έχουν ειπωθεί στο Internet απ' τους διάφορους reviewers.

έχουμε μέλη με BYD , πιστεύω ότι καλύτερο , απλά δυστυχώς δεν έχουν κλείσει χρόνια για τυχών (χτύπα ξύλο) προβλήματα και αντιμετώπιση

Αν σε παίρνει πάντως προχώρα το .

Spoiler

Δε συμφέρει κανένα θερμικό καινούριο , γενικά δεν έχει νόημα η αγορά νέου αυτοκινήτου γενικότερα,  σε συνδυασμό να σκέφτεται κάποιος το πόσο καίει και πως να κάνει οικονομία , αλλά πάσο . Σε καινούριο αφού έχεις δυνατότητα φόρτισης μόνο ηλεκτρικό .

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Αν πήγαινα για αλλαγή θα πήγαινα σε υγραέριο. Τώρα όμως θέλω 2ο αμάξι. Επειδή βγήκα μερικές μέρες στην αγορά των μεταχειρισμένων και η σαπίλα που υπάρχει και ο υπερκοστολογισμός είναι απίστευτοι, είπα να πάω σε καινούργιο σε αυτό που κάνει τα πολλά χιλιόμετρα. Απ' 'όλες τις απόψεις συμφέρει το BYD dolphin απλώς αναζητώ μήπως υπάρχουν 'παγίδες' που δεν έχουν ειπωθεί στο Internet απ' τους διάφορους reviewers.

Αν κάνω πολλά χιλιόμετρα και με το fiesta θα το γυρίσω σε υγραέριο σίγουρα. Μου έχουν προτείνει και γνωστοί και ένα καλό μάστορα.

Διάβασα και εγώ το αντίστοιχο θέμα αλλά ας κρατάμε μικρό καλάθι ....

Χωρις να θελω να ξεκινησω πολεμο σχολίων, θα το σκεφτομουν πολυ σοβαρα να αποκτησω ηλεκτρικο στην Κρήτη με τις θερμοκρασιες που εχει. Η μπαταρια ειναι "ζωντανος οργανισμος" και το degradation ακομα και οταν το αμάξι απλως καθετε στο γκαραζ ειναι μεγαλο σε τετοιες θερμοκρασιες. Αν εισαι απο αυτούς που θελουν να κρατησουν χρονια ενα οχημα δεν νομιζω οτι ειναι η πιο σοφή επιλογη να κοιτας καινουργια. Μαζι με το depreciation τα λεφτα που χανεις ειναι παρα πολλα σε βαθος χρονου. Αφενος σε δεκα χρονια θα εχεις χασει μεγαλο μερος της αξιας αφετερου το να ζεις με αυτο μετα την δεκαετια θα ειναι ενα ρισκο μην και βγαλει προβλημα η μπαταρια. Αν ηθελα τωρα αμαξι οικονομικο θα εφερνα ηλεκτρικο 4ετιας απο γερμανια. 

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

Χωρις να θελω να ξεκινησω πολεμο σχολίων, θα το σκεφτομουν πολυ σοβαρα να αποκτησω ηλεκτρικο στην Κρήτη με τις θερμοκρασιες που εχει. Η μπαταρια ειναι "ζωντανος οργανισμος" και το degradation ακομα και οταν το αμάξι απλως καθετε στο γκαραζ ειναι μεγαλο σε τετοιες θερμοκρασιες.

πιστεύω θα το έχουν προβλέψει , έτσι και αλλιώς έχουν υδρόψυξη . Θα φανεί στη 10ετία που έχουμε παραπάνω feedback

Δημοσ.
1 ώρα πριν, QuantumWanderer είπε

Μέσα στη χρονιά έρχεται στις εκθέσεις στην Ευρώπη.

Μέγεθος T-Cross με 150 λίτρα μικρότερο πορτμπαγκάζ... Γενικά τα EV έχουν θέμα στο χώρο αποσκευών.

(εκτιμώμενο) κόστος και (εκτιμώμενο) range αλλού για αλλού.

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

Χωρις να θελω να ξεκινησω πολεμο σχολίων, θα το σκεφτομουν πολυ σοβαρα να αποκτησω ηλεκτρικο στην Κρήτη με τις θερμοκρασιες που εχει. Η μπαταρια ειναι "ζωντανος οργανισμος" και το degradation ακομα και οταν το αμάξι απλως καθετε στο γκαραζ ειναι μεγαλο σε τετοιες θερμοκρασιες. Αν εισαι απο αυτούς που θελουν να κρατησουν χρονια ενα οχημα δεν νομιζω οτι ειναι η πιο σοφή επιλογη να κοιτας καινουργια. Μαζι με το depreciation τα λεφτα που χανεις ειναι παρα πολλα σε βαθος χρονου. Αφενος σε δεκα χρονια θα εχεις χασει μεγαλο μερος της αξιας αφετερου το να ζεις με αυτο μετα την δεκαετια θα ειναι ενα ρισκο μην και βγαλει προβλημα η μπαταρια. Αν ηθελα τωρα αμαξι οικονομικο θα εφερνα ηλεκτρικο 4ετιας απο γερμανια. 

Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στα καλά ηλεκτρικά.

Το αμάξι κρατάει την μπαταρία στη θερμοκρασία που πρέπει.

Μία φορά φέτος σε υπαίθριο πάρκινγκ που είχε 40άρια το αμάξι είχε ξεκινήσει να ψύχει την μπαταρία μόνο του. 

Επίσης βγαίνουν σιγά σιγά τα real-life δεδομένα για την καταπόνηση των μπαταριών και οι μελέτες λένε ότι αντέχουν έως και 40% περισσότερο απο ότι υπολόγιζαν στο σχεδιασμό τους. 

Το μόνο πρόβλημα που βρίσκω εγώ είναι ότι το νυχτερινό θα μεταφερθεί και δε ξέρω αν θα μπορεί να φορτίζει τις φθηνές ώρες. Και με τόσα χλμ/έτος θα έβαζα φορτιστή στο σπίτι ικανό για 11/22kW για να φύγει το άγχος.

Επεξ/σία από teodor_ch
  • Like 2
Δημοσ.
5 ώρες πριν, manolis940 είπε

@teodor_ch Βγάζω τώρα 20000 με 25000 χιλ τον χρόνο. Αν αυξηθούν κι άλλο την πατήσαμε.

@gbras Επειδή ένα ποσό θα το βάλω δάνειο θα δυσκολευτώ πιστεύω να βρω δάνειο για μεταχειρισμένο και θα έχει αρκετά υψηλότερο επιτόκιο. Απ' το λίγο που τα έχω κοιτάξει έχουν ακόμη πολύ υψηλές τιμές. Με την ελπίδα ότι θα μπει και κάτι στο ΚΗ3 αν και ο έμπορος δεν μου έδωσε τρομερές ελπίδες πιστεύω πως το μεταχειρισμένο θα μου βγει και πολύ οικονομικότερο.

@@pnea1973 Γενικώς το βιάζομαι το δεύτερο οπότε το να περιμένω κάτι που δεν έχει ανακοινωθεί η ημερομηνία του, δεν αποτελεί επιλογή. Ωστόσο όντως φαίνετια και εκείνο τίμιο αν πάει κάπου στα 30000€. Αν και τεχνικός υπολογιστών εγώ και όχι ηλεκτρολόγος, μιας και θα φορτίζω από πρίζα και θα έχει 16Α ασφάλεια αν θυμάσαι τι χρειάζεται πες τα μου επιγραμματικά να βρω και τα "κρυφά" κόστη.

Εγω παρελαβα το dolphin τη παρασκευη.

Μεχρι στιγμης ενθουσιασμενος. Εχω κανει 100 χλμ :P 

  • Like 12
  • Haha 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, majunior είπε

Γενικά τα EV έχουν θέμα στο χώρο αποσκευών.

Ε??? Τι άλλο θα ακούσουμε...

Το model Y πχ έχει χώρο αποσκευών 854lt πίσω και 117lt μπροστά δηλαδή 971lt με τα καθίσματα σε νορμάλ θέση.

 

Από την αλλη 

Toyota C-HR 2.0 hybrid εχει 364lt 

Corolla Cross 390lt 

XC60 490lt

 

Δηλαδή το EV εχει τον υπερδιπλάσιο χώρο αλλά σύμφωνα με τους μη κατόχους γνώστες τα EV εχουν πρόβλημα.. τι πίνετε? 

 

  • Like 5
  • Haha 2
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Εγω παρελαβα το dolphin τη παρασκευη.

Μεχρι στιγμης ενθουσιασμενος. Εχω κανει 100 χλμ :P 

Μιλάμε για το ΑΠΟΛΥΤΟ value for money αυτοκινητο σήμερα

  • Like 1
  • Thanks 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...