Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
21 ώρες πριν, gbras είπε

οχι μπορεις μονο μια φορα να παρεις επιδοτηση ( αν παρεις )

Αν ψαξεις στο ιντερνετ θα βρεις οτι χρειαζεσαι. Δεν ειναι διαστημοπλοια τα ηλεκτρικα αυτοκινητα.

Μονο καινουργια αμιγως ηλεκτρικα.

Καλημέρα! Ναι ήδη βρήκα πολλά βίντεο και άρθρα. Μια μικρή απορία. Γιατί «αν πάρω»  επιδότηση; Υπάρχει κάποια παγίδα σε αυτό; Το μηχανάκι είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Υπάρχει κάποιο θέμα που πρέπει να προσέξω; Σε ευχαριστώ πολύ. 

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, sp3cial είπε

Καλημέρα! Ναι ήδη βρήκα πολλά βίντεο και άρθρα. Μια μικρή απορία. Γιατί «αν πάρω»  επιδότηση; Υπάρχει κάποια παγίδα σε αυτό; Το μηχανάκι είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Υπάρχει κάποιο θέμα που πρέπει να προσέξω; Σε ευχαριστώ πολύ. 

Εχουν τελειωσει τα λεφτα. Λογικα θα βαλουν κι αλλα. Λογικα...

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Ntinaras είπε

Εχουν τελειωσει τα λεφτα. Λογικα θα βαλουν κι αλλα. Λογικα...

Ναι κάπου πέτυχε το μάτι μου.. πως είναι δυνατόν! Εγώ μπορώ να κάνω αίτηση κανονικά και όποτε πάρουν να μας τα δώσουν? Γίνεται κάτι τέτοιο? Πχ να κάνω την επόμενη εβδομάδα και ας τα πάρω μήνες μετά.

Δημοσ.
Στις 5/1/2025 στις 2:28 ΜΜ, chek2fire είπε

Μίλαγα για βόλτα μέσα στη κίνηση. Οπου εκεί στα ηλεκτρικά είναι πάρα πολύ χαμηλές.

Στην κίνηση που δεν προλαβαίνει καν το αμάξι να ρολάρει με ικανοποιητική ταχύτητα για να κάνει ανάκτηση, έχεις κατανάλωση κάτω από 10;

Κάτι δεν μας λες καλά..

Δημοσ.
7 ώρες πριν, EuphangeL είπε

Στην κίνηση που δεν προλαβαίνει καν το αμάξι να ρολάρει με ικανοποιητική ταχύτητα για να κάνει ανάκτηση, έχεις κατανάλωση κάτω από 10;

Κάτι δεν μας λες καλά..

Αν και δεν έχω προσέξει την κατανάλωση σε τέτοια κίνηση γιατί είμαι επαρχία και ούτε μία φορά το μήνα δε μου συμβαίνει, όσες φορές έχω βάλει τον αυτόματο οδηγό στο ioniq5 το αμάξι σταματάει μόνο του πχ. σε φανάρια. Εκεί δουλεύει την ανάκτηση όπως με το i-pedal. 

Γιατί να μήν κάνει ανάκτηση?

Στο Ioniq5 απο πράξεις που έχουν κάνει, ήδη στα 55χλμ/ώρα έχει κατανάλωση 12kWh/100km. 

Οι αυτονομίες που αναφέρει είναι με σταθερή ταχύτητα συνεχόμενα. 

image.png.708b051ce2410448cbf52e96d4e38d5c.png

Δημοσ.
8 ώρες πριν, EuphangeL είπε

Στην κίνηση που δεν προλαβαίνει καν το αμάξι να ρολάρει με ικανοποιητική ταχύτητα για να κάνει ανάκτηση, έχεις κατανάλωση κάτω από 10;

Κάτι δεν μας λες καλά..

Απο τη στιγμη που πας τοσο αργα και εχεις ελαχιστη καταναλωση, η ανακτηση ειτε υπαρχει ειτε οχι ειναι αμελητεα.

Δημοσ.

Καλημέρα στην παρέα των Electroheads. Η αλήθεια είναι ότι απέφευγα να μιλάω εδώ καθώς δεν μπορώ να έχω πολλαπλά μέτωπα όσον αφορά τα ηλεκτρικά. Έρχεται όμως η ώρα που πιστεύω ότι είναι η ώρα μου να μπω στην Ηλεκτροκίνηση. 

Το προφίλ μου είναι αρχικά ότι κάνω καθημερινά 70 χιλιόμετρα + τις βόλτες. Έχω θέση στο σπίτι μου όπου μπαίνει ταχυφορτιστής αλλά θεωρώ ότι η νεκρές μου ώρες το βράδυ είναι υπέρακρετές για μία οικιακή πρίζα. Οικογένεια προς το παρόν δεν υπάρχει, θα υπάρξει στο κοντινό μέλλον στα 2-3 χρόνια σύμφωνα με τα πλάνα μου οπότε και το αυτοκίνητο που θα πάρω σήμερα θέλω να έχει κάποιους χώρους. 

Όσον αφορά τα ταξίδια δεν κάνω συχνά. Βέβαια και ένας λόγος είναι το κόστος του καυσίμου αλλά μέχρι σήμερα πήγαινα Χανιά (320km πήγαινε έλα) το πολύ μια φορά το χρόνο.

Το θερμικό μου θα το κρατήσω ( Ford fiesta 2008) καθώς χρειάζομαι και ένα δεύτερο. 

Θεώρησα λοιπόν να κατέβω Ηράκλειο και να δω από κοντά ένα BYD. Σκεφτόμουν το Atto3 αλλά τα 35000€ είναι εκτός του budget μου. Αντίθετα το dolhin με εντυπωσίασε καθώς φαίνεται και χώρο να έχει πίσω και μέσα στα καθίσματα και ίδια μηχανικά χαρακτηριστικά με το Atto 3 και μία προσιτή τιμή στα 26000€. Τέλος στο test drive του φαινόταν πέραν από ένα γρήγορο, ένα αυτοκίνητο το οποίο είχε καλά κρατήματα, φρένα, αναρτήσεις, ωραία οδιγική συμπεριφορά γενικώς. Λίγο η κεντρική οθόνη με χάλασε καθώς είχε αρκετά μικρά σύμβολα ακόμη και για μένα αλλά δεν αποτελεί απαραίτητα αποτρεπτικό παράγοντα. 

Καλύπτει το παραπάνω προφίλ το συγκεκριμένο αυτοκίνητο; Το έχετε κάποιοι να μου πείτε αν είστε ευχαριστημένοι; Πιστεύεται ότι υπάρχουν καλύτερες επιλογές στα ίδια χρήματα; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@manolis940

Θα σου πώ απλά ότι για Κρήτη τα ηλεκτρικά είναι η καλύτερη επιλογή. Εκτός απο τον ΒΟΑΚ σε όλο το υπόλοιπο δίκτυο θα έχεις πολύ μικρή κατανάλωση αφού θα έχεις χαμηλές ταχύτητες και ανέβα-κατέβα που το ηλεκτρικό κάνει πάρτυ! ***

Επίσης στους υπολογισμούς σου αν και σε περιμένουν αλλαγές απο ότι καταλαβαίνω να σκεφτείς ότι στο ηλεκτρικό θα ρίχνεις τα περισσότερα χιλιόμετρα που κάνεις. 

Εμείς έχουμε 2 αμάξια και 1 μηχανή και ενώ πρίν έκανα ~9.000χλμ/έτος στο Golf (σαν κύριο όχημα), φέτος έχουμε κάνει 10.000χλμ/εξάμηνο!!!! Όποιος έχει να κάνει τα περισσότερα δρομολόγια παίρνει το ηλεκτρικό. Αυτό έχει εκτοξεύσει τους υπολογισμούς μου για απόσβεση προς το καλύτερο εννοείται. 

Αυτά απο μένα. Δε ξέρω να σου απαντήσω στα υπόλοιπα ερωτήματα.

 

***ΥΓ. Και ο οδηγός κάνει πάρτυ. Η συνεχόμενη ροπή χωρίς ταχύτητες κάνει τις βόλτες παιχνίδι. Στην πρώτη βόλτα σε επαρχιακό δίκτυο με υψομετρικές διαφορές θα γελάς απο την ευκολία οδήγησης ;) Προσπερνάς σαν σταματημένα τα άλλα οχήματα...

Επεξ/σία από teodor_ch
  • Like 3
  • Thanks 2
Δημοσ.
1 hour ago, manolis940 said:

Καλημέρα στην παρέα των Electroheads. Η αλήθεια είναι ότι απέφευγα να μιλάω εδώ καθώς δεν μπορώ να έχω πολλαπλά μέτωπα όσον αφορά τα ηλεκτρικά. Έρχεται όμως η ώρα που πιστεύω ότι είναι η ώρα μου να μπω στην Ηλεκτροκίνηση. 

Το προφίλ μου είναι αρχικά ότι κάνω καθημερινά 70 χιλιόμετρα + τις βόλτες. Έχω θέση στο σπίτι μου όπου μπαίνει ταχυφορτιστής αλλά θεωρώ ότι η νεκρές μου ώρες το βράδυ είναι υπέρακρετές για μία οικιακή πρίζα. Οικογένεια προς το παρόν δεν υπάρχει, θα υπάρξει στο κοντινό μέλλον στα 2-3 χρόνια σύμφωνα με τα πλάνα μου οπότε και το αυτοκίνητο που θα πάρω σήμερα θέλω να έχει κάποιους χώρους. 

Όσον αφορά τα ταξίδια δεν κάνω συχνά. Βέβαια και ένας λόγος είναι το κόστος του καυσίμου αλλά μέχρι σήμερα πήγαινα Χανιά (320km πήγαινε έλα) το πολύ μια φορά το χρόνο.

Το θερμικό μου θα το κρατήσω ( Ford fiesta 2008) καθώς χρειάζομαι και ένα δεύτερο. 

Θεώρησα λοιπόν να κατέβω Ηράκλειο και να δω από κοντά ένα BYD. Σκεφτόμουν το Atto3 αλλά τα 35000€ είναι εκτός του budget μου. Αντίθετα το dolhin με εντυπωσίασε καθώς φαίνεται και χώρο να έχει πίσω και μέσα στα καθίσματα και ίδια μηχανικά χαρακτηριστικά με το Atto 3 και μία προσιτή τιμή στα 26000€. Τέλος στο test drive του φαινόταν πέραν από ένα γρήγορο, ένα αυτοκίνητο το οποίο είχε καλά κρατήματα, φρένα, αναρτήσεις, ωραία οδιγική συμπεριφορά γενικώς. Λίγο η κεντρική οθόνη με χάλασε καθώς είχε αρκετά μικρά σύμβολα ακόμη και για μένα αλλά δεν αποτελεί απαραίτητα αποτρεπτικό παράγοντα. 

Καλύπτει το παραπάνω προφίλ το συγκεκριμένο αυτοκίνητο; Το έχετε κάποιοι να μου πείτε αν είστε ευχαριστημένοι; Πιστεύεται ότι υπάρχουν καλύτερες επιλογές στα ίδια χρήματα; 

Φυσικα και σε καλυπτουν τα αυτοκινητα αυτα. Θα μπορουσες να κοιταξεις και μεταχειρισμενα οπως Tesla 3 η Y , VW ID.3 η ID.4, skoda Enyaq, Hyundai Kona, Kia eNiro, BMW i3 κλπ...

Δημοσ.
3 ώρες πριν, manolis940 είπε

Καλημέρα στην παρέα των Electroheads. Η αλήθεια είναι ότι απέφευγα να μιλάω εδώ καθώς δεν μπορώ να έχω πολλαπλά μέτωπα όσον αφορά τα ηλεκτρικά. Έρχεται όμως η ώρα που πιστεύω ότι είναι η ώρα μου να μπω στην Ηλεκτροκίνηση. 

Το προφίλ μου είναι αρχικά ότι κάνω καθημερινά 70 χιλιόμετρα + τις βόλτες. Έχω θέση στο σπίτι μου όπου μπαίνει ταχυφορτιστής αλλά θεωρώ ότι η νεκρές μου ώρες το βράδυ είναι υπέρακρετές για μία οικιακή πρίζα. Οικογένεια προς το παρόν δεν υπάρχει, θα υπάρξει στο κοντινό μέλλον στα 2-3 χρόνια σύμφωνα με τα πλάνα μου οπότε και το αυτοκίνητο που θα πάρω σήμερα θέλω να έχει κάποιους χώρους. 

Όσον αφορά τα ταξίδια δεν κάνω συχνά. Βέβαια και ένας λόγος είναι το κόστος του καυσίμου αλλά μέχρι σήμερα πήγαινα Χανιά (320km πήγαινε έλα) το πολύ μια φορά το χρόνο.

Το θερμικό μου θα το κρατήσω ( Ford fiesta 2008) καθώς χρειάζομαι και ένα δεύτερο. 

Θεώρησα λοιπόν να κατέβω Ηράκλειο και να δω από κοντά ένα BYD. Σκεφτόμουν το Atto3 αλλά τα 35000€ είναι εκτός του budget μου. Αντίθετα το dolhin με εντυπωσίασε καθώς φαίνεται και χώρο να έχει πίσω και μέσα στα καθίσματα και ίδια μηχανικά χαρακτηριστικά με το Atto 3 και μία προσιτή τιμή στα 26000€. Τέλος στο test drive του φαινόταν πέραν από ένα γρήγορο, ένα αυτοκίνητο το οποίο είχε καλά κρατήματα, φρένα, αναρτήσεις, ωραία οδηγική συμπεριφορά γενικώς. Λίγο η κεντρική οθόνη με χάλασε καθώς είχε αρκετά μικρά σύμβολα ακόμη και για μένα αλλά δεν αποτελεί απαραίτητα αποτρεπτικό παράγοντα. 

Καλύπτει το παραπάνω προφίλ το συγκεκριμένο αυτοκίνητο; Το έχετε κάποιοι να μου πείτε αν είστε ευχαριστημένοι; Πιστεύεται ότι υπάρχουν καλύτερες επιλογές στα ίδια χρήματα; 

Νομίζω οτι θα σου είναι ιδανικό. Αν μπορείς να έχεις και μία πρίζα με 16Α ασφάλεια (και τις απαραίτητες προστασίες, ξέρει ο ηλεκτρολόγος) ακόμα καλύτερα.

Οσο αφορά το αυτοκίνητο σε καινούργιο πάντα, νομίζω οτι είναι η καλύτερη επιλογή που μπορείς να κάνεις. 
Εντός του 2025 λογικά θα φέρουν και το ΑΤΤΟ2, αλλά δεν γνωρίζω τιμή. Λογικά θα είναι ανάμεσα απο το DOplhin και το ATTO3, για να μην κόψει πωλήσεις απο κανένα.

Οσον αφορά την αυτονομία δεν θα έχεις κανένα θέμα.

Καλοτάξιδο!!!!
 

Δημοσ.

@teodor_ch Βγάζω τώρα 20000 με 25000 χιλ τον χρόνο. Αν αυξηθούν κι άλλο την πατήσαμε.

@gbras Επειδή ένα ποσό θα το βάλω δάνειο θα δυσκολευτώ πιστεύω να βρω δάνειο για μεταχειρισμένο και θα έχει αρκετά υψηλότερο επιτόκιο. Απ' το λίγο που τα έχω κοιτάξει έχουν ακόμη πολύ υψηλές τιμές. Με την ελπίδα ότι θα μπει και κάτι στο ΚΗ3 αν και ο έμπορος δεν μου έδωσε τρομερές ελπίδες πιστεύω πως το μεταχειρισμένο θα μου βγει και πολύ οικονομικότερο.

@@pnea1973 Γενικώς το βιάζομαι το δεύτερο οπότε το να περιμένω κάτι που δεν έχει ανακοινωθεί η ημερομηνία του, δεν αποτελεί επιλογή. Ωστόσο όντως φαίνετια και εκείνο τίμιο αν πάει κάπου στα 30000€. Αν και τεχνικός υπολογιστών εγώ και όχι ηλεκτρολόγος, μιας και θα φορτίζω από πρίζα και θα έχει 16Α ασφάλεια αν θυμάσαι τι χρειάζεται πες τα μου επιγραμματικά να βρω και τα "κρυφά" κόστη.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Απο τη στιγμη που πας τοσο αργα και εχεις ελαχιστη καταναλωση, η ανακτηση ειτε υπαρχει ειτε οχι ειναι αμελητεα.

 

5 ώρες πριν, teodor_ch είπε

Αν και δεν έχω προσέξει την κατανάλωση σε τέτοια κίνηση γιατί είμαι επαρχία και ούτε μία φορά το μήνα δε μου συμβαίνει, όσες φορές έχω βάλει τον αυτόματο οδηγό στο ioniq5 το αμάξι σταματάει μόνο του πχ. σε φανάρια. Εκεί δουλεύει την ανάκτηση όπως με το i-pedal. 

Γιατί να μήν κάνει ανάκτηση?

 

Μάλλον μιλάμε για διαφορετική "κίνηση". Στην κίνηση που περιγράφω εγώ, δεν πας "τόσο αργά". Είσαι σταμάτα-ξεκίνα συνέχεια για ελάχιστα μέτρα.

Αυτό έχει μεγάλη κατανάλωση γιατί από πλήρη στάση σε κίνηση χρειάζεται ενέργεια. Ταυτόχρονα η ανάκτηση δεν προλαβαίνει να ανακτήσει μεγάλο ποσοστό από την ενέργεια που καταναλώθηκε. Στις ΜΕΚ, επίσης υπάρχει εκτόξευση κατανάλωσης εκεί

Μιλάμε για κίνηση στο κέντρο της Αθήνας, όχι χαλαρή κίνηση, έτσι;

Δημοσ.

Κοίτα εγώ έκανα κατασκευή με ένα πινακάκι, με δικό του γενικό διακόπτη 30Α ασφάλεια 16 τύπου C και ρελλέ διαφυγής τύπου Α. Και επειδή ήταν πάνω απο 15 μέτρα η εγκατάσταση έβαλα καλώδιο 3χ4 για να μην έχω πτώση τάσης επειδή τότε φόρτιζα στο όριο.

16 λεπτά πριν, manolis940 είπε

@@pnea1973 Γενικώς το βιάζομαι το δεύτερο οπότε το να περιμένω κάτι που δεν έχει ανακοινωθεί η ημερομηνία του, δεν αποτελεί επιλογή. Ωστόσο όντως φαίνετια και εκείνο τίμιο αν πάει κάπου στα 30000€. Αν και τεχνικός υπολογιστών εγώ και όχι ηλεκτρολόγος, μιας και θα φορτίζω από πρίζα και θα έχει 16Α ασφάλεια αν θυμάσαι τι χρειάζεται πες τα μου επιγραμματικά να βρω και τα "κρυφά" κόστη.

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...