megapaixtaras Δημοσ. πριν από 8 ώρες Δημοσ. πριν από 8 ώρες 5 λεπτά πριν, aionnou είπε Κάτοχος είμαι όχι fan boy 👦 , παραπάνω δεν θα ασχοληθώ δεν αξίζει το χρόνο μου. ετσιι..me too!
NickTG Δημοσ. πριν από 7 ώρες Δημοσ. πριν από 7 ώρες 33 minutes ago, megapaixtaras said: θα το καταλαβεις αν σου τυχει.. Αν δεν έχεις κάποια απάντηση μπορείς απλά να το πεις. 2
teodor_ch Δημοσ. πριν από 7 ώρες Δημοσ. πριν από 7 ώρες Θέλει κάποια νοητική ικανότητα για να γίνει ο συσχετισμός... Research: Do powerful engines lead to more accidents? | carVertical Πάρτε σμαρτάκια για ασφάλεια 😇
Dante80 Δημοσ. πριν από 4 ώρες Δημοσ. πριν από 4 ώρες (επεξεργασμένο) Σχετικά με την αναφορά στην Τέσλα και τα ατυχήματα, κάποιοι από τους λόγους είναι οι εξής: Μεγαλύτερα και βαρύτερα οχήματα που ξεπερνούν πιο εύκολα τις δικλείδες παθητικής ασφάλειας των δρόμων (μπαριέρες, εμπόδια, στηθαία κλπ). Οχήματα με μέτρια φρένα/αναρτήσεις (για το βάρος τους) αλλά πολύ μεγάλες επιταχύνσεις που μπορούν να ξαφνιάσουν τον μέσο οδηγό και να χαθεί ο έλεγχος. Οχήματα με προβλήματα εσωτερικού σχεδιασμού που μειώνουν την συγκέντρωση του οδηγού (κεντρικές οθόνες, απουσία κοντέρ, απουσία κουμπιών, δύσχρηστα μενού για βασικές λειτουργίες, κακή εφαρμογή φωνητικών εντολών κλπ). Οχήματα με συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης που λειτουργούν ενάντια στην συγκέντρωση του οδηγού ή την ασφάλεια (phantom braking, ψευδής αίσθηση ασφάλειας σε FSD mode, εξάρτηση του οδηγού από την τεχνολογία κλπ). Εν μέρει, τα ανωτέρω εξηγούν και τις πολύ μεγαλύτερες χρεώσεις για την ασφάλιση των Tesla οχημάτων στις ΗΠΑ. Στην τελική πάντως, δεν παίζει ρόλο το πόσο ασφαλές είναι ένα όχημα σε ατύχημα όταν το ίδιο όχημα μετέχει σε διπλάσια ατυχήματα σε σχέση με τα υπόλοιπα. Και η τακτική (ειδικά στις ΗΠΑ, στυλ Darwin Awards) να κατηγορείς καθαρά τους οδηγούς για αυτό είναι ελαφρώς έωλη. Επεξ/σία πριν από 4 ώρες από Dante80
megapaixtaras Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες 4 ώρες πριν, NickTG είπε Αν δεν έχεις κάποια απάντηση μπορείς απλά να το πεις. σου απαντησα με ενα παραδειγμα.πιστευω εχεις την νοητικη ικανοτητα να καταλαβεις.
NickTG Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες 24 minutes ago, megapaixtaras said: σου απαντησα με ενα παραδειγμα.πιστευω εχεις την νοητικη ικανοτητα να καταλαβεις. Ας αφήσουμε τις νοητικές ικανότητες και την πίστη σου εκτός μιας και είναι αδιάφορα. Ήταν πολύ συγκεκριμένη ερώτηση. Τι κράμα έχει το καθένα? Αν δεν μπορείς να απαντήσεις και απλά έγραψες κάτι για δημιουργία εντυπώσεων μπορείς απλά να το πεις. 1
megapaixtaras Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες 10 λεπτά πριν, NickTG είπε Ας αφήσουμε τις νοητικές ικανότητες και την πίστη σου εκτός μιας και είναι αδιάφορα. Ήταν πολύ συγκεκριμένη ερώτηση. Τι κράμα έχει το καθένα? Αν δεν μπορείς να απαντήσεις και απλά έγραψες κάτι για δημιουργία εντυπώσεων μπορείς απλά να το πεις. μπορω να απαντησω οταν με ρωτανε με το σωστο υφος.αν οχι τοτε με αφηνει αδιαφορο τι με ρωτανε και απαντω αναλογα.
viman Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες Τέλος οι πόροι απόλυτο "Κινούμαι ηλεκτρικά 3"; https://www.carandmotor.gr/nea/apokalypsi-ti-ehei-symbei-me-tin-platforma-sto-kinoymai-ilektrika-3
kalmik Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες Πραγματικά όλη αυτή η ηλιθιότητα με τα συστήματα ασφαλείας ADAS που επέβαλε πραξικοπηματικά η Ευρ. Ένωση και κυρίως η υποβοήθηση λωρίδας, η παρακολούθηση προσοχής οδηγού, το adaptive cruise control (σε αντίθεση με το xρησιμότατο απλό cruise control) κλπ. αλλά και η ενσωμάτωση απλών χειρισμών όπως ο κλιματισμός, το ραδιόφωνο κλπ. σε οθόνες αφής, καταλήγουν ακριβώς στο αντίθετο Στη μείωση της πραγματικής οδικής ασφάλειας. Δημιουργούν μια γενιά απρόσεκτων οδηγών με διασπασμένη εγρήγορση (έστω κι αν τυπικά κοιτάνε εμπρός) χωρίς αντανακλαστικά και χωρίς ευελιξία που στην κρίσιμη στιγμή θα κάνουν το μοιραίο λάθος ή θα κάνουν χειρισμούς με GPS, κλιματισμούς, επιλογή ήχου κλπ. που θα στοιχίσουν σε απόσπαση προσοχής και δεν θα προστατευτούν από τα ρομποτικά συστήματα. Πολύ καλύτερα να είχαν δοθεί χρήματα για πραγματική και αυστηροποιημένη εκπαίδευση οδηγών αλλά και μεγαλύτερες απαιτήσεις για απόκτηση άδειας οδήγησης. 7 λεπτά πριν, viman είπε Τέλος οι πόροι απόλυτο "Κινούμαι ηλεκτρικά 3"; https://www.carandmotor.gr/nea/apokalypsi-ti-ehei-symbei-me-tin-platforma-sto-kinoymai-ilektrika-3 Tέλος γιατί σε αυτό το κράτος πάνε με κλ.. ιές να βάψουν αυγά ή αλλιώς λεφτά υπάρχουν για άλλα και ας κάνουν μεγαλεπήβολες εξαγγελίες για πράσινη μετάβαση κλπ. 1
NickTG Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες 13 minutes ago, megapaixtaras said: μπορω να απαντησω οταν με ρωτανε με το σωστο υφος.αν οχι τοτε με αφηνει αδιαφορο τι με ρωτανε και απαντω αναλογα. Και άλλες παιδιάστικες δικαιολογίες για να αποφύγεις μια απλή ερώτηση. Αν μπορούσες να απαντήσεις θα το είχες κάνει ήδη καθώς δεν είχε κανένα ύφος η αρχική ερώτηση. 2
chek2fire Δημοσ. πριν από 24 λεπτά Μέλος Δημοσ. πριν από 24 λεπτά Πάντως εγώ που μπηκα στα ηλεκτρικά volvo είναι μέσα της πλάκας και δεν τίθεται καν μέτρο σύγκρισης με τα ασιατικά, BYD, KIA, Hyundai. Από τι μου έχουν πει είναι τόσο κάτω σε ποιότητα ακόμα και από τα Lynk & Co που είναι του ίδιου όμιλου. Μην ξεχνάμε ότι τα volvo είναι κινεζικά στην ουσιά. 3 ώρες πριν, Dante80 είπε Σχετικά με την αναφορά στην Τέσλα και τα ατυχήματα, κάποιοι από τους λόγους είναι οι εξής: Μεγαλύτερα και βαρύτερα οχήματα που ξεπερνούν πιο εύκολα τις δικλείδες παθητικής ασφάλειας των δρόμων (μπαριέρες, εμπόδια, στηθαία κλπ). Οχήματα με μέτρια φρένα/αναρτήσεις (για το βάρος τους) αλλά πολύ μεγάλες επιταχύνσεις που μπορούν να ξαφνιάσουν τον μέσο οδηγό και να χαθεί ο έλεγχος. Οχήματα με προβλήματα εσωτερικού σχεδιασμού που μειώνουν την συγκέντρωση του οδηγού (κεντρικές οθόνες, απουσία κοντέρ, απουσία κουμπιών, δύσχρηστα μενού για βασικές λειτουργίες, κακή εφαρμογή φωνητικών εντολών κλπ). Οχήματα με συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης που λειτουργούν ενάντια στην συγκέντρωση του οδηγού ή την ασφάλεια (phantom braking, ψευδής αίσθηση ασφάλειας σε FSD mode, εξάρτηση του οδηγού από την τεχνολογία κλπ). Εν μέρει, τα ανωτέρω εξηγούν και τις πολύ μεγαλύτερες χρεώσεις για την ασφάλιση των Tesla οχημάτων στις ΗΠΑ. Στην τελική πάντως, δεν παίζει ρόλο το πόσο ασφαλές είναι ένα όχημα σε ατύχημα όταν το ίδιο όχημα μετέχει σε διπλάσια ατυχήματα σε σχέση με τα υπόλοιπα. Και η τακτική (ειδικά στις ΗΠΑ, στυλ Darwin Awards) να κατηγορείς καθαρά τους οδηγούς για αυτό είναι ελαφρώς έωλη. Συμφωνώ απόλυτα σε ότι έγραψες. Ιδιώς στα ηλεκτρικά στο θέμα των αγωνιστικών επιταχύνσεων είναι δύσκολο για έναν μέσο οδηγό που προέρχεται από τα θερμικά να τις διαχειριστεί. Γιαυτό είχα γράψει και παλιότερα ότι αν τα ηλεκτρικά γίνουν προσιτά θα έχουμε και μεγάλη αύξηση ατυχημάτων παρά τις παρα πολλές δικλείδες ασφαλείας που έχουν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα