Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πραγματικά όλη αυτή η ηλιθιότητα με τα συστήματα ασφαλείας ADAS που επέβαλε πραξικοπηματικά η Ευρ. Ένωση και κυρίως η υποβοήθηση λωρίδας, η παρακολούθηση προσοχής οδηγού, το adaptive cruise control (σε αντίθεση με το xρησιμότατο απλό cruise control) κλπ. αλλά και η ενσωμάτωση απλών χειρισμών όπως ο κλιματισμός, το ραδιόφωνο κλπ. σε οθόνες αφής, καταλήγουν ακριβώς στο αντίθετο Στη μείωση της πραγματικής οδικής ασφάλειας. Δημιουργούν μια γενιά απρόσεκτων οδηγών με διασπασμένη εγρήγορση (έστω κι αν τυπικά κοιτάνε εμπρός) χωρίς αντανακλαστικά και χωρίς ευελιξία που στην κρίσιμη στιγμή θα κάνουν το μοιραίο λάθος ή θα κάνουν χειρισμούς με GPS, κλιματισμούς, επιλογή ήχου κλπ. που θα στοιχίσουν σε απόσπαση προσοχής και δεν θα προστατευτούν από τα ρομποτικά συστήματα. 

Πολύ καλύτερα να είχαν δοθεί χρήματα για πραγματική και αυστηροποιημένη εκπαίδευση οδηγών αλλά και μεγαλύτερες απαιτήσεις για απόκτηση άδειας οδήγησης. 

7 λεπτά πριν, viman είπε

Τέλος οι πόροι απόλυτο "Κινούμαι ηλεκτρικά 3";

https://www.carandmotor.gr/nea/apokalypsi-ti-ehei-symbei-me-tin-platforma-sto-kinoymai-ilektrika-3

Tέλος γιατί σε αυτό το κράτος πάνε με κλ.. ιές να βάψουν αυγά ή αλλιώς λεφτά υπάρχουν για άλλα και ας κάνουν μεγαλεπήβολες εξαγγελίες για πράσινη μετάβαση κλπ.

  • Like 2
  • Sad 1
  • Haha 1
  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Πάντως εγώ που μπηκα στα ηλεκτρικά volvo είναι μέσα της πλάκας και δεν τίθεται καν μέτρο σύγκρισης με τα ασιατικά, BYD, KIA, Hyundai. Από τι μου έχουν πει είναι τόσο κάτω σε ποιότητα ακόμα και από τα Lynk & Co που είναι του ίδιου όμιλου. 

Μην ξεχνάμε ότι τα volvo είναι κινεζικά στην ουσιά. 

3 ώρες πριν, Dante80 είπε

Σχετικά με την αναφορά στην Τέσλα και τα ατυχήματα, κάποιοι από τους λόγους είναι οι εξής:

Μεγαλύτερα και βαρύτερα οχήματα που ξεπερνούν πιο εύκολα τις δικλείδες παθητικής ασφάλειας των δρόμων (μπαριέρες, εμπόδια, στηθαία κλπ).

Οχήματα με μέτρια φρένα/αναρτήσεις (για το βάρος τους) αλλά πολύ μεγάλες επιταχύνσεις που μπορούν να ξαφνιάσουν τον μέσο οδηγό και να χαθεί ο έλεγχος.

Οχήματα με προβλήματα εσωτερικού σχεδιασμού που μειώνουν την συγκέντρωση του οδηγού (κεντρικές οθόνες, απουσία κοντέρ, απουσία κουμπιών, δύσχρηστα μενού για βασικές λειτουργίες, κακή εφαρμογή φωνητικών εντολών κλπ).

Οχήματα με συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης που λειτουργούν ενάντια στην συγκέντρωση του οδηγού ή την ασφάλεια (phantom braking, ψευδής αίσθηση ασφάλειας σε FSD mode, εξάρτηση του οδηγού από την τεχνολογία κλπ).

Εν μέρει, τα ανωτέρω εξηγούν και τις πολύ μεγαλύτερες χρεώσεις για την ασφάλιση των Tesla οχημάτων στις ΗΠΑ.

 

Στην τελική πάντως, δεν παίζει ρόλο το πόσο ασφαλές είναι ένα όχημα σε ατύχημα όταν το ίδιο όχημα μετέχει σε διπλάσια ατυχήματα σε σχέση με τα υπόλοιπα. Και η τακτική (ειδικά στις ΗΠΑ, στυλ Darwin Awards) να κατηγορείς καθαρά τους οδηγούς για αυτό είναι ελαφρώς έωλη.

 

Συμφωνώ απόλυτα σε ότι έγραψες. Ιδιώς στα ηλεκτρικά στο θέμα των αγωνιστικών επιταχύνσεων είναι δύσκολο για έναν μέσο οδηγό που προέρχεται από τα θερμικά να τις διαχειριστεί.

Γιαυτό είχα γράψει και παλιότερα ότι αν τα ηλεκτρικά γίνουν προσιτά θα έχουμε και μεγάλη αύξηση ατυχημάτων παρά τις παρα πολλές δικλείδες ασφαλείας που έχουν. 

  • Like 4
Δημοσ.

Λεφτά θα πέσουν στο κινούμαι ηλεκτρικά γιατί είμαστε πολύ πίσω σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη .Αν οχι μέσα στο 24 τότε σίγουρα από το 25 .

Δημοσ.
2 hours ago, totalius said:

Λεφτά θα πέσουν στο κινούμαι ηλεκτρικά γιατί είμαστε πολύ πίσω σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη .Αν οχι μέσα στο 24 τότε σίγουρα από το 25 .

 Προς το παρον θα μεταφερθουν ποροι απο τα εταιρικα.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, gbras είπε

 Προς το παρον θα μεταφερθουν ποροι απο τα εταιρικα.

Αυτό μου είπαν στο τηλέφωνο. Ότι θα γίνει ανακατανομή πόρων ώστε να τραβήξει το πρόγραμμα μέχρι τέλος Δεκεμβρίου. Το πιθανότερο από την επόμενη εβδομάδα να ξανανοίξει. 

2103003723 είναι το τηλ για όποιον ενδιαφέρεται 

  • Like 1
Δημοσ.

Για το νέο Peugeot e-208 με τους 156 ίππους που θα έρθει γύρω στις 29000 με την επιδότηση (ΑΝ φυσικά την προλάβει) τι γνώμη έχετε;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, fonzi είπε

Για το νέο Peugeot e-208 με τους 156 ίππους που θα έρθει γύρω στις 29000 με την επιδότηση (ΑΝ φυσικά την προλάβει) τι γνώμη έχετε;

πολυ ακριβο γι αυτο που προσφερει.

  • Like 6
Δημοσ.
41 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

πολυ ακριβο γι αυτο που προσφερει.

Υπάρχει κάποιο άλλο σχετικά μικρό ή μεσαίο hatchback (δεν μου αρέσουν τα SUV - δεν θέλω το αυτοκίνητο να έχει ψηλά το κέντρο βάρους) που να μην είναι κινέζικο ή κορεάτικο, αμιγώς ηλεκτρικό, και που να έχει καλύτερο value for money;

Ξεκίνησα για bmw 118i μεταχειρισμένο ή για gulietta αλλά στην πορεία οδήγησα ηλεκτρικό 208 και μου άρεσε πολύ. Νομίζω βέβαια και εγώ ότι έπρεπε να έχει 10.000 λιγότερο...

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, fonzi είπε

Υπάρχει κάποιο άλλο σχετικά μικρό ή μεσαίο hatchback (δεν μου αρέσουν τα SUV - δεν θέλω το αυτοκίνητο να έχει ψηλά το κέντρο βάρους) που να μην είναι κινέζικο ή κορεάτικο, αμιγώς ηλεκτρικό, και που να έχει καλύτερο value for money;

Ξεκίνησα για bmw 118i μεταχειρισμένο ή για gulietta αλλά στην πορεία οδήγησα ηλεκτρικό 208 και μου άρεσε πολύ. Νομίζω βέβαια και εγώ ότι έπρεπε να έχει 10.000 λιγότερο...

Αρκετους περιορισμους βαζεις. Αμα βρεις κατι πες μου :P

https://ev-database.org/#sort:path~type~order=.rank~number~desc|size-checkbox-dropdown:pathGroup=.size-b~.size-c|bodyshape-checkbox-dropdown:pathGroup=.shape-hatchback|rs-price:prev~next=10000~100000|rs-range:prev~next=0~1000|rs-fastcharge:prev~next=0~1500|rs-acceleration:prev~next=2~23|rs-topspeed:prev~next=110~350|rs-battery:prev~next=10~200|rs-towweight:prev~next=0~2500|rs-eff:prev~next=100~350|rs-safety:prev~next=-1~5|paging:currentPage=0|paging:number=10

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, fonzi είπε

Υπάρχει κάποιο άλλο σχετικά μικρό ή μεσαίο hatchback (δεν μου αρέσουν τα SUV - δεν θέλω το αυτοκίνητο να έχει ψηλά το κέντρο βάρους) που να μην είναι κινέζικο ή κορεάτικο, αμιγώς ηλεκτρικό, και που να έχει καλύτερο value for money;

Ξεκίνησα για bmw 118i μεταχειρισμένο ή για gulietta αλλά στην πορεία οδήγησα ηλεκτρικό 208 και μου άρεσε πολύ. Νομίζω βέβαια και εγώ ότι έπρεπε να έχει 10.000 λιγότερο...

29Κ για 208 είναι too much. Κάπου στα ίδια βγαίνει το iD3, πιο vfm εφόσον θέλεις ξεκάθαρα ευρωπαϊκό

Αν αλλάξεις γνώμη και ψαχτείς για την 118i, πες μου. Θέλω να πουλήσω τη δικιά μου 😁

Δημοσ.
3 hours ago, fonzi said:

Για το νέο Peugeot e-208 με τους 156 ίππους που θα έρθει γύρω στις 29000 με την επιδότηση (ΑΝ φυσικά την προλάβει) τι γνώμη έχετε;

Όταν το Tesla model 3 SR βγαίνει στα 30.990€ με την επιδότηση δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να πάρει κάποιος το e208 με 29Κ. 

  • Like 8
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, doctorkostis είπε

Όταν το Tesla model 3 SR βγαίνει στα 30.990€ με την επιδότηση δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να πάρει κάποιος το e208 με 29Κ. 

Σωστό μεν αλλά αν κάποιος θέλει μέγεθος μαζεμένο για χρήση κυρίως μέσα στην πόλη και μειωμένο βάρος τότε υπάρχει νόημα. 

Δημοσ.
22 minutes ago, fonzi said:

Σωστό μεν αλλά αν κάποιος θέλει μέγεθος μαζεμένο για χρήση κυρίως μέσα στην πόλη και μειωμένο βάρος τότε υπάρχει νόημα. 

Τότε παίρνει το Dolphin που ειναι πιο γρήγορο, πιο εξοπλισμένο, έχει μεγαλύτερη μπαταρία και heat pump ενώ ταυτόχρονα είναι και 30% φθηνότερο (29K vs 20K). 

Το e208 (όπως και σχεδόν όλα τα EVs της Stellantis) δεν υπερτερεί πουθενά σε σχέση με τον ανταγωνισμό. 

  • Like 8

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...