Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, jaguar13 είπε

Δεν υπάρχει κανένας λόγος να δώσεις τα λεφτά που ζητάει όταν υπάρχει το dolphin (καλύτερη μπαταρία, καλύτεροι χώροι, καλύτερος κινητήρας). Μόνο αν σου αρέσει, που προσωπικά αν το dolphon είναι έτσι και έτσι αυτό το λέω και άσχημο.

Συμφωνω, σε σχέση με το Dolphin, το Κορεάτικο χάνει "από τα αποδυτήρια"

  • Like 1
  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αν ο αγοραστής θέλει αυτοκίνητο πόλης γιατί να επιλέξει μικρομεσσαίο? Αν θέλατε i10 θα παίρνατε i30 επειδή έχει λίγα παραπάνω χρήματα?

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι, αυτό που καταλαβαίνω και εγώ είναι πως μιλάμε για οχήματα διαφορετικής κατηγορίας. Θα το συνέκρινες με κάτι σαν το Seagull από BYD.

Επεξ/σία από Dante80
  • Like 3
Δημοσ.

Τελος το ΚΗ3. Το πιο πιθανο ειναι οσοι εχουν κανει αιτηση να εγκριθει και να  πληρωθουν κανονικα. Οι υπολοιποι ισως και να ειναι τυχεροι και να συνεχιστει το προγραμμα.

Δημοσ.

Πάντως το Inster ειναι ότι πρέπει για μικρό αμάξι για να το έχεις για τις γύρω μετακινήσεις στη πόλη. Θα πάω να το δω σίγουρα.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, chek2fire είπε

Πάντως το Inster ειναι ότι πρέπει για μικρό αμάξι για να το έχεις για τις γύρω μετακινήσεις στη πόλη. Θα πάω να το δω σίγουρα.

Θέλω κι εγώ να το δω σε χώρους.

Δημοσ.
Στις 17/11/2024 στις 10:43 ΜΜ, ecara είπε

 

 

Καλησπέρα σε όλους!

Εκ μέρους της ομάδας CIBOS του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου σας καλούμε να συμμετάσχετε σε μία έρευνά μας που αφορά την ηλεκτροκίνηση στη Ελλάδα.

Σε περίπτωση που είστε οδηγός αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος και είχατε προβληματικές εμπειρίες φόρτισης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το παρακάτω link για να δηλώσετε συμμετοχή και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας! 

https://forms.office.com/e/a2aYYc619m?origin=lprLink

Δίνοντάς μας το email σας και συμμετέχοντας στην έρευνα θα λάβετε tips φόρτισης για τη διατήρηση καλής υγείας της μπαταρίας σας, αλλά και τα αποτελέσματα της έρευνας. Τα στοιχεία σας δε θα δημοσιευτούν κάπου και θα τηρηθούν όλες οι διαδικασίες που προβλέπονται στην οδηγία προστασίας προσωπικών δεδομένων (GDPR). Η διαδικασία είναι μορφής interview και διαρκεί 15-20 λεπτά.

(Ελάφρώς off-topic post οπότε ας διαγραφεί σε περίπτωση που παραβάνει όρους. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο!)

 

Σαν τι θα μας δώσετε εσείς tip φόρτισης; Δε πάτε καλά ... Δε δίνω email αν δε δω πρώτα το ερωτηματολόγιο. Τι είναι κρυφό;

  • Like 1
Δημοσ.

τα ηλεκτρικα που αρεσουν στους δημοσιογραφους του αυτοκινητιστικου τυπου ειναι το mg,toyota,ioniq,volvo.

.στην αγγλια συναισθηματικα ειναι προς το mg.

αναμεσα σαυτα εγω θα προτιμουσα το volvo.

οδηγω-δοκιμαζω ηλεκτρικα εδω και 8 χρονια,σαν οδηγηση και ποιοτητα συναρμολογησης/αμαξωματος,πλαισιου,εσωτερικων πλαστικων και σχεδιασης μου αρεσουν τα ευρωπαικα.εχουν μεγαλη παθητικη ασφαλεια και το κραμα μεταλλου στην λαμαρινα που ολοι ξερουμε.φυσικα και αναλογη τιμη.

τα κινεζικα και το αμερικανικο ειναι καρυδοτσουφλα στην λαμαρινα τους,το κραμα ειναι ψευτικο.

στον σχεδιασμο  ,τα ασιατικα εχουν καποιες καλες εχει καποιες εξαιρεσεις ειναι το SEAL U και το SEAL σπορ, που ειναι πανεμορφα εξωτερικα .

 

 

Δημοσ.

Νομίζω ότι το "κράμα μετάλλου" από μόνο του, δεν δείχνει κάτι. 

Επίσης σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογεί την τιμή τους μόνο αυτό, αν έχει κάποια διαφορά σαν υλικο.

Επισης τεχνολογικά οι Ευρωπαίοι ειναι 3οι πίσω από τους άλλους 2.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Νομίζω ότι το "κράμα μετάλλου" από μόνο του, δεν δείχνει κάτι. 

Δείχνει μια χαρά το τι θέλει να πει ο συντάκτης.. είναι και megaplayer,  καλά θα παει και αυτό.

  • Like 3
  • Haha 1
Δημοσ.

Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει μείνει πολύ πίσω, σ ότι αφορά τις ήδη διαθέσιμες καινοτομίες.

Ακολουθεί την ίδια τακτική του Marketing που εφαρμόζεται με τις ''ενδιάμεσες γενεές'' σε κινητά. Φυσικά ο ανταγωνισμός στα κινητά εξελίχθηκε σε τέτοιο στάδιο που το φαινόμενο αυτό μειώθηκε, αφού σχεδόν φτάσανε στο ''ζένιθ'' της τεχνολογικής τους δυνατότητας, τα ίδια τα λογισμικά και το μόνο καλύτερο που μπορούν να παρέχουν, είναι λειτουργίες ΑΙ και όχι κάτι τεχνικό.

Στ' αυτοκίνητα δεν έχει εμφανιστεί ακόμα αυτή η περίοδος και έχουν ακόμα να πουλήσουν, πολλές ''ενδιάμεσες'' γενεές, με λίγα λόγια καθυστέρηση στην διαθέσιμη τεχνολογία για το ευρύ κοινό.

Πολλά που θα πρεπε ήδη να υπάρχουν στ' αυτοκίνητα, δεν έχουν γίνει το απόλυτο στάνταρ στην αγορά, αντικαθιστώντας τα παλαιότερα. Ένα απ' αυτά είναι ο σκελετός ''Αλουμινίου'' άλλο είναι ο ''συνθετικός μεταλλικός αφρός'' που θα πρεπε ν' αντικαταστήσει την απαρχαιωμένη πλέον ''Λαμαρίνα'' και λόγω αντοχής και προστασίας και δυνατότητας απορρόφησης κραδασμών και λόγω χαμηλότερου βάρους, βελτιώνοντας αεροδυναμική και κατανάλωση.

Πολλές νέες τεχνολογίες σε κάνουν να ''φοβάσαι να επενδύσεις'' σε κάτι που ξέρεις ότι σε 10 χρόνια θα ναι απαρχαιωμένο τελείως. Το ζήτημα της Ηλεκτροκίνησης μπαταρίας, έναντι της χρήσεως υδρογόνου για τροφοδοσία ηλεκτροκινητήρα, την ώρα που έχει ξεκινήσει rally ανάπτυξης αυτών των οχημάτων, μετά από την πρωτοτυπία της Toyota και εξαπλώνεται σε Ευρώπη και Αμερική, επίσης δεν βοηθάει σε απόφαση για επένδυση σε κάποιο όχημα.

Τα υβριδικά, βενζίνη/ ρεύμα, μου θυμίζουν επίσης μια προσωρινή λύση, όπως τα οχήματα με φυσικό αέριο και υγραέριο κίνησης, σύστημα καυσίμου που εγκαταλείπεται σιγά σιγά. Τα Diesel με τις κλάσεις Euro, επίσης, στα οποία στρέφονται πλέον μόνο εταιρίες που μεταφέρουν όγκο.

Από την μια λες, γίνονται βελτιώσεις στις υποδομές ηλεκτροκίνησης αλλά αργά, σαν κάτι να τις τρενάρει και απ' την άλλη βλέπεις εξελίξεις και ανησυχείς για το αν θα βάλεις το χέρι στην τσέπη, όσο δελεαστική και να ναι μια επιδότηση...

👉💥💨😐

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σχετικά με την αναφορά στην Τέσλα και τα ατυχήματα, κάποιοι από τους λόγους είναι οι εξής:

Μεγαλύτερα και βαρύτερα οχήματα που ξεπερνούν πιο εύκολα τις δικλείδες παθητικής ασφάλειας των δρόμων (μπαριέρες, εμπόδια, στηθαία κλπ).

Οχήματα με μέτρια φρένα/αναρτήσεις (για το βάρος τους) αλλά πολύ μεγάλες επιταχύνσεις που μπορούν να ξαφνιάσουν τον μέσο οδηγό και να χαθεί ο έλεγχος.

Οχήματα με προβλήματα εσωτερικού σχεδιασμού που μειώνουν την συγκέντρωση του οδηγού (κεντρικές οθόνες, απουσία κοντέρ, απουσία κουμπιών, δύσχρηστα μενού για βασικές λειτουργίες, κακή εφαρμογή φωνητικών εντολών κλπ).

Οχήματα με συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης που λειτουργούν ενάντια στην συγκέντρωση του οδηγού ή την ασφάλεια (phantom braking, ψευδής αίσθηση ασφάλειας σε FSD mode, εξάρτηση του οδηγού από την τεχνολογία κλπ).

Εν μέρει, τα ανωτέρω εξηγούν και τις πολύ μεγαλύτερες χρεώσεις για την ασφάλιση των Tesla οχημάτων στις ΗΠΑ.

 

Στην τελική πάντως, δεν παίζει ρόλο το πόσο ασφαλές είναι ένα όχημα σε ατύχημα όταν το ίδιο όχημα μετέχει σε διπλάσια ατυχήματα σε σχέση με τα υπόλοιπα. Και η τακτική (ειδικά στις ΗΠΑ, στυλ Darwin Awards) να κατηγορείς καθαρά τους οδηγούς για αυτό είναι ελαφρώς έωλη.

 

Επεξ/σία από Dante80
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...