Burgos Δημοσ. 29 Οκτωβρίου Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 3 ώρες πριν, MikhailBakurin είπε Οι πόλεις μας σε 3-4-5 χρόνια, θα είναι ολόγιομες από αμαξούμπες 4.20 και 4.40. Ε τώρα μη λέμε και αμαξούμπες τα 4.20 και 4.40. Οριακά μικρά και μικρομεσαία αυτοκίνητα είναι
chek2fire Δημοσ. 29 Οκτωβρίου Μέλος Δημοσ. 29 Οκτωβρίου Πάντως στο άρθρο για το leapmotors λέει 15 χιλιάρικα μετά την επιδότηση. Δηλαδή κανονικά πάει πάνω από 20 χιλιάρικα.
MikhailBakurin Δημοσ. 29 Οκτωβρίου Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 1 hour ago, Burgos said: Ε τώρα μη λέμε και αμαξούμπες τα 4.20 και 4.40. Οριακά μικρά και μικρομεσαία αυτοκίνητα είναι Εγώ ξέρω ότι το 2010 αγόραζες τζιπ κομπαςς/τσερόκι με παραπλήσιους ''μεγάλους'' χώρους (ή τογιοτα ραβ4) και ήταν τα ''μεγάλα'' της πόλης. Μήκος: 4.30- 4.50. Ο περισσότερος κόσμος κυκλοφορούσε με σιτροέν - ββ - πεζό και τογιότα κάτω των 4 μέτρων. Και σε αυτές τις συνθήκες, η πόλη ήταν φίσκα αμάξι - δύσκολο πάρκιν. Τώρα ουσιαστικά, η αγορά προσφέρει ΜΟΝΟ επιλογές στα 4 - 4.10 και άνω. Μικρά αυτοκίνητα τύπου c2/108/matiz ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ, ή είναι απίστευτα πανάκριβα (polo/jazz), σε τιμές που αγοράζεις ''μεγάλο'' (κι άρα ο φτωχέλλην θα το προτιμήσει για all rounder). Με τα λεφτά ενός πόλο παίρνεις ντάστερ lpg, κάνεις το κομμάτι σου εκτός πόλης και στο χωριό, και του γεμίζεις 5-10 φορές τα ντεπόζιτα με τα ρέστα. Το πού θα βρεις να το βάλεις στα Πατήσια και τους Αμπελόκηπους, είναι άλλου παπά Ευαγγέλιο. Τα μόνα μικρά που υπάρχουν, είναι : 1) Είτε γελοιότητες microcars με μηδενική ασφάλεια και χωρίς A/C σε μια πόλη που έχει τους 40 βαθμούς πλέον για πλάκα. 2) Είτε μέτρια σε ασφάλεια και με αστεία εμφάνιση (suzuki ignis - παρότι αναγνωρίζω ότι είναι αυτή τη στιγμή το πιο all rounder όχημα πόλης και προαστίων για δεδομένα Ελλάδας). 3) Είτε μτχ αμφιβόλου ποιότητας και αξιοπιστίας πλέον, καθώς έχουν κλείσει όλα τουλ. 10ετία και έχουν φάει αστικό ''ξύλο'' (και πιθανότατα μια μνημονιακή Ελληνική Οικογένεια που έκανε σέρβις κάθε 3 χρόνια). Ουσιαστικά, αυτοκίνητα όπως το t03 δεν έχουν ανταγωνισμό πλέον, είναι sui generis. Πλήρης εξοπλισμός, ελάχιστη κατανάλωση, τιμή 2-3-4κ κάτω από οποιοδήποτε άλλο μικρό όχημα, δυνατή αντλία θερμότητας για τα σκούρα και διάφορα perks όπως ηλιοροφή και καλή συναρμογή. Δε λέω ότι είναι άσσος στο μανίκι, αλλά τελοσπάντων ''ανοίγει'' ένα παράθυρο αγοράς που μεταξύ 2012-2023 στην Ελλάδα εξαφανίστηκε. 4
@pnea1973 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου Δημοσ. 29 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) Ολα τα μοντέλα έχουν ανέβει μία κατηγορία. Οπότε με 15.000 που είναι πολλά για το Leapmotor βάζεις άλλα 5 και αγοράζεις το BYD και έχεις all around. Επίσης υπάρχουν τα Atto3 και ΕΧ30 αλλά εκεί ανεβαίνεις πολύ. Για 2ο ηλεκτρικό προσωπικά θα αγόραζα το YOYO με 10.000 με επιδότηση. Οπως είπες για πόλης πλέον μόνο microcars. Επεξ/σία 29 Οκτωβρίου από @pnea1973
dtk-386 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου Δημοσ. 29 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Burgos είπε Ε τώρα μη λέμε και αμαξούμπες τα 4.20 και 4.40. Οριακά μικρά και μικρομεσαία αυτοκίνητα είναι στην Ευρώπη είμαστε όχι στις ΗΠΑ.... Επεξ/σία 29 Οκτωβρίου από dtk-386 1
Burgos Δημοσ. 29 Οκτωβρίου Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2 ώρες πριν, dtk-386 είπε στην Ευρώπη είμαστε όχι στις ΗΠΑ.... Στα 4.30 είναι τα hatchback τύπου Focus, 118 κλπ. Δεν είναι μεγάλα ούτε για ΗΠΑ ούτε για Ευρώπη. Μικρομεσαία είναι. Μεγάλα είναι κάτι 5αρες και Ε class, όχι το Focus. Μεγαλούτσικα ήταν τα Avensis που είχε βρωμίσει ο τόπος πριν 20 χρόνια. Τώρα που το Yaris είναι 4 μέτρα δε θα πω τα 4.2 αμαξούμπα. 1
MikhailBakurin Δημοσ. 29 Οκτωβρίου Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 3 hours ago, @pnea1973 said: Ολα τα μοντέλα έχουν ανέβει μία κατηγορία. Οπότε με 15.000 που είναι πολλά για το Leapmotor βάζεις άλλα 5 και αγοράζεις το BYD και έχεις all around. Επίσης υπάρχουν τα Atto3 και ΕΧ30 αλλά εκεί ανεβαίνεις πολύ. Για 2ο ηλεκτρικό προσωπικά θα αγόραζα το YOYO με 10.000 με επιδότηση. Οπως είπες για πόλης πλέον μόνο microcars. Δεν έγινα κατανοητός, ξαναλέω: Όντως το BYD είναι πιο vfm ως ευρώ δαπάνης / κυβικό μέτρο ''αμαξιού''. Και είναι όντως all rounder. ΑΛΛΑ Μία πόλη που όλοι αγοράζουν το VFM σήμερα, ΔΕΝ είναι η πόλη του παλαιού VFM. Κάποτε VFM ήταν τα AYGO, IQ, 108, C1/C2, ΆΝΤΕ και κάνα Κόρσα/Πόλο. Αμάξια με ''ταβάνι'' τα 4. Τα περισσότερα δε, 3.70/3.90. Τώρα τα VFM είναι Vitara, Duster, Yaris Cross, Dolphin. Αμάξια με πάτωμα τα 4.18 των Βιτάρα/ΥC. Ας μην πάμε στα 4.30/4.35 των δόλφιν - δάστερ. Όλα αυτά, είναι χώροι πάρκινκ που δεν είχαμε ούτως ή άλλως και από πριν, με τα αμαξάκια των 3.80. Τώρα που η αγορά προσφέρει κατ' ελάχιστον τα 4 μέτρα του yaris, χάνονται χιλιάδες ΕΞΤΡΑ θέσεις πάρκινκ , αν υπολογίσουμε ότι θα πάρουμε δεκάδες χιλιάδες νέα οχήματα. Σημειωτέον, το γιάρις του 2005, χρονιά που τελευταία φορά αγόρασαν μαζικά αμάξια οι Έλληνες, ήταν 3.75. Με άλλα λόγια, για κάθε 16 γιάρις που αντικαθιστούν παλαιότερα, εξαφανίζεται μία θέση ΑΚΟΜΑ γιάρις στην Αθήνα. Σα να πήραμε 17. Υπό αυτή την έννοια, όποια εταιρεία βγάλει ''κανονικό'' (κι όχι τσιρκολίκι) αυτοκίνητο στις παλαιές διαστάσεις, θα έχει ασύγκριτο πλεονέκτημα όποιος το αγοράσει. Θα κάνουν σβούρες τα βιτάρα και τα YC γύρω-γύρω πανηγυράκι να βρουν μια θέση να χωρέσουν τα 4.15 (και τα ντάστερ το 4.35 φτηνιάρικου ρουμανικού τσίγγου), αλλά τα μαγκιόρικα leapmotor θα χώνονται στο 3.70. 8 minutes ago, Burgos said: Στα 4.30 είναι τα hatchback τύπου Focus, 118 κλπ. Δεν είναι μεγάλα ούτε για ΗΠΑ ούτε για Ευρώπη. Μικρομεσαία είναι. Μεγάλα είναι κάτι 5αρες και Ε class, όχι το Focus. Μεγαλούτσικα ήταν τα Avensis που είχε βρωμίσει ο τόπος πριν 20 χρόνια. Τώρα που το Yaris είναι 4 μέτρα δε θα πω τα 4.2 αμαξούμπα. Όχι αγαπητέ, έτσι νομιμοποιείς στη σκέψη σου την παλαβομάρα. Το ότι μεγάλωσε το γιάρις, δε σημαίνει ότι μίκρυναν τα μεγαλύτερά του. Ξαναλέω, το 2008/2010 αγόραζες ''γιγάντια'' ραβ4 + τζιπ, τα οποία αν τα δεις σήμερα, είχαν μήκος μεηνστριμ σημερινού αυτοκινήτου. Η αμερικανοβλαχιά με τις αμαξούμπες επεκτείνεται. Καλά τα 5 μέτρα που βλέπω στη BMW 5 είναι να γελάς. Σε μία χώρα 80% ορεινή και χέρσα, με πόλεις μεσανατολικές ο ένας απά στον άλλον, θα πάρει κάποιος 5μετρο όχημα και θα το πάει οπουδήποτε αλλού πέρα από λεωφόρο χωρίς να βλαστημήσει. Ναι καλά. Εκτός κι αν μένεις Πανόραμα Θεσσαλονίκης και έχεις μία εταιρεία στα Σκόπια, μία στη Σόφια και μία στην Κων/πολη. Εκεί οκ, το δέχομαι. Θες ένα προσωπικό 4τροχο πλοίο για να πηγαινοέρχεσαι άνετα, τακτικά και μουράτα. Όλα τα υπόλοιπα, είναι βλαχομπαρόκ αμερικανιά. 3
Burgos Δημοσ. 29 Οκτωβρίου Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 6 λεπτά πριν, MikhailBakurin είπε Όχι αγαπητέ, έτσι νομιμοποιείς στη σκέψη σου την παλαβομάρα. Το ότι μεγάλωσε το γιάρις, δε σημαίνει ότι μίκρυναν τα μεγαλύτερά του. Ξαναλέω, το 2008/2010 αγόραζες ''γιγάντια'' ραβ4 + τζιπ, τα οποία αν τα δεις σήμερα, είχαν μήκος μεηνστριμ σημερινού αυτοκινήτου. Η αμερικανοβλαχιά με τις αμαξούμπες επεκτείνεται. Καλά τα 5 μέτρα που βλέπω στη BMW 5 είναι να γελάς. Σε μία χώρα 80% ορεινή και χέρσα, με πόλεις μεσανατολικές ο ένας απά στον άλλον, θα πάρει κάποιος 5μετρο όχημα και θα το πάει οπουδήποτε αλλού πέρα από λεωφόρο χωρίς να βλαστημήσει. Ναι καλά. Εκτός κι αν μένεις Πανόραμα Θεσσαλονίκης και έχεις μία εταιρεία στα Σκόπια, μία στη Σόφια και μία στην Κων/πολη. Εκεί οκ, το δέχομαι. Θες ένα προσωπικό 4τροχο πλοίο για να πηγαινοέρχεσαι άνετα, τακτικά και μουράτα. Όλα τα υπόλοιπα, είναι βλαχομπαρόκ αμερικανιά. Τα Rav δεν ήταν ποτέ μεγάλα. Εκτός από τις 5αρες που έφταναν τα 5 μέτρα, υπήρχαν και τα Octavia στα 4.6, τα Avensis στα 4.6, τα Vectra στα 4.6, τα Mondeo στα 4.7. Τα αυτοκίνητα που έβλεπες παντού ήταν πάνω από 4.5 μέτρα και κανένας δεν τα θεωρούσε μεγάλα. Ούτε ακριβά ήταν ώστε να επιβεβαιώνουν τις παράλογες ιστορίες στο μυαλό σου πως πρέπει να έχεις 5 εταιρίες και να μένεις στο Πανόραμα για να πουλάς μούρη με το Mondeo που κόστιζε 23 χιλιάρικα τότε. Τώρα αν εσύ θεωρείς πως τα Yaris και τα Fiesta είναι μεγάλα, αυτό είναι δικό σου θέμα. Απέχει όμως από την πραγματικότητα. 1
korakios Δημοσ. 29 Οκτωβρίου Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2 λεπτά πριν, Burgos είπε Τώρα αν εσύ θεωρείς πως τα Yaris και τα Fiesta είναι μεγάλα, αυτό είναι δικό σου θέμα. Απέχει όμως από την πραγματικότητα. η πραγματικότητα είναι οτι μεγάλωσαν σε διαστάσεις δυστυχώς ολα τα αμάξια, πχ σε αμάξι πόλης δε θα πάρεις την οικογένεια μαζί για να φορτώσεις για σουπερ-μαρκετ . Και αν φορτώνεις καρότσια ρίχνεις τα καθίσματα στην τελική . το μόνο καλό είναι οτι είναι μπαλαντερ τα σημερινά "μικρά" , που με μια μπαγκαζιέρα οροφής κάνουν και για κύριο μοναδικό αμάξι (αν δε γίνονται συχνά ταξίδια φυσικά) 2
Burgos Δημοσ. 29 Οκτωβρίου Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 9 λεπτά πριν, korakios είπε η πραγματικότητα είναι οτι μεγάλωσαν σε διαστάσεις δυστυχώς ολα τα αμάξια, πχ σε αμάξι πόλης δε θα πάρεις την οικογένεια μαζί για να φορτώσεις για σουπερ-μαρκετ . Και αν φορτώνεις καρότσια ρίχνεις τα καθίσματα στην τελική . το μόνο καλό είναι οτι είναι μπαλαντερ τα σημερινά "μικρά" , που με μια μπαγκαζιέρα οροφής κάνουν και για κύριο μοναδικό αμάξι (αν δε γίνονται συχνά ταξίδια φυσικά) Και παλιά κάτι Renault 4 κύρια αμάξια ήταν για μια οικογένεια. Σαφώς τώρα δεν είναι 3,5 μέτρα τα σημερινά μικρά αλλά δεν είναι και μεγάλα. 4.32 είναι το δικό μου και δεν χωράνε 4 ενήλικες μέσα άνετα. Δεν χωράει καρότσι άνετα. Δεν χωράνε 2 βαλίτσες. Ε δεν το λες μεγάλο. Μικρό είναι αν ζορίζεσαι λόγω χώρων σε βασικά πράγματα. Anyway ξεφύγαμε πολύ από το τόπικ και μιλάμε για μεγέθη αντί για το θέμα. Όπως είπα και στο διπλανό τόπικ, ο καθένας έχει την άποψη του. Ειδικά στα μεγέθη οι απόψεις διίστανται πολύ συνήθως 😂 2
Dante80 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Δημοσ. 30 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) Υπάρχει συγκεκριμένος όρος για το φαινόμενο, λέγεται Autobesity. Ένας από τους βασικούς λόγους είναι τα SUV/Crossover που γίνονται όλο και πιο δημοφιλή, ενώ ανάμεσα σε πολλά άλλα μειονεκτήματα έχουν και χειρότερους ωφέλιμους χώρους, επιδόσεις, κατανάλωση κλπ από τα Wagon, ή κλασσικά Sedan. Επεξ/σία 30 Οκτωβρίου από Dante80 3
teodor_ch Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Δημοσ. 30 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) Σας διαβάζω και θυμήθηκα που πήγαμε με το ioniq5 Παξούς! Ψάχναμε μία παραλία και φτάσαμε το σημείο στο λινκ όπου κλαδιά έβρισκαν δεξιά και αριστερά στο αμάξι 3-4μηνών...YOLO! Και παραπονιέστε για την Αθήνα! Σχεδόν πουθενά δε χωράνε δύο αμάξια ταυτόχρονα! https://maps.app.goo.gl/Thu84C9oBfnBcoPB8 ΥΓ. Δεν βρίσκει εύκολα απο κάτω 😁 Οκ πρόσεχα αλλά περάσαμε πολλούς χωματόδρομους και μόνο ένα λασπωτήρα πίσω έχω ακουμπήσει ελάχιστα. Τρόμαξα βέβαια απο το χρατς αλλά δε βγήκα καν να το τσεκάρω. Κοίταξα απο κάτω μετά απο μία εβδομάδα που το ξαναθυμήθηκα. Επεξ/σία 30 Οκτωβρίου από teodor_ch
haris_216 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 12 ώρες πριν, Burgos είπε Και παλιά κάτι Renault 4 κύρια αμάξια ήταν για μια οικογένεια. Σαφώς τώρα δεν είναι 3,5 μέτρα τα σημερινά μικρά αλλά δεν είναι και μεγάλα. 4.32 είναι το δικό μου και δεν χωράνε 4 ενήλικες μέσα άνετα. Δεν χωράει καρότσι άνετα. Δεν χωράνε 2 βαλίτσες. Ε δεν το λες μεγάλο. Μικρό είναι αν ζορίζεσαι λόγω χώρων σε βασικά πράγματα. Anyway ξεφύγαμε πολύ από το τόπικ και μιλάμε για μεγέθη αντί για το θέμα. Όπως είπα και στο διπλανό τόπικ, ο καθένας έχει την άποψη του. Ειδικά στα μεγέθη οι απόψεις διίστανται πολύ συνήθως 😂 Το ότι ένα Χ σημερινό αυτοκίνητο δεν έχει τους εσωτερικούς χώρους που χρειάζεται κάποιος ενώ ταυτόχρονα έχει μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις σε σχέση με αντίστοιχο του παρελθόντος δεν σημαίνει ότι είναι "μικρό" ή ότι δεν αφαιρεί (σε συνδυασμό με άλλα παρόμοια) χώρους στάθμευσης που έτσι κι αλλιώς δεν υπήρχαν και πριν, όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε. Ίσως πρέπει να ξεκαθαρίσουμε τι εννοούμε "μικρό" ή "μεγάλο". Για τις ανάγκες μας ή για τα απόλυτα νούμερα (ειδικά στο πολύ συγκεκριμένο ελληνικό αστικό περιβάλλον) 1
MikhailBakurin Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Δημοσ. 30 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 12 hours ago, Burgos said: Και παλιά κάτι Renault 4 κύρια αμάξια ήταν για μια οικογένεια. Σαφώς τώρα δεν είναι 3,5 μέτρα τα σημερινά μικρά αλλά δεν είναι και μεγάλα. 4.32 είναι το δικό μου και δεν χωράνε 4 ενήλικες μέσα άνετα. Δεν χωράει καρότσι άνετα. Δεν χωράνε 2 βαλίτσες. Ε δεν το λες μεγάλο. Μικρό είναι αν ζορίζεσαι λόγω χώρων σε βασικά πράγματα. Anyway ξεφύγαμε πολύ από το τόπικ και μιλάμε για μεγέθη αντί για το θέμα. Όπως είπα και στο διπλανό τόπικ, ο καθένας έχει την άποψη του. Ειδικά στα μεγέθη οι απόψεις διίστανται πολύ συνήθως 😂 Mα, άνθρωπέ μου, απαντάς σε άλλη συζήτηση! Δεν συζητώ αν είναι μικρό ή μεγάλο για τις ανάγκες ένα όχημα. Εσύ με 4.32 δε χωράς μέσα καρότσι και ο θείος μου στο χωριό με 4.50 πικαπ ντάτσουν δε μπορεί να βάλει όλη τη σοδειά καλαμπόκι στην καρότσα. Εγώ συζητώ άλλο: Ότι το μέλλον στην αστική μετακίνηση είναι δυσοίωνο με όλες αυτές τις γκουμούτσες που αγοράζουν όλοι, λες και το καθημερινό κομιούτινγκ απαιτεί να βάλεις πίσω την πεθερά, το καρότσι του μωρού, 2 βαλίτσες και 4 ενήλικες. Και ότι, ο μόνος τρόπος να αποφύγει κανείς αέναους κύκλους για να βρει πάρκινκ, οι οποίοι θα αυξάνονται όσο περνάει ο καιρός, και για άλλους λόγους (πχ αστικά πάρκα που μεγαλώνουν - καλώς - , πολυκατοικίες νέες που φτιάχνουν πυλωτές - καλώς - , οπότε κόβουν και 1 θέση από το οδόστρωμα για να έχουν εισοδέξοδο), είναι μικρά, ευέλικτα αυτοκίνητα, όπως παλιά. Σε μια Αθήνα που θα απαιτούνται 4.20 μίνιμουμ για να παρκάρεις, ο κάτοχος των 3.80 θα μπαίνει σε ένα σωρό θέσεις που εσύ (και ο κάθε εσύ) , απλώς δε θα μπορείς! Επεξ/σία 30 Οκτωβρίου από MikhailBakurin 1
haris_216 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 3 λεπτά πριν, MikhailBakurin είπε Mα, άνθρωπέ μου, απαντάς σε άλλη συζήτηση! Δεν συζητώ αν είναι μικρό ή μεγάλο για τις ανάγκες ένα όχημα. Εσύ με 4.32 δε χωράς μέσα καρότσι και ο θείος μου στο χωριό με 4.50 πικαπ ντάτσουν δε μπορεί να βάλει όλη τη σοδειά καλαμπόκι στην καρότσα. Εγώ συζητώ άλλο: Ότι το μέλλον στην αστική μετακίνηση είναι δυσοίωνο με όλες αυτές τις γκουμούτσες που αγοράζουν όλοι, λες και το καθημερινό κομιούτινγκ απαιτεί να βάλεις πίσω την πεθερά, το καρότσι του μωρού, 2 βαλίτσες και 4 ενήλικες. Και ότι, ο μόνος τρόπος να αποφύγει κανείς αέναους κύκλους για να βρει πάρκινκ, οι οποίοι θα αυξάνονται όσο περνάει ο καιρός, και για άλλους λόγους (πχ αστικά πάρκα που μεγαλώνουν - καλώς - , πολυκατοικίες νέες που φτιάχνουν πυλωτές - καλώς - , οπότε κόβουν και 1 θέση από το οδόστρωμα για να έχουν εισοδέξοδο), είναι μικρά, ευέλικτα αυτοκίνητα, όπως παλιά. Σε μια Αθήνα που θα απαιτούνται 4.20 μίνιμουμ για να παρκάρεις, ο κάτοχος των 3.80 θα μπαίνει σε ένα σωρό θέσεις που εσύ (και ο κάθε εσύ) , απλώς δε θα μπορείς! Ως προς το υπογραμμισμένο είσαι απλά αισιόδοξος καθώς αυτό είναι το καλό σενάριο, το οποίο απλά ΔΕΝ υφίσταται. Επί του παρόντος ΟΛΕΣ οι πολυκατοικίες που χτίζονται (ή χτίστηκαν τα τελευταία 15 χρόνια) πιάνουν, κατά παράβαση του νόμου/κανονισμού, ΟΛΗ την πρόσοψη. Μία είσοδο για το υπόγειο parking και άλλες δύο για την πυλωτή, ειδικά όταν η είσοδος/κλιμακοστάσιο βρίσκεται στο κέντρο και άρα υπάρχει πυλωτή δεξιά/αριστερά. Και αρκετές φορές το κομμάτι που μένει μπροστά στην είσοδο κλείνεται από καμιά ζαρντινιέρα καθώς αν παρκάρει κάποιος θα δυσκολέψει την είσοδο/έξοδο από τους χώρους στάθμευσης 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα