Προς το περιεχόμενο

Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου - Γνώμες, απόψεις για νέα μοντέλα


chek2fire

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 hour ago, chek2fire said:

το απόλυτο οικογενειακό για διακοπές

 

H συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων είναι πολύ δημοφιλής στην Κίνα (όπου οι αγοραστές εξάλλου ενδιαφέρονται περισσότερο για τις πίσω θέσεις αντί τις μπροστά), αλλά δεν νομίζω πως έχει πιάσει ή θα πιάσει εδώ Ευρώπη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

για καποιο λογο εχουμε αλλεργια σε αυτου του ειδους τα ανοιγματα στις πορτες. αν και αυτο φαινεται αρκετο complex σαν συστημα, τις συρομενες εγω τις γουσταρω φουλ. για καμπινγκ φαση ειναι τελειο. οτι εχω δει παντως σε τετοιο στυλ εχει απαγορευτικη τιμη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Το Model 3 SR με το LR εχουν διαφορες στη ποιοτητα του εσωτερικου, και περιεργως δεν αναφερεται πουθενα αυτο στη σελιδα της tesla

Ναι υπάρχει πρόβλημα να τις εντοπίσεις επίσημα. Το μόνα που έχω επιβεβαιώσει είναι τα λιγότερα ηχεία και η διαφορά στα πλαϊνά της πόρτας, κάποια άλλα που έχω δει (πχ αναφορές για έλλειψη ambient light) δεν ισχύουν. Πάντως επίσημη λίστα δεν έχω βρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χθες το απόγευμα στο Amsterdam πήγα στην έκθεση της zeekr

Πολύ όμορφο gadget πάρα αυτοκίνητο..

Και από τιμή το το zeekr x 45.990€ 

Και 65.000€ το zeekr 001

inbound8838314255477971571.jpg

inbound1680618084391854396.jpg

inbound1851766609512066475.jpg

inbound4827606708198045809.jpg

inbound6281522028010400735.jpg

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Test drive του Leapmotor T03 από 4Τ

Η Leapmotor κάνει πρεμιέρα στην ελληνική αγορά με ένα μικρό ηλεκτρικό μοντέλο που έχει άκρως ελκυστική τιμή η οποία διαμορφώνεται στα 15.844 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ», αλλά και των 1.000 ευρώ επιδότησης από την εισαγωγική εταιρεία, που είναι η δραστήρια στη χώρα μας Italian Motion, που αντιπροσωπεύει τις μάρκες Alfa Romeo, Abarth, Fiat, Fiat Professional και Jeep.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Test drive του Leapmotor T03 από 4Τ

Η Leapmotor κάνει πρεμιέρα στην ελληνική αγορά με ένα μικρό ηλεκτρικό μοντέλο που έχει άκρως ελκυστική τιμή η οποία διαμορφώνεται στα 15.844 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ», αλλά και των 1.000 ευρώ επιδότησης από την εισαγωγική εταιρεία, που είναι η δραστήρια στη χώρα μας Italian Motion, που αντιπροσωπεύει τις μάρκες Alfa Romeo, Abarth, Fiat, Fiat Professional και Jeep.

αν ημου στη μαλτα θα το χτυπαγα 8κ ευρω. 15 ειναι απλως αστειο..

https://www.drive.gr/news/se-mia-hora-tis-ee-leapmotor-t03-kostizei-molis-eu7900-vid

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

νομίζω το είχε στην έκθεση αυτό το μοντέλο. Μικρο αρκετά, λιτό μέσα, καθόλου αυτονομία αν θυμάμει γύρω στα 200 χιλιόμετρα και μπορεί και λιγότερο.

Για κανά νησί η αυστηρά μέσα σε μικρές πόλεις μια χαρά είναι αλλά μέχρι εκεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, chek2fire είπε

Για κανά νησί η αυστηρά μέσα σε μικρές πόλεις μια χαρά είναι αλλά μέχρι εκεί

γιατί σε μικρές πόλεις μόνο ? Τώρα για εκτός πόλης φαντάζομαι το θέμα είναι η αυτονομία αλλά και πάλι σε επαρχιακό άνετα πιστεύω θα πηγαίνει

βέβαια η τιμή είναι αστεία

3 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

αν ημου στη μαλτα θα το χτυπαγα 8κ ευρω.

καλά , για 8Κ μια χαρά θα ήταν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κάτι άλλο που ηθελα να γράψω. Στην δουλειά μου κοντά υπάρχει σταθμός φόρτισης της DEI blue. Καμιά φορά το βάζω πάνω και αφήνω εκεί για όσες ώρες είμαι στην δουλειά. Δεν υπάρχει και πρόβλημα ότι πιάνω θέση κάποιου άλλου γιατί υπάρχουν και πολλοί διαθέσιμοι στο ίδιο σημείο.

To θέμα είναι το άφησα πριν κάτι μέρες και με χρέωσε η ΔΕΗ για παραπάνω στάθμεση και χρήση του μηχανήματος χωρίς να φορτίζω. Η ώρα είναι περίπου στα 6 εύρω. Δεν με είχε ξαναχρεώσει ποτέ για κάτι τέτοιο.

Από την άλλη καλό είναι για όσους από εμάς το παρατάγαμε το αυτοκίνητο πάνω στους φορτιστές για μεγάλο διάστημα ακόμα και μετά τη φόρτιση./ 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, chek2fire είπε

κάτι άλλο που ηθελα να γράψω. Στην δουλειά μου κοντά υπάρχει σταθμός φόρτισης της DEI blue. Καμιά φορά το βάζω πάνω και αφήνω εκεί για όσες ώρες είμαι στην δουλειά. Δεν υπάρχει και πρόβλημα ότι πιάνω θέση κάποιου άλλου γιατί υπάρχουν και πολλοί διαθέσιμοι στο ίδιο σημείο.

To θέμα είναι το άφησα πριν κάτι μέρες και με χρέωσε η ΔΕΗ για παραπάνω στάθμεση και χρήση του μηχανήματος χωρίς να φορτίζω. Η ώρα είναι περίπου στα 6 εύρω. Δεν με είχε ξαναχρεώσει ποτέ για κάτι τέτοιο.

Από την άλλη καλό είναι για όσους από εμάς το παρατάγαμε το αυτοκίνητο πάνω στους φορτιστές για μεγάλο διάστημα ακόμα και μετά τη φόρτιση./ 

Νομίζω ότι σε ταχυφορτιστης dc η ΔΕΗ αναφέρει ότι θα έχει χρέωση εάν το αφήσεις και τελειώσει η φόρτιση. Οπω; και η Tesla νομίζω και άλλες.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Νομίζω ότι σε ταχυφορτιστης dc η ΔΕΗ αναφέρει ότι θα έχει χρέωση εάν το αφήσεις και τελειώσει η φόρτιση. Οπω; και η Tesla νομίζω και άλλες.. 

να σου πω ότι δεν με είχαν ξαναχρεώσει και το είχα αφήσει αρκετές φορές. Πρώτη φορά τώρα με χρεώνουν 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 hours ago, chek2fire said:

νομίζω το είχε στην έκθεση αυτό το μοντέλο. Μικρο αρκετά, λιτό μέσα, καθόλου αυτονομία αν θυμάμει γύρω στα 200 χιλιόμετρα και μπορεί και λιγότερο.

Για κανά νησί η αυστηρά μέσα σε μικρές πόλεις μια χαρά είναι αλλά μέχρι εκεί

To T03; Το είδα στην έκθεση και μου άρεσε απρόσμενα πολύ (ίσως επειδή προέρχομαι από αμαξάκι πόλης που του μοιάζει πάρα πολύ - σουζουκι σπλας 2013).

Δε νομίζω να είναι 200 η αυτονομία. Διάφοροι αξιολογητές έχουν ανακαλύψει ότι καταναλώνει 10-11κβ/100χλμ, οπότε η 35-40κβ μπαταρία του είναι ''σαν'' 50άρα (80-90 χλμ μικρότερη αυτονομία από το Δόλφιν - πράγμα που δείχνει να επαληθεύεται από το ότι σε κύκλο πόλης φτάνει τα 380/390 αυτονομίας, ενώ το δόλφιν τα 450-470).

Μία χοντρική ''αναφορά'' μου, εδώ:

 

Γιατί, όμως, σας φαίνεται τόσο ψηλή τιμή το 15.900; Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει άλλο αντίστοιχο αμαξάκι πο΄λης, πέρα από κάτι γελοία microcars. Οι πόλεις μας σε 3-4-5 χρόνια, θα είναι ολόγιομες από αμαξούμπες 4.20 και 4.40. Θα εξαφανιστεί και το όποιο πάρκινκ υπάρχει. Με όχημα 3.70 περίπου, θα μπαίνεις εκεί που δε θα μπαίνει κανείς. Ας μην πούμε για τη θηριώδη οικονομία χρήσης ενός οχήματος που με φόρτιση σπίτι σε πάει 350-380 αστικά χιλιόμετρα (όλη σου τη βδομάδα αν δε μένεις στου δ@όλου...) με 2,5 - 3 ευρώ τα 100 χλμ.

Κατανάλωση - παπάκι, αλλά είναι κανονικό αμάξι με κόφτη στα 130.

Επεξ/σία από MikhailBakurin
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το fiat 500e ειναι αψογο για πολη. Και ειναι και ενα απο τα πιο ομορφα αυτοκινητα που εχω δει ποτε.

Αλλα με την τιμη που ειχε/εχει, δε προκειται να πουλησει τιποτα.

Επεξ/σία από Ntinaras
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...