Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, chek2fire είπε

Νέο πρόγραμμα της ΔΕΗ όπου με μια συνδρομή 20 ευρώ το μήνα έχεις φόρτιση στους δημόσιους φορτιστές της 50kw. 

https://www.naftemporiki.gr/business/1803833/dei-bluepass-nea-ypiresia-gia-fortisi-ilektrikoy-aytokinitoy-se-dimosioys-fortistes-dei-blue-kai-sto-spiti/

ενδιαφέρον ακούγεται σαν προσφορά. Θέλω να δω τις λεπτομέρειες του.

Άποψη μου εάν άφηναν τις σπιτικες 50kwh για πάντα θα άξιζε εάν φορτίζει κάποιος σε fast dcblue .. αλλιώς οχι.

  • Like 1
  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, aionnou είπε

Άποψη μου εάν άφηναν τις σπιτικες 50kwh για πάντα θα άξιζε εάν φορτίζει κάποιος σε fast dcblue .. αλλιώς οχι.

Αν είχε και προνομιακή τιμή μετά ίσως για κάποιο που χρησιμοποιεί κάθε μήνα φορτιστές. 

Πχ προσωπικά φορτίζω σπίτι οπότε μια φορά στο δίμηνο πχ που θα χρειαστώ να φορτίσω δεν νομίζω να συμφέρει. 

Δημοσ.

50 σπίτι * 0,14 (ή και λιγότερο) = 7

50 έξω * 0,59 (στους 60ρηδες) = 29,5

άρα 36,5 με 20 = 16,5 όφελος

μόνο αν κάθε μήνα φορτίζει κάποιος εκτός σπιτιού συμφέρει 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το προγραμμα της δεη ειναι τοσο ανουσιο που με κανει να απορω αν το ξαναδιαβασαν πριν το στείλουν και για διαφημιση στην τηλεοραση. 16ευρω το μηνα? ουαο!

 

ok ειναι χειροτερο απο οσο νομιζα

 

Δώρο επιπλέον 50 kWh για φόρτιση στο σπίτι

*έως 31.12.2024

Επεξ/σία από basilis_k6
  • Like 6
Δημοσ.

Ειναι καραγκιοζηδες εγω τους κραζω χρονια. Μπορουσαν με μια συνδρομη και χαμηλες χρωσεις 0.25 -0.35 για dc να βαλουν πολυ κοσμο στην ηλεκτροκινηση και γενικα να αυξησουν κατακορυφα την πελατεια τους. Καποια στιγμη ειχαν κατι αξιολογο οταν αναλογα με το ποσο φορτιζες ειχες και καποια πιστωση σε kwh το οποιο σταματησαν.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Έκανα πρόσφατα  test drive στο Tesla Model 3 LR AWD (πρώτη μου δοκιμή σε ηλεκτροκίνηση) και όταν κατέβηκα χαμογελούσα μέχρι τα αυτιά, αν ήταν δυνατόν θα ζητούσα να το οδηγήσω πάλι μετά από λίγο. 

Πρόκειται για ένα καταπληκτικό αυτοκίνητο, με πλήθος τεχνολογικών καινοτομιών για ασφαλή οδήγηση, ήταν πολύ καλύτερο από ότι περίμενα.
Θετικά : Φοβερό κράτημα στο δρόμο, καταπληκτική επιτάχυνση, τεχνολογία που παρακολουθεί τον περιβάλλοντα χώρο, καλό κάθισμα, ισχυρό κλιματιστικό, ωραία ηλιοροφή που δεν ενοχλεί, άριστο infotainment με πολλές δυνατότητες, ωραίο τιμόνι σε αίσθηση και ρυθμίσεις, καλή πίσω οθόνη (ειδικά για τα παιδιά).

Αρνητικά : H ποιότητα υλικών μέσα δεν με εντυπωσίασε, στο ταμπλό ήταν καλή, στα πλαϊνά των πορτών μέτρια, στην κεντρική κονσόλα ανάμεικτα. Επίσης το εξωτερικό χρώμα μου φάνηκε (πρέπει να το ξαναδώ) υποδεέστερο αντίστοιχων παραδοσιακών κατασκευαστών, μου φάνηκε με λιγότερη λάμψη σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα. Τέλος δεν μου άρεσε το άνοιγμα του χώρου αποσκευών.

Δεν με ενόχλησε : Η έλλειψη κεντρικού πίνακα απεικόνισης της ταχύτητας και τα κουμπιά για τα φλας.

Θα το αγόραζα : NAI, NAI, NAI !
To μόνο μου πρόβλημα (αν δεν μιλήσουμε για την τιμή) είναι ότι έχω συνηθίσει σε SUV και μου φαίνεται δύσκολο να πάω σε sedan που δεν είχα ποτέ, ίσως το Y είναι καλύτερη επιλογή για τις ανάγκες μου.

 

 

 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, newlynx είπε

Έκανα πρόσφατα  test drive στο Tesla Model 3 LR AWD (πρώτη μου δοκιμή σε ηλεκτροκίνηση) και όταν κατέβηκα χαμογελούσα μέχρι τα αυτιά, αν ήταν δυνατόν θα ζητούσα να το οδηγήσω πάλι μετά από λίγο. 

Πρόκειται για ένα καταπληκτικό αυτοκίνητο, με πλήθος τεχνολογικών καινοτομιών για ασφαλή οδήγηση, ήταν πολύ καλύτερο από ότι περίμενα.
Θετικά : Φοβερό κράτημα στο δρόμο, καταπληκτική επιτάχυνση, τεχνολογία που παρακολουθεί τον περιβάλλοντα χώρο, καλό κάθισμα, ισχυρό κλιματιστικό, ωραία ηλιοροφή που δεν ενοχλεί, άριστο infotainment με πολλές δυνατότητες, ωραίο τιμόνι σε αίσθηση και ρυθμίσεις, καλή πίσω οθόνη (ειδικά για τα παιδιά).

Αρνητικά : H ποιότητα υλικών μέσα δεν με εντυπωσίασε, στο ταμπλό ήταν καλή, στα πλαϊνά των πορτών μέτρια, στην κεντρική κονσόλα ανάμεικτα. Επίσης το εξωτερικό χρώμα μου φάνηκε (πρέπει να το ξαναδώ) υποδεέστερο αντίστοιχων παραδοσιακών κατασκευαστών, μου φάνηκε με λιγότερη λάμψη σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα. Τέλος δεν μου άρεσε το άνοιγμα του χώρου αποσκευών.

Δεν με ενόχλησε : Η έλλειψη κεντρικού πίνακα απεικόνισης της ταχύτητας και τα κουμπιά για τα φλας.

Θα το αγόραζα : NAI, NAI, NAI !
To μόνο μου πρόβλημα (αν δεν μιλήσουμε για την τιμή) είναι ότι έχω συνηθίσει σε SUV και μου φαίνεται δύσκολο να πάω σε sedan που δεν είχα ποτέ, ίσως το Y είναι καλύτερη επιλογή για τις ανάγκες μου.

 

 

 

Αν θέλεις να αλλάξεις αγόρασε το.. Και εγώ από SUV πήγα σε sedan... Να κοιτάξεις μόνο να σε βολεύει το άνοιγμα στον χώρο αποσκευών. Εγώ δε έχω τέτοιο θέμα. 

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, newlynx είπε

To μόνο μου πρόβλημα (αν δεν μιλήσουμε για την τιμή) είναι ότι έχω συνηθίσει σε SUV και μου φαίνεται δύσκολο να πάω σε sedan που δεν είχα ποτέ, ίσως το Y είναι καλύτερη επιλογή για τις ανάγκες μο

Θα σε δυσκολέψει πολύ αυτό και πιστεύω ότι είναι deal breaker. Ιδίως εάν είσαι άνω του 1.90. Περιμένεις το Υ juniper.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@@pnea1973 και @aionnou  ευχαριστώ για τις προτάσεις, πρέπει όμως να βρεθούν και τα χρήματα :)
Το σίγουρο είναι πως θα δω και άλλα μοντέλα αν βρεθώ κοντά στο να πάρω ηλεκτρικό, το πρώτο σοκ εντυπωσιασμού όμως ήταν ισχυρό. 

Επεξ/σία από newlynx
  • Like 2
Δημοσ.

σενταν δεν θα επαιρνα ποτε και δεν ειμαι και απο αυτους που θελουν απλετο χωρο. τα βρισκω πολυ αβολα. 5θυρο ναι, ανετα. το Υ ειναι ασχημο το ατιμο.

προφανως αν εχεις 50κ ολα τα αμαξια που μπορεις να παρεις θα σε κανουν να χαμογελασεις. οχι μονο το 3 awd

 

Δημοσ.

Πέρυσι είχα κάνει test drive το Model Y και είχα εντυπωσιαστεί.

Πριν από λίγες μέρες απλά μπήκα στο νέο Model 3, και τολμώ να πω ότι, όπως όλα τα sedan, έχει δυσκολία να μπεις, αλλά και μικρό χώρο στη θέση οδήγησης, για ψηλούς οδηγούς.

Θεωρώ, για τις ανάγκες μου, ολοκληρωμένη επιλογή μόνο το Model Y.

Δημοσ.
17 ώρες πριν, newlynx είπε

Έκανα πρόσφατα  test drive στο Tesla Model 3 LR AWD (πρώτη μου δοκιμή σε ηλεκτροκίνηση) και όταν κατέβηκα χαμογελούσα μέχρι τα αυτιά, αν ήταν δυνατόν θα ζητούσα να το οδηγήσω πάλι μετά από λίγο. 

Πρόκειται για ένα καταπληκτικό αυτοκίνητο, με πλήθος τεχνολογικών καινοτομιών για ασφαλή οδήγηση, ήταν πολύ καλύτερο από ότι περίμενα.
Θετικά : Φοβερό κράτημα στο δρόμο, καταπληκτική επιτάχυνση, τεχνολογία που παρακολουθεί τον περιβάλλοντα χώρο, καλό κάθισμα, ισχυρό κλιματιστικό, ωραία ηλιοροφή που δεν ενοχλεί, άριστο infotainment με πολλές δυνατότητες, ωραίο τιμόνι σε αίσθηση και ρυθμίσεις, καλή πίσω οθόνη (ειδικά για τα παιδιά).

Αρνητικά : H ποιότητα υλικών μέσα δεν με εντυπωσίασε, στο ταμπλό ήταν καλή, στα πλαϊνά των πορτών μέτρια, στην κεντρική κονσόλα ανάμεικτα. Επίσης το εξωτερικό χρώμα μου φάνηκε (πρέπει να το ξαναδώ) υποδεέστερο αντίστοιχων παραδοσιακών κατασκευαστών, μου φάνηκε με λιγότερη λάμψη σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα. Τέλος δεν μου άρεσε το άνοιγμα του χώρου αποσκευών.

Δεν με ενόχλησε : Η έλλειψη κεντρικού πίνακα απεικόνισης της ταχύτητας και τα κουμπιά για τα φλας.

Θα το αγόραζα : NAI, NAI, NAI !
To μόνο μου πρόβλημα (αν δεν μιλήσουμε για την τιμή) είναι ότι έχω συνηθίσει σε SUV και μου φαίνεται δύσκολο να πάω σε sedan που δεν είχα ποτέ, ίσως το Y είναι καλύτερη επιλογή για τις ανάγκες μου.

 

 

 

Το Model 3 SR με το LR εχουν διαφορες στη ποιοτητα του εσωτερικου, και περιεργως δεν αναφερεται πουθενα αυτο στη σελιδα της tesla.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...