kostasgr78 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 5 ώρες πριν, dtk-386 είπε Δεν κοιταω κατηγορίες. Σε αυτά τα λεφτά εκεί γύρω θα προτιμούσα χίλιες φορές ένα Tesla M3. Δεν του λείπουν οι χώροι και τους εμπιστεύομαι πολύ περισσότερο από τους γερμανούς που ακόμα δεν ξέρουν που βαδίζουν. Έτσι κι αλλιώς αυτή τη στιγμή η Tesla είναι πολύ μπροστά από τους άλλους. Ίσως ακολουθεί σε τεχνολογία η BYD, αλλά μένει να δώσει δείγματα εκτός Ασίας για κάποια χρόνια μπροστά, σε αξιοπιστία και υποστήριξη. Για το VAG group, μιας και μιλάμε για το Skoda Elroq, πιστεύω ακριβώς αυτό που είχα διατυπώσει μερικές σελίδες πιο πίσω με την ανακοίνωση των Citroen e-C3 και e-C3 Aircross. Σίγουρα είναι πιο πίσω σε τεχνολογία ηλεκτρικών, αλλά έχουν ένα κεντρικό πλεονέκτημα, το εκτεταμένο δίκτυο υποστήριξης. Ασχέτως αν στην αρχή τα περιφερειακά επίσημα συνεργεία δεν θα μπορούν να υποστηρίξουν τα πάντα στα ηλεκτρικά της αντιπροσωπείας, η ύπαρξη αντιπροσωπειών τοπικά προσφέρει ένα βαθμό εμπιστοσύνης στον καταναλωτή. Η Tesla σου λέει, φέρε το αμάξι στην Αθήνα, και σε λίγο διάστημα - όπως λένε - φέρτο και Θεσσαλονίκη. Σε αυτό το πλαίσιο, θεωρώ ότι θα κάνουν καλές πωλήσεις όλα αυτά, ειδικά όταν παίζουν σε ένα σημαντικό ψυχολογικό όριο τιμής 20-25Κ+, όταν άλλα μοντέλα παίζουν στα 32Κ+. Αυτή η διαφορά καθιστά πολύ μικρότερο το αγοραστικό target group στα Tesla κλπ. Μη ξεχνάμε σε ποιά χώρα ζούμε, με ποιά αγοραστική δύναμη. 2 ώρες πριν, Ntinaras είπε Το Atto 3 C δεν ειναι? Ναι, C-SUV είναι, και είναι μία από τις λίγες εναλλακτικές του Skoda Elroq, σε αυτό το εύρος τιμών. Προσωπικά το Atto 3, το θεωρώ σχεδιαστικά τελείως εκτός προσωπικών γούστων, μού θύμισε τα Playmobil του γιου μου, αλλά αυτή είναι μια άλλη συζήτηση. Όπως και να έχει, σε τέτοια κατηγορία χώρων γύρω στα 26Κ, είναι πολύ λίγες οι επιλογές στην παρούσα αγορά. 1
chek2fire Δημοσ. 19 Οκτωβρίου Μέλος Δημοσ. 19 Οκτωβρίου το τελευταιο διάστημα βλέπω αρκετές ταξινομήσεις στο leapmotor c10 https://www.leapmotor.com/global/c10 χαμηλά spec με περίπου 400 χιλιόμετρα αυτονομία, τιμή γύρω στα 40 χιλιάρικα. 1
kostasgr78 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου Δημοσ. 19 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 16 ώρες πριν, kostasgr78 είπε Οι τιμές του Elroq στην Ελλάδα. https://autogreeknews.gr/nea/nea-lansarismata-autokinitwn/se-chamili-timi-to-skoda-elroq-stin-ellada Πιστεύω θα κάνει πολύ καλές πωλήσεις. Να σκεφτούμε πάντως ότι το δίδυμο Skoda Karoq έχει πρώτη τιμή καταλόγου στα 33000. Το ότι ο ίδιος κατασκευαστής φέρνει ίδιων χώρων και κατηγορίας ηλεκτρικό στα 34500 αρχική και όσο υπάρχουν οι επιδοτήσεις πέφτει στα 25500, αρχίζει να φαίνεται ότι αγοραστές νέων αυτοκινήτων, θα αρχίσουν όλο και πιο πολύ στην Ελλάδα να αξιολογούν την αγορά ηλεκτρικού. Αν, φυσικά, έχουν συνθήκες φόρτισης στο σπίτι. Πιστεύω ότι αν διατηρηθεί η ανατροφοδότηση πόρων στο ΚΗ3, και έρθει καπάκι και ΚΗ4 (και δεν κοπούν τέτοια προγράμματα), αναμένεται το 2025 σημαντική αύξηση στο ποσοστό ηλεκτρικών στη χώρα. Επεξ/σία 19 Οκτωβρίου από kostasgr78 3
basilis_k6 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου Δημοσ. 21 Οκτωβρίου μπηκα στον διαμορφωτή της σκοντα για το ελροκ των "34.000€" και μου πεσαν τα μαλλια με τα πακετα αξεσουαρ. το αμαξι για να γινει σωστο θέλει σχεδον 40κ με την 50αρα μπαταρια. 3 6
newlynx Δημοσ. 21 Οκτωβρίου Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 33 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε μπηκα στον διαμορφωτή της σκοντα για το ελροκ των "34.000€" και μου πεσαν τα μαλλια με τα πακετα αξεσουαρ. το αμαξι για να γινει σωστο θέλει σχεδον 40κ με την 50αρα μπαταρια. Κλασικός διαμορφωτής αυτοκινήτου ομίλου VW. Βγήκαν και τα άρθρα ότι είναι το πιο φθηνό C-SUV, αν το πάρεις κυριολεκτικά έχουν δίκιο, το θέμα είναι με τι εξοπλισμό σε σχέση με τους ανταγωνιστές όμως. 2
kostasgr78 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε μπηκα στον διαμορφωτή της σκοντα για το ελροκ των "34.000€" και μου πεσαν τα μαλλια με τα πακετα αξεσουαρ. το αμαξι για να γινει σωστο θέλει σχεδον 40κ με την 50αρα μπαταρια. Δεν έχω μπει. Για πες μερικά που τού λείπουν, να μπούμε να τα δούμε.
basilis_k6 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 20 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε Δεν έχω μπει. Για πες μερικά που τού λείπουν, να μπούμε να τα δούμε. μονο χρωμα και το πακετο Plus για να παρεις το adaptive cruise control (και αρκετά αλλα καλούδια που εχει μεσα) και εισαι στα 39500. εχει 5-6 πακέτα αλλα οι τιμες τσουζουν ασχημα. δεν ειναι τοσο φτωχη η βασικη εκδοση αλλα δεν παιζει να το παρεις με αυτη. αντλια θερμοτητας 950 btw, δεν ειναι στανταρ
chek2fire Δημοσ. 22 Οκτωβρίου Μέλος Δημοσ. 22 Οκτωβρίου Τα ίδια και στο Volvo δεν ήταν. Και εκεί διαφημίσεις για το πιο φτηνό ηλεκτρικό αλλά αν έμπαινες στον διαμορφωτή σου βγαίνει 10k πάνω. 1
dtk-386 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου Δημοσ. 22 Οκτωβρίου Στις 18/10/2024 στις 10:15 ΜΜ, dtk-386 είπε στην Ελλάδα με αρχική τιμή τα 35Κ ?? Οκκκ. Στις 18/10/2024 στις 10:55 ΜΜ, kostasgr78 είπε Δηλαδή εννοείς υπάρχουν πολλές εναλλακτικές επιλογές σε ηλεκτρικό C-SUV segment γύρω στα 26Κ (μετά την επιδότηση); άρα ξαναγυρνάμε στο ερώτημα αναβαθμισμένο τώρα στην Ελλάδα με 39Κ?
kostasgr78 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 11 ώρες πριν, basilis_k6 είπε μονο χρωμα και το πακετο Plus για να παρεις το adaptive cruise control (και αρκετά αλλα καλούδια που εχει μεσα) και εισαι στα 39500. εχει 5-6 πακέτα αλλα οι τιμες τσουζουν ασχημα. δεν ειναι τοσο φτωχη η βασικη εκδοση αλλα δεν παιζει να το παρεις με αυτη. αντλια θερμοτητας 950 btw, δεν ειναι στανταρ Μπήκα στο διαμορφωτή του Elroq, και προσωπικά θα το έπαιρνα στη βασική έκδοση, δεν νιώθω να μου λείπει κάτι από αυτή. Αυτά είναι προσωπικά γούστα. Απλά να πω ότι η βασική έκδοση ίδιου όγκου θερμικού που έχω, στη βασική του έκδοση, δεν έχει πολλά από όσα έχει αυτό. Μη ξεχνάμε ότι αρκετοί που μελετούμε να πάμε σε ηλεκτρικό, θέλουμε να αντικαταστήσουμε το θερμικό μας και να ρίξουμε το κόστος καυσίμων, με κάποιους συμβιβασμούς φόρτισης κλπ. Ξαναλέω, όπως είπα παραπάνω, ας σκεφτούμε ότι το δίδυμο Karoq ξεκινάει από τα 33000 ευρώ. Οπότε για να πάω σε ηλεκτρικό C-SUV, ναι θα αξιολογούσα το Elroq στη βασική του έκδοση στα 26100+ με μεταλλικό χρώμα. 1
dtk-386 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου Δημοσ. 22 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) Yπολόγιζε τιμές χωρίς επιδότηση γιατί 1ον θα το πληρώσεις στην κανονική του τιμή και μετά από αίτηση ΘΑ τα πάρεις κάποια στιγμή και 2ον το ΚΗ3 ακούω ότι τελειώνει.... Το 26Κ ακούγεται ωραίο σαν του Dolphin.... 19,998€ λέει η διαφήμιση ....οκκκκ Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου από dtk-386
kostasgr78 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου Δημοσ. 22 Οκτωβρίου Αν εξαφανιστεί η επιδότηση για κάποιους μήνες, θα πέσουν σημαντικά οι πωλήσεις ηλεκτρικών. Ούτε εγώ θα προχωρούσα σε αγορά. Θα περιμέναμε νέο πρόγραμμα ή αν τελείωναν αυτά, θα περιμέναμε στο διηνεκές να πέσουν οι τιμές και θα βλέπαμε. Οπότε μια σκοτούρα λιγότερη. 😀 2
chek2fire Δημοσ. 22 Οκτωβρίου Μέλος Δημοσ. 22 Οκτωβρίου Νέο πρόγραμμα της ΔΕΗ όπου με μια συνδρομή 20 ευρώ το μήνα έχεις φόρτιση στους δημόσιους φορτιστές της 50kw. https://www.naftemporiki.gr/business/1803833/dei-bluepass-nea-ypiresia-gia-fortisi-ilektrikoy-aytokinitoy-se-dimosioys-fortistes-dei-blue-kai-sto-spiti/ ενδιαφέρον ακούγεται σαν προσφορά. Θέλω να δω τις λεπτομέρειες του. 2
alexiosdimitriadis Δημοσ. 22 Οκτωβρίου Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 1 hour ago, chek2fire said: Νέο πρόγραμμα της ΔΕΗ όπου με μια συνδρομή 20 ευρώ το μήνα έχεις φόρτιση στους δημόσιους φορτιστές της 50kw. https://www.naftemporiki.gr/business/1803833/dei-bluepass-nea-ypiresia-gia-fortisi-ilektrikoy-aytokinitoy-se-dimosioys-fortistes-dei-blue-kai-sto-spiti/ ενδιαφέρον ακούγεται σαν προσφορά. Θέλω να δω τις λεπτομέρειες του. Πολύ λίγο δεν είναι 50kWh/μήνα? Δε θα έπρεπε Τουλάχιστον μετά από τα δωρεάν να είχε μια προνομιακή τιμή κιλοβατώρας στους δημόσιους φορτιστές για να λογίζεται ώς subscription?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα