Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όλοι οι κατασκευαστές κινούνται γρήγορα για να βγάλουν μοντέλα στις μικρές κατηγορίες για τους  πολίτες που θέλουν να καλύψουν τις ανάγκες μετακίνησης κυρίως μέσα στην πόλη. Θα δούμε πολλά μοντέλα μέχρι τέλους του 25 στα 14-25.000 με επιδότηση. Αυτά που θα βγαίνουν μέχρι 18.000€ θα σαρώσουν ακόμα και Ελλάδα.

Πολύ ωραίο το Renault 5!!!

  • Like 1
  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, newlynx είπε

Όλοι οι κατασκευαστές κινούνται γρήγορα για να βγάλουν μοντέλα στις μικρές κατηγορίες για τους  πολίτες που θέλουν να καλύψουν τις ανάγκες μετακίνησης κυρίως μέσα στην πόλη. Θα δούμε πολλά μοντέλα μέχρι τέλους του 25 στα 14-25.000 με επιδότηση. Αυτά που θα βγαίνουν μέχρι 18.000€ θα σαρώσουν ακόμα και Ελλάδα.

Πολύ ωραίο το Renault 5!!!

αρκει στον επομενο κυκλο να ανεβει το ποσο αποσυρσης και να γίνει φλατ το ποσο επιδοτησης (που στανταρ θα παει προς τα κατω πλεον) γιατι να δωσει καποιος απο την τσεπη του 25κ περιμένοντας να του επιστρέψουν 5-7κ για ενα r5/c3 το βλεπω απιθανο. 

Δημοσ.

Η επιδότηση απο το Νοέμβρη δεν θα είναι σίγουρη (αν είναι ακόμα).

Μήν την υπολογίζετε και αν την πάρετε θα είστε τυχεροί. Τα αρχικά λεφτά έχουν σχεδόν τελειώσει.

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

Η επιδότηση απο το Νοέμβρη δεν θα είναι σίγουρη (αν είναι ακόμα).

Μήν την υπολογίζετε και αν την πάρετε θα είστε τυχεροί. Τα αρχικά λεφτά έχουν σχεδόν τελειώσει.

τα λες αυτα για να μην φαμε τα λεφτα να παρεις το ioniq 6?

  • Like 1
  • Haha 6
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

Η επιδότηση απο το Νοέμβρη δεν θα είναι σίγουρη (αν είναι ακόμα).

Μήν την υπολογίζετε και αν την πάρετε θα είστε τυχεροί. Τα αρχικά λεφτά έχουν σχεδόν τελειώσει.

Βάσει εικασιών, υπάρχει και η άποψη ότι υπάρχουν ακόμα χρήματα.

 

Δημοσ.

Δεν είναι εικασίες. Είμαστε κοντά στο τέλος αν δεν το έχουμε φτάσει.

Δείτε το αρχικό ποσό και σε πόσα αυτοκίνητα αντιστοιχεί.

Δείτε τις ταξινομήσεις και κάντε τις πράξεις.

Δεν ξέρουμε μόνο πόσες απο τις ταξινομήσεις είναι εταιρικά και πόσες απο ιδιώτες.

 

Είναι ασφαλέστερο να θεωρήσεις ότι πλέον δεν θα προλάβεις την επιδότηση παρά το αντίθετο. Ειδικά εάν μιλάμε για μή ετοιμοπαράδοτα οχήματα. 

Εννοείται καλύτερα να κάνω λάθος, αλλά μήν υπολογίζει κάποιος τσίμα τσίμα να πάρει αυτοκίνητο και μείνει με μείον €9.000 μετά επειδή διάβαζε στα φόρουμς ότι λεφτά υπάρχουν ;)

 

Υπάρχει πρόβλεψη για έξτρα χρήματα και λογικά θα καλυφθούν και άλλοι μήνες. Αλλά τίποτα δεν είναι σίγουρο στο Ελλαδιστάν έτσι όπως έχουν φτιάξει το πρόγραμμα.

https://www.facebook.com/groups/ElectricCarGreece/permalink/2523188504546811/

 

image.png.16aea227f26c2f79fcdd144da1b81b29.png

 

image.png.6cfaf714c9233b0b625d1dabe2289ab7.png

  • Like 1
Δημοσ.

To σύστημα του KH3 είναι μια παρωδία ελληνικής επινόησης. Το διαθέσιμο συνολικό ποσό του προγράμματος  θα έπρεπε να φαίνεται σε  πλατφόρμα και να δεσμεύεται η επιδότηση ηλεκτρονικά μόλις κλείσεις το αυτοκίνητο. Τώρα οι τελευταίες παραγγελίες θα γίνουν με προφητικό χάρισμα.

Δημοσ.

Όταν τελειώσει το ΚΗ3 εικάζω ότι μπορεί να γίνουν 2 πράγματα:

- Είτε να βγει νέο πρόγραμμα (αν υπάρχουν άλλοι Ευρωπαϊκοί πόροι και να ενσωματωθεί η επιδότηση στην τιμή καταλόγου),

Η πίεση από τις εισαγωγές & πωλήσεις των Κινέζικών αυτοκινητοβιομηχανιών είναι μεγάλη (Η Κίνα επιδοτεί τις αυτοκινητοβιομηχανίες της) και οι μεγάλες Ευρωπαϊκές που ψυχοραγούν με χρέος αντίστοιχο του εθνικού χρέους της Ελλάδας θέλουν μερίδιο.

-Είτε να μην υπάρχει καθόλου επιδότηση και σταδιακά να πέσουν οι τιμές τουλάχιστον 50% του ποσού επιδότησης και σταδιακά και περισσότερο (καταστροφικό για τις Ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες αφού οι πωλήσεις τους είναι χαμηλές με τις αντίστοιχες των Ευρωπαϊκών.)

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, plasTOST είπε

Η πίεση από τις εισαγωγές & πωλήσεις των Κινέζικών αυτοκινητοβιομηχανιών είναι μεγάλη (Η Κίνα επιδοτεί τις αυτοκινητοβιομηχανίες της) και οι μεγάλες Ευρωπαϊκές που ψυχοραγούν με χρέος αντίστοιχο του εθνικού χρέους της Ελλάδας θέλουν μερίδιο.

Εφόσον δεν είναι ανταγωνιστικές και οι Κινέζοι ξέρουν τα κόλπα, πχ εργοστάσια σε ευρωπαϊκό έδαφος, 2 δρόμοι υπάρχουν, λουκέτο ή συνεργασίες-συγχωνεύσεις-εξαγορές. Σε 5-10 χρόνια το τοπίο θα είναι εντελώς διαφορετικό. (Άποψη μου πάντα)

  • Like 5
Δημοσ.

Όλο και χειροτερεύει το παιχνίδι για τους Ευρωπαίους κατασκευαστές... Ας πρόσεχαν! Το μεγάλο μπαμ θα είναι με την geely που έχει εργοστάσια στην Ευρώπη μέσω της Volvo... 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παίδες καλησπέρα.εσεις που ξέρετε  απο ηλεκτρικά Να ρωτήσω για την dfsk καμιά ιδέα έχετε; Μου άρεσε το e5 mphev αλλά φυσικά αναρωτιέμαι με τα ανταλλακτικά τι θα γίνει αν εξαφανιστεί η εταιρεία λιγο αργότερα.. ρίσκο. Να τονίσω  οτι θέλω το αμάξι να κρατήσει, οχι μόνο 8 χρόνια ας πουμε..χλμ κάνω κυρίως πόλη.Μεταξύ opel frontera mhev που θα έχει 7θεσια έκδοση και κινεζια πιο μεγάλο και premium phev τί θα λέγατε;  27500 opel καλη έκδοση και κοιμάμαι ήσυχος, 30 το μεγάλο με έκπτωση 

Επεξ/σία από Varnavas89
Δημοσ.

Εγώ να σου πώ την αλήθεια δεν εντυπωσιάστηκα από την DFSK , μου φάνηκε κάποια κλικ πιο κάτω από κάποιες άλλες εταιρείες από την Κίνα ... Εγώ θα σου πρότεινα από Κίνα να δεις και το BYD Atto 3 που είναι περίπου στα χρήματα που κοιτάς, αλλά και από τους παραδοσιακούς κατασκευαστές το C3 Aircross που βασίζεται στα ίδια μηχανικά μερη με το Frontera, αλλά προσωπικά βρίσκω το εσωτερικό του πιο "φρέσκο"

 

 

Δημοσ.

εμένα που τα είδα στην έκθεση με εντυπωσίασαν τα DFSK κυρίως για την ποιότητα τους σε σχέση με τη τιμή τους.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, Varnavas89 said:

Παίδες καλησπέρα.εσεις που ξέρετε  απο ηλεκτρικά Να ρωτήσω για την dfsk καμιά ιδέα έχετε; Μου άρεσε το e5 mphev αλλά φυσικά αναρωτιέμαι με τα ανταλλακτικά τι θα γίνει αν εξαφανιστεί η εταιρεία λιγο αργότερα.. ρίσκο. Να τονίσω  οτι θέλω το αμάξι να κρατήσει, οχι μόνο 8 χρόνια ας πουμε..χλμ κάνω κυρίως πόλη.Μεταξύ opel frontera mhev που θα έχει 7θεσια έκδοση και κινεζια πιο μεγάλο και premium phev τί θα λέγατε;  27500 opel καλη έκδοση και κοιμάμαι ήσυχος, 30 το μεγάλο με έκπτωση 

Συγκρίνεις μεσαίο με μεγάλο SUV. Τι χώρους χρειάζεσαι πραγματικά; Θα αξιοποιήσεις τις 7 θέσεις ή θα κυκλοφορεις στην πόλη με ένα όχημα 4,75m (αναφέρομαι στο DFSK); Το ηλεκτρικό Frontera ανακοινώθηκε με μικρή μπαταρία και 115 άλογα, το mild hybrid είναι ένα ακόμα βενζινοκίνητο φασόν της Stellantis, υψηλό κόστος καυσίμου για αστική χρήση. Σίγουρα υπάρχουν καλύτερες προτάσεις. 

Νομίζω πιο σωστό να δεις πρώτα τι όχημα εξυπηρετεί καλύτερα τις ανάγκες σου.

Επεξ/σία από doctorkostis
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...