Ntinaras Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Ειναι ενα που κανει λιγο απ ολα. Αν μπορεις να εχεις μονο ενα αμαξι και για πολη και για ταξιδια, τοτε πας σε κατι τετοιο. 1
basilis_k6 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2 ώρες πριν, Ntinaras είπε Ειναι ενα που κανει λιγο απ ολα. Αν μπορεις να εχεις μονο ενα αμαξι και για πολη και για ταξιδια, τοτε πας σε κατι τετοιο. ναι γιατι οταν εχεις ενα αμαξι αναγκαστικα πρεπει να ειναι καπως μεγαλο για το ταξιδι αν εχεις παιδια. στην πολη παντως αμαξι 4,3 ειναι βασανο. δεν βρισκεις πλεον να παρκαρεις ουτε 3μιση μετρα ποσο μαλλον 4,3. η αθηνα ουτε με σμαρτ δεν παλευεται. 2
gbras Δημοσ. 5 Οκτωβρίου Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 6 hours ago, basilis_k6 said: ναι γιατι οταν εχεις ενα αμαξι αναγκαστικα πρεπει να ειναι καπως μεγαλο για το ταξιδι αν εχεις παιδια. στην πολη παντως αμαξι 4,3 ειναι βασανο. δεν βρισκεις πλεον να παρκαρεις ουτε 3μιση μετρα ποσο μαλλον 4,3. η αθηνα ουτε με σμαρτ δεν παλευεται. Αν το συγκρινεις με σμαρτ προφανως ειναι βασανο αλλα οχι οτι ειναι και μεγαλο το 4.3 . Σχεδον τοσο ειναι και το δικο μου . Δεν εχω ιδιαιτερο προβλημα.
basilis_k6 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου Δημοσ. 5 Οκτωβρίου Διαβαζα τωρα για τις blade και τις Catl Shenxing. Μετά έπεσα πανω σε αυτη την πρόσφατη ειδηση https://cnevpost.com/2024/09/26/saic-gm-catl-launch-battery-6c-charging/ Η Catl ηδη εχει 4c μπαταριες και υποσχεται 6c πολυ συντομα σε αυτοκίνητα, οχι σε εργαστηριο. Πανω κατω τα ιδια λεει και η byd ενω παράλληλα διαφορες μικροτερες εταιρίες απο κινα με αμερικανικα κεφαλαια και πατεντες ή και αμιγως κινεζικες φερνουν σουπερ γρηγορη φορτιση σε lfp η και σε νεες, τελειως απαλαγμένες απο λιθιο η αλλα μεταλλα, μπαταριες. το προβλημα σε ολα αυτα περαν του οτι ειναι απλως ανακοινωσεις, που δεν ξερουμε ουτε ποσο ασφαλεις ειναι ουτε ποσο αντεχουν στο χρονο ουτε καν τι μεινοεκτημα μπορει να εχουν, ειναι οτι βασιζονται σε superchargers. Η οποιαδήποτε εξέλιξη στις μπαταριες, για εμας εδω στην Ελλαδα, δεν εχει πρακτικη εφαρμογη. Οι superchargers ειναι σχεδον ανύπαρκτοι και δεν βλέπω συντομα να αλλαζει αυτο. Currently the Chinese EV industry usually refers to charging piles with a power of 120 kW or more as supercharging piles, but in order to reach a 4C or 5C charging multiplier, the charging power has to be 360 kW or more Για να γινει δηλαδη το ev σαν ενα θερμικο και να μπορεις να κανεις ενα τυπικο top up 20-80% σε δεκα λεπτα θα πρεπει να γεμισουμε 300+ kw φορτιστες που τωρα ειναι με το ζορι καμια δεκαρια σε ολη την χωρα. Θα πει καποιος οτι η προσφορα θα ερθει οταν ερθει η ζητηση αλλα θα ερθει και το κοστος φορτισης σε λογικες τιμες η θα παει προς τα πανω ως συνηθως? Το καλο σεναριο λεει θα ερθουν και οι μπαταριες και το δικτυο αλλα αυτο φρεναρει -τουλαχιστον εμενα- απο τη σκεψη ηλεκτρικου σημερα. η αξια του σημερινου ηλεκτρικου θα ειναι σχεδον μηδεν σε 10 χρονια αν ερθουν τοσο καλυτερες μπαταριες που εχουν αυτονομια 500χλμ και φορτιση 20-80 σε 10 λεπτα. Ισως για ενα φθηνο αμαξι να πεις οκ αλλα τετοια προς το παρον δεν υπαρχουν. αμαξια πολης δηλαδη των 12-15κ ευρω.
korakios Δημοσ. 5 Οκτωβρίου Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 1 λεπτό πριν, basilis_k6 είπε Θα πει καποιος οτι η προσφορα θα ερθει οταν ερθει η ζητηση αλλα θα ερθει και το κοστος φορτισης σε λογικες τιμες η θα παει προς τα πανω ως συνηθως? σίγουρα προς τα πάνω 3 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε Για να γινει δηλαδη το ev σαν ενα θερμικο και να μπορεις να κανεις ενα τυπικο top up 20-80% σε δεκα λεπτα θα πρεπει να γεμισουμε 300+ kw φορτιστες που τωρα ειναι με το ζορι καμια δεκαρια σε ολη την χωρα. για τη φόρτιση σίγουρα θα παίζει ρόλο και η θερμοκρασία , κατακαλόκαιρο Ελλάδα δε νομίζω οτι θα είναι τόσο 4 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε Το καλο σεναριο λεει θα ερθουν και οι μπαταριες και το δικτυο αλλα αυτο φρεναρει -τουλαχιστον εμενα- απο τη σκεψη ηλεκτρικου σημερα. η αξια του σημερινου ηλεκτρικου θα ειναι σχεδον μηδεν σε 10 χρονια αν ερθουν τοσο καλυτερες μπαταριες που εχουν αυτονομια 500χλμ και φορτιση 20-80 σε 10 λεπτα. Ισως για ενα φθηνο αμαξι να πεις οκ αλλα τετοια προς το παρον δεν υπαρχουν. αμαξια πολης δηλαδη των 12-15κ ευρω. δε νομίζω να ενδιαφέρει όσους πήραν σήμερα ηλεκτρικό σήμερα η μεταπωλητική αξία . 6 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε . Πανω κατω τα ιδια λεει και η byd ενω παράλληλα διαφορες μικροτερες εταιρίες απο κινα με αμερικανικα κεφαλαια και πατεντες ή και αμιγως κινεζικες φερνουν σουπερ γρηγορη φορτιση σε lfp η και σε νεες, τελειως απαλαγμένες απο λιθιο η αλλα μεταλλα, μπαταριες. βασικά οι ξηρού τύπου μπαταρίες δείχνουν ενδιαφέρον (Samsung). Πρώτα θα τις δούμε σε κινητές συσκευές και μετά σε πατίνια/ποδήλατα/σκούτερ/ αμάξια
basilis_k6 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 20 λεπτά πριν, korakios είπε δε νομίζω να ενδιαφέρει όσους πήραν σήμερα ηλεκτρικό σήμερα η μεταπωλητική αξία . οι μισοι που μου ελεγαν θα το κρατησω πολλα χρονια το πουλησαν στην 5-10ετια. οχι ηλεκτρικο, γενικα. αλλος πηρε εταιρικο, αλλος παντρευτηκε, αλλος βαρεθηκε, αλλος του βγηκε ζημιαρικο. δεν ξερεις ποτε αν θα αλλαξεις αμαξι.
aionnou Δημοσ. 5 Οκτωβρίου Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 3 ώρες πριν, korakios είπε δε νομίζω να ενδιαφέρει όσους πήραν σήμερα ηλεκτρικό σήμερα η μεταπωλητική αξία . Εγώ πάντως το σκέφτηκα.. 41.000 το m3sr , 32K με τη επιδότηση. Μετά από 6 χρονια θα έχει γύρω στα 120.000χμ , η μπαταρία είναι lfp που φορτίζει αποκλειστικά σε ac οπότε θα είναι στο 98 με 97% Ένα hybrid toyita αυτής της αξίας θα έχανε 2Κ το χρόνο οπότε να το βάλω 22-25Κ (6ετιας θα φύγει ευκολα), όταν δεν θα υπάρχει επιδότηση με αρχική τιμή στα 2πλα θεωρώ μια χαρά τη μεταπωλητική αξία του.
malakudi Δημοσ. 5 Οκτωβρίου Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 16 λεπτά πριν, aionnou είπε Εγώ πάντως το σκέφτηκα.. 41.000 το m3sr , 32K με τη επιδότηση. Μετά από 6 χρονια θα έχει γύρω στα 120.000χμ , η μπαταρία είναι lfp που φορτίζει αποκλειστικά σε ac οπότε θα είναι στο 98 με 97% Ένα hybrid toyita αυτής της αξίας θα έχανε 2Κ το χρόνο οπότε να το βάλω 22-25Κ (6ετιας θα φύγει ευκολα), όταν δεν θα υπάρχει επιδότηση με αρχική τιμή στα 2πλα θεωρώ μια χαρά τη μεταπωλητική αξία του. Δεν ισχύει αυτό, 4% είχε στα 60000 km στο τεστ του Bjorn Nyland. Στα 120000 θα είναι γύρω στο 6-7%. Το ποια θα είναι η μεταπωλητική αξία σε 6 χρόνια εξαρτάται από το πόσο θα έχει προχωρήσει η τεχνολογία αλλά και πως θα πάει ο πόλεμο τιμών μεταξύ Κινέζων - Ευρωπαίων και Tesla. Μη ξεχνάς πως η Tesla μέσα σε μια μέρα είχε μειώσει 5-6 χιλιάρικα τις τιμές της αρχές του 23, με αποτέλεσμα να χάσουν άμεσα μεγάλη αξία όλα τα παλαιότερα από εκείνη την ημερομηνία Tesla.
basilis_k6 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου Δημοσ. 5 Οκτωβρίου τα τεσλα κρατανε καλες τιμες παντως. οποιος μπορει να παρει σημερα με το προγραμμα ειναι καλη φαση. θα χασει ελαχιστα χρηματα. ισως ειναι και η μονη εταιρεια που αν πας σημερα θα προλαβεις το ΚΗ3 γιατι με τις παραδοσεις των αλλων παιζει να εχουν τελειωσει τα λεφτα και να κατσεις στο αγγουρι.
korakios Δημοσ. 6 Οκτωβρίου Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 7 ώρες πριν, aionnou είπε Εγώ πάντως το σκέφτηκα.. 👍 1
EuphangeL Δημοσ. 7 Οκτωβρίου Δημοσ. 7 Οκτωβρίου Στις 2/10/2024 στις 3:24 ΠΜ, papoys1 είπε μικρό ποσοστό Ελλήνων που προσπαθούν να συνέλθουν οικονομικά Άστα να πάνε ναι, όπως τα λες είναι, δεν έχουμε μαντήλι να κλάψουμε οι Έλληνες 🤣 1
sndev Δημοσ. 7 Οκτωβρίου Δημοσ. 7 Οκτωβρίου Για σας που λετε θεωρίες με ποσοστά μπαταρίας με βαση τα χιλιόμετρα μετα απο χρόνια προσδεθείτε γτ η πτωση θα νε άσχημη. 60 000 κμ σε 1 ετος έχει τραγικα μικρότερο degradation απο ενα όχημα με 30 000 σε 3 ετη.
chek2fire Δημοσ. 7 Οκτωβρίου Μέλος Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 1 ώρα πριν, sndev είπε Για σας που λετε θεωρίες με ποσοστά μπαταρίας με βαση τα χιλιόμετρα μετα απο χρόνια προσδεθείτε γτ η πτωση θα νε άσχημη. 60 000 κμ σε 1 ετος έχει τραγικα μικρότερο degradation απο ενα όχημα με 30 000 σε 3 ετη. που το στηρίζεις αυτό γιατί το degradation είναι με τους κύκλους φόρτισης και αυτοί οι κύκλοι έχουν πάντα σχέση με το πως φροντίζεις την μπαταρία σου. Δηλαδή μικρές φορτίσεις, αν αφήνεις να αδειάζει η μπαταρία, αν αφήνεις την μπαταρία γεμάτη για μεγάλο χρονικό διάστημα ακινησίας κτλ Δεν έχει σχέση με αν τα χιλιόμετρα τα κάνεις σε 1 σε 3 η σε 5 χρόνια.
basilis_k6 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 28 λεπτά πριν, chek2fire είπε που το στηρίζεις αυτό γιατί το degradation είναι με τους κύκλους φόρτισης και αυτοί οι κύκλοι έχουν πάντα σχέση με το πως φροντίζεις την μπαταρία σου. Δηλαδή μικρές φορτίσεις, αν αφήνεις να αδειάζει η μπαταρία, αν αφήνεις την μπαταρία γεμάτη για μεγάλο χρονικό διάστημα ακινησίας κτλ Δεν έχει σχέση με αν τα χιλιόμετρα τα κάνεις σε 1 σε 3 η σε 5 χρόνια. εγω παντως που ειχα ασχοληθει με διαφορων τυπων μπαταριες λιθιου ποτε δεν ειδα πτωση λογω κυκλων. παντα ο χρονος ηταν αυτος που εφερνε το τελος μια μπαταριας. δεν εχω καμια εμπειρια απο μπαταριες ev βεβαια. το κακο ειναι οτι βαση της δικης μου εμπειριας καμια δεν ξεπερασε ποτε την δεκαετια οποτε φοβαμαι οτι και τα ev δυσκολα θα πανε στα 15 χρονια που λενε οι κατασκευαστες. ισως σε αλλες χωρες πιο νορμαλ απο την ελληνικη ζεστη. 1
Doubt Δημοσ. 7 Οκτωβρίου Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 5 ώρες πριν, chek2fire είπε που το στηρίζεις αυτό γιατί το degradation είναι με τους κύκλους φόρτισης και αυτοί οι κύκλοι έχουν πάντα σχέση με το πως φροντίζεις την μπαταρία σου. Δηλαδή μικρές φορτίσεις, αν αφήνεις να αδειάζει η μπαταρία, αν αφήνεις την μπαταρία γεμάτη για μεγάλο χρονικό διάστημα ακινησίας κτλ Δεν έχει σχέση με αν τα χιλιόμετρα τα κάνεις σε 1 σε 3 η σε 5 χρόνια. Όταν λέμε κύκλο φόρτισης εννοούμε πλήρη κύκλο 0-100-0, πχ 30-80-30 είναι μισός κύκλος. Δεν έχει γίνει κάποια μεγάλη επανάσταση στις μπαταρίες λιθίου, αλλά υπάρχει πολύ μεγάλη βελτίωση σε σχέση με, ας πούμε, 10 χρόνια πριν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα