aionnou Δημοσ. 3 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 6 λεπτά πριν, chek2fire είπε το δικό μου έχει επιλογή να γίνεται lock την ώρα της φόρτισης και unlock όταν ολοκληρωθεί. Νομίζω στα περισσότερα είναι default αυτή η επιλογή. Στα tesla δεν έχω δει κάτι τέτοιο (εκτός από wall connector) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 3 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 39 λεπτά πριν, chek2fire είπε το δικό μου έχει επιλογή να γίνεται lock την ώρα της φόρτισης και unlock όταν ολοκληρωθεί. Νομίζω στα περισσότερα είναι default αυτή η επιλογή. Στο δικο μου οχι. Πρεπει να ξεκλειδωσω το αμαξι, και μετα θελει και 2ο ξεκλειδωμα για να ξεκλειδωσει η θυρα φορτισης... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filarhos Δημοσ. 3 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 43 minutes ago, gbras said: Εχουν τετοιο δικαιωμα να μην τον αφηνουν? Και γιατι αν μην θελει να χρησιμποποιει την σουκο? Συνηθως μια σουκο ειναι αρκετη! Γιατί παρόλο που λέμε ότι στην Ελλάδα είμαστε πίσω, είναι και στο εξωτερικό πίσω... Το κακό είναι ότι είναι πολυκατοικία περίπου 100 ετών όπου δεν έχουν εμπιστοσύνη στα ηλεκτρικά που έφτιαξαν πριν αρκετά χρόνια. Ε δεν θέλει και να ασχοληθεί ο αδερφός μου, οπότε ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chek2fire Δημοσ. 3 Οκτωβρίου Μέλος Share Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 41 λεπτά πριν, aionnou είπε Στα tesla δεν έχω δει κάτι τέτοιο (εκτός από wall connector) και πως το ξεκλειδώνεις? Απο μέσα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aionnou Δημοσ. 3 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 17 λεπτά πριν, chek2fire είπε και πως το ξεκλειδώνεις? Απο μέσα? App Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chek2fire Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Μέλος Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Τα δύο μικρά που μας έρχονται ΚΙΑ και Hyundai 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
newlynx Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 12 ώρες πριν, chek2fire είπε Τα δύο μικρά που μας έρχονται ΚΙΑ και Hyundai Παλεύουν για το ποιος θα κάνει το πιο άσχημο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nabuko Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Kia EV3: Οι τιμές και οι εκδόσεις του νέου compact SUV των Κορεατών Το πολυαναμενόμενο Kia EV3 ξεκινά την εμπορική του πορεία στην ελληνική αγορά με τον εγχώριο εισαγωγέα να ανακοινώνει τον πλήρη τιμοκατάλογο. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Μετρια τιμη... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chek2fire Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Μέλος Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Για standard range το πρώτο μια χαρά τιμή είναι με την επιδότηση. Το θέμα είναι πόσο είναι αυτό το range. Η μεγάλη έκδοση αλλά με την 81 μπαταρία φτάνει τα 600km Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nabuko Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 9 λεπτά πριν, chek2fire είπε Το θέμα είναι πόσο είναι αυτό το range. Στη βασική έκδοση, η Kia έχει τοποθετήσει μια μπαταρία LFP χωρητικότητας 58,3 kWh, η οποία επαρκεί για 436 χιλιόμετρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chek2fire Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Μέλος Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, Nabuko είπε Στη βασική έκδοση, η Kia έχει τοποθετήσει μια μπαταρία LFP χωρητικότητας 58,3 kWh, η οποία επαρκεί για 436 χιλιόμετρα. 430 χιλιόμετρα είναι πάρα πολύ καλά για ένα αυτοκίνητο πόλης, συν τα 204 άλογα και το ελαφρά υπερυψωμένο αμάξωμα το κάνει ιδανικό ακόμα και για επαρχία η Ελληνικά νησιά. Θα πάω να το κάνω μια βόλτα όταν το φέρουν εδώ Ελλάδα όπως και το casper της Hyundai. Το άλλο το μικρό της KIA δεν πιστεύω να το δούμε Ευρώπη και είναι καθαρά για Ασία. Ιδίως στην Ιαπωνία τέτοιου τύπου μικρά αυτοκίνητα και από γνωστές εταιρείες τα βλέπεις συνέχεια στο δρόμο. Επεξ/σία 4 Οκτωβρίου από chek2fire 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
basilis_k6 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 19 λεπτά πριν, chek2fire είπε 430 χιλιόμετρα είναι πάρα πολύ καλά για ένα αυτοκίνητο πόλης, συν τα 204 άλογα και το ελαφρά υπερυψωμένο αμάξωμα το κάνει ιδανικό ακόμα και για επαρχία η Ελληνικά νησιά. Θα πάω να το κάνω μια βόλτα όταν το φέρουν εδώ Ελλάδα όπως και το casper της Hyundai. Το άλλο το μικρό της KIA δεν πιστεύω να το δούμε Ευρώπη και είναι καθαρά για Ασία. Ιδίως στην Ιαπωνία τέτοιου τύπου μικρά αυτοκίνητα και από γνωστές εταιρείες τα βλέπεις συνέχεια στο δρόμο. 4,3 μετρα αμαξι πολης? η τιμη καλο ανεκδοτο. εγινε premium και η kia τωρα? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
majunior Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Αυτοκίνητο πόλης με αρχική 30k; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, majunior είπε Αυτοκίνητο πόλης με αρχική 30k; δεν είναι πόλης το EV3 ________ να δούμε απο τα μικρά , ιδιαίτερα της Hyundai , τιμές edit , μάλλον στην προνομιακή τιμή των 26χιλιάρικων 😂 (χωρίς επιδότηση) , γελοίες καταστάσεις ... Επεξ/σία 4 Οκτωβρίου από korakios Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα