Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 minute ago, chek2fire said:

για να φορτίσεις στους Tesla supercharger θέλεις adaptor? 

οχι στην ευρωπη υπαρχει μονο CCS2

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 1/10/2024 στις 9:26 ΜΜ, kostasgr78 είπε

Skoda Elroq.

Παρουσιάστηκε επισήμως πριν από λίγη ώρα.

https://www.skoda-auto.com/models/range/elroq

Οι παραγγελίες ανοίγουν τον Νοέμβριο σε 1 μήνα, η παραγωγή των πρώτων ξεκινάει το Φεβρουάριο του 2025, και στις εκθέσεις στην Ελλάδα θα βρίσκεται τον Απρίλιο του 2025.

  • Like 2
Δημοσ.
3 hours ago, basilis_k6 said:

χαρα στο κουραγιο σου. εγω εκτος απο το σμ που παω δεν εχω αλλου φορτιστες κοντα μου. υπαρχει ενας σε βουλκανιζατερ που δεν παιζει χωρος μεχρι να κλεισει το μαγαζι. τωρα εχω βεβαια στη δουλεια μου αλλα αυτο δεν λεει κατι, στην προηγουμενη δεν ειχα. 

δηλαδη γυρνας σπιτι το βραδυ με χαμηλη μπαταρια και λες οκ θα παω την αλλη μερα να κατσω μιση ωρα να περιμενω να φορτισω?

Δεν παει ακριβως ετσι . Συνηθως φορτιζω σε μερη που ετσι και αλλιως κατι θα κανω. Αλλα εχω και κοντα στο σπιτι να το αφησω και να γυρισω μετα...  Δεν θελει καθολου κουραγιο. Μακαρι να ειχε 200kwh μπαταρια... :)

Δημοσ.

Κι ο αδερφός μου έχει ηλεκτρικό, με πάρκινγκ αλλά δεν τον αφήνουν να βάλει φορτιστή, άρα δεν έχει φόρτιση στο σπιτι. Οπότε φορτίζει σε χώρο κοντά στη δουλειά του μια φορά την εβδομάδα (τόσο συχνά πάει) περπατάει κανένα χιλιομετρο. Δεν θέλει να χρησιμοποιήσει και την shuko που έχει η θέση του οπότε κάπως δυσκολεύεται...

Εκεί που είναι, στο εξωτερικό, δεν έχει πολλούς φορτιστές γύρω του. Σε κάποια πάρκινγκ έχει που πληρώνεις και την στάθμευση. Σε ταξίδια σε γρήγορους φορτιστες σε ΣΕΑ.

 

Υ.Γ. Δεν το αγόρασε αλλά του το έδωσε η δουλειά του.

Δημοσ.
56 λεπτά πριν, gbras είπε

οχι στην ευρωπη υπαρχει μονο CCS2

και πως τους πληρώνεις όταν φορτίζεις? Υπάρχει εφαρμογή?

Δημοσ.
4 ώρες πριν, malakudi είπε

Αν έχεις φορτιστή AC κοντά στο σπίτι σου, το να το αφήνεις ένα βράδυ (σε νεκρό χρόνο δηλαδή)  1-2 φορές την εβδομάδα δεν είναι πρόβλημα.

Το αφησε και ο άλλος Κυριακάτικα στο Σκλαβενίτη στο Χαλάνδρι.

Να το παρκάρεις κάπου οκ αλλα να το αφήσεις σε δωρεάν φορτιστή που πάνε και άλλοι να φορτισουν τζάμπα και το βρίσκουν πιασμένο δεν είναι η καλύτερη λύση.

 

23 λεπτά πριν, filarhos είπε

Υ.Γ. Δεν το αγόρασε αλλά του το έδωσε η δουλειά του.

Οι περισσότεροι ετσι να παίρνουν και  φορτίζουν στη δουλειά τζάμπα.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, papoys1 είπε

Το αφησε και ο άλλος Κυριακάτικα στο Σκλαβενίτη στο Χαλάνδρι.

Να το παρκάρεις κάπου οκ αλλα να το αφήσεις σε δωρεάν φορτιστή που πάνε και άλλοι να φορτισουν τζάμπα και το βρίσκουν πιασμένο δεν είναι η καλύτερη λύση.

 

Οι περισσότεροι ετσι να παίρνουν και  φορτίζουν στη δουλειά τζάμπα.

καλά αν έχει ολοκληρωθεί η φόρτιση απλα του βγάζεις το καλώδιο και βάζεις το δικό σου

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Το αφησε και ο άλλος Κυριακάτικα στο Σκλαβενίτη στο Χαλάνδρι.

Να το παρκάρεις κάπου οκ αλλα να το αφήσεις σε δωρεάν φορτιστή που πάνε και άλλοι να φορτισουν τζάμπα και το βρίσκουν πιασμένο δεν είναι η καλύτερη λύση.

Δεν είπα για τσάμπα, για ΔΕΗ Blue μιλούσαμε. Το πας 10 το βράδυ πχ, το ρυθμίζεις να παίρνεις 5KW και 8 το πρωί θα έχεις πάρει 50 KWh που για κίνηση στη πόλη θα σε καλύψουν για αρκετές μέρες.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, chek2fire είπε

και πως τους πληρώνεις όταν φορτίζεις? Υπάρχει εφαρμογή?

Ναι, αλλα πρακτικα ο sc με το που σταματησεις διπλα του ανιχνευει ποιο αμαξι εχεις και σε χρεωνει αναλογα.

Δε χρειαζεται να κανεις τιποτα αλλο περα απο το να βαλεις το καλωδιο!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

H αγορά των ηλεκτρικών στρεβλώθηκε γιατί ταυτίστηκε με βαρειά, ογκώδη και δυσκίνητα μοντέλα 2 τόνων που για να κινηθούν αξιοπρεπώς χρειάζονται μεγάλες μπαταρίες και μπαίνουν στο φαύλο κύκλο περισσότερο βάρος (και λόγω μπαταρίας) και άντε μεγαλύτερο μοτέρ κι άλλη μπαταρία μπας και έχει αυ τονομία. Όμως με βάση την κατανομή των φορτιστών, τις σημερινές αυτονομίες και τη χρήση σε αστικό περιβάλλον πολύ περισσότερο νόημα έχουν μικρού μεγέθους EV πόλης που μπορούν να έχουν λογικές διαστάσεις και βάρος και να εξυπηρετούνται από αντίστοιχους ηλεκτροκινητήρες και μπαταρίες επιτυγχάνοντας μια επίσης λογική αυτονομία 200-300km. Δείτε το εξαιρετικό παράδειγμα της άγνωστης (σε λίγο πολύ γνωστής) κινέζικης Leapmotors T03, σε μέγεθος Renault Twingo (σχεδόν copy/paste αν προσέξετε το σουλούπι). Σύντομα θα συμπαράγεται με τη Stellantis στο πολωνικό εργοστάσιο του Tichy (αυτό που παρήγαγε και Panda). Θα βγει σε τελική 15-20Κ ευρώ και θα τρίβουμε τα μάτια μας.

https://www.carandmotor.gr/nea/xekina-i-paragogi-toy-leapmotor-t03

https://www.caroto.gr/2024/09/25/leapmotor-%CE%BF%CE%B9-%CF%84%CE%B9%CE%BC%CE%AD%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-t03-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-c10-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1/

 

 

Επεξ/σία από kalmik
  • Like 3
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, kalmik είπε

H αγορά των ηλεκτρικών στρεβλώθηκε γιατί ταυτίστηκε με βαρειά, ογκώδη και δυσκίνητα μοντέλα 2 τόνων που για να κινηθούν αξιοπρεπώς χρειάζονται μεγάλες μπαταρίες και μπαίνουν στο φαύλο κύκλο περισσότερο βάρος (και λόγω μπαταρίας) και άντε μεγαλύτερο μοτέρ κι άλλη μπαταρία μπας και έχει αυ τονομία. Όμως με βάση την κατανομή των φορτιστών, τις σημερινές αυτονομίες και τη χρήση σε αστικό περιβάλλον πολύ περισσότερο νόημα έχουν μικρού μεγέθους EV πόλης που μπορούν να έχουν λογικές διαστάσεις και βάρος και να εξυπηρετούνται από αντίστοιχους ηλεκτροκινητήρες και μπαταρίες επιτυγχάνοντας μια επίσης λογική αυτονομία 200-300km.

 

Αυτό πιστεύω κι εγώ είναι το πρώτο μεγάλο νόημα με τα ηλεκτρικά.

Σε πρώτη φάση να αντικαταστήσουμε το στόλο των αυτοκινήτων πόλης και κοντινών αποστάσεων.

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

τι μλκς 🤣

για το dc ελεγα. σε 30 λεπτα δινει ena 20-25% στη μπαταρια. δεν κανεις δουλεια ετσι... Για το λιντλ παντα.

Εμένα του lidl στη μισή ώρα με τα 18kw μου δίνει 65χλμ. Άμα δεν έχει έρθει άλλος βγάζεις βάζεις ξανά οπότε έχεις 1 ώρα 130χλμ. Δεν είναι κακό για free αλλα προτιμώ δουλειά ή σπίτι. Εγώ μπορώ να φορτίζω 100%.

3 ώρες πριν, papoys1 είπε

Να το παρκάρεις κάπου οκ αλλα να το αφήσεις σε δωρεάν φορτιστή που πάνε και άλλοι να φορτισουν τζάμπα και το βρίσκουν πιασμένο δεν είναι η καλύτερη λύση.

Το χειρότερο είναι αυτοί που αφήνουν τη θύρα τους κλειδωμένη. Αφού ρε μπαγλαμά σε 30 λεπτά θα σταματήσει και δεν θα είσαι εδώ άσε με να φορτίσω.

 

Βέβαια υπάρχουν και τα άλλα μπουμπούκια που άμα την αφήσεις unlock τη βγάζουν επίτηδες να μπουν αυτοί. 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, aionnou είπε

Εμένα του lidl στη μισή ώρα με τα 18kw μου δίνει 65χλμ. Άμα δεν έχει έρθει άλλος βγάζεις βάζεις ξανά οπότε έχεις 1 ώρα 130χλμ. Δεν είναι κακό για free αλλα προτιμώ δουλειά ή σπίτι. Εγώ μπορώ να φορτίζω 100%.

Το χειρότερο είναι αυτοί που αφήνουν τη θύρα τους κλειδωμένη. Αφού ρε μπαγλαμά σε 30 λεπτά θα σταματήσει και δεν θα είσαι εδώ άσε με να φορτίσω.

 

Βέβαια υπάρχουν και τα άλλα μπουμπούκια που άμα την αφήσεις unlock τη βγάζουν επίτηδες να μπουν αυτοί. 

το δικό μου έχει επιλογή να γίνεται lock την ώρα της φόρτισης και unlock όταν ολοκληρωθεί. Νομίζω στα περισσότερα είναι default αυτή η επιλογή.

Δημοσ.
3 hours ago, filarhos said:

Κι ο αδερφός μου έχει ηλεκτρικό, με πάρκινγκ αλλά δεν τον αφήνουν να βάλει φορτιστή, άρα δεν έχει φόρτιση στο σπιτι. Οπότε φορτίζει σε χώρο κοντά στη δουλειά του μια φορά την εβδομάδα (τόσο συχνά πάει) περπατάει κανένα χιλιομετρο. Δεν θέλει να χρησιμοποιήσει και την shuko που έχει η θέση του οπότε κάπως δυσκολεύεται...

Εχουν τετοιο δικαιωμα να μην τον αφηνουν? Και γιατι αν μην θελει να χρησιμποποιει την σουκο? Συνηθως μια σουκο ειναι αρκετη!

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...