chek2fire Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2 λεπτά πριν, SaFiS είπε Το Alpine A290 βγαινει στις εκδοσεις GT / GTS με τα 220 το οποιο ειναι ακομη πιο ομορφο, τουλαχιστον στα ματια μου… εχει και αυτό θόρυβο πρόσθετο σαν το hyundai? φοβερό Το alpine σίγουρα θα πιάσει τα 40.000 μπορεί και παραπάνω.
basilis_k6 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, SaFiS είπε Το Alpine A290 βγαινει στις εκδοσεις GT / GTS με τα 220 το οποιο ειναι ακομη πιο ομορφο, τουλαχιστον στα ματια μου… πως και δεν το ειχα δει αυτο το βιντεο τοσο καιρο?! thanks!! Spoiler η σχεδιαση του ειναι μια μεγάλη φάπα σε ολους τους ασιατες που εχουν βγάλει ηδη 200 ev και ολα ειναι απο άσχημα μέχρι πολυ ασχημα. διαβασα οτι η απλή εκδοση του r5 έχει χωρις χρέωση το κιτρινο και πράσινο χρωμα. παραδοξως δεν διαβασα το ίδιο για το λευκο. ομως στη γαλλία ο διαμορφωτής δινει δωρεαν το πρασινο και το μαυρο. αναλογα την εκδοση που βασικα αλλαζει η ζαντα και το εσωτερικο (κιτρινο η σκουρο/τζιν) το μαυρο παντως ειναι μεταλλικο. κριμα γιατι ειχα δει αυτο (σαν σατινε) και ειχα ψηθει πολυ ασχημα! Spoiler Επεξ/σία 25 Σεπτεμβρίου από basilis_k6
@pnea1973 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Προσωπικά δεν μου αρέσει. Το ότι προσπαθούν να αναβιώσουν αυτοκίνητα του παρελθόντος, γιατί στηρίζονται στο οτι ο κόσμος θα το δεί συναισθηματικά προσωπικά με αφήνει αδιάφορο. Μιλώντας πάντα για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.. Φαίνεται και απο την διακοπή του FIat 500 που όσο ωραίο και να είναι, σαν ηλεκτρικό δυστυχώς απέτυχε; Γιατί; Γιατί σαν ηλεκτρικό όχημα απλά είναι χάλια. Αν κάποιος θέλει να αγοράσει φινέτσα ας αγοράσει την Junior(2008). Δυστυχώς οι Ευρωπαίοι είναι πολύ πίσω όσον αφορά τα ηλεκτρικά απο τους Ασιάτες. Επεξ/σία 25 Σεπτεμβρίου από @pnea1973 2
NickTG Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 31 minutes ago, @pnea1973 said: Γιατί; Γιατί σαν ηλεκτρικό όχημα απλά είναι χάλια. Απέτυχε γιατί είναι ακριβό. Αλλιώς σαν ηλεκτρικό ειδικά είναι άψογο για πόλη. 2
@pnea1973 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 20 λεπτά πριν, NickTG είπε Απέτυχε γιατί είναι ακριβό. Αλλιώς σαν ηλεκτρικό ειδικά είναι άψογο για πόλη. Ακριβώς. Όταν δίνεις τόσα χρήματα θέλεις κάτι παραπάνω από ένα όχημα το οποίο χτυπάει στο συναίσθημα.
bill999r Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 9 ώρες πριν, @pnea1973 είπε αναβιώσουν αυτοκίνητα του παρελθόντος, Η μόδα βέβαια εδώ κ αρκετά χρόνια στο εξωτερικό είναι να μετατρέπουν παλιά αυτοκίνητα σε ηλεκτρικά. Άπειροι σκαραβαίοι, Maserati, Porsche κ.α, έχουν πλέον ηλεκτροκινητήρες κ μπαταρίες με καλουτσικες αυτονομίες και λογικό κόστος. Βασικά για τέτοια αυτοκίνητα πιο πολύ συμφέρει η μετάτροπη παρά η αγορά του νέου ρετρό. 1
gbras Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου On 26/09/2024 at 08:46, bill999r said: Βασικά για τέτοια αυτοκίνητα πιο πολύ συμφέρει η μετάτροπη παρά η αγορά του νέου ρετρό. Σε καμια περιπτωση δεν συμφερει, για συναισθηματικους και μονο λογους να γινει κατι τετοιο. Εδω ομως δεν επιτρεπεται οποτε δεν τιθεται θεμα συζητησης ετσι και αλλιως. 3
bill999r Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 1 ώρα πριν, gbras είπε Σε καμια περιπτωση δεν συμφερει, για συναισθηματικους και μονο λογους να γινει κατι τετοιο. Εδω ομως δεν επιτρεπεται οποτε δεν τιθεται θεμα συζητησης ετσι και αλλιως. Όχι για συναισθηματικούς λόγους. Μιλώ για σπάνια αυτοκίνητα τα οποία μετατρέπονται σε ηλεκτρικά κ μπορεί ο κάτοχος τους να τα απολαμβάνει καθημερινά με ελάχιστο κόστος και χωρίς τον φόβο των βλαβών και των επισκευών. Σε περίπτωσεις αναπαλαίωσης ειδικά που μπορεί να βρεις ένα αυτοκίνητο με κατεστραμμένο κινητήρα, το κάνεις ηλεκτρικό και του δίνεις ζωή για αλλά τόσα χρόνια. 1
gbras Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 30 minutes ago, bill999r said: Όχι για συναισθηματικούς λόγους. Μιλώ για σπάνια αυτοκίνητα τα οποία μετατρέπονται σε ηλεκτρικά κ μπορεί ο κάτοχος τους να τα απολαμβάνει καθημερινά με ελάχιστο κόστος και χωρίς τον φόβο των βλαβών και των επισκευών. Σε περίπτωσεις αναπαλαίωσης ειδικά που μπορεί να βρεις ένα αυτοκίνητο με κατεστραμμένο κινητήρα, το κάνεις ηλεκτρικό και του δίνεις ζωή για αλλά τόσα χρόνια. Ναι ισχυει αυτο. 1
haris_216 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Αναφορικά με τη φάση "βάζω ηλεκτροκινητήρα σε παλιό όχημα" πρέπει πάντα να εξεταστεί και το θέμα της κυκλοφορίας του, αν μιλάμε για Ελλάδα. Σίγουρα στο εξωτερικό (Αγγλία, κλπ) υπάρχουν "ευκολίες" ως προς τη "χαρτούρα" (among other things) που δεν υπάρχουν στην Ελλάδα, όπου το σύστημα είναι αρκετά δυσκοίλιο. Άρα μπορεί να τα "χώσεις" και να κάνεις τη μετατροπή, η οποία πραγματικά μπορεί να είναι υποδειγματική, αλλά τί γίνεται μετά, όταν έρθει η ώρα του υπουργείου/κτεο; Ποιος θα δώσει έγκριση τύπου, αφού η αλλαγή που συζητάμε είναι ριζική και δεν είναι το ίδιο σα να αλλάζεις το "μαμά" μοτέρ με άλλο πιο ροπάτο; Επεξ/σία 27 Σεπτεμβρίου από haris_216 1
korakios Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Στις 25/9/2024 στις 11:12 ΜΜ, @pnea1973 είπε Φαίνεται και απο την διακοπή του FIat 500 που όσο ωραίο και να είναι, σαν ηλεκτρικό δυστυχώς απέτυχε; Γιατί; Γιατί σαν ηλεκτρικό όχημα απλά είναι χάλια. πανέμορφο ήταν (το ζαχάρωνα σε αντιπροσωπεία όταν αγόρασα το panda) , απλά για 33 χιλιάρικα (το 2020) ούτε καν ... 4 ώρες πριν, haris_216 είπε Αναφορικά με τη φάση "βάζω ηλεκτροκινητήρα σε παλιό όχημα" πρέπει πάντα να εξεταστεί και το θέμα της κυκλοφορίας του, αν μιλάμε για Ελλάδα. Ελλάδα σίγουρα δεν παίζει , στην Ε.Ε. γνωρίζουμε σε ποιες χώρες επιτρέπεται ?
gbras Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 5 hours ago, haris_216 said: Αναφορικά με τη φάση "βάζω ηλεκτροκινητήρα σε παλιό όχημα" πρέπει πάντα να εξεταστεί και το θέμα της κυκλοφορίας του, αν μιλάμε για Ελλάδα. Σίγουρα στο εξωτερικό (Αγγλία, κλπ) υπάρχουν "ευκολίες" ως προς τη "χαρτούρα" (among other things) που δεν υπάρχουν στην Ελλάδα, όπου το σύστημα είναι αρκετά δυσκοίλιο. Άρα μπορεί να τα "χώσεις" και να κάνεις τη μετατροπή, η οποία πραγματικά μπορεί να είναι υποδειγματική, αλλά τί γίνεται μετά, όταν έρθει η ώρα του υπουργείου/κτεο; Ποιος θα δώσει έγκριση τύπου, αφού η αλλαγή που συζητάμε είναι ριζική και δεν είναι το ίδιο σα να αλλάζεις το "μαμά" μοτέρ με άλλο πιο ροπάτο; Ειπαμε στην Ελλαδα δεν επιτρεπεται ακομα αυτο.
haris_216 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, gbras είπε Ειπαμε στην Ελλαδα δεν επιτρεπεται ακομα αυτο. Και αν κρίνουμε πόσα στο τομέα της αυτοκίνησης και των ειδικών εφαρμογών/μετατροπών/δυνατοτήτων ήδη γίνονται στο εξωτερικό κι εδώ φαντάζουν εξωπραγματικά, το σίγουρο είναι ότι το "ακόμα" τείνει προς το άπειρο Επεξ/σία 28 Σεπτεμβρίου από haris_216 2
chek2fire Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου μόνο χθές είχαμε 110 νέες ταξινομήσεις ηλεκτρικών στην Ελλάδα https://www.evstats.gr/el/models προβλέπω να φεύγουμε ταξίδι και να περιμένουμε σε ουρές για αν φορτίσουμε τα αμάξια μας στους μοναδικούς φορτιστές στα ΣΕΑ 2
sargyrop81 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Οπου υπαρχει αγορα-ζητηση, υπαρχει προσφορα/πωληση. Συνηθως με αυτη τη σειρα, σπανια αντιθετα. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα