basilis_k6 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 20 λεπτά πριν, bill999r είπε Μακάρι να ισχύουν όσα λες. Αυτό μόνο καλό μπορεί να είναι για εμάς τους καταναλωτές. φαινεται πως θα ειναι τουλάχιστον 2 χιλιαδες ευρω κατω απο το dolphin με τις επιδοτησεις. χωρις αυτες, η διαφορά θα ειναι 4-5 χιλιαρικα αν δεν κανω λαθος στους υπολογισμους μου. αν ζητας αυτονομια και επιδοσεις το byd ειναι απο πανω αλλα για απλη χρηση πολης νομίζω ειναι αρκετά καλυτερο το c3. ειναι και citroen προφανως, αλλο ονομα, αλλη απηχηση, αλλη μεταπωληση. ειναι και ψευτο suv που πλεον μετραει αρκετα για τους αγοραστες ιδιώς τις γυναικες. 25k στη γαλλία το υβριδικο παντως ειναι κακη τιμη. αυτο στα 23 θα πουλαγε σαν ζεστο ψωμάκι Επεξ/σία 23 Σεπτεμβρίου από basilis_k6 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
@pnea1973 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Το θέμα είναι άλλο. Γιατί να δώσεις 18.000 για 200χιλ ενώ με 20.000 έχεις διπλάσια αυτονομία...... Πάντα με τις επιδοτήσεις λέω.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
basilis_k6 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 18 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε Το θέμα είναι άλλο. Γιατί να δώσεις 18.000 για 200χιλ ενώ με 20.000 έχεις διπλάσια αυτονομία...... Πάντα με τις επιδοτήσεις λέω.. 300km, οχι 200 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
@pnea1973 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 37 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε 300km, οχι 200 Και πάλι, θα προτιμούσα τον κινέζο, γιατί έχει 420 ον.αυτονομία. Θα μπορούσα να πάω και ένα ταξίδι καλύτερα. Αλλά ας έρθει και το 5αρι για ανταγωνισμό. Οσα βγαίνουν τόσο καλύτερο...Ακόμα θυμάμαι οταν είχα πάει να ρωτήσω για το 500ρακι το ηλεκτρικό και μου ειχαν πει 34.000 νομίζω χωρίς την επιδότηση!!!!!!! Επεξ/σία 23 Σεπτεμβρίου από @pnea1973 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasgr78 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 1 ώρα πριν, @pnea1973 είπε Το θέμα είναι άλλο. Γιατί να δώσεις 18.000 για 200χιλ ενώ με 20.000 έχεις διπλάσια αυτονομία...... Πάντα με τις επιδοτήσεις λέω.. Όλη η μάχη στην αγορά αυτή τη στιγμή γίνεται για το ποιά μοντέλα και εκδόσεις θα είναι κάτω από τα 20000 ευρώ. Δεν είναι τυχαίο ότι στην Ευρώπη πάει τάπα το Dacia Sandero. Σχετικά με τα ηλεκτρικά, ένας που το θέλει ως 2ο οικογενειακό αποκλειστικά πόλης, πάει σαφώς στο φθηνότερο, γιατί γλιτώνει χρήματα αγοράς, κατανάλωση λόγω μειωμένου βάρους, μικρότερο κόστος μπαταρίας (αν χρειαστεί μελλοντικά) κλπ. Αν το σκεφτούμε ρεαλιστικά, ένα πλεονέκτημα που φέρνει η ηλεκτροκίνηση όταν αναπτυχθεί πλήρως η «βεντάλια» σε μερικά χρόνια, είναι ότι θα μπορούν να κυκλοφορούν μοντέλα βελτιστοποιημένα για το προφίλ χρήση τους και όχι υπερδιαστασιολογημένα εκεί που δεν χρειάζεται (πάντα για το προφίλ χρήσης τους). 4 ώρες πριν, malakudi είπε Έχει LFP, αυτές έχουν πρόβλημα στις χαμηλές θερμοκρασίες, όχι στις υψηλές Δεν ισχύει στο ακέραιο αυτό που λες, εκτός αν το εννοείς διαφορετικά. Και οι LFP έχουν πρόβλημα σε υψηλές θερμοκρασίες, απλά το εύρος θερμοκρασιών που αρχίζει το πρόβλημα ξεκινάει σε υψηλότερο σημείο από τις ιόντων λιθίου. Για παράδειγμα στις τωρινές LFP συνήθως το εύρος λειτουργίας είναι μέχρι 60 βαθμούς Κελσίου. Δεν είναι δύσκολο να πιαστούν αυτές οι θερμοκρασίες σε απευθείας έκθεση στον ήλιο στη Μεσόγειο σε μέρες χωρίς δροσισμό και άνεμο και σε στιγμή φόρτισης. Επίσης, ακόμα δεν έχουμε εκτενή δεδομένα σε πραγματικό περιβάλλον για χρόνια. Θα φανεί. Καμία μπαταρία δεν είναι τελείως ανεπηρέαστη σε αυξανόμενες θερμοκρασίες. Άλλο να έχεις 38 βαθμούς σε συνθήκες φόρτισης και άλλο 58 βαθμούς σε συνθήκες φόρτισης, κι ας είναι και οι 2 τιμές εντός εύρους. Θα δείξει ... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chek2fire Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Μέλος Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 9 ώρες πριν, Tatofski64 είπε https://www.autoblog.gr/2024/09/22/ena-tesla-model-3-pire-fotia-stin-agia-paraskevi/ πολύ παράξενη φωτιά αυτό με το tesla καθώς δείχνει να είναι φωτιά που προκλήθηκε στο σταθμό και μεταφέρθηκε στο αυτοκίνητο? Γενικά βλέπουμε ότι αυτοί οι σταθμοί δεν είναι και ότι αξιόπιστο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papoys1 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 6 ώρες πριν, chek2fire είπε πολύ παράξενη φωτιά αυτό με το tesla καθώς δείχνει να είναι φωτιά που προκλήθηκε στο σταθμό και μεταφέρθηκε στο αυτοκίνητο? Γενικά βλέπουμε ότι αυτοί οι σταθμοί δεν είναι και ότι αξιόπιστο. Λιωμένα ελαστικά τρακάρισμα εμπρός δεξιά;;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alexioannou Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Άνετοιμη τεχνολογία απο κάθε πλευρά....... https://www.theatlantic.com/technology/archive/2023/07/electric-vehicles-tires-wearing-out-particulates/674750/ Επεξ/σία 24 Σεπτεμβρίου από alexioannou Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 16 λεπτά πριν, alexioannou είπε Άνετοιμη τεχνολογία απο κάθε πλευρά....... https://www.theatlantic.com/technology/archive/2023/07/electric-vehicles-tires-wearing-out-particulates/674750/ Σωστα, γιατι τα ελαστικα απο τα Ice ειναι οικολογικα 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chek2fire Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Μέλος Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου μια και γίνετε πολύ κουβέντα και στο διπλανό νήμα για τα BYD για το νέο Renault 5 το ηλεκτρικό που είναι κουκλί απέξω και σε πολύ καλή τιμή. Aπό τι λένε θα βγούνε δύο εκδόσεις η μια που θα βγάζει 350 χιλιόμετρα. Yπάρχει και η GT έκδοση που βγάζει 220 άλογα. Θα πηγαίνει σα διάολος τόσο ελαφρύ που είναι https://en.wikipedia.org/wiki/Renault_5_E-Tech έχει και θέση για μπακέτα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Doubt Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Πολύ καλή κίνηση από τη Renault, όμορφο και με όνομα-νοσταλγία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
harderos Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Πάντως GT δεν φαίνεται πουθενά προς το παρόν στα configurators των απανταχού σάιτ της Renault. Μάλλον θα το βγάλουν αργότερα μαζί με τη μικρή έκδοση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Αν βγαλουν GT ελπιζω να εχει και 4κινηση αλλιως θα θελει λαστιχα καθε 3 μηνες 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jaguar13 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Μου φάνηκε ή οι χώροι για τα ποδια πίσω είναι ψιλοτραγικοί? Πάντως είναι πανέμορφο το άτιμο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SaFiS Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Το Alpine A290 βγαινει στις εκδοσεις GT / GTS με τα 220 το οποιο ειναι ακομη πιο ομορφο, τουλαχιστον στα ματια μου… Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα