Προς το περιεχόμενο

Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου - Γνώμες, απόψεις για νέα μοντέλα


chek2fire

Προτεινόμενες αναρτήσεις

23 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Έχω ήδη απαντήσει και επαναλαμβάνω την εκτίμησή μου, ότι χωρίς δίκτυο υποστήριξης, δύσκολα θα γίνουν σημαντικές πωλήσεις σε περιοχές που δεν υπάρχει κάθετη μονάδα, για τον κάθε κατασκευαστή.

Αυτό φαίνεται να αγγίζει ήδη το μεγαθήριο Tesla που εκτός Αθήνας είναι πολύ μικρότερο το μερίδιο πωλήσεων (και μη βάζουμε μέσα τα leasing που εμφανίζονται, που σού δίνουν αμάξι αντικατάστασης και λύνει άλλος το πρόβλημα του πώς θα υποστηριχτεί το αυτοκίνητο σε μακρινή μονάδα).

Δίκτυο υποστήριξης έχει πχ η VW. Αν θέλει αλλαγή module μπαταρίας, πρέπει να πας ή Αθήνα η Θεσσαλονίκη. Αν έχεις heat pump και χρειαστεί αέριο, πρέπει να πας Αθήνα μόνο! Οπότε δεν είναι πρόβλημα μόνο για την Tesla το service, τα ηλεκτρικά θέλουν άλλου τύπου service που δεν υπάρχουν παντού στο δίκτυο. Θα πάρει χρόνια να αναπτυχθεί το δίκτυο σε ότι αφορά τα ηλεκτρικά. Από την άλλη τα ηλεκτρικά βγάζουν σπάνια βλάβες και ίσως δε χρειαστείς ποτέ το δίκτυο. Αν όμως σου κάτσει σοβαρή βλάβη, θα μείνεις καιρό χωρίς αυτοκίνητο, γνωρίζω ιστορίες που ήταν το αυτοκίνητο στο service 2+ μήνες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μόλις τώρα, malakudi είπε

Δίκτυο υποστήριξης έχει πχ η VW. Αν θέλει αλλαγή module μπαταρίας, πρέπει να πας ή Αθήνα η Θεσσαλονίκη. Αν έχεις heat pump και χρειαστεί αέριο, πρέπει να πας Αθήνα μόνο! Οπότε δεν είναι πρόβλημα μόνο για την Tesla το service, τα ηλεκτρικά θέλουν άλλου τύπου service που δεν υπάρχουν παντού στο δίκτυο. Θα πάρει χρόνια να αναπτυχθεί το δίκτυο σε ότι αφορά τα ηλεκτρικά. Από την άλλη τα ηλεκτρικά βγάζουν σπάνια βλάβες και ίσως δε χρειαστείς ποτέ το δίκτυο. Αν όμως σου κάτσει σοβαρή βλάβη, θα μείνεις καιρό χωρίς αυτοκίνητο, γνωρίζω ιστορίες που ήταν το αυτοκίνητο στο service 2+ μήνες.

Αυτό το έχω ακούσει ότι είναι ανάλογα με τον κατασκευαστή, αλλά το ερώτημα είναι ποιός θα επωμίζεται το κόστος της μεταφοράς. Για παράδειγμα, αν περάσεις την πόρτα της τοπικής αντιπροσωπείας και δεν μπορούν να το υποστηρίξουν, δεν μπορούν να σού ζητήσουν να το πας εσύ σε άλλη πόλη. Θα το μετακινήσουν αυτοί και απλά θα καθυστερήσει να σού επιστραφεί, οπότε πρέπει να σού δώσουν αυτοκίνητο αντικατάστασης.

Αντιθέτως, σε μη ύπαρξη κάθετης μονάδας τοπικά, πρέπει να επωμιστείς εσύ το κόστος να μετακινείς το αυτοκίνητο μακριά ΚΑΘΕ φορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

 

Αντιθέτως, σε μη ύπαρξη κάθετης μονάδας τοπικά, πρέπει να επωμιστείς εσύ το κόστος να μετακινείς το αυτοκίνητο μακριά ΚΑΘΕ φορά.

Η οδική βοήθεια δεν μπορεί να το κάνει; Δεν τον γνωρίζω αλλά ρωτάω.

 

Επεξ/σία από @pnea1973
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Η οδική βοήθεια δεν μπορεί να το κάνει; Δεν τον γνωρίζω αλλά ρωτάω.

 

Ούτε εγώ ξέρω για τους ειδικούς όρους, αλλά το θέμα θεωρώ ότι είναι πιο πριν.

Για παράδειγμα, ακόμα και να στο πηγαίνει η οδική εντός του κόστους και των όρων συμβολαίου, ποιός θα χειριστεί την εισαγωγή/εξαγωγή από την απομακρυσμένη μονάδα;

Αν το αναλαμβάνει η τοπική αντιπροσωπεία, έχει και την ευθύνη από τη στιγμή που πέρασε την πόρτα της το αυτοκίνητο, μέχρι και να επιστραφεί στον ιδιοκτήτη με πλήρη αποκατάσταση βλάβης. Σημαντικές λεπτομέρειες, πιστεύω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
59 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Ούτε εγώ ξέρω για τους ειδικούς όρους, αλλά το θέμα θεωρώ ότι είναι πιο πριν.

Για παράδειγμα, ακόμα και να στο πηγαίνει η οδική εντός του κόστους και των όρων συμβολαίου, ποιός θα χειριστεί την εισαγωγή/εξαγωγή από την απομακρυσμένη μονάδα;

Αν το αναλαμβάνει η τοπική αντιπροσωπεία, έχει και την ευθύνη από τη στιγμή που πέρασε την πόρτα της το αυτοκίνητο, μέχρι και να επιστραφεί στον ιδιοκτήτη με πλήρη αποκατάσταση βλάβης. Σημαντικές λεπτομέρειες, πιστεύω.

Σε ότι αφορά την αλλαγή battery modules στα ID3/ID4 που είχε βγει ανάκληση από την VW, έπρεπε να το πας εσύ. Δε γινόταν να το αφήσεις στη τοπική VW της Καβάλας πχ, έπρεπε να το πας ο ίδιος Θεσσαλονίκη.

Σε ότι αφορά το συμπλήρωμα υγρού CO2 στο heat pump ενός ID4 από τα Ιωάννινα, πάλι του είπαν ότι πρέπει να το πάει ο ίδιος Αθήνα.

Επεξ/σία από malakudi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ ενδιαφέροντα, λοιπόν, όλα αυτά, να τα γνωρίζουμε ως καταναλωτές και ως υποψήφιοι αγοραστές ηλεκτρικού αυτοκινήτου στο μέλλον (άμεσο ή όχι), ώστε να είμαστε διαβασμένοι και να ρωτάμε γραπτώς πριν αγοράσουμε από την εκάστοτε τοπική αντιπροσωπεία, πώς θα χειρίζονται περιστατικά που δεν θα μπορούν να αντιμετωπίσουν τοπικά.

Αν πετούν την μπάλα στην «εξέδρα», σημαίνει ότι θα είναι ψευδαίσθηση η τοπική υποστήριξη. Άκρως αστείο να θέλουν να λένε ότι έχουν τοπική υποστήριξη, αν μπορούν να υποστηρίζουν τα μισά πράγματα (τα ευκολάκια) και στα πιο δύσκολα θα πρέπει να μεταβαίνει ο καταναλωτής αλλού για υποστήριξη με δική του επιβάρυνση.

Καλά κάνουμε και τα συζητάμε όλα αυτά, για να ξέρουμε ότι μάλλον πουλάνε φούμαρα αρκετοί περί τοπικής υποστήριξης. Να είμαστε διαβασμένοι και υποψιασμένοι.

Ακόμα μεγαλύτερη επιβράδυνση πωλήσεων ηλεκτρικών βλέπω. 😇

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Τώρα μόλις παρατήρησα στα specs του Citroen e-C3 ότι η μπαταρία είναι αερόψυκτη.

Άκλαυτο κι αυτό για μεσογειακά κλίματα.

Α καλα, σαν το citroen visa!

Θα παει κι αυτο απατο σαν την πρωτη γεννια nissan leaf, που τα πουλανε 3χιλιαρικα γιατι εχουν αυτονομια 30χλμ :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Τώρα μόλις παρατήρησα στα specs του Citroen e-C3 ότι η μπαταρία είναι αερόψυκτη.

Άκλαυτο κι αυτό για μεσογειακά κλίματα.

δεν ξερω ποση σημασια εχει αυτο που λες για την μπαταρια του...

αλλα εχει φυσικο κλειδι με μίζα! επιτέλους!

Επεξ/σία από basilis_k6
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Τώρα μόλις παρατήρησα στα specs του Citroen e-C3 ότι η μπαταρία είναι αερόψυκτη.

Άκλαυτο κι αυτό για μεσογειακά κλίματα.

Έχει LFP, αυτές έχουν πρόβλημα στις χαμηλές θερμοκρασίες, όχι στις υψηλές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, malakudi είπε

Έχει LFP, αυτές έχουν πρόβλημα στις χαμηλές θερμοκρασίες, όχι στις υψηλές

Οπότε οι άλλοι κατασκευαστές που τις έχουν τις LFP υδρόψυκτες, πετούν τζάμπα επιπρόσθετα χρήματα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, kostasgr78 είπε

Οπότε οι άλλοι κατασκευαστές που τις έχουν τις LFP υδρόψυκτες, πετούν τζάμπα επιπρόσθετα χρήματα;

Όχι, αλλά το e-C3 φορτίζει αργά έτσι κι αλλιώς και δεν έχει πολλά KW κινητήρα. Η ψύξη χρειάζεται όταν φορτίζεις / αποφορτίζεις με υψηλό C rate

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, malakudi είπε

Όχι, αλλά το e-C3 φορτίζει αργά έτσι κι αλλιώς και δεν έχει πολλά KW κινητήρα. Η ψύξη χρειάζεται όταν φορτίζεις / αποφορτίζεις με υψηλό C rate

επισης την ελειψη heat pump την σχολιαζουν σαν αρνητικο για τα ψυχρά κλίματα (λογω μειωμένης αυτονομίας το χειμωνα) αλλα δεν ειδα καποια αναφορα για προβλημα στα θερμα κλίματα. 

φαίνεται πολυ ωραιο αμαξάκι και μπορει τωρα να κερδίζει ποντους το byd λογω της σχετικα μεγάλης εκπτωσης αλλα σε τιμη καταλογου δεν εχει αντιπαλο το c3. το εσωτερικου του φαίνεται πολυ ανετο και λενε τα καλυτερα για καθισματα, ορατοτητα, ανεση κτλ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, basilis_k6 είπε

αλλα σε τιμη καταλογου δεν εχει αντιπαλο

Μακάρι να ισχύουν όσα λες. Αυτό μόνο καλό μπορεί να είναι για εμάς τους καταναλωτές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...