dtk-386 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 5 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε Το τραγικό, όπως έχω ξανά γράψει, είναι ότι κάθε ταχυφορτιστής που βλέπω έχει μια κανονική και μια CHAdeMO, πράγμα που μας στερεί πολλές θέσεις φόρτισης. 2
malakudi Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 19 ώρες πριν, chek2fire είπε δεν μιλάω για έλλειψη αλλά ότι δεν επαρκούν και σε μέρες αιχμής είναι σίγουρο ότι κάποιος θα τον έχει πιασει όταν πας να φορτίσεις. 18 ώρες πριν, chek2fire είπε Δηλαδή με ένα DC σε ΣΕΑ δεν κάνεις δουλειά. Και δυστυχώς τα AC τους που έχουν εκεί είναι random αν δουλέψουν αλλά έτσι και αλλιώς είναι άχρηστα γιατί θα πρέπει να κάτσεις πάνω ώρα για να κάνεις μια φόρτιση 11kw Το λέτε από την εμπειρία σας αυτό; Πολλά ΣΕΑ πλέον έχουν 4 και πάνω φορτιστές. Επίσης υπάρχουν σημεία λίγο έξω από την εθνική (Tesla superchargers Λάρισα, ΙΚΕΑ Θεσσαλίας, ΙΚΕΑ Ιωαννίνων κτλ κτλ) που έχουν δυνατούς και πολλούς φορτιστές. Ναι υπάρχουν ακόμα κάποια ΣΕΑ με 1 φορτιστή αλλά σε όλα μου τα ταξίδια δεν αντιμετώπισα ποτέ πρόβλημα να βρω να φορτίσω. 57 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε Το τραγικό, όπως έχω ξανά γράψει, είναι ότι κάθε ταχυφορτιστής που βλέπω έχει μια κανονική και μια CHAdeMO, πράγμα που μας στερεί πολλές θέσεις φόρτισης. Οι τριπλοί φορτιστές (AC Type2, CCS2, Chademo) δε στερούν θέση φόρτισης, μπορούν να εξυπηρετήσουν ένα AC και ένα DC, απλώς έχουν 2 βύσματα για συμβατότητα με τα Leaf και είναι 50ρηδες. Το 95% των ισχυρότερων που μπαίνουν πλέον δεν υποστηρίζουν Chademo. 1
gbras Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου Παρομοιως και εγω ποτε δεν ειχα προβλημα σε ταξιδι να φορτισω. Αλλωστε αν τυχει να μην βρεις διαθεσιμο φορτιστη σε ενα ΣΕΑ πας στο επομενο. 3
kostasgr78 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου Αν ισχύει η τιμή που λένε γύρω στις 20000 ευρώ για το νέο e-C3 το αμιγώς ηλεκτρικό, αναμένεται να πάει τάπα σε πωλήσεις πιστεύω. Ειδικά αν έρθει στην πορεία και η έκδοση με τη μικρότερη μπαταρία (αυτονομία γύρω στα 200χλμ) που ακούγεται για τιμή γύρω στις 17000 ευρώ. Πιθανόν το ιδανικό αυτοκίνητο πόλης για όσους έχουν δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι. 1
@pnea1973 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 1 ώρα πριν, kostasgr78 είπε Αν ισχύει η τιμή που λένε γύρω στις 20000 ευρώ για το νέο e-C3 το αμιγώς ηλεκτρικό, αναμένεται να πάει τάπα σε πωλήσεις πιστεύω. Ειδικά αν έρθει στην πορεία και η έκδοση με τη μικρότερη μπαταρία (αυτονομία γύρω στα 200χλμ) που ακούγεται για τιμή γύρω στις 17000 ευρώ. Πιθανόν το ιδανικό αυτοκίνητο πόλης για όσους έχουν δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι. 200χιλ είναι λίγα. Την στιγμή που με την επιδότηση υπάρχει το Dolphin στις 20.000χιλ και διπλάσια αυτονομία.. Βέβαια ανάλογα και με τις ανάγκες του καθενός, αλλά προσωπικά θα πήγαινα στο Dolphin....Επίσης θα έρθει και το νεο Panda το οποίο στηρίζεται πάνω στην ίδια πλατφόρμα.
korakios Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 3 ώρες πριν, @pnea1973 είπε .Επίσης θα έρθει και το νεο Panda το οποίο στηρίζεται πάνω στην ίδια πλατφόρμα. μη μου θυμίζεις την ιεροσυλία που κάνανε 😛 3 ώρες πριν, @pnea1973 είπε 200χιλ είναι λίγα. Την στιγμή που με την επιδότηση υπάρχει το Dolphin στις 20.000χιλ και διπλάσια αυτονομία.. ναι αλλά αν είναι 17 χιλιάρικα χωρίς επιδότηση ? για μέσα καλά είναι τα 200χλμ , εδώ πούλησε το dacia spring με τα 45 άλογα , απλά είναι μεγάλα για πόλης αμάξια , μάλλον δεν τους συμφέρει για κάποιο λόγο να βγάζουν μικρά πλέον 1
@pnea1973 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 11 λεπτά πριν, korakios είπε μη μου θυμίζεις την ιεροσυλία που κάνανε 😛 ναι αλλά αν είναι 17 χιλιάρικα χωρίς επιδότηση ? για μέσα καλά είναι τα 200χλμ , εδώ πούλησε το dacia spring με τα 45 άλογα , απλά είναι μεγάλα για πόλης αμάξια , μάλλον 11 λεπτά πριν, korakios είπε μη μου θυμίζεις την ιεροσυλία που κάνανε 😛 ναι αλλά αν είναι 17 χιλιάρικα χωρίς επιδότηση ? για μέσα καλά είναι τα 200χλμ , εδώ πούλησε το dacia spring με τα 45 άλογα , απλά είναι μεγάλα για πόλης αμάξια , μάλλον δεν τους συμφέρει για κάποιο λόγο να βγάζουν μικρά πλέον Το μόνο την. ALFA ROMEO θα χαλαγανε;;;; Αν έχει 17. 000 χωρίς επιδότηση και πάλι με τα 20.000 με επιδότηση θα προτιμούσα το 2ο. Αν πάει 26.000 τότε ναι... Θα έπαιρνα το άλλο με τα 17.000 1
Burgos Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου Το C3 οριακά χαρακτηρίζεται αυτοκίνητο. Τελική 135 έχει. Και φαντάζομαι πως από τα 200χλμ αυτονομία, αν πηγαίνεις με 130 δε θα φτάσεις ούτε τα μισά. 17Κ για να μην μπορείς να βγεις από την πόλη είναι πολλά 3
basilis_k6 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 1 ώρα πριν, korakios είπε μη μου θυμίζεις την ιεροσυλία που κάνανε 😛 ναι αλλά αν είναι 17 χιλιάρικα χωρίς επιδότηση ? για μέσα καλά είναι τα 200χλμ , εδώ πούλησε το dacia spring με τα 45 άλογα , απλά είναι μεγάλα για πόλης αμάξια , μάλλον δεν τους συμφέρει για κάποιο λόγο να βγάζουν μικρά πλέον c3 ev 17k δεν παιζει. το renault5 των 25κ δεν θα βγει καν φετος. c3 ev στα 23κ μπορει αλλα με επιδοτηση παει 18κ. 1
korakios Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου Μόλις τώρα, basilis_k6 είπε c3 ev 17k δεν παιζει. δε γνωρίζω , άλλος το ανέφερε
kostasgr78 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 17 ώρες πριν, kostasgr78 είπε Αν ισχύει η τιμή που λένε γύρω στις 20000 ευρώ για το νέο e-C3 το αμιγώς ηλεκτρικό, αναμένεται να πάει τάπα σε πωλήσεις πιστεύω. Ειδικά αν έρθει στην πορεία και η έκδοση με τη μικρότερη μπαταρία (αυτονομία γύρω στα 200χλμ) που ακούγεται για τιμή γύρω στις 17000 ευρώ. Πιθανόν το ιδανικό αυτοκίνητο πόλης για όσους έχουν δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι. Αυτό που έγραψα είναι εικασία ανθρώπων από μέσα, αφορά τιμές μετά την επιδότηση. 20000 για το μοντέλο με τη μεγάλη μπαταρία που θα διατίθεται αρχικά και στην πορεία θα έρθει το μοντέλο με τη μικρή μπαταρία, γύρω στα 200χλμ αυτονομία και μετά την επιδότηση θα είναι στα 17000. Οι επίσημες τιμές θα ανακοινωθούν τον Οκτώβριο. Προσωπικά πιστεύω θα κάνει καλές πωλήσεις, γιατί όπως και να έχει η Citroen έχει απήχηση στη χώρα μας (ασχέτως αν εγώ δεν είμαι φαν) και έχει ανεπτυγμένο δίκτυο υποστήριξης. Η BYD και η MG ακόμα δεν έχουν πείσει καταναλωτές, η πρώτη ακόμα δεν έχει καν δίκτυο και η δεύτερη ίσα ίσα που έχει αρχίσει να ανοίγει εκτός Αθήνας, χωρίς να έχει δώσει δείγματα γραφής. Η υποστήριξη, όσο και να την υποεκτιμούν κάποιοι, είναι τεράστιο θέμα για πολλούς καταναλωτές. Και δεν ζουν όλοι στην Αθήνα.
malakudi Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου Το e-C3 με τις 44 KWh πωλείται στη Γερμανία 23300, στην Ολλανδία 24200. Τα 23300 είναι με 19% ΦΠΑ. Με 24% φτάνει 24300. Στην Ολλανδία είναι 21%, με 24% η τιμή της Ολλανδίας πάει 24800. Αν έρθει Ελλάδα 24800, με την επιδότηση η τιμή θα είναι 17300. Αν έρθει 24300, θα βγει ακριβώς 17000. Μικρότερη μπαταρία από την 44αρα δεν αξίζει. Στα 17300, δίνεις 2700 ακόμα και πας στο Dolphin που είναι σαφώς ανώτερο. Μόνη περίπτωση να επιλέξεις το e-C3 είναι να θες αυτοκίνητο μικρότερο από 4 μέτρα. Τουλάχιστον προσπαθούν να βγάλουν κάτι οικονομικότερο γιατί οι τιμές που είχε η Stellantis για Fiat 500ρακη και Peugeot e-208 ήταν ανέκδοτο. 4
kostasgr78 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου Έχω ήδη απαντήσει και επαναλαμβάνω την εκτίμησή μου, ότι χωρίς δίκτυο υποστήριξης, δύσκολα θα γίνουν σημαντικές πωλήσεις σε περιοχές που δεν υπάρχει κάθετη μονάδα, για τον κάθε κατασκευαστή. Αυτό φαίνεται να αγγίζει ήδη το μεγαθήριο Tesla που εκτός Αθήνας είναι πολύ μικρότερο το μερίδιο πωλήσεων (και μη βάζουμε μέσα τα leasing που εμφανίζονται, που σού δίνουν αμάξι αντικατάστασης και λύνει άλλος το πρόβλημα του πώς θα υποστηριχτεί το αυτοκίνητο σε μακρινή μονάδα).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα