Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 minute ago, gbras said:

Μια χαρα ξερουμε. Ολες οι καινουργιες μπαταριες εχουν ενεργη διαχειριση θερμοκρασιας. Ουσιαστικα η υψηλη θερμοκρασια δεν επηρεαζει την μπαταρια, αν ανεβει η θερμοκρασια αρκετα το αυτοκινητο θα την διαχειριστει αναλογα.. Για την ακριβεια στους 30 βαθμους η μπαταρια ειναι στα καλυτερα της. Η αυτονομια ανεβαινει με υψηλη θερμοκρασια.

Άντε πάλι... το αυτοκίνητο για να ψύξει την μπαταρία χρειάζεται ενέργεια, την οποία την αντλεί από την ίδια την μπαταρία. Επίσης η αυτονομία με υψηλή θερμοκρασία δεν ανεβαίνει, πέφτει, η μέγιστη αυτονομία επιτυγχάνεται με εξωτερική θερμοκρασία 23 βαθμούς κελσίου.

  • Like 4
  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
7 minutes ago, gbras said:

Μια χαρα ξερουμε. Ολες οι καινουργιες μπαταριες εχουν ενεργη διαχειριση θερμοκρασιας. Ουσιαστικα η υψηλη θερμοκρασια δεν επηρεαζει την μπαταρια, αν ανεβει η θερμοκρασια αρκετα το αυτοκινητο θα την διαχειριστει αναλογα.. Για την ακριβεια στους 30 βαθμους η μπαταρια ειναι στα καλυτερα της. Η αυτονομια ανεβαινει με υψηλη θερμοκρασια.

Τα έχεις μπερδέψει λίγο. Να εξηγήσω.

Η ενεργή διαχείριση θερμοκρασίας λειτουργεί όταν λειτουργεί το αυτοκίνητο.

Όταν έχεις 40 βαθμούς θερμοκρασία αέρα, η άσφαλτος/οδόστρωμα έχει 60-70φέυγα. Ψήνεις αυγά και λουκάνικα επάνω. Η μπαταρία σε σταθμευμένο όχημα σε αυτές τις συνθήκες, κάτω από ήλιο σιγοψήνεται.

Σε υψηλές θερμοκρασίες η αυτονομία πέφτει.

Οι LFP αντέχουν καλύτερα, αλλά έχουν μικρότερη ενέργεια ανά μονάδα όγκου και βγάζουν λιγότερα χιλιόμετρα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 minutes ago, chek2fire said:

αρα με το KIA με συμφέρει απλά να το βάλω στο μονοφασικό του καθώς στο τριφασικό δεν θα έχω και πολύ μεγάλη διαφορά στο χρόνο φόρτισης, έτσι δεν είναι?

αυτό με τους ταχυφορτιστές τι παίζει δηλαδή είναι όλα τα αυτοκίνητα συμβατά η απλά και εκεί υπάρχει αυτός ο περιορισμός του ενσωματωμένου φορτιστή.

Δεν σε καταλαβαίνω, αν ο χώρος στον οποίο θα μπει το wallbox έχει τριφασικό ρεύμα εννοείται πως θα συνδεθούν πάνω του και οι τρεις φάσεις.

Οι ταχυφορτιστές δίνουν DC ρεύμα, για αυτό και δεν έχει σημασία ο εσωτερικός φορτιστής του αυτοκινήτου. Παρόλα αυτά υπάρχει κάποιο όριο στο ρεύμα που μπορεί να δεχτεί η μπαταρία, όπως επίσης κάποια μοντέλα δεν μπορούν να δεχθούν ταχυφόρτιση (πχ κάποια smart), δες συγκεκριμένα για το αυτοκίνητο που σε ενδιαφέρει.

Επεξ/σία από Joshua21
Δημοσ.
31 minutes ago, panther_512 said:

Τα έχεις μπερδέψει λίγο. Να εξηγήσω.

Εχω ηδη τρια χρονια EV αλλα ναι εξηγησε μου.

33 minutes ago, panther_512 said:

Η ενεργή διαχείριση θερμοκρασίας λειτουργεί όταν λειτουργεί το αυτοκίνητο.

Το αυτοκινητο δεν σταματαει ποτε να λειτουργει ουσιαστικα. Η διαχειριση θερμοτητας θα λειτουργησει και με το αυτοκινητο χωρις να κινειται ΑΝ χρειαστει. Μεχρι 50 βαθμους στην μπαταρια δεν θα χρειαστει. Η ψυξη της μπαταριας ουσιαστικα ενεργοποιειται αν χρειαζεται κατα την φορτιση η οταν κινεισαι μονιμα σε υψηλη ταχυτητα η αντιστοιχια εχεις συνεχεια υψηλη ανακτηση ενεργειας.

52 minutes ago, panther_512 said:

Όταν έχεις 40 βαθμούς θερμοκρασία αέρα, η άσφαλτος/οδόστρωμα έχει 60-70φέυγα. Ψήνεις αυγά και λουκάνικα επάνω. Η μπαταρία σε σταθμευμένο όχημα σε αυτές τις συνθήκες, κάτω από ήλιο σιγοψήνεται.

Το οδοστρωμα μπορει να φτασει και τοσο οταν το χτυπαει ο ηλιος. Διαφορετικες συνθηκες για την μπαταρια δεν νομιζεις? Αλλιως μηπως σιγοψηνεσαι και εσυ στο αυτοκινητο απο τον δρομο?

58 minutes ago, panther_512 said:

Σε υψηλές θερμοκρασίες η αυτονομία πέφτει.

Οχι ΔΕΝ πεφτει. Τουλαχιστον οχι αμεσα. Πεφτει επειδη πρεπει να χρησιμοποιησεις κλιματισμο.

59 minutes ago, panther_512 said:

Οι LFP αντέχουν καλύτερα, αλλά έχουν μικρότερη ενέργεια ανά μονάδα όγκου και βγάζουν λιγότερα χιλιόμετρα.

Και τι σημασια εχει αυτο? Το αποτελεσμα ενδιαφερει .

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

παιδιά στην ΚΙΑ έχει μια προσφορα για τα Titanium μοντέλα που υπάρχουν ήδη στην Ελλάδα 10.000 έκτπωση δηλαδή από τα 58 χιλιάδες πέφτει στα 48. Από τι μου είπαν που ρώτησα είναι όλα μοντέλα του δεύτερου εξάμηνου του 2023 συν ότι έχουν όλα τα χρώματα διαθέσιμα. Παράδοση σε 15 μέρες πολύ πιο άμεση από τους 8 μήνες που είναι να πάρεις του 24 μοντέλο.

Μάλλον σε αυτό θα πάω επιλογή και στο steel gray. Η λευκή πέρλα είναι πανέμορφη αλλά πιστεύω ότι το steel gray και το mat του ταιριάζουν απόλυτα σε αυτό το αυτοκίνητο.

Από τι βλέπω τα μοντέλα του 23 με του 24 δεν έχουν διαφορές μόνο στην GT έκδοση που έχει κάποια χιλιόμετρα παραπάνω η μπαταρία. 

Εδώ είναι το steel gray

 

και εδώ η λευκή πέρλα

 

Επεξ/σία από chek2fire
  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, gbras said:

Εχω ηδη τρια χρονια EV αλλα ναι εξηγησε μου.

Το ότι είσαι κάτοχος EV τρία χρόνια θα ήταν υπερπολύτιμο για μένα αν μου έλεγες "Μένω Κύπρο, το αμάξι έβγαλε 3 καλοκαίρια, η μπαταρία μου έχει τόσο % υγεία μετά από τόσα χιλιόμετρα, και η αυτονομία το καλοκαίρι είναι τόσο, το χειμώνα τόσο"

Αν δεν μένεις σε συνθήκες Κύπρου, τότε δεν με πείθεις, όταν όλη η έρευνα που έκανα μήνες τώρα λέει διαφορετικά πράγματα, και ο αντιπρόσωπος όταν τον ρώτησα, που ήταν η δουλειά του να ξέρει δεν είχε ιδέα.

Δεν έχω διάθεση για debate. Αν μπορείς να με πείσεις να πάρω το MG4EV, γιατί μέχρι εκεί είναι το budget μου, πρώτον θα σε ευχαριστήσω και δεύτερον θα σε προτείνω να πάρεις τη θέση του αντιπροσώπου.

Μιά υποσημείωση για LFP vs NMC μπαταρίες. Οι LFP αντέχουν περισσότερο σε κλιματολογικές συνθήκες με υψηλές θερμοκρασίες, ενώ παράλληλα έχουν πολλαπλάσια διάρκεια ζωής σε κύκλους φόρτισης/εκφόρτισης, ενώ δεν επηρεάζονται αν φορτίζονται καθημερινά στο 100%. 

Επεξ/σία από panther_512
  • Like 3
Δημοσ.

θα μπορούσες πάντως να κάνεις μια έρευνα κυρίως στο reddit για το τι λένε άλλοι που έχουν το αυτοκίνητο σε τέτοιες συνθήκες. 

Δημοσ.
1 minute ago, panther_512 said:

Το ότι είσαι κάτοχος EV τρία χρόνια θα ήταν υπερπολύτιμο για μένα αν μου έλεγες "Μένω Κύπρο, το αμάξι έβγαλε 3 καλοκαίρια, η μπαταρία μου έχει τόσο % υγεία μετά από τόσα χιλιόμετρα, και η αυτονομία το καλοκαίρι είναι τόσο, το χειμώνα τόσο"

Αυτο που μπορω να σου πω με σιγουρια ειναι οτι η Κυπρος εχει εξαιρετικες θερμοκρασιες για EV και να μην ανησυχεις καθολου. Το μονο προβλημα πουμπορει να συναντησεις ειναι οτι σε σνθηκες υψηλης θερμοκρασιας δεν θα βλεπεις υψηλη ταχυτητα φορτιστης>100kw. Στον Πειραια μενω ποσο νομιζεις οτι πιανει το καλοκαιρι εδω? Επισης μετα απο 3 χρονια η μπαταρια εξακολουθει να ειναι στο 100%..

Καλα εκανες την ερευνα σου αλλα ακου και καποιον που ξερει και απο την εμπειρια του.

Στην θεση σου θα περιμενα το μικρο τεσλα ξεκαθαρα. Επισης ερχεται το φθηνο Citroen e-C3 και δεν ξερω ποτε θα ειναι διαθεσιμα και τα BYD dolphin στην Κυπρο.

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 minutes ago, gbras said:

Καλα εκανες την ερευνα σου αλλα ακου και καποιον που ξερει και απο την εμπειρια του.

Στην θεση σου θα περιμενα το μικρο τεσλα ξεκαθαρα. Επισης ερχεται το φθηνο Citroen e-C3 και δεν ξερω ποτε θα ειναι διαθεσιμα και τα BYD dolphin στην Κυπρο.

Θα δείξει.

20 minutes ago, chek2fire said:

θα μπορούσες πάντως να κάνεις μια έρευνα κυρίως στο reddit για το τι λένε άλλοι που έχουν το αυτοκίνητο σε τέτοιες συνθήκες. 

Η κύρια πηγή ενημέρωσής μου ήταν από το forum για τους κατόχους MG4EV. Στην Αγγλία είναι το Νο1 σε πωλήσεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο, όπως και στην Κύπρο για το 2023, αλλά Κύπρο κυκλοφορούν λιγότερα από 90 αυτοκίνητα για την ώρα.

Η τεχνητή νοημοσύνη, βάζοντας κάτω όλα τα δεδομένα (μοντέλο, χιλιόμετρα, γεωγραφική θέση, στάθμευση στον ήλιο, φόρτιση 7.7KW και αποφυγή ταχυφόρτισης, 100% φόρτιση σε LFP μπαταρία και 80% σε NMC, έδειξε για Κύπρο degradation σε βάθος 7ετίας worst case scenario 20% για LFP και για την NMC worst case scenario μέχρι και 35%

H 7ετής εγγύηση της MG για την μπαταρία είναι για πτώση κάτω του 70%.

Επεξ/σία από panther_512
Δημοσ.
2 hours ago, panther_512 said:

Η κύρια πηγή ενημέρωσής μου ήταν από το forum για τους κατόχους MG4EV. Στην Αγγλία είναι το Νο1 σε πωλήσεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο, όπως και στην Κύπρο για το 2023, αλλά Κύπρο κυκλοφορούν λιγότερα από 90 αυτοκίνητα για την ώρα.

no1 πωλησεις εχει γιατι ειναι φθηνο σχετικα. Κακο δεν ειναι, τωρα αν ειναι η καλυτερη επιλογη που μπορεις να κανεις δεν ξερω.

2 hours ago, panther_512 said:

Η τεχνητή νοημοσύνη, βάζοντας κάτω όλα τα δεδομένα (μοντέλο, χιλιόμετρα, γεωγραφική θέση, στάθμευση στον ήλιο, φόρτιση 7.7KW και αποφυγή ταχυφόρτισης, 100% φόρτιση σε LFP μπαταρία και 80% σε NMC, έδειξε για Κύπρο degradation σε βάθος 7ετίας worst case scenario 20% για LFP και για την NMC worst case scenario μέχρι και 35%

Το 35% δεν θα το δεις ουτε με το να χρησιμοποιεις μονο ταχυφορτιση.. Τετοιο degradation ειχαν μονο τα leaf του 2012 και οχι ολα.. Δεν ειναι worst case scenario ειναι no way scenario.

 

2 hours ago, panther_512 said:

H 7ετής εγγύηση της MG για την μπαταρία είναι για πτώση κάτω του 70%.

Αυτος ειναι ο κανονας σε ολες τις εταιριες. Βεβαια ολες δινουν 8 χρονια στην μπαταρια οχι 7.

  • Like 1
Δημοσ.

Μόλις γύρισα από το test drive του EV6. Ηταν οι 4x4 έκδοση με τα 400 κάτι άλογα. Δεν υπάρχει το αμάξι. Τέτοιο κράτημα τέτοια αίσθηση οδήγησης. Μου έκανε φοβερή εντύπωση ότι παρά τον όγκο του πόσο έλεγχο είχες στο αμάξι και ότι δεν σε τρόμαζε καθόλου αυτός ο όγκος του οδηγικα ακόμα και για μένα που δεν έχω συνηθίσει τόσο μεγάλα αμάξια.

Στην οδήγηση οι αναρτήσεις του μου φάνηκαν λίγο πιο σκληρές από τι έχω συνηθίσει, στις στροφές έμπαινε τραίνο αλλά αυτό είναι από το 4x4, φοβερή αίσθηση γκαζιού η επιτάχυνση είναι σχεδόν στιγμιαία, μεγάλη δύναμη, και τέλος επειδή ήταν ενεργοποιημένα όλα αυτά τα αυτόματα συστήματα το σύστημα για να σε κρατάει στην γραμμή στα λίγα χιλιόμετρα δεν το ένιωσα και ήταν τελείως ανεπαίσθητο αλλά στα πολλά χιλιόμετρα ένιωσα το τράβηγμα του τιμονιού.

To ταμπλό του είχε όλες τις πληροφορίες που μπορεί κάποιος να θέλει με άπειρες ρυθμίσεις. Μου άρεσε ότι και ο χάρτης του μπορούσε να γίνει στο 2/3 και στο υπόλοιπο να εμφανίσεις και άλλες πληροφορίες. Είναι ευκρινέστατος και φοβερά λειτουργικό το ταμπλό του. Το ίδιο και αυτό για το aircodition καθώς αλλάζει αυτόματα σε δύο με αρκετές επιλογές και εκεί.

Το αμάξι γεμάτο αυτοματισμούς η πιο μεγάλη έκδοση μου άρεσε που είχε αυτόματες ρυθμίσεις του τιμονιού, καθίσματος που το φαίρνεις τελείως στα μέτρα σου. Αυτό μόνο στην GT γιατί στις απλές είναι χειροκίνητα.

Tώρα να πω ότι το έκλεισα και τελικά κατέληξα στην λευκή πέρλα καθώς και αυτό που οδήγησα ήταν το μαύρο ενώ απέξω είχε και ένα σε σκούρο γκρι και είδα ότι το αμάξι δεν δείχνει τόσο καλά σε αυτά τα σκούρα χρώματα. Τώρα σίγουρα το ματ γκρί που έχει είναι το καλύτερο χρώμα για το συγκεκριμένο αμάξια αλλά είναι ιδιαίτερο που θέλει μεγάλη προσοχή γιαυτό δεν πήγα σε αυτή την επιλογή. 

H παράδοση για τα μοντέλα που είναι ήδη στην Ελλάδα και όπως είπα είναι σε προσφορά με 10 χιλιάδες ευρώ μείον είναι σε 20 μέρες, τον άλλο μήνα θα το έχω το αυτοκίνητο. 

 

  • Like 15
Δημοσ.
On 01/01/2024 at 13:40, chek2fire said:

Τελείως αντιγραφή του Tesla πάντως αυτό της Xiaomi

 

 

On 01/01/2024 at 15:03, Nabuko said:

fixed

 

Ξεχνιέστε σε τι φόρουμ είστε,αντιγραφή Απλ είναι.

Δημοσ.

Ξέχασα να αναφέρω για το EV6 και τα φρένα του που είναι φοβερά ομαλά ακόμα και όταν το πάτησα λίγο πιο απότομα. Τέλος η μεγάλη αυτή GT έκδοση έχει και το όμορφο χαρακτηριστικό που η θέση του οδηγού με το που σβήσεις το αμάξι κάνει πίσω μόνη της :D 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...