Ntinaras Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 16 λεπτά πριν, Morosana είπε Όπως η αθόρυβη μετακίνηση, η δωρεάν φόρτιση στο γραφείο, οι επιταχύνσεις και κάτι μαλακές πελάτες που δίνουν βάση σε κάτι τέτοια Η ερωτηση μου ηταν πανω σε αυτο : "Αν είναι τόσο θέμα περιβάλλοντος γιατί να μην ξεκινήσεις από πράγματα που έχουν μεγαλύτερο ενεργειακό αποτύπωμα σε σχέση με το αυτοκίνητο; " Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Morosana Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 12 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Η ερωτηση μου ηταν πανω σε αυτο : "Αν είναι τόσο θέμα περιβάλλοντος γιατί να μην ξεκινήσεις από πράγματα που έχουν μεγαλύτερο ενεργειακό αποτύπωμα σε σχέση με το αυτοκίνητο; " Νόμιζα ότι με ρωτουσες για τους λόγους που το επέλεξα. Το πλαστικό κάνει μεγαλύτερη ζημιά από τα αυτοκίνητα και υπάρχουν αρκετοί τρόποι να το περιορίσεις και αν είσαι τόσο ευαίσθητος να το βγάλεις οριστικά απ' τη ζωή σου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aionnou Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου Πολύ το κουράζετε με άσχετα και με ανθρώπους που δεν έχουν οδηγήσει ποτε ηλεκτρικό αλλά μόνο 30ετιας manual. Μια χαρά είναι τα ηλεκτρικά και καλές τιμές όσο υπάρχει η επιδότηση. 4 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostaras76 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου Δύσκολα τα πράγματα για τα ηλεκτρικά.Ο κόσμος νοιώθει ότι με αυτά χάνει ένα μέρος της ελευθερίας του.Εχει τόσα να σκεφτεί, δε θέλει ένα ακόμα προβλημα. Που θα φορτίσει, αν του φτάσει η μπαταρια, πόσο θα πρέπει να τρέχει για καλύτερη εκμετάλλευσή της. Και όσο οι τιμές παραμένουν ψηλά, μη περιμένετε προκοπή με τα ηλεκτρικά.Σιγουρα έχουν πλεονεκτήματα για κίνηση στην πόλη, αλλά με προϋποθέσεις.Μεχρι εκεί, περιμένοντας πτώση στις τιμές τους, και μεγαλύτερη αυτονομία. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
@pnea1973 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 30 λεπτά πριν, kostaras76 είπε Δύσκολα τα πράγματα για τα ηλεκτρικά.Ο κόσμος νοιώθει ότι με αυτά χάνει ένα μέρος της ελευθερίας του.Εχει τόσα να σκεφτεί, δε θέλει ένα ακόμα προβλημα. Που θα φορτίσει, αν του φτάσει η μπαταρια, πόσο θα πρέπει να τρέχει για καλύτερη εκμετάλλευσή της. Και όσο οι τιμές παραμένουν ψηλά, μη περιμένετε προκοπή με τα ηλεκτρικά.Σιγουρα έχουν πλεονεκτήματα για κίνηση στην πόλη, αλλά με προϋποθέσεις.Μεχρι εκεί, περιμένοντας πτώση στις τιμές τους, και μεγαλύτερη αυτονομία. Καμία ελευθερία δεν έχω χάσει Προσωπικά..Ισα ίσα... Το οτι έχω ανα πάσα στιγμή έτοιμο το αυτοκίνητο μου χωρίς να τρέχω στο "γνωστο" πρατήριο όπου υποτίθεται έχει καλύτερο καύσιμο, μου έχει βγάλει ενα αγχος...Ουτε να μην το πάω στην πόλη και ανάψει το dpf και πολλά άλλα...Αυτό βέβαια είναι προσωπική μου εμπειρία... Εγω πεί πολλές φορές..Υπο προϋποθέσεις το ηλεκτρικό΄αξίζει..Ιδίως αυτό το doplhin με τα 21.500 με την επιδότηση... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gbras Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 33 minutes ago, kostaras76 said: Ο κόσμος νοιώθει ότι με αυτά χάνει ένα μέρος της ελευθερίας του Δηλαδη καποιος που εξαρταται απο τον δικτατορα που θα βγαλει το πετρελαιο μεχρι τον ιδιοκτητη του πρατηριου και τους ενδιαμεσους, απο την διαθεση μεχρι το κοστος, αν θα κινηθει, ειναι πιο ελευθερος απο αυτον μπορει να γεμισει το αυτοκινητο του και μονος του στο σπιτι του χωρις κανενα κοστος... 35 minutes ago, kostaras76 said: Που θα φορτίσει, αν του φτάσει η μπαταρια, πόσο θα πρέπει να τρέχει για καλύτερη εκμετάλλευσή της. Το εχουμε πει πολλες φορες,ας το ξαναπουμε. Τετοια προβληματα εχεις εσυ και ολοι αυτοι που δεν εχουν ηλεκτρικο αυτοκινητο. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostaras76 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου Δεν είμαστε όλοι κάτοικοι Αθήνας. Στα χωριά που πάμε πώς θα φορτίζουμε; Ή έχουμε όλοι την πολυτέλεια να έχουμε στην οικογένεια 3-4 αυτοκίνητα ή να παίζουμε με τα leasing 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
@pnea1973 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, kostaras76 είπε Δεν είμαστε όλοι κάτοικοι Αθήνας. Στα χωριά που πάμε πώς θα φορτίζουμε; Ή έχουμε όλοι την πολυτέλεια να έχουμε στην οικογένεια 3-4 αυτοκίνητα ή να παίζουμε με τα leasing Πρίζα απλή. Και εάν έχεις και με 16Α ασφάλεια τότε ακόμα καλύτερα. Εγώ δεν έχω κάνει ακόμα την εγκατάσταση στο χωριό και φορτίζω από 16Α. @korakios Όσον αφορά γαι τους φόρους επιδοτήσεων, δεν είναι από φόρους. Μην ξεχνάς ότι το ίδιο γινόταν και με το μετρό της απόσυρσης. Οι τιμές τω θερμικών σε καμία περίπτωση δεν εκτοξεύτηκαν εξαιτίας των ηλεκτρικών.. Επεξ/σία 14 Σεπτεμβρίου από @pnea1973 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papoys1 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 17 ώρες πριν, Ntinaras είπε Οπως? Ο,τι και να προτεινει καποιος, θα πεταχτουν διαφοροι βολεμενοι η βλαμμενοι, και θα αρχισουν το whataboutism. "με αυτο θα ασχοληθουμε τωρα? αφου στην αφρικη πεινανε" Ντινάρα πέραν της πλάκας , ας πάρουμε και την άλλη πλευρά του νομίσματος.Εχει ο άλλος την εταιρεία του αγοράζει ένα ηλεκτρικό παίρνει την επιδότηση από τη μία γλυτώνει το Φ.Π.Α. από την άλλη που τον περνάει σαν έξοδο και του τον επιστρέφει η Εφορία. Εχει στην εταιρεία εγκατάσταση επιδοτούμενη και αυτή από το κράτος , όπου φορτιζει τζάμπα αφού το ρεύμα το περνάει σαν έξοδο στην εταιρεία οπότε γιατί να μην πάρει ένα ηλεκτρικό αφού βεβαίως έχει στο σπίτι και ένα θερμικό σαν ιδιώτης. Ναι αυτόν τον καρασυμφέρει να πάρει ένα ηλεκτρικό και αν ήμουν στη θέση του και γω θα το έκανα, γιατί θα είχα ένα καινούργιο αυτοκίνητο με μηδενική επιβάρυνση στην τσέπη μου. Ο απλός ιδιώτης τι έχει να κερδίσει αφού και την επιδότηση δεν είναι σίγουρος ότι θα την πάρει πίσω αφού την πληρώσει προκαταβολικά, άσε που έχει το μόνιμο άγχος μη μείνει από μπαταρία , που θα φορτίζει και αν το κάνει σπίτι πόσο θα του κοστίζει αφού η τιμή του ρεύματος θα αυξηθεί λόγω της αυξησης των κιλοβατώρων που η τιμή τους πάει κλιμακωτά ανάλογα την κατανάλωση. Αν δεν μπορεί σπίτι και φορτώνει έξω μία η άλλη θα του ερχεται με το θερμικό. Ας σκεφτόμαστε πρακτικά και λογικά.Αρχικά προέχει η ψυχική μας υγεία η οικονομική μας κατάσταση και μετά η διάσωση του πλανήτη ο οποίος από άλλους κινδυνεύει και όχι από αυτόν που δεν θέλει να αγοράσει ηλεκτρικό και γουστάρει το θερμικό του. Επεξ/σία 14 Σεπτεμβρίου από papoys1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aionnou Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 3 ώρες πριν, papoys1 είπε Ο απλός ιδιώτης τι έχει να κερδίσει αφού και την επιδότηση δεν είναι σίγουρος ότι θα την πάρει πίσω αφού την πληρώσει προκαταβολικά, άσε που έχει το μόνιμο άγχος μη μείνει από μπαταρία , που θα φορτίζει και αν το κάνει σπίτι πόσο θα του κοστίζει αφού η τιμή του ρεύματος θα αυξηθεί λόγω της αυξησης των κιλοβατώρων που η τιμή τους πάει κλιμακωτά ανάλογα την κατανάλωση. Αν δεν μπορεί σπίτι και φορτώνει έξω μία η άλλη θα του ερχεται με το θερμικό. Δεν ισχύει τίποτα από τα παραπάνω και έχω την εντύπωση ότι τα γράφεις επίτηδες. 1. Την επιδότηση θα την πάρεις εφόσον είσαι μέσα στα χρονοδιαγραμματα που ανακοινώνουν. Πέρσι που τελείωσαν τα χρήματα διπλασίασαν το αρχικό κεφάλαιο οπότε δεν έμεινε καμένα απέξω 2. Δεν έχουν όλοι κλιμακωτά κίτρινα παρά μόνο ελάχιστοι τζογαδόροι. Βάζεις μπλε και έχεις κάνει για 1 χρόνο τους υπολογισμούς σου. 3. Κανένα άγχος εάν θα σου φτάσει η μπαταρία. Το δικό μου έχει αυτονομία 500+ και την πολυτέλεια λογο LFP μπαταρίας να φορτίζει συνέχεια στο 100%. Με δωρεάν φορτιση στη δουλειά και wall connector σπίτι κανένα άγχος. 4. Στους supercharger με 100+ kW το κόστος φορτισης είναι 0.36€ ( εάν είσαι συνδρομητής πέφτει κάτω από 0.3). Δηλαδή όταν έχω κατανάλωση 13kw στα 100χλμ μέσο όρο θέλω 4,86€ ή 2.5λιτρα/100χλμ . 2.5lt/100 όταν το αντίστοιχο βενζίνης με 350 άλογα έχει κατανάλωση 15+ lt/100χλμ. Καμία σχέση λοιπόν ότι είναι το ίδιο εκτός εάν συγκρίνεις ένα σβηστό τουοτα στάρλετ με ένα Tesla σε sentry mode. 5. One pedal. 10 ώρες πριν, kostaras76 είπε Δεν είμαστε όλοι κάτοικοι Αθήνας. Στα χωριά που πάμε πώς θα φορτίζουμε; Ή έχουμε όλοι την πολυτέλεια να έχουμε στην οικογένεια 3-4 αυτοκίνητα ή να παίζουμε με τα leasing https://www.legrand.gr/el/proionta/kit-greenup-access-fortisi-ilektrikon-ohimaton-090470?category_id=70836 Κυριλέ αργή 3.7kw 137€ αγορά + 80€ ηλεκτρολόγος για εργασία και 10αρι καλώδιο. Βάζεις τον mobile connector που σου έχουν δώσει με το τουτου. 120€ 7kw μονοφασικο φορτιστή από aliexpress.com 10/13/16/32Α + βιομηχανική πρίζα + 32Α ασφάλεια και με λιγότερα πάλι από 250€ φορτίζει 50χλμ την ώρα στο χωριό. Εάν παλι θες να πάρει το καλύτερο wall connector 535€ και άλλα 400€ μελέτη υλικά και εγκατάσταση από προτεινόμενο από τη tesla ηλεκτρολόγο. Λύσεις υπάρχουν για όλα τα βαλάντια. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papoys1 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, aionnou είπε Δεν ισχύει τίποτα από τα παραπάνω και έχω την εντύπωση ότι τα γράφεις επίτηδες. 3. Κανένα άγχος εάν θα σου φτάσει η μπαταρία. Το δικό μου έχει αυτονομία 500+ και την πολυτέλεια λογο LFP μπαταρίας να φορτίζει συνέχεια στο 100%. Με δωρεάν φορτιση στη δουλειά και wall connector σπίτι κανένα άγχος. Ασε μας βρε φίλε , ναι ξέρεις είμαι εμπορος θερμικών , έχω 2-3 βενζινάδικα , άλλα τόσα βυτιοφόρα , ένα κατάστημα πώλησης ανταλλακτικών , φοβάμαι μην μου κόψουν τη δουλειά τα ηλεκτρικά και λέω ας γράψω κάποια πράγματα εναντίον τους. Εγραψα κάποια πράγματα που συζητάμε με φίλους που σκέφτονται το ηλεκτρικό αλλά δεν πάνε σε αλλαγή για τους λόγους που αναφέρω. Πάντα αναφέρομαι για κατοίκους Αθηνών σε επαρχία δεν ξέρω τι παίζει αλλα δεν νομίζω πως υπάρχει διαφορά για κάποιον που διαμένει σε πολυκατοικία στην Θεσσαλονίκη , στην Πάτρα στη Χαλκίδα κ.λ.π. μέρη που δεν έχουν καν πυλωτές για wall conector ,ούτε μπορούν να φορτώσουν δωρεάν στη δουλειά και πρέπει να πληρώνουν έξω σε σταθμούς φόρτισης. Από την άλλη αν κάποιοι θέλετε σε θέματα που αφορούν ηλεκτρικά οχήματα να μην υπάρχουν διαφορετικές απόψεις κάντε ένα κλειστό θέμα και να δέχεστε μόνο κατόχους ηλεκτρικών αυτοκινήτων ή μέλη που έχουν μόνο θετικές απόψεις για τα ηλεκτρικά. Εύχομαι να χαίρεσε τώρα και πάντα το ηλεκτρικό σου Υ.Γ. Μετά το είδα υπάρχει κλειστό θεμα M G με 13 μέλη δεν κάνω αίτηση γιατί θα φάω πόρτα🤣 Επεξ/σία 14 Σεπτεμβρίου από papoys1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Thanos (Earth -616) Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Η μεγάλη πλάκα θα είναι όταν πάψει να είναι δωρεάν η φόρτιση στο γραφείο σε όλα αυτά τα λίζινγκ ηλεκτρικά που δίνουν στο κόσμο τα corpo. Εκεί θα μιλήσουν από το ίδιο επίπεδο με τους υπόλοιπους, γιατί με τζάμπα "γέμισμα" όλοι ξέρουν να κάνουν τον υπέρμαχο. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitrins Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Φαίνεται πως στους ηλεκτρικούς τους περισσεύουν. Αξία μεταπώλησης μετά από 5-7 χρόνια που θα έχει αλλάξει η τεχνολογία ? Το βαζάκι βαζελίνης πόσο θα έχει ? Πουλείστε τα επιδοτούμενα (με δικά μου λεφτά) ηλεκτρικά παραμύθια σας αλλού. Και σώστε τον πλανήτη. ΥΓ 3. Κανένα άγχος εάν θα σου φτάσει η μπαταρία. Το δικό μου έχει αυτονομία 500+ και την πολυτέλεια λογο LFP μπαταρίας να φορτίζει συνέχεια στο 100%. Με δωρεάν φορτιση στη δουλειά και wall connector σπίτι κανένα άγχος. Από βενζίνη δεν είχες μείνει ποτέ ? Επεξ/σία 14 Σεπτεμβρίου από dimitrins 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Morosana Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 52 λεπτά πριν, dimitrins είπε Φαίνεται πως στους ηλεκτρικούς τους περισσεύουν. Αξία μεταπώλησης μετά από 5-7 χρόνια που θα έχει αλλάξει η τεχνολογία ? Το βαζάκι βαζελίνης πόσο θα έχει ? Πουλείστε τα επιδοτούμενα (με δικά μου λεφτά) ηλεκτρικά παραμύθια σας αλλού. Και σώστε τον πλανήτη. ΥΓ 3. Κανένα άγχος εάν θα σου φτάσει η μπαταρία. Το δικό μου έχει αυτονομία 500+ και την πολυτέλεια λογο LFP μπαταρίας να φορτίζει συνέχεια στο 100%. Με δωρεάν φορτιση στη δουλειά και wall connector σπίτι κανένα άγχος. Από βενζίνη δεν είχες μείνει ποτέ ? Η μεταπώληση και η πτώση τιμής είναι ανάλογη των θερμικών και σε πολλές περιπτώσεις έχουν ευκολότερη μεταπώληση. Αν αλλάξει η τεχνολογία και πέσει μια φορά στα ηλεκτρικά στα θερμικά θα πέσει δύο γιατί ήδη θα είναι δύο γενιές πίσω. Το βαζακι βαζελίνης σαν παραγωγό πετρελαίου ενδέχεται να είναι ακριβότερο. ΥΓ Λόγω αργού "γεμισματος' οι περισσότεροι με ηλεκτρικά κάνουν πλήρη φόρτιση και τα αυτοκίνητα τους είναι τις περισσότερες φορές στο 50+ της μπαταρίας ενώ στα θερμικά είναι βάλε ένα 20αρικο και σε 3 μέρες τα ξαναλέμε οπότε μην έχετε τόσο άγχος για την αυτονομία 2 ώρες πριν, Thanos (Earth -616) είπε Η μεγάλη πλάκα θα είναι όταν πάψει να είναι δωρεάν η φόρτιση στο γραφείο σε όλα αυτά τα λίζινγκ ηλεκτρικά που δίνουν στο κόσμο τα corpo. Εκεί θα μιλήσουν από το ίδιο επίπεδο με τους υπόλοιπους, γιατί με τζάμπα "γέμισμα" όλοι ξέρουν να κάνουν τον υπέρμαχο. Και θερμικά leasing υπάρχουν και χρεώνουν τα καύσιμα στις εταιρικές κάρτες που η διαφορά ; Καλώς η κακώς είναι ένα προνόμιο παροχή που δίνουν ορισμένες εταιρείες στους εργαζόμενους τους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 1 ώρα πριν, dimitrins είπε Φαίνεται πως στους ηλεκτρικούς τους περισσεύουν. Αξία μεταπώλησης μετά από 5-7 χρόνια που θα έχει αλλάξει η τεχνολογία ? Το βαζάκι βαζελίνης πόσο θα έχει ? Πουλείστε τα επιδοτούμενα (με δικά μου λεφτά) ηλεκτρικά παραμύθια σας αλλού. Και σώστε τον πλανήτη. ΥΓ 3. Κανένα άγχος εάν θα σου φτάσει η μπαταρία. Το δικό μου έχει αυτονομία 500+ και την πολυτέλεια λογο LFP μπαταρίας να φορτίζει συνέχεια στο 100%. Με δωρεάν φορτιση στη δουλειά και wall connector σπίτι κανένα άγχος. Από βενζίνη δεν είχες μείνει ποτέ ? Ελα, παρε τσαμπα τεσλα model 3 του 18 που "εχει αλλαξει η τεχνολογια"? Ευκαιρια και για σενα που εισαι πτωχος. https://www.car.gr/used-cars/tesla/model_3.html?activeq=tesla&category=15001&from_suggester=1&make=13883&model=18571&pg=1&sort=rea 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα