gbras Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 1 hour ago, chek2fire said: Πάντως το μεγαλύτερο πρόβλημα τώρα στα ηλεκτρικά είναι οι σταθμοί φόρτισης που πλέον έχουν αρχίσει και δείχνουν ότι δεν φτάνουν για τον αριθμό των αυτοκινήτων που υπάρχει αυτή τη στιγμή. Και λίγοι είναι και αρκετοί από αυτούς δεν έχουν καλή τροφοδοσία. Παράδειγματα είναι ότι αν πας στην Εθνική σε μέρες αιχμής είναι σχεδόν σίγουρο ότι οι ταχυφορτιστές που θα βρεις στα ΣΕΑ να είναι κατειλημμένοι. Σε καποια ΣΕΑ ναι σε αλλα ειναι υπεραρκετοι. 1 hour ago, chek2fire said: o δεύτερο πρόβλημα το είδα σήμερα όταν πήγα στα lidl και έβαλα το αμάξι στο DCC ταχυφορτιστή, ξεκίνησα μια χαρά την φόρτιση. Την ίδια στιγμή σκάει ένα άλλο αμάξι δίπλα μιας κοπέλας και έβαλε το δικό της καλώδιο για AC φόρτιση. Οταν έκανα τα ψώνια και γύρισα πίσω είδα ότι στην οθόνη της AC την είχε βάλει σε αναμονή ως μη διαθέσιμη επαρκή ενέργεια για να ξεκινήσει. Μόνο όταν αποσύνδεσή το δικό μου ξεκίνησε η φόρτιση η δικιά της. Το ίδιο μου είχε συμβεί και μένα στην Εθνική σε ένα φορτιστή της NRG που δεν μπορούσε να δώσει ρεύμα στο AC καθώς στο DC φόρτιζε εκείνη την στιγμή άλλο αυτοκίνητο. Της Lidl δεν εχει σχεση αυτο που παρεχει ( που ειναι δωρεαν ) με τους αλλους φορτιστες. Παντως αν ξεκινησει πρωτα το AC και μετα το DC θα φορτιζουν και οι δυο. Σε καποιους φορτιστες του Lidl ξεκινανε και τα δυο οταν τα βαλεις και δινουν και πληρη ισχυ. Φανταζομαι το ιδιο ισχυει και στην NRG. Βεβαια ειναι ανοητο πλεον να υπαρχουν 50kw φορτιστες στα ΣΕΑ. Λαθος στρατηγικη των εταιριων . Εκει θα επρεπε να βαζουν απο 120 και πανω, απο την αρχη, γιατι τωρα και αυτο θεωρειται πολυ αργο.. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 16 ώρες πριν, chek2fire είπε Πάντως το μεγαλύτερο πρόβλημα τώρα στα ηλεκτρικά είναι οι σταθμοί φόρτισης που πλέον έχουν αρχίσει και δείχνουν ότι δεν φτάνουν για τον αριθμό των αυτοκινήτων που υπάρχει αυτή τη στιγμή. Και λίγοι είναι και αρκετοί από αυτούς δεν έχουν καλή τροφοδοσία. Παράδειγματα είναι ότι αν πας στην Εθνική σε μέρες αιχμής είναι σχεδόν σίγουρο ότι οι ταχυφορτιστές που θα βρεις στα ΣΕΑ να είναι κατειλημμένοι. To δεύτερο πρόβλημα το είδα σήμερα όταν πήγα στα lidl και έβαλα το αμάξι στο DCC ταχυφορτιστή, ξεκίνησα μια χαρά την φόρτιση. Την ίδια στιγμή σκάει ένα άλλο αμάξι δίπλα μιας κοπέλας και έβαλε το δικό της καλώδιο για AC φόρτιση. Οταν έκανα τα ψώνια και γύρισα πίσω είδα ότι στην οθόνη της AC την είχε βάλει σε αναμονή ως μη διαθέσιμη επαρκή ενέργεια για να ξεκινήσει. Μόνο όταν αποσύνδεσή το δικό μου ξεκίνησε η φόρτιση η δικιά της. Το ίδιο μου είχε συμβεί και μένα στην Εθνική σε ένα φορτιστή της NRG που δεν μπορούσε να δώσει ρεύμα στο AC καθώς στο DC φόρτιζε εκείνη την στιγμή άλλο αυτοκίνητο. Στο lidl, υπαρχει τροπος να φορτισουν και οι 2. Πρεπει να ξεκινησει πρωτα το AC, και μετα απο 1 λεπτο περιπου να βαλεις το DC, αλλιως δε γινεται. Πολυ χαζος σχεδιασμος φορτιστη που δινει 3 βυσματα... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chek2fire Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου Μέλος Share Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου Αυτές τις μέρες έγινε και η έκθεση αυτοκινήτου στο Chengdu Motor Show 2024 στην Κίνα Πολλά νέα και ανανεωμένα ηλεκτρικά μοντέλα με την Κίνα ξανά να έχει την συντριπτική υπεροχή καθώς σχεδόν όλα τα μοντέλα που παρουσίασαν οι εγχώριες εταιρείες είναι ηλεκτρικά. Φυσικά από την έκθεση δεν έλειψαν και οι ευρωπαικές, αμερικανικές εταιρείες. Κάτι άλλο που δεν έχουμε αναφέρει εδώ είναι στο πόσο φτηνά σε κόστος ενέργειας βγαίνει η μετακίνηση με ηλεκτρικό μέσα στην πόλη και σε κίνηση. Ιδίως σε συνδιασμό με την ανάκτηση ενέργειας μιλάμε για κόστος πολύ χαμηλό, μπορεί να βγαίνει και 4-5 kw στα 100 χιλιόμετρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 5 λεπτά πριν, chek2fire είπε Αυτές τις μέρες έγινε και η έκθεση αυτοκινήτου στο Chengdu Motor Show 2024 στην Κίνα Πολλά νέα και ανανεωμένα ηλεκτρικά μοντέλα με την Κίνα ξανά να έχει την συντριπτική υπεροχή καθώς σχεδόν όλα τα μοντέλα που παρουσίασαν οι εγχώριες εταιρείες είναι ηλεκτρικά. Φυσικά από την έκθεση δεν έλειψαν και οι ευρωπαικές, αμερικανικές εταιρείες. Κάτι άλλο που δεν έχουμε αναφέρει εδώ είναι στο πόσο φτηνά σε κόστος ενέργειας βγαίνει η μετακίνηση με ηλεκτρικό μέσα στην πόλη και σε κίνηση. Ιδίως σε συνδιασμό με την ανάκτηση ενέργειας μιλάμε για κόστος πολύ χαμηλό, μπορεί να βγαίνει και 4-5 kw στα 100 χιλιόμετρα. 4-5kw? εννοεις kwh? Που ειναι παρα πολυ λιγο. Τοσο λιγο μονο 2κυκλο βγαζει. Τα τεσλα ειναι γυρω στις 12.5kwh κατα μεσο ορο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chek2fire Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου Μέλος Share Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 6 λεπτά πριν, Ntinaras είπε 4-5kw? εννοεις kwh? Που ειναι παρα πολυ λιγο. Τοσο λιγο μονο 2κυκλο βγαζει. Τα τεσλα ειναι γυρω στις 12.5kwh κατα μεσο ορο. Σε δρομο ανοιχτό με νορμάλ συνθήκες τόσο είναι τα ηλεκτρικά πάνω κάτω. Mιλάω για μέσα στην κίνηση. Τεράστια διαφορά το κόστος ενέργειας από τα θερμικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Doubt Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 1 ώρα πριν, chek2fire είπε Mιλάω για μέσα στην κίνηση Το νούμερο 4 ως 5 από που προκύπτει; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gbras Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 10 minutes ago, Doubt said: Το νούμερο 4 ως 5 από που προκύπτει; Αδυνατο σιγουρα δεν ειναι παντως, εχω κανει και με λιγοτερη καταναλωση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chek2fire Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου Μέλος Share Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 12 λεπτά πριν, Doubt είπε Το νούμερο 4 ως 5 από που προκύπτει; από αυτό που έχω δει εγώ στο δικό μου αυτοκίνητο μέσα σε μεγάλη κίνηση τουλάχιστον για σχεδόν μια ώρα οδήγηση η μέση κατανάλωση καρφωμένη στο 7 χωρίς να υπολογιστεί η ανάκτηση ενέργειας Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 1 ώρα πριν, chek2fire είπε από αυτό που έχω δει εγώ στο δικό μου αυτοκίνητο μέσα σε μεγάλη κίνηση τουλάχιστον για σχεδόν μια ώρα οδήγηση η μέση κατανάλωση καρφωμένη στο 7 χωρίς να υπολογιστεί η ανάκτηση ενέργειας Εμενα σε απολυτη ευθεια με μικρες ταχυτητες παιζει 15-20. Ποιο εχεις και σου καιει μονο τοσο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
malakudi Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Στις 15/8/2024 στις 5:36 ΜΜ, georgio83 είπε Καλησπέρα σε όλους και χρόνια πολλά. Είμαι σε διαδικασία αγοράς αυτοκινήτου. Έχω εδώ και 15 χρόνια ένα Kia proceed του 2009, από το οποίο είμαι ευχαριστημένος. Σύνολο έχει 120.000χλμ, αλλά λόγω οικογένειας πλέον δε βολεύει. Όπως καταλαβαίνετε δεν κάνω πολλά χλμ, κυρίως πόλη και κάνα ταξίδι 1-2 φορες το 2μηνο. Μένω επαρχία, τώρα Λάρισα, σε ένα χρόνο περίπου λόγω δουλειάς Ρέθυμνο. Αρχικα να πω ότι έχω 3 προαπαιτούμενα για αυτοκίνητο: α. Όσο το δυνατό πιο χαμηλή κατανάλωση. β. Μεγάλους χώρους αποσκευών (άνω των 500λ) γ. Αυτόματο κιβώτιο με cruise control. Το ποσό που μπορώ να διαθέσω είναι μέχρι 30-33k. Δεν σκεφτόμουν έως πρόσφατα για ηλεκτρικό αλλά βλέποντας κάποιες αξιολογήσεις και διαβάζοντας εδώ, ψήνομαι αρκετά. Ειδικά σκέφτομαι πολύ το Tesla model 3 (το απλό μοντέλο) που με την επιδότηση βγαίνει έως 33k, εχει 680λ χώρους και μεγάλη αυτονομία, σε σχέση πάντα με ανταγωνισμό. Το κακό είναι ότι είμαι με νοίκι(με θέση πάρκινγκ όμως στην πυλωτή κάτω από το μπαλκόνι), αλλά αν πάρω και τον φορητό φορτιστή που έχει η τεσλα και τραβαω απευθείας από την πρίζα του μπαλκονιού μου, πιστεύετε να είμαι οκ; Γενικά τα ηλεκτρικά (και ειδικά το παραπάνω μοντέλο αν γνωρίζει καποιοσ) τι απαιτήσεις έχουν από άποψη σέρβις, ασφαλείας κλπ, τι συμβαίνει σε περίπτωση προσκρουσης και τι διάρκεια ζωής έχουν(με κανονική χρήση πάντα και τήρηση οδηγιών κατασκευαστή); Υπάρχει κάποια άλλη αξιόπιστη λύση όπως πχ το atto 3 που βγαίνει στα 26.000; Γενικότερα να το κάνω το «άλμα πίστης» ή να προτιμήσω τίμιες επιλογές hybrid οικογενειακού, τύπου corolla, Octavia, κλπ; Ευχαριστω εκ των προτέρων για τον χρόνο σας. 120000 km σε 15 χρόνια είναι πολύ λίγα. Βγαίνει 150km τη βδομάδα. Αν όντως κάνετε τόσο λίγα km, με το Tesla Model 3 θα χρειάζεστε μία πλήρη φόρτιση κάθε 3 βδομάδες ή μία φόρτιση 30-80% κάθε 10 μέρες. Εφ' όσον δε θα φορτίζετε σπίτι, το οικονομικότερο είναι σε δημόσιο AC φορτιστή με τιμή 0,40 ευρώ η KWh - περίπου διπλάσια δηλαδή απ' ότι θα φορτίζατε σπίτι. Θα πρέπει να το αφήνετε λίγο λιγότερο από 3 ώρες εκεί για το 50%. Πριν το καλοκαίρι υπήρχε και η προσφορά της ΔΕΗ Blue στο 0,32 για φορτίσεις που γίνονται το βράδυ - δε ξέρω αν θα επανέλθει και φέτος σε τέτοια προσφορά. Αν φορτίζετε λοιπόν έξω με 0,40 το κόστος κίνησης για το μήνα θα είναι περίπου 36 ευρώ. Το πιο οικονομικό diesel (όχι αυτοκίνητο σαν το Tesla Model 3) θα θέλει 45. Ένα αντίστοιχο του Tesla Model 3 θα θέλει 55 και πάνω. Σέρβις υποχρεωτικό δεν έχει η Tesla. Αλλάζετε μόνος σας το φίλτρο αέρα και θα πρέπει να ελέγχετε μόνος σας το επίπεδο των υγρών φρένων, την κατάσταση στα τακάκια (γενικά δε φθίρονται λόγω regen braking) και λοιπούς βασικούς ελέγχους. Αν τρακάρετε πιθανότατα το όχημα θα πρέπει να πάει Αθήνα αφού δεν υπάρχουν αλλού συνεργεία για Tesla. Ασφάλεια λογικά θα πρέπει να κάνετε μικτή αν δώσετε τόσα χρήματα για αυτοκίνητο. Με τόσα λίγα km που κάνετε, ακόμα και μετά από 15 χρόνια δε θα έχετε πιάσει καν τα km της εγγύησης. Ο ηλεκτροκινητήρας πολύ σπάνια να βγάλει πρόβλημα, τώρα στα υπόλοιπα η φθορά του χρόνου τα φθείρει εξ' ίσου με ένα θερμικό (πχ ψαλίδια, αμορτισέρ κτλ κτλ) Επεξ/σία 3 Σεπτεμβρίου από malakudi 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
@pnea1973 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Αν μπορείς να φορτίζεις από πρίζα με ασφάλεια 16Α θα έχεις σε 10ωρες Χ 3kw= 30kwh Επεξ/σία 4 Σεπτεμβρίου από @pnea1973 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Doubt Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου Εφόσον λέμε πως το μέλλον είναι ηλεκτροκίνητο, πρέπει να αναφέρουμε σωστά τις μονάδες μέτρησης. KW μετράει ισχύ. KWh μετράει ενέργεια που είναι κι αυτό που μας ενδιαφέρει (και το σωστό). Στο διεθνές σύστημα (S.I.) η μονάδα είναι το J(oule) 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chek2fire Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου Μέλος Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 20 ώρες πριν, Ntinaras είπε Εμενα σε απολυτη ευθεια με μικρες ταχυτητες παιζει 15-20. Ποιο εχεις και σου καιει μονο τοσο? το έγραψα δύο φορές, μιλάω για μποτιλιάρισμα μέσα σε Αθήνα που εκεί δουλεύει πολύ η ανάκτηση ενέργειας. Να σου δώσω ένα παράδειγμα στο δρόμο της Επιδαύρου με τις πολλές στροφές μου πάει στο 8 καθώς και εκεί με τις στροφές δουλεύει πολύ η ανάκτηση ενέργειας. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 3 ώρες πριν, chek2fire είπε το έγραψα δύο φορές, μιλάω για μποτιλιάρισμα μέσα σε Αθήνα που εκεί δουλεύει πολύ η ανάκτηση ενέργειας. Να σου δώσω ένα παράδειγμα στο δρόμο της Επιδαύρου με τις πολλές στροφές μου πάει στο 8 καθώς και εκεί με τις στροφές δουλεύει πολύ η ανάκτηση ενέργειας. Η ανακτηση ενεργειας απλα σου επιστρεφει ενα μικρο ποσοστο πισω. Δηλαδη αν πηγαινες σταθερα με 80 θα ειχες ακομα χαμηλοτερη καταναλωση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chek2fire Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου Μέλος Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Ntinaras είπε Η ανακτηση ενεργειας απλα σου επιστρεφει ενα μικρο ποσοστο πισω. Δηλαδη αν πηγαινες σταθερα με 80 θα ειχες ακομα χαμηλοτερη καταναλωση. μην το λες αυτό. Στα KIA σίγουρα και στα Hyundai έχουν κάνει μεγάλη δουλειά σε αυτό το τομέα. Ελέγχεις την ανάκτηση εκτός από αυτόματα η τις τρεις σκάλες ακόμα και από τα pedal στο τιμόνι και μπορείς να εξοικονομήσεις μεγάλο ποσοστό ενέργειας. Επεξ/σία 4 Σεπτεμβρίου από chek2fire Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα