chek2fire Δημοσ. 16 Αυγούστου Μέλος Share Δημοσ. 16 Αυγούστου Koίτα και με απλή πρίζα μπορείς να ζήσεις με ένα ηλεκτρικό καθώς την φόρτιση σου θα την κάνεις πάντα βράδυ και οι ώρες αυτές είναι αρκετές για 30% φορτίσεις. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
georgio83 Δημοσ. 16 Αυγούστου Share Δημοσ. 16 Αυγούστου 11 ώρες πριν, chek2fire είπε Koίτα και με απλή πρίζα μπορείς να ζήσεις με ένα ηλεκτρικό καθώς την φόρτιση σου θα την κάνεις πάντα βράδυ και οι ώρες αυτές είναι αρκετές για 30% φορτίσεις. Καλημερα. Εχεις δίκιο αλλά όπως είπε κι ο φίλος παραπάνω, δεν μπορώ να τραβήξω κατευθείαν καλώδιο-μπαλαντέζα να κρέμεται… Όσο δε για το να τραβήξω γραμμή σε συνεννόηση με τον ιδιοκτήτη, όπως είπα, σε λιγότερο από ένα χρόνο θα μετακομίσω όποτε δεν έχει νόημα… Παρ´ολα αυτά, στην περίπτωση που στο νέο σπίτι έχω τέτοια δυνατότητα, ποιο ηλεκτρικό προτείνετε; Και ποια ειναι γενικά τα έξοδα (εκτός φόρτισης) ενός ηλεκτρικού; Θα μπορώ να τα κάνω στην Κρήτη που θα είμαι; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chek2fire Δημοσ. 16 Αυγούστου Μέλος Share Δημοσ. 16 Αυγούστου Εξοδα δεν έχεις γενικά δηλαδή έχεις χαμηλά service συν τα χαμηλά έξοδα φόρτισης σε σύγκριση με την βενζίνα oύτε βέβαια πληρώνεις σήμα. Από τι βλέπω στη Κρήτη έχει αρκετούς σταθμούς φόρτισης ακόμα και DC που είναι οι λεγόμενοι ταχυφορτιστές. Στον χάρτη θα τους δεις με χρώμα κίτρινο. https://www.autonomous.gr/stathmoi-fortisis-ilektrikon-ochimaton-stin-ellada/ οι AC φορτιστές φτάνουν μέχρι 11kw την ώρα και θέλεις κάποιες ώρες για να φορτίσεις ένα αμάξι στις καθημερινές σου φορτίσεις που θα φτάνουν 30-40%. Ιδανικό θα ήταν αν είχες κοντά στο σπίτι κάποιο supermarket η τέτοιο φοριστή και μπορούσες απλά να το παρκάρεις εκεί και να το φορτίζεις. Oμως σε σύγκριση με την οικιακή φόρτιση το ρεύμα θα το πληρώνεις 3 και 4 φορές πάνω. Για αυτοκίνητα εσύ θα το δεις πόσο αντέχεις οικονομικά και φυσικά να τους κάνεις ένα test drive. Το βασικό που θα κοιτάξεις είναι η καλή αυτονομία του αυτοκινήτου και μετά αν σου αρέσει οδηγικά. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gbras Δημοσ. 16 Αυγούστου Share Δημοσ. 16 Αυγούστου 1 hour ago, georgio83 said: Καλημερα. Εχεις δίκιο αλλά όπως είπε κι ο φίλος παραπάνω, δεν μπορώ να τραβήξω κατευθείαν καλώδιο-μπαλαντέζα να κρέμεται… Όσο δε για το να τραβήξω γραμμή σε συνεννόηση με τον ιδιοκτήτη, όπως είπα, σε λιγότερο από ένα χρόνο θα μετακομίσω όποτε δεν έχει νόημα… Παρ´ολα αυτά, στην περίπτωση που στο νέο σπίτι έχω τέτοια δυνατότητα, ποιο ηλεκτρικό προτείνετε; Και ποια ειναι γενικά τα έξοδα (εκτός φόρτισης) ενός ηλεκτρικού; Θα μπορώ να τα κάνω στην Κρήτη που θα είμαι; Για λιγο καιρο μπορεις να εχεις και μπαλαντεζα, εξαρταται και που ειναι το μπαλκονι στο δρομο η πισω? Ποιο ηλεκτρικο χωρις να αναφερεις τις αναγκες σου και τις απαιτησεις δεν μπορει να σου πει κανεις. Γενικα αυτο το καιρο το καλυτερο deal ειναι το BYD atto3. Αναλογα την μαρκα που θα επιλεξεις τα εξοδα μπορει να ειναι απο σχεδον τιποτα μεχρι σε επιπεδο θερμικου σχεδον. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
georgio83 Δημοσ. 16 Αυγούστου Share Δημοσ. 16 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 23 λεπτά πριν, gbras είπε Για λιγο καιρο μπορεις να εχεις και μπαλαντεζα, εξαρταται και που ειναι το μπαλκονι στο δρομο η πισω? Ποιο ηλεκτρικο χωρις να αναφερεις τις αναγκες σου και τις απαιτησεις δεν μπορει να σου πει κανεις. Γενικα αυτο το καιρο το καλυτερο deal ειναι το BYD atto3. Αναλογα την μαρκα που θα επιλεξεις τα εξοδα μπορει να ειναι απο σχεδον τιποτα μεχρι σε επιπεδο θερμικου σχεδον. Τα αναφέρω στο αρχικό ποστ μου. Έως 33k, και θέλω κατά κύριο λόγο χώρους και καλή αυτονομία, για αυτό κι αναφέρω ως πρώτη επιλογή το απλό Tesla 3. Το πάρκινγκ είναι στην πισω πλευρά της οικοδομής (πυλωτή) είναι στεγασμένο και το μπαλκόνι μου είναι ακριβώς από πάνω. Δεν υπάρχει δηλαδή περίπτωση να ακουμπήσει κανείς το καλώδιο. Ακριβώς από κάτω είναι το στέγαστρο του πάρκινγκ, το καλώδιο θα πέφτει ακριβώς κάθετα και θα έρθει από μπροστά στον τοίχο του πάρκινγκ κι όχι από πίσω, όπου είναι ο ανοιχτός χώρος. Επεξ/σία 16 Αυγούστου από georgio83 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gbras Δημοσ. 16 Αυγούστου Share Δημοσ. 16 Αυγούστου 1 minute ago, georgio83 said: Τα αναφέρω στο αρχικό ποστ μου. Έως 33k, και θέλω κατά κύριο λόγο χώρους και καλή αυτονομία, για αυτό κι αναφέρω ως πρώτη επιλογή το απλό Tesla 3. Το πάρκινγκ είναι στην πισω πλευρά της οικοδομής (πυλωτή) είναι στεγασμένο και το μπαλκόνι μου είναι ακριβώς από πάνω. Δεν υπάρχει δηλαδή περίπτωση να ακουμπήσει κανείς το καλώδιο. Ακριβώς από κάτω είναι το στέγαστρο του πάρκινγκ, το καλώδιο θα πέφτει ακριβώς κάθετα και θα έρθει από μπροστά στο τοίχοι του πάρκινγκ όχι από πίσω, όπου είναι ο ανοιχτός χώρος. Τοτε εισαι μια χαρα. Και η επιλογη εξαιρετικη. Αν εισαι οκ με την αποσταση απο το εδαφος που ειναι μικρη στο Μ3 τοτε κανε την κινηση. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
georgio83 Δημοσ. 16 Αυγούστου Share Δημοσ. 16 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, gbras είπε Τοτε εισαι μια χαρα. Και η επιλογη εξαιρετικη. Αν εισαι οκ με την αποσταση απο το εδαφος που ειναι μικρη στο Μ3 τοτε κανε την κινηση. Το atto 3 που αναφέρεις (γιατί για να πω την αλήθεια κι εμένα με φοβίζει λίγο η χαμηλή απόσταση στο m3 ειδικά αν είναι φορτωμένο με τις βαλίτσες της οικογένειας και είναι και 7.000 λιγότερα το atto!) είναι δοκιμασμένο; Εντάξει είναι ο Σφακιανακης από πίσω (καλή εταιρεία, έχω εμπειρία από εταιρικό) αλλά ως μάρκα, όσοι τα έχουν προτιμήσει, τι εντυπώσεις έχουν; Για το seal κάποιος φίλος εδώ είδα ότι είναι πολύ ευχαριστημένος, αλλά για το atto 3 δεν είδα κάτι από χρήστη που το πήρε. Επεξ/σία 16 Αυγούστου από georgio83 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gbras Δημοσ. 16 Αυγούστου Share Δημοσ. 16 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 8 minutes ago, georgio83 said: Το atto 3 που αναφέρεις (γιατί για να πω την αλήθεια κι εμένα με φοβίζει λίγο η χαμηλή απόσταση στο m3 ειδικά αν είναι φορτωμένο με τις βαλίτσες της οικογένειας και είναι και 7.000 λιγότερα το atto!) είναι δοκιμασμένο; Εντάξει είναι ο Σφακιανακης από πίσω (καλή εταιρεία, έχω εμπειρία από εταιρικό) αλλά ως μάρκα, όσοι τα έχουν προτιμήσει, τι εντυπώσεις έχουν; Για το seal κάποιος φίλος εδώ είδα ότι είναι πολύ ευχαριστημένος, αλλά για το atto 3 δεν είδα κάτι από χρήστη που το πήρε. Οσοι το εχουν παρει ευχαριστημενοι ειναι, στον ενα μηνα που το εχουν. Μην περιμενεις να ακουσεις εμπειριες καινουργιο μοντελο ειναι . Ουτε γνωριζει κανεις τι προβληματα θα βγαλει. Εγω που το εχω δει και οδηγησει και εχω εμπειρια απο ηλεκτρικα μου εκανε θετικη εντυπωση αν και ο σχεδιασμος του εσωτερικου δεν ειναι του γουστου μου. Η αυτονομια του και ο χρονος φορτισης ειναι σαφως μικροτερα απο το Τεσλα αλλα αφου εισαι σε νησι δεν εχει και πολυ σημασια. Επισης εχει και καλους χωρους. Και ειναι και ετοιμοπαραδοτο σε λευκο και γκρι. Προσωπικα δεν θα επαιρνα με τιποτα χαμηλο αυτοκινητο. Ενας βασικος λογος που δεν εχω τεσλα. Επεξ/σία 16 Αυγούστου από gbras 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vasilisxd Δημοσ. 17 Αυγούστου Share Δημοσ. 17 Αυγούστου Εάν σε παίρνει οικονομικά για Tesla μην κοιτάς άλλο ηλεκτρικό. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 19 Αυγούστου Share Δημοσ. 19 Αυγούστου Στις 16/8/2024 στις 2:31 ΜΜ, georgio83 είπε Τα αναφέρω στο αρχικό ποστ μου. Έως 33k, και θέλω κατά κύριο λόγο χώρους και καλή αυτονομία, για αυτό κι αναφέρω ως πρώτη επιλογή το απλό Tesla 3. Το πάρκινγκ είναι στην πισω πλευρά της οικοδομής (πυλωτή) είναι στεγασμένο και το μπαλκόνι μου είναι ακριβώς από πάνω. Δεν υπάρχει δηλαδή περίπτωση να ακουμπήσει κανείς το καλώδιο. Ακριβώς από κάτω είναι το στέγαστρο του πάρκινγκ, το καλώδιο θα πέφτει ακριβώς κάθετα και θα έρθει από μπροστά στον τοίχο του πάρκινγκ κι όχι από πίσω, όπου είναι ο ανοιχτός χώρος. Αν ειναι ετσι, τοτε πετας μπαλαντεζα και δεν ενοχλεις κανεναν. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chek2fire Δημοσ. 20 Αυγούστου Μέλος Share Δημοσ. 20 Αυγούστου Πόσο, ούτε ένα μήνα δεν εφάρμοσαν τους δασμούς στα κινεζικά και ήδη αποφάσισαν να τους μειώσουν. Βλέπεις με την Κίνα δεν τα βάζεις εύκολα κυρίως σε μια κατάσταση ύφεσης της ευρωπαικής βιομηχανίας που μεγάλα έσοδα της αυτοκινητοβιομηχανία της προέρχονται από εκεί https://www.naftemporiki.gr/finance/world/1744845/komision-meionontai-oi-dasmoi-sta-tesla-poy-eisagontai-apo-tin-kina/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ProponitisTouKanape Δημοσ. 20 Αυγούστου Share Δημοσ. 20 Αυγούστου Στις 16/8/2024 στις 2:31 ΜΜ, georgio83 είπε Τα αναφέρω στο αρχικό ποστ μου. Έως 33k, και θέλω κατά κύριο λόγο χώρους και καλή αυτονομία, για αυτό κι αναφέρω ως πρώτη επιλογή το απλό Tesla 3. Το πάρκινγκ είναι στην πισω πλευρά της οικοδομής (πυλωτή) είναι στεγασμένο και το μπαλκόνι μου είναι ακριβώς από πάνω. Δεν υπάρχει δηλαδή περίπτωση να ακουμπήσει κανείς το καλώδιο. Ακριβώς από κάτω είναι το στέγαστρο του πάρκινγκ, το καλώδιο θα πέφτει ακριβώς κάθετα και θα έρθει από μπροστά στον τοίχο του πάρκινγκ κι όχι από πίσω, όπου είναι ο ανοιχτός χώρος. Τώρα θα μπορείς να φορτίζεις έστω με μπαλαντέζα, όταν μετακομίσεις σε νέο σπίτι θα μπορείς να το κάνεις πάλι; Αν πρόκειται να πας σε ιδιόκτητο όπου θα κάνεις ο,τι θέλεις, κανένα θέμα, αλλά αν πάλι ψαχτείς για νοίκι, ξεκινάς το θέμα φόρτιση απο το μηδεν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chek2fire Δημοσ. 22 Αυγούστου Μέλος Share Δημοσ. 22 Αυγούστου (επεξεργασμένο) πάντως το casper μου αρέσει αρκετά. Να δούμε σε τι τιμή θα έρθει εδώ Ελλάδα https://www.hyundai.gr/models/hyundai-inster/ Επεξ/σία 22 Αυγούστου από chek2fire Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chek2fire Δημοσ. 31 Αυγούστου Μέλος Share Δημοσ. 31 Αυγούστου εντάξει τέρα το αυτοκίνητο και οδήγηση το ηλεκτρικό casper 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chek2fire Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου Μέλος Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου Πάντως το μεγαλύτερο πρόβλημα τώρα στα ηλεκτρικά είναι οι σταθμοί φόρτισης που πλέον έχουν αρχίσει και δείχνουν ότι δεν φτάνουν για τον αριθμό των αυτοκινήτων που υπάρχει αυτή τη στιγμή. Και λίγοι είναι και αρκετοί από αυτούς δεν έχουν καλή τροφοδοσία. Παράδειγματα είναι ότι αν πας στην Εθνική σε μέρες αιχμής είναι σχεδόν σίγουρο ότι οι ταχυφορτιστές που θα βρεις στα ΣΕΑ να είναι κατειλημμένοι. To δεύτερο πρόβλημα το είδα σήμερα όταν πήγα στα lidl και έβαλα το αμάξι στο DCC ταχυφορτιστή, ξεκίνησα μια χαρά την φόρτιση. Την ίδια στιγμή σκάει ένα άλλο αμάξι δίπλα μιας κοπέλας και έβαλε το δικό της καλώδιο για AC φόρτιση. Οταν έκανα τα ψώνια και γύρισα πίσω είδα ότι στην οθόνη της AC την είχε βάλει σε αναμονή ως μη διαθέσιμη επαρκή ενέργεια για να ξεκινήσει. Μόνο όταν αποσύνδεσή το δικό μου ξεκίνησε η φόρτιση η δικιά της. Το ίδιο μου είχε συμβεί και μένα στην Εθνική σε ένα φορτιστή της NRG που δεν μπορούσε να δώσει ρεύμα στο AC καθώς στο DC φόρτιζε εκείνη την στιγμή άλλο αυτοκίνητο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα